• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

KA tipper du???

Started by positiv, April 02, 2006, 12:12:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

positiv

ka plass kommer brann på i år????
ødt blod på HANSA

Xminator

Nå tapte Lillestrøm for Lyn, så jeg tror dette blir åpnere enn mange tror. Den eneste faren for "kjedelig" serie slik jeg ser det er om RBK drar ifra.

C@Bøe_79

PÃ¥ hvilken plass er RBK forsterket fra ifjor?
Spiss-plass!
De har flott fler spisser,det vil skape uro.
Det er gode spisser,som faktisk er for god for RBK-benken(og de vet det selv). Mange sure miner og klaging vil trekke ned gamlingene i år..
Så slutt og mas om Rbk gull,det blir jevner i år enn ifjor....

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

hvis det skal bli jevnere i år en i fjor (da med tanke på gullet), så håper jeg ikke brann er med i den kampen, da får jeg hjerteinfarkt, og jeg er for ung til slikt!!

Xminator

Du får begynne å trene 4 ganger i uken og spise sunt frem til november så du tåler det da. Det kan jo like fort bli ulidelig spennende andre veien med 2 ekstra kamper rundt cupfinalen (der Brann statistisk sett ikke er med).

runarnormann

Tippeer Brann starter svakt frem til sommeren.  Da trekker Mjelde seg (av familiaere aarsaker og hjemlengsel til Osteroey), ny trener som jeg er aerlig og sier jeg ikke har peiling paa hvem er, men vil ikke bli overaket om Thoresen faar en ny mulighet, tar over og foerer Brann til en fjerde plass.  Bataljonen stenges i to dager, for aa hedre minnet over Nixon, Xminator, Kroevel og Bjarte som doer av kjaerlighetssorg.

MAO:  Tipper Brann paa 4. plass
egenden Alf Dahl

jako

Tipper Brann på fjerde, men alt er veldig usikkert. Det kan bli gull, men også syvendeplass.

Faller da ned på en feig fjerdeplass og Mjelde får beholde jobben.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

rødesk

Enten får vi en veldig bra seong, eller blir den nedre halvdel, og mjelde er ute ved sommertider!
oen må gå...!

runarnormann

Quote from: "rødesk"Enten får vi en veldig bra seong, eller blir den nedre halvdel, og mjelde er ute ved sommertider!


Du helgarderer altsaa?
egenden Alf Dahl

Alexåsane

Første plass selvsagt:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Quote from: "runarnormann".  Bataljonen stenges i to dager, for aa hedre minnet over Nixon, Xminator, Kroevel og Bjarte som doer av kjaerlighetssorg.


Det er vel strengt tatt ingen av de du nevner som sier at Mjelde er den beste treneren Brann kan ha. Jeg for min del har aldri uttalt at Mjelde er noen god trener. Men vi er oppegående nok til å se at Brann ikke nødvendigvis får en bedre trener etter Mjelde. DU er i hvert fall ikke oppegående nok til å ha fått det med deg!
Legg ned hele klubben!

Candyman

Hjertet tipper seriegull!!

Hjernen tipper oss på en kjedelig 6 plass bak Rbk, Lillestrøm, Lyn, Vif og Start. Som i fjor altså, men Rbk kommer nok foran oss i år. Viking håper jeg vi holder bak oss i forhold til i fjor. Dette kommer av at vi ikke holder nøkkelspillerne skadefri hele sesongen, hadde vi gjort det ville jeg stillt meg annerledes. (Hjertet sier at ingen skader seg ;-))
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

runarnormann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "runarnormann".  Bataljonen stenges i to dager, for aa hedre minnet over Nixon, Xminator, Kroevel og Bjarte som doer av kjaerlighetssorg.


Det er vel strengt tatt ingen av de du nevner som sier at Mjelde er den beste treneren Brann kan ha. Jeg for min del har aldri uttalt at Mjelde er noen god trener. Men vi er oppegående nok til å se at Brann ikke nødvendigvis får en bedre trener etter Mjelde. DU er i hvert fall ikke oppegående nok til å ha fått det med deg!


Maa du ta med denne Mjelde manien i denne traaden og?  Dette handler jo om hvor vi tror Brann havner!
egenden Alf Dahl

krøvel vellevold

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "runarnormann".  Bataljonen stenges i to dager, for aa hedre minnet over Nixon, Xminator, Kroevel og Bjarte som doer av kjaerlighetssorg.


