• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann på tv

Started by rødesk, April 02, 2006, 17:32:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rødesk

Har kanal digital.. Vil jeg da ha dette "sesongkortet" for tippeligaen, eller er dette et eget kort jeg må fikse meg?

På forhånd takk..
oen må gå...!

bulldog

du må betale 799 for sesongkort itillegg
bulldog

rødesk

Kan jeg egentlig bare si opp hele kanal digital, for å så kjøpe sesongkort, eller må man ha kabeltv?
Den store grunnen til at jeg har kanal digital er jo tippeligaen.
oen må gå...!

Severin

Ring 02220 og bestill. Du trenger ikke nytt kort. Du må bare utvide abbonementet ditt.
eriegull 2005!

rødesk

Quote from: "Severin"Ring 02220 og bestill. Du trenger ikke nytt kort. Du må bare utvide abbonementet ditt.


Må jeg ha kabel tv?
oen må gå...!

nummer9

Det eller parabol gjennom canal digital vel? Om man skal se de kampene som ikke går på TV2 da.

Superjack

Nå er det vel slik at Brann sine 8 første kamper går på tv, enten tv2 primetime, eller tv2 zebra. Så det er ikke noe poeng i å løpe og kjøpe seg sesongkort. :D
Brannsupporter.

Xminator

Noen som vet om dette sesongkortet gjelder *alle* kampene eller bare ett lags kamper?

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lennono8

Når vi først er inne på dette temaet...
Er det noen som vet om man må ha digitalt kabel-tv? Har selv "vanlig" kabel-tv fra UPC. Er alt håp for å se flere kamper enn de TV2 (Zebra) sender ute da?

Noen som har undersøkt dette?

Superjack

Om man kjøper sesongkort får man muligheten til å se alle kampene, men siden kampene går på samme tidspunkt vil man i praksis bare få se en av kampene.

Kan også opplyse om at 8 av de 11 første brannkampene går på enten tv2, eller tv2 zebra, og så lenge du har de to kanalene vil du få sett kampene uten å betale ekstrabillett.

De eneste kampen som ikke vises som ordinær kamp (tv2 evt Zebra) er

Brann - Stabæk, Brann - Tromsø og Odd - Brann

Kort oppsumert, om du skal gå på hjemmekampene og er lite interressert i å se andre lags kamper enn Brann, så er det bortkastet å kjøpe sesongkort. Bruk heller 99 kr på en ordinær billett (gjerne spleiselag sammen med venner, slik jeg kommer til å gjøre) :D

Jeg har stor tro på at Brann ligger i toppen når neste runde med TV-kamper skal fordeles og da vil det ikke bli mange Brannkamper som vises som betal-TV.

:)
Brannsupporter.

rødesk

takker for kjempe svar ;)
oen må gå...!

RC

Ikke noe med dette å gjøre, men starter ikke en ny tråd.

Hvor går VM?

Snublefot

Quote from: "RC"Ikke noe med dette å gjøre, men starter ikke en ny tråd.

Hvor går VM?


vet ikke helt om det er "the VM" du tenker på...  for det er jo sakt ganske mye om dette i mediene de siste 3,5 årene..

men VM i fotball for herrelandslag går altså i tyskland!

nummer9

I Tyskland vel...

Hehe, på tv tenker jeg meg du mente. Er vel TV2 som har kjøpt rettighetene til dette også. Var jo nylig i media at norldendingsdvergen (også kalt mini), ikke skulle være med men heller fokusere på TL-kommentering. Stort pluss for min del mtp å se VM på TV2 i alle fall.

Plekter

VM er delt mellom TV2 og NRK.

Go Up