• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En sang for å bedre stemningen

Started by BrannFa(e)n, April 10, 2006, 10:18:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannFa(e)n

I de senere år har de samme gamle sangene gått igjen, og igjen, og igjen, og igjen. På tide med litt fornying. Denne sangen kommer til å skape litt, på en måte, elleville tendenser når / om den sangen blir innført.

Hvis linken funker kan dere se en liten video av "galskapen" Her.

Foreløpig har jeg en del forslag. Vi kan begynne med hvordan vi får den igang. Vi begynner som vanlig med at noen drar "sangen" igang med å reise seg og ta hendene i været, og flere henger seg på og til slutt er det nok folk (dvs. forhåpentligvis hele hansa) til å starte sangen.

Men hvordan starter vi den da?
Det er egentlig veldig enkelt. Vi venter for eksempel helt til stadionuret starter et nytt minutt.

Hva skal vi synge da?
Det har jeg ikke helt klart for meg enda, men noe som:
"Vi er SK Brann, SK SK Brann" når de vifter med hendene. Hva vi skal synge eller rope når de hopper har jeg ikke peiling på.

Når skal vi synge den?
Dette er jo en sang som krever at supporterene er fornøyd og man ser at Brann har et overtak, ellers er folk altfor grettne og jeg tviler på at man får noe spesielt trykk i sangen. Dette er en sang som skal synges som når vi slo Lillestrøm 6-2 eller Rosenborg 4-1 (selv om det var syke tendenser mot RBK). Helst når vi leder med to eller tre mål og er skikkelig fornøyd altså. Da tror jeg at vi får det rette trykket i sangen, og ikke minst at folk gidder. Tviler på at folk er i det rette humøret for hopping og spretting på 1-3.

Faren her er jo at Store Stå sikkert skal prøve å kopiere sangen og prøve de også fordi de ikke skjønner at denne sangen kun skal synges maks en eller to ganger pr. kamp og de ikke har peiling på sangen sånn rent ellers.

Ja, jeg har postet denne i et annet emne. Jeg synes det er på tide med litt "syke tendenser" på Brann Stadion.
rannfasiten

abe78

B-R-A-N-N, B-R-A-N-N

LA-la-la-la (tviler på at det er en tekst)
.og husk!

rødesk

Enig med brannfa(e)n her at vi trenger noen nye sanger for å bedre stemningen.
Som i går mot FFK ble det ganske mange stille stunder uten noe sang. Har også merket at de fleste supporterklubber i norge har dratt ifra oss på antall sanger. Dette er vel fordi at vi på SS er for redd for å prøve noe nytt, eller "stjele" sanger fra andre.

Får vi innført en slik sang, kan det bli bra det.
oen må gå...!

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"I Men hvordan starter vi den da?
Det er egentlig veldig enkelt. Vi venter for eksempel helt til stadionuret starter et nytt minutt.

.


Hæ?  Skal vi se på klokken i stedet for kampen?
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

For eksempel sier vel deg ingenting?
rannfasiten

BuG

Den Fenerbahce var tøff den men vil sikkert bli litt vanskelig å få organisert det! Alle må jo nesten være med... men men =D
ullet 2007! =)

BrannFa(e)n

Tenker hovedsaklig på kun Hansa jeg.
rannfasiten

BuG

ullet 2007! =)

Klaus_Brann

Det hadde vært helt rått å få til noe sånt...men det er nok bare drøm...det er noen som prøvde å hoppe litt, men det er få som blir med...
synd at det skal være sånn
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BrannFa(e)n

Det er fullt mulig å få denne til når Store Stå kommer. Da er det rett og slett trist om det ikke skjer!
rannfasiten

Snublefot


Northside

Quote from: "Snublefot"finner ingen link?


ordet "her" inneholder linken :wink:

Men her har du den hvertfall:
http://video.google.com/videoplay?docid=-25094683060728823&q=fenerbahce&pl=true

Stoffi

Den Fenerbache linken er helt rå!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Esskåbrann

Det er vel det sykeste jeg har sett i en fotballkamp! Tenk om vi kunne fått til 1/10 av det der på stadion? Det hadde fortsatt vært fett!!!

Dette må vi prøve å få til!
å skal det skje!

Alastor

Det der hadde pissa heftig på "forza fugla a-bleh-a-bleh-ableh" om noe lignende hadde blitt kjørt på stadion....det var helt SYKT!

Det som skal til er at noen ildsjeler må starte opp, ta bevegelsene og så kjøre en sang som folk kan..og så håpe at fler og fler henger seg på etterhvert senere i kampen og i andre kamper.

Lennono8

Var det forresten noen som så Nytt på Nytt på NRK denne helgen? Gikk i reprisen når jeg kom hjem fra staddaen på søndag.

De disset Forza-fugla-sangen og Kanari. Ganske morsomt faktisk. Finner det sikkert på web-tv

Go Up