Det er vel strengt tatt ingen av de du nevner som sier at Mjelde er den beste treneren Brann kan ha. Jeg for min del har aldri uttalt at Mjelde er noen god trener. Men vi er oppegående nok til å se at Brann ikke nødvendigvis får en bedre trener etter Mjelde. DU er i hvert fall ikke oppegående nok til å ha fått det med deg!


Maa du ta med denne Mjelde manien i denne traaden og?  Dette handler jo om hvor vi tror Brann havner!


Ehh... var det ikke DU som trakk fram Mjelde her? Er du helt idiot eller?
Legg ned hele klubben!

jako

Ha no litt humor krøvel.

Man må jo kunne tåle et nyrespark i ny og ne. :wink:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

runarnormann

Quote from: "krøvel vellevold"Er du helt idiot eller?


Stans diskusjonen!  Vi har funnet vaar overmann!
egenden Alf Dahl

krøvel vellevold

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "krøvel vellevold"Er du helt idiot eller?


Stans diskusjonen!  Vi har funnet vaar overmann!


Er det dette du på en annen tråd kaller å være kvikk i replikken?
Legg ned hele klubben!

runarnormann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "krøvel vellevold"Er du helt idiot eller?


Stans diskusjonen!  Vi har funnet vaar overmann!


Er det dette du på en annen tråd kaller å være kvikk i replikken?


Nei, dette er det man kaller sarkasme, men det viktigste er jo aa delta.
egenden Alf Dahl

Candyman

FY F#%&¤#

Vær så snill. Spar denne tråden for Mjelde diskusjonen! Vær så snill! Nei, prøver ikke å være forum politi.....ber dere bare: Vær så snill!

Tilbake til topic:
Ka tipper du?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Snublefot

jeg kan jo si hva jeg har satt opp på min tabell tipping.. jeg velger å tippe litt med hjerte og litt med hode.. hjerte tilhører brann (og et lite håp sendes til sandefjord også..)

1. brann (vi overasker alt og alle, inkl. meg selv)
2. rosenborg (på vei opp igjen med sine store ressurser, men brann tar dem i siste liten
3. lillestrøm (lillestrøm starter overaskende svakt, og ligger på 5-6 plass til sommeren, tar seg opp til høsten etter mye ekstra-trening kl. 06.00 om morgene.
4. Viking (vår "venn" soma gjør sitt beste, men ende 3 plasser bak brann i sin første sesong for vikingene)
5. VÃ¥lerengen (hÃ¥per de rykker ned,  her tippes det med hodet ikke hjertet)
6. start (start blir en middelhavsfarer i flere sesonger fremover, doffen blir solgt til sommeren om han fortsetter fremgangen)
7. Lyn (Dylan blir toppscorer for klubben med 9 mål, tessem på andre med 8) (hjertet sier dylan, hodet sier noe annet..)
8 Tromsø (med en av tippeligaens beste spisser og med patrice bernier ved sin side blir tromsø mye farligere en hva VG tror.., men resten av laget mangler kvaliteter til å få dem høyere opp.. selv om jeg har en følelse av at de fort kan ende blandt topp 6)
9. Fredrikstad (kvisa blir FFKs profil i år med noen fine mål og assist, men kommer etter PVM OG Robbie W. på assist lista.. sæternes er såklart den som putter måla..og blir toppscorer=))
10. Molde (hadde ikke gjort meg noe å se Molde ta turen ned sammen med VIF, men desverre går det ikke slikt..
11. Stabæk (nannskog scorer 10+++ og blir stabæks store profil, blir solgt etter sesongen, men har sikret stabæk en ny sesong i tippeligaen
12. Sandefjord (hjertet slÃ¥r til og tipper kvalik plass pÃ¥ "blÃ¥hvalane"..  hÃ¥per de slÃ¥r flere av top 6 lagene utenom brann..)
13. Odd (rykker ned og uta av cupen, nesten før den begynner, jarstein viser at han ikke er noe større talent en opdahl, og svindal flytter til stabæk etter at kona leste Ona Fyr og fikk en plutselig familiær årsak til å komme seg nærmere ingebrigt.
14. Ham kam.. (helt nederst på tippeligaen, men øvers i haugen mellom kamma-casuals og "guttene" etter en tango for 30 i en mørk mørk bakgate i hamar.


