• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vær med å støtte Barneklinikken !

Started by Bataljonen, April 04, 2006, 08:53:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article601070.ece

Bataljonen vil gjennom hele sesongen samle inn penger til Barneklinikken slik at syke barn vil kunne få en lettere hverdag. Dette blir et storstilt prosjekt i regi av Bataljonen som vi har planlagt over tid og håper givergleden er stor blant folket. Vi vil legge ut mer informasjon på hjemmesiden vår innen kort tid.

Da håper vi at DU vil være med å bidra til at barna på Barneklinikken får en bedre hverdag.

Kontonummeret som kan brukes er : 3628.53.16752

Hjelp oss å hjelpe !



Om det er noen spørsmål kan du kontakte Tore på : tore@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Ricky

Illojalt å starte innsamlingsaksjon parallelt med Charlie Miller-innsamlingsaksjonen :p
Neida, her går det vel an å bidra med noen kroner..

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Folkens ! Nå må vi kjenne vår besøkelsestid og støtte barna på Barneklinikken ! Det har vært laber respons og få har støttet prosjektet hittil. Husk at det går til en veldig god sak !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"Folkens ! Nå må vi kjenne vår besøkelsestid og støtte barna på Barneklinikken ! Det har vært laber respons og få har støttet prosjektet hittil. Husk at det går til en veldig god sak !


hva med å øke neste års medlemsavgift til 250 kroner..

den siste 50 lappen har alle rÃ¥d til, og den gÃ¥r uavkortet til barneklinikken..  blir da ihvertfall noen kroner..

Pondan

Tror det er veldig feil.. BBB sliter jo grunndig med og få medlemmer.. Skru prisen til himmels vil neppe hjelpe.Jeg ville ha montert børser på begge sidene ved begge inngangene på SS.

Yngve

Børser, eller bøsser? Er ein liten forskjell der ser du..

Snublefot

Quote from: "Pondan"Tror det er veldig feil.. BBB sliter jo grunndig med og få medlemmer.. Skru prisen til himmels vil neppe hjelpe.


hehe..  skru prisen til himmels.. morsom du.

200 vs 250,-     skru prisen til himmels.. haha, den var god.

men jeg forstår poenget ditt, og jeg tenkte det samme selv, at det kan gjøre at det blir enda vanskeligere med å anskaffe nye medlemmer..

hva med en vervekampanje? gjennom hele juni & juli så har bataljonen en verve kampanje.. av de 200 pr nye medlem betaler, går 50 eller 100 til barneklinikken.. altså, bataljonen blir jo på en måte de som betaler for dette da, men de gjør det allikevell med penger de vanligvis ikke hadde fått inn, ettersom man da for inn nye medlemmer.. vet ikke om dette er noe som er lurt, men prøver bare å komme med noen forslag.. er jo bedre det en at ingen ting skjer=) (med andre ord, ikke slakt meg om du er uenig=)..hehe)

Pondan

200 kr er mer enn nok pr dags dato, Hva får mann for og vere medlem? Ingenting? folk uten medlemskap får jo reise på turer, SS er for alle.. syns 200 er litt mye.. greit at mann betaler det 1 gang i året, men for høyt syns jeg..


Tom C

Kondolerer.

Jeg har også tråkket i gangene på barneklinikken noen måneder ettersom vi for to år siden fikk en liten jente som kom tre måneder før tiden.. Liten sak på under kiloet, så det var en stressende tid. Heldigvis gikk det bra med henne, men vi så også mange som ikke var så heldig som oss. Det er utrolig hvor flinke og hjelpsomme de som jobber der oppe er. Folk som ikke har vært i en sånn situasjon vil jo som oftest ikke tenke over det, men når man har barn, kan man være veldig glad for at vi bor i Bergen, og har så flinke folk til å ta seg av barna våre når de blir syke...
Aldri mer Obos....

Bataljonen

Hei Dole79, vil også stille meg i kø for å kondolere.
Vi vet det er mange skjebner på Barneklinikken både på godt og vondt. Bataljonen ønsker inneværende sesong å støtte oppunder en sak som veldig mange har erfaringer med, enten personlig eller kjenner noen som har hatt det.
Hele sesongen igjennom ønsker vi å samle inn penger som vil gå til Barneklinikken for at barna skal få en bedre hverdag. På forsiden av Bataljonen.no har vi en banner hvor det står litt informasjon om dette.
Vi oppfordrer samtlige til å stikke innom vår stand på Festplassen lørdag 15 juli mellom kl 10-15 hvor man bla kan gi sitt bidrag til barneklinikken. Vi har fått en knallrød Vespa "Brann scooter" som vi vil starte auksjon på hvor inntekten går uavkortet til fondet vårt.

