• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIDSFRISTEN NĂ?RMER SEG: SAMLETRĂ?D FOR DESPERATE RYKTER

Started by Doc, March 31, 2006, 00:56:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doc

ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Ricky

Har hÞrt at en afrikaner ved navn Sherif Touré kommer pÄ prÞvespill i morgen, en unggutt med erfaring fra landslaget og flere klubber pÄ kontinentet..

Pilsen19

hĂžrt rykter om at frank stranli gjĂžr comback for lillestrĂžm, i forbindelse med sundgots skade. SĂ„ lillestrĂžm bli enda sterkere en forventet:P
 Ă„r var det VM og Brann kom skje med, pĂž VM ka er no det.


Kruxleiven

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129176

Er vel en kar folk har Ăžnsket seg. Vet ikke om det er slik at det er mulig Ă„ skaffe han i lĂžpet av dagen. Eller om vi eller andre kan knytte ham til oss selv utenfor transfervinduet siden han snart er klubblĂžs.

Doc

Kan Rushfeldt vÊrt aktuell? Hadde vÊrt en utrolig bra forsterkning pÄ topp. HÄper og vi fÄr spilleren fra Honduras pÄ lÄn med opsjon pÄ kjÞp, det hadde vÊrt en god avtale.
Noen som har hĂžrt noe mer?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

runarnormann

Er det noe i ryktene om at Viking risikerer degradering for at andre-laget spiller i eliteserien?
egenden Alf Dahl

YadaYada

Quote from: "runarnormann"Er det noe i ryktene om at Viking risikerer degradering for at andre-laget spiller i eliteserien?

Nei.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesĂžk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

runarnormann

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "runarnormann"Er det noe i ryktene om at Viking risikerer degradering for at andre-laget spiller i eliteserien?

Nei.


Takk
egenden Alf Dahl

Nemesis

Hittil etter fjorÄrs-ses har vi hatt 10 spillere ut stadion porten (inkl utlÄn), og 5 inn.

Ifjor var mĂ„let seriegull, etter sesongen konkluderte MIM & Co med for tynn stall, og mye eksponert for skader...    

SĂ„nn sett bĂžr det hvertfall komme 2 klassespillere opp av POLs magiske hatt fĂžr midnatt.......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

runarnormann

Quote from: "Nemesis"Hittil etter fjorÄrs-ses har vi hatt 10 spillere ut stadion porten (inkl utlÄn), og 5 inn.

Ifjor var mĂ„let seriegull, etter sesongen konkluderte MIM & Co med for tynn stall, og mye eksponert for skader...    

SĂ„nn sett bĂžr det hvertfall komme 2 klassespillere opp av POLs magiske hatt fĂžr midnatt.......


Hva klager du over?  Vi har jo faatt Bjoern Dahl!
egenden Alf Dahl

Lurkin

..og Statoil har fÄtt Tom Sanne.

Blir spennende 12 timer ja, tror jeg mÄ se litt Seinfeld for Ä roe nervene.
BerĂžmte Brann fra Bergen

tormi

Er vel mer snakk om 4 timer. NFF sine kontorer stenger vel klokken 16 og papirene skal vĂŠre dem i hende!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

NFF er pent nĂždt til Ă„ overholde transfervinduet, som stenger 24.00, og ettersom de forventer Ă„ fĂ„ papirene i hĂ„nda, tviler jeg pĂ„ at de har mulighet til Ă„ stenge og gĂ„ kl. 16.00..  vil jeg tro..

tormi

HÞres fornuftig ut Snublefot, men det er snakk om NFF her, sÄ da velger de mest sannsynlig en ufornuftig mÄte Ä lÞse det pÄ. Det er fredag og folket skal pÄ hytten sÄ de gÄr vel klokken 1430!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

hehe.. skulle jaggu ikke forundret meg=)

NFF er og blir en hore-oranisasjon...  men det hender vell det kommer noen gull-korn derfra ogsĂ„.. er bare sĂ„ forbanna sjeldent..

gleder meg virkelig til Ă„rets dommere som NFF mener er bra nok for tippeligaen..  

Nei, bruk noen av pengene fra TV-avtalen og fĂ„ inn skikkelig kvalitet.. =) (fly dem inn fra Italia eller england.=)..   Brage meg her og Brage meg der, den mannen kommer til Ă„ fĂ„ noen fine bemerkninger etter seg fra denne kanten i Ă„r, det er jeg nesten sikker pĂ„..

Lurkin

Men VÄlerenga har nok privatnummeret og nummeret til hytten, sÄ de fÄr nok levert det de skal.
BerĂžmte Brann fra Bergen

Doc

Fristen er vel klokkrn 24:00, sÄ vi har enda noen timer pÄ oss. Ser at VIF gambler og HamKam har signert en ny.....!

Er det fremdeles hÄp?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Lurkin

Nye spissen til Engen er god. Iallefall pÄ det nivÄet han har spilt pÄ.
BerĂžmte Brann fra Bergen

kenta

selv om det er for sent nÄ, sÄ hadde det vÊrt deilig hvis POL og MIM allerede nÄ begynte lobby for Ä skaffe Rushfeldt til sommeren... hadde blitt en kjempe-forsterkning, og hadde gitt oss en mÄl-skÄrer av rang til resten av sesongen.
har sansen for rushfeldt, og han hadde passet bra sammen med bÄde robbie og bengt'n...

vet at det finnes en egen trÄd om han, men siden dette er dagens nyheter... :)
ANSA, aldri frydenbĂž...!

Doc

Hoff klar for Lyn, LSK signerer ny back!

Hvor blir det av POL? Fristen nÊrmer seg fort nÄ....!
Under 10 timer igjen!

Eneste trÞsten her er at Odd Grenland tydeligvis er enda dÄrligere pÄ overgangsmarkedet enn oss.......
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Doc

Det nĂŠrmer seg midnatt. Spilleren fra Honduras er klar, hĂ„per og tror at han skal bli en solid forsterkning. I fĂžlge TV2  sporten venter NFF pĂ„ flere overgangssaker fĂžr midnatt....
Kan vi hÄpe pÄ flere?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Brannmus

Tror ikke det er en sjanse i havet for at Brann henter flere.. I sÄ fall er spilleren kommet til Bergen i ly av mÞrket for Ä skrive under. Mest sannsynlig uten at han vil forhandle for mye.

Tror vi skal vÊre fornÞyd med det vi har fÄtt, om vi faktisk har fÄtt det..

Ricky

Quote from: "Lurkin"Nye spissen til Engen er god. Iallefall pÄ det nivÄet han har spilt pÄ.



Tre ord: "Tor Henning Hamre"

Lurkin

BerĂžmte Brann fra Bergen

Go Up