SÃ¥, der har dere mitt tips, kommentar mottas med takk eller latter=)

weirus

1. Lillestrøm SK
  2. SK Brann
  3. VÃ¥lerengen
  4. Rosenborg
  5. Lyn Oslo
  6. IK Start
  7. Tromsø IL
  8. HamKam
  9. Viking FK
 10. Molde FK
 11. Odd Grenland
 12. Fredrikstad
 13. Stabæk IF
 14. Sandefjord Fotball

tror nook at Lillestrøm tar gulet knepent foran oss i år desverre, men holder de seg skadefri vinner!
vi hadde bunnet hadde troppen vært skadefri, men det er bare å innse det allerede nå, det vil bli mange skader på nøkkelspillere i løpet av sesongen!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

pidre

Mitt håp: Brann havner på 3.-4. plass, etter en jevnt god sesong der vi ligg blant topp6 heile sesongen.

Lsk vinner ikkje - dei har for tynn stall.

Vif blir for svake i år. Får ikkje medalje.

Lyn vil være gode.

Viking topp 5.

RBK vil nok ta gullet.

Start får seg ein nedtur.

Noko slikt som dette er mitt tips (håp for Brann)

1. rbk
2. lsk
3. lyn
4. brann
5. viking
6. vif
7. til
8. start
9. ffk
10. molde
11. stabæk
12. hamkam
13. odd
14. sandefjord
Saludar a los monos!

Satan 3

Brann ender på en 9.plass
Striler ut av Bergen

krøvel vellevold

De som ikke vil vite hvordan det ender, må ikke lese videre!
Brann kan egentlig ta alt fra sølv til 9.plass. Mest sannsynlig havner de pået sted mellom bronse og 7.plass. Brann er i det hele tatt veldig vanskelig å spå i år. Jeg går foreløbig for denne:

1.RBK
2.LSK
3.VIF
4.Viking
5.Brann
6.Lyn
7.Start
8.TIL
9.MFK
10.FFK
11.Odd
12.Hamkam
13.Stabæk
14.Sandefjord

Mener topp to skiller seg ut som topplagene, 3.-9.plass blir jevnt, mens 10. og ned skiller seg ut som bunnlagene.
Legg ned hele klubben!

Badegjest

jeg tror brann havner topp 4.. jeg tror sæternes får et kjempe år.. i tillegg tror jeg andresen blir konge i år.. får laget ut alt som bor i dem, kan brann havne hvor som helst blant de fire beste..

1.rbk - desverre
2.lsk - ser veldig sterke ut.
3.brann - har troen på 2004 igjen, vi vet jo hvordan det gikk
4.lyn- bor mye i dette laget
5.vif- det er lov å håpe, men jeg tror de faller igjennom!
6.viking - tror ikke de blir noe bedre enn foregående år.
7.start- andre året er vanskelig, glimt tok sølv i serien for noen år siden. vi vet jo hvordan det gikk.
8.tromsø- de greier seg alltid, de har også årst.. hjemme er de bra.
9.fredrikstad-tror fredrikstad greier seg ok i år.
10.odd-greier seg på rutine + svindal larsen
11.stabæk-tror han svensken kan skyte stabæk til endel poeng
12.molde-tror molde havner i samme situasjon som i fjor
13.ham-kam- desverre grodås
14.sandefjord-dette laget holder ikke nivå..

tror uansett det blir sinnsykt jevnt i år..

anita

tror på 4. plass i år, men håper på medalje!

BRANN - FOR ALLTID

RANN - FOR ALLTID

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Jeanet

Drømme tabellen hadde vel neste sett sånn ut:

1. BRANN (er jo dette alle Brann suportere håper på <3)
2. Lillestrøm (Gutta er sterke i år)
3. Start (Tror de kommer høyt, men at de andre lagene har skjønt spille måten dems nå)
4. Viking
5. FFK (de har jo Kvisvik, selv om han ikke har vist noe der)
6. Rosenborg (men helst helt ned)
7. Tromsø
8. Lyn
9.Ham Kam
10. Sandefjord (håper ikke de rykker ned,kampene er så nerme hjemme)
11. Stabæk
13.Vålerenga (men kommer nok ikke til å skje :( )
14. Odd G.
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

krøvel vellevold

Quote from: "Jeanet"Drømme tabellen hadde vel neste sett sånn ut:

1. BRANN (er jo dette alle Brann suportere håper på <3)
2. Lillestrøm (Gutta er sterke i år)
3. Start (Tror de kommer høyt, men at de andre lagene har skjønt spille måten dems nå)
4. Viking
5. FFK (de har jo Kvisvik, selv om han ikke har vist noe der)
6. Rosenborg (men helst helt ned)
7. Tromsø
8. Lyn
9.Ham Kam
10. Sandefjord (håper ikke de rykker ned,kampene er så nerme hjemme)
11. Stabæk
13.Vålerenga (men kommer nok ikke til å skje :( )
14. Odd G.