Velkommen på stand skal dere alle være.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

SKBrann BERGEN

Kondolerer det var trist å høre.

Tenkte jeg kunne få pappa til å spytte inn noen penger i det fondet.
tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

Texas

Quote from: "SKBrann BERGEN"Kondolerer det var trist å høre.

Tenkte jeg kunne få pappa til å spytte inn noen penger i det fondet.


Ikke for å være frekk, men hva med å hjelpe selv?

Gud

Quote from: "Texas"
Quote from: "SKBrann BERGEN"Kondolerer det var trist å høre.

Tenkte jeg kunne få pappa til å spytte inn noen penger i det fondet.


Ikke for å være frekk, men hva med å hjelpe selv?


kan jo være SkBrann Bergen er student, og sist jeg sjekket er ikke studenter i Norge de med mest penger å rutte med. Kondolerer uansett til Dole 79, var nære å dø av hjernehinnebetennelse og kan vel i dag takke legene på Barneklinikken som reddet livet mitt.

KammaGutten

renn et bål av
Brenn et bål av
Brenn et bål av Bergen By!

- Et Liv i Grønt Og Hvitt, Et bedre liv enn ditt!

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan


Bataljonen

Til kampen imorgen vil det være 3-4 stk som går rundt stadion og selger våre armbånd hvor all inntekt går uavkortet til Barneklinikken. Så være med og støtt oppunder vårt fond ved å kjøpe ett rødt og ett hvitt armbånd til kun kr 40,-.

Les mer om armbåndene på denne linken
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

hei. Jeg vil gjerne kjøpe 2 stk armbÃ¥nd..  men ettersom jeg har flyttet til oslo og muligheten min for bergens besøk ut Ã¥ret pr i dag er svekket sterkt, sÃ¥ lurer jeg pÃ¥ om det er mulig Ã¥ bestille det og fÃ¥ det tilsendt?

hvis jeg betaler 100 kroner eller noe for de 2 sÃ¥ dekker vell 20 kroner porto for 2 slike bÃ¥nd?  er det noen mulighet til Ã¥ fÃ¥ bÃ¥ndene tilsendt?

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

vet dere hvor mange bånd dere har solgt elleR?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bataljonen

Quote from: "Chrisstah"vet dere hvor mange bånd dere har solgt elleR?


Vi har vel solgt et par tusen hittill. Jobber nå med å få armbåndene ut på flere utsalgssteder og regner med å ha dette iorden ila neste uke.

Vi selger nå armbåndene i Brannbutikken i Galleriet samt på våre stands på fotballpuben og på Stadion i forbindelse med hjemmekampene. Vi har også personell som selger rundt stadion på kampdagen.

Vi har også planer om å selge i byen en lørdag eller to så om du har ønske om å være med å bidra er du hjertelig velkommen til dette. Mail sendes til martin@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Det er gledelig å se at vår litt spesielle auksjon bærer frukter :)

TORO setter standarden!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Candyman

Quote from: "Bataljonen"Det er gledelig å se at vår litt spesielle auksjon bærer frukter :)

TORO setter standarden!

Kanonbra initiativ. Kult at bedriftene er med på dette. Skal spise ett eller annet fra Toro til middag! ;-)

Hadde vært bra med et par bilder av overrekkelsen eller noe. Ville jo gjøre det enda mer attraktivt for firmaer å by. Et bilde med overrekkelsen utenfor bedriften og sånn. Er det noe som får bedrifter til å betale, så er det jo reklame, reklame og reklame. Og markedsføring! :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bataljonen

Om du leser artikkel om første vinner så var det bilde av overrekkelsen der. Når det gjelder Toro var vedkommende som skulle få drakten bortreist så den får de på mandag mest sannsynlig. Og vi skal prøve å få et bilde av overrekkelsen der også.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=648

Nå kan du være med å gjøre en innsats for Barneklinikken.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up