• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rettigheter på billetter til bortekamper

Started by Satan 3, March 30, 2006, 08:24:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Satan 3

Stemmer det at bataljonen stikker av med hele kvoten billetter til bortekampene?

Stemmer det at man ikke kan stå blant sine egne hvis man ikke er medlem av bataljonen?

Isåfall, hva i HELVETE er det for noe idoiti?

Jeg håper jeg er feilinformert.
Striler ut av Bergen

Bataljonen

Quote from: "Satan 3"Stemmer det at bataljonen stikker av med hele kvoten billetter til bortekampene?

Stemmer det at man ikke kan stå blant sine egne hvis man ikke er medlem av bataljonen?

Isåfall, hva i HELVETE er det for noe idoiti?

Jeg håper jeg er feilinformert.



Du er nok blitt feilinformert ja. Men det er et godt og viktig spørsmål du kommer med.

Bataljonen stikker ikke av med hele kvoten av bortebillettene. Vi sørger for at de medlemmene som reiser organisert med oss får kampbillett. Til feks. Fredrikstadkampen får vi tilsendt 250 billetter av ca 500.

Vi i Bataljonen vil selvfølgelig at både medlemmer og ikke medlemmer av Bataljonen skal stå samlet når vi er på bortekamper. Vi har aldri nektet noen dette heller. Vi har vel alle samme formål når vi er på bortetur, nemlig støtte laget vårt på best mulig måte.

Vi vet at det er diskusjoner i NFF akkurat om dette, hvem som skal ha ansvaret for billettene til bortesupporterne. NSA er også inne i bildet og følger nøye med hva som blir sagt. Vi vet ikke hva det endelige utfallet vil bli i denne saken men vil vil informere om dette på bataljonen.no når mer info foreligger.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Satan 3

Ifølge Fredrikstad var det supporterklubben til bortelaget som fordelte alle billettene. Og ifølge dere på telefon igår måtte man være medlem av bataljonen for å få plass blant bortesupportere.

Men hvis ikke det er tilfelle, hvor kan man skaffe seg billett på bortefeltet?
Striler ut av Bergen

henk

Det Bataljonen har til den kampen er 250 av 500 billetter og de blir solgt i utgangspunktet til medlemmer. De 250 billettene som er igjen har vi fått beskjed fra Aristokraten at blir lagt ut til salgs på kampdag i inngangen til stadion og på puben(regner med at det er Mets).
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

rødesk

Hvor får jeg tak i billetter til fkk kampen??.. reiser på egenhånd..
oen må gå...!

Go Up