Min drømmetabell ser slik ut: 1) Brann, 2) Brann, 3) Brann, Nedrykk: TIL, RBK, MFK, Viking, Start, Odd, Lyn, Stabæk, FFK, Hamkam, LSK, VIF og Sandefjord.

Eller litt mer seriøst: 1) Brann, 2)Sandefjord, 3)Hamkam, 4)Odd, 5)Start, 6)Lyn, 7)FFK, 8)Stabæk, 9)LSK, 10)MFK, 11)TIL, 12) Viking (ned via kvalik), 13)VIF, 14)RBK. Og at ikke AaFK rykker opp. Og helst ikke Godset, Haugesund, Glimt eller Sogndal heller.
Legg ned hele klubben!

Jeanet

Ja, vi kan jo drømme da:D hehe, men bare Brann vinner serien og cupen, og Sandefjord ikke rykker ned.. så er vel livet godt:D
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

naitsirk

morsom lesning i dagens bt av langeland.
røsler,berg og rekdal blir skrytt opp i skyene.

nokon meiner visst alltid at graset e grønnare på den andre sida

Jeanet

Ja, de gjør jo det... Men det er jo ikke sant.. For alt regnet i Bergen, blir jo Gresset mye grønnere!! Og jo grønnere gress, jo mer skinner gullet i Oktober!!!  :D
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Kai-Olai

Liker tabellen sånn som den ser ut for øyeblikket, jeg...

Sharpy

Før Moldekampen satte jeg Brann på 10.plass. Nå er jeg fristet til å plassere dem helt oppe på 9.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Klaus_Brann

Brann tar GULL, de andre driter vi vel egentlig i hvor havner....men får håpe på at Kvisvik gjør det bra i Fredrikstad..det er han vel unt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

1.Lillestrøm
2.Rosenborg
3.VÃ¥lerengen
4.Viking
5.Brann
6.Start
7.Lyn
8.Molde
9.Tromsø
10.Fredrikstad
11.HamKam
12.Odd Grenland
13.Stabæk
14.Sandefjord

Tingen er at 1-4.plass er like mye bingo som 5-14. Så vi får bare håpe Brann unngår tap i plankebyen på mandag,for om det ikke blir tilfelle så begynner lyset i tunellen å bli svakere og svakere.

jako

1.Rosenborg
2.LSK
3.VÃ¥lerengen
4.Brann
5.Lyn
6.Start
7.Viking
8.Tromsø
9.Ham Kam
10.FFK
11.Stabæk
12.Molde
13.Sandefjord
14.Odd

Alt avhenger av en god start, får vi det kan vi til og med kjempe om gullet, får vi det ikke kan det fort bli i ingenmannsland.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bruiser

1. Brann
2. Samma faen
3. Samma faen
4. Samma faen
----------------------
5. Samma faen
6. Samma faen
7. Samma faen
8. Samma faen
9. Samma faen
10. Samma faen
11. Samma faen
12. Samma faen
13. Rosenborg
14. VÃ¥lerenga

Slik det er og skal vere.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Kruxleiven

1. LSK
2. VIF
3. RBK
4. Lyn
5. Brann
6. FFK
7. Viking
8. Tromsø
9. Odd
10. Stabæk
11. Start
12. Molde
13. Ham Kam
14. Sandefjord

Har sjanset pÃ¥ FFK som overraskelseslaget. De kommer sikkert til Ã¥ fÃ¥ en del ut av de unge talentene deres og HoÃ¥s kommer til Ã¥ heve seg drastisk. Start faller gjennom da Hæstad og Strømstad blir solgt til Milan midt i sesongen.  :lol: Vi gjør det som i fjor og kommer til Ã¥ slite alvorlig med Ã¥ vinne borte.

Brann/Bergen

1.SK Brann
2.Lillestrøm SK
3.VÃ¥lerengen
4.IK Start
5.Viking FK
6.Fredrikstad
7.Lyn Oslo
8.Tromsø IL
9.Rosenborg
10.Stabæk IF
11.HamKam
12.Sandefjord Fotball
13.Molde FK
14.Odd Grenland


Tipper som vanlig med hjerte når det gjelder Brann!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Go Up