• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Blogg når du er på fotballkamp!

Started by Bruiser, April 07, 2006, 13:17:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bruiser

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166090

Er det folk her som blogger om Brann? Om du gjer, Flott! Få adresse snarast! Om du ikkje har prøvd det, Kva venter du på! Hjelp oss som bur langt vekke å få sjå bilete og kommentarer frå den urtypiske Brann-supporteren på kamp! Om eg kunne fått et tribune-innblikk i kvar ein kamp på staddaen eller kor som helst hadde eg garantert lest det!

Kom igjen, hjelp ein stakkars sunnmøring i å få oppleve Brann-kamper frå den gjevne bergenser på nært hold!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Snublefot

http://www.vgb.no/9224/

der har du adressen til min blogg..

kommer til å oppdatere så godt jeg kan under reisen, på puben, på bussen og under kampen..=)

Bruiser

Knall 8)

Og jo fleire bloggera jo bedre.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

AtroZ

Jeg vil be dere som blogger huske en ting. Dere kan fort bli brukt som eksempel på den jevne brannsupporter. Ikke drit dere ut. Ikke overdriv hvor dårlig en spiller var. Ikke start negative spiraler som overtid jobber mot suksess i brann.

Tenk på dere selv som representanter for brannsupporterene og brann.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Snublefot

Quote from: "AtroZ"Jeg vil be dere som blogger huske en ting. Dere kan fort bli brukt som eksempel på den jevne brannsupporter. Ikke drit dere ut. Ikke overdriv hvor dårlig en spiller var. Ikke start negative spiraler som overtid jobber mot suksess i brann.

Tenk på dere selv som representanter for brannsupporterene og brann.


Den er brun=)

Min blogg skal være mest mulig positiv, og med mest mulig fest og feiring i=)  så håper jeg bare at brann klarer å legge alt til rette for at det blir festlige bilder fra tilbaketuren også, ikke bare turen til fredrikstad,.ehe

Snublefot

Da er min blogg på vg nett i gang, selv om den sikkert kommer til å ikke være veldig proff fra starten av håper jeg at jeg kan få den til å bli en artig liten sak å lese, for ikke å snakke om bildene jeg skal ta. Alle bildene blir tatt med mobilen, men synes de blir fine allikevell.. eventuelle tilbakemeldinger på hva innhold jeg bør ha, eventuelt ikke ta med videre så gi meg beskjed.

Ellers så kommer neste oppdatering på denne bloggen i forkant av kampen mot Lillestrøm, med bilder fra fotballpuben og stadion.

adressen er fortsatt:  www.vgb.no/9224  (har allerede hatt mer en 6500 sidevisninger siden jeg laget den på fredag.

Ellers mener jeg at alle som liker å lese om brann bør lese min gode venn Geir sin Brann-blogg også.  Min blogg er full av bilder og fylleturer, Geir sin er full av alt annet som har med brann å gjøre, ihvertfall hans alltid så positive tanker.

www.klagogsyt.blogspot.com

Da har dere ihvertfall 2 forskjellige blogger dere kan lese når dere kjeder dere=)

enjoy!

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Go Up