• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daniel Braaten klar for Brann!!!

Started by Lurkin, March 31, 2006, 23:08:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

..aprilsnarr...haha, sorry, den var under beltestedet og litt til.
Berømte Brann fra Bergen

Bombefar


Snublefot

hehe, regnet med at det var en aprilsnar ja=)

anyway, en dÃ¥rlig en=)  og jeg vil heller ha helstad en braathen;)

Lurkin

Haha. Tenkte at Helstad ville vært litt usannsynlig. Tror en aprilsnarr vil vende hatet mot meg og vekk fra Stadda, it's all love and Hansa.
Berømte Brann fra Bergen

Derabilo

Bergen ut av Norge -

weirus

POL gjør comeback!

haha aprilsnarr! :?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: "kabelmann"


På gamle Molde Stadion for lenge siden var det noen vittigperer som flyttet litt på de hvite stolene slik at det i stedet for "Molde" stod "Molbo".
Legg ned hele klubben!

Kruxleiven

Gikk på i 1 sekund før jeg tenkte på 1. april. En irriterende tradisjon. I hvertfall innenfor fotballverdenen.

SKBMartin

var ikke klar over at det var 1 april engang jeg, gikk 5 på. Faen ta deg, men må inrømme at jeg ler nå da.
Hjerte i Brann

tormi

Altså slikt kødder mann ikke med. Hadde vært sjukt bra. Har alltid vært suffet over at ikke brann prøvde seg på braathen den gangen han gikk fra skeid.

Damn...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Snublefot

OMG!!

BT.. haha.. utrolig dårlig..

"Isfjell har seilt inn i vÃ¥gen"...  mmmm, den var ikke lett Ã¥ gjennomskue=)

Sharpy

Quote from: "Snublefot"OMG!!

BT.. haha.. utrolig dårlig..

"Isfjell har seilt inn i vÃ¥gen"...  mmmm, den var ikke lett Ã¥ gjennomskue=)


Hey! Den var jo klasse over!

"- Dette er et høyst uvanlig isfjell. Vanligvis er bare en liten del av ismassene synlig over overflaten, men dette isfjellet er fifty-fifty over og under vannet, sier glaciolog Snefrid Jostedal til bt.no."

Merk navnet;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Mr_Soma

QuoteEt 50 meter langt isfjell har seilt inn til hjertet av Bergen.


Det som er "avbildet" er jo minst 150 meter -

Alzheimer/Silverspurs

Nesten slik at eg ville hatt Braaten foran Helstad faktisk. Fyren har så ekstreme ferdighetar og er vesentlig yngre at han hadde blitt ein stor hit her på bjerget.

Sharpy

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Nesten slik at eg ville hatt Braaten foran Helstad faktisk. Fyren har så ekstreme ferdighetar og er vesentlig yngre at han hadde blitt ein stor hit her på bjerget.


Stor hit fordi vi i Bergen har en tendens til å hylle de spillerne som kan gjøre det litt spektakulære, ja. Om de leverer varene rent resultatmessig virker det imidlertid som vi driter i.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Brann-Peter!

Quote- Vi har håpet på en kraftig regnskyll, men at drikkevannet skulle seile inn til byen i fast form, hadde vi aldri trodd, sier fagdirektør Ivar Kalland ved Vann- og avløpsetaten.

Nå planlegger han å løfte isfjellet opp av Vågen og frakte giganten til det nesten tomme reservoaret på Gullfjellet.



Dette er jo det beste av det hele.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Skal si du faktisk lurte meg litt.. trakk litt på smilebåndet når eg så tråden, men men.. Hadde ikke vært å forakte.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lurkin

;)

Det isfjellet i VÃ¥gen var jo altfor tydelig.
Berømte Brann fra Bergen

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Kruxleiven

Litt sent nå, men bastionen sin var artig.

http://www.bastionen.no/Nyhet.asp?id=750

Sørensen på byste skulle tatt seg ut. En del som gikk på det også.

Jeanet

Hahaha, den var jo kjeeeempe bra... lol  :lol:
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Lurkin

Quote from: "Kruxleiven"Litt sent nå, men bastionen sin var artig.

http://www.bastionen.no/Nyhet.asp?id=750

Sørensen på byste skulle tatt seg ut. En del som gikk på det også.


Haha, der ble vel alle 65 Lyn-supporterene litt sjokkert ja.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up