• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Her må det handles.

Started by piddi, March 29, 2006, 19:46:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

piddi

Her må det handles kvalitets spillere før vinduet stenger,ta gjerne med en trener i samme slengen.Skal vi ha noen forhåpninger å unngå nedrykk må vi ha en sentral dyktig midtbanespiller som kan spille to kamper på rad.En kvalitets midtstopper,og en super spiss. Ja,faen ta med en keeper også.

Bruiser

Ifølge POL er overgangsvinduet allerede stengt.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Candyman

I følge POL har vi vel alle vi trenger! Sånn er det når man ikke klarer å skille mellom oppsettet på V75 bongen og dommerkortet.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

gunkar

Vi trenger nesten hvem som helst etter Bryne-kampen å dømme
rann, Brann og bare Brann

gunkar

rann, Brann og bare Brann

gunkar

Kjøp Sigurd R. La oss få¨Espen Hoff i bytte mot Dylan.
rann, Brann og bare Brann

gunkar

Johan Arneng, (Djurgården), sjef over alt. Løp og kjøp
rann, Brann og bare Brann

gunkar

Jeg har tre postinger  vedr. nye spillere og ingen svarer. Nå må dere våkne Brann-fans
rann, Brann og bare Brann

gunkar

Tar meg en tur til Sverige. De åpner 1.april. Det er noen spilleere der som er tøffere en "snott". Hvor er POL??????
rann, Brann og bare Brann

dudo

Arneng, hvorfor tenker jeg VIF når jeg hører det navnet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

gunkar

Quote from: "dudo"Arneng, hvorfor tenker jeg VIF når jeg hører det navnet?

Ja, han spilte der. Han er bare en bedre utgave av CM, believe it or not. Han jobber hjemover og er en offensiv kraft. En liten "ronaldinho "med power, men "uten samme magi". Men nok magi for den norske "Eliteserien". Men det var før november,
Med MA og JA ville det vært som  Barca. Uslåelig!!!.
Sorry! Jeg har sett mye på Allsvenskan i år, før du spør om jeg er kapabel til å mene noe som helst.. Jeg ELSKER Brann. Hvem elsker du?
rann, Brann og bare Brann

Bruiser

Er det noken som er verdt å hentast frå Allsvenskaen er det vel kun Djurgårdens Hysèn som er verdt nokre grunker. Han hadde derimot vore et superkjøp.

Men vi får ingen klasseforsterkninger i vår er eg redd.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Og du vet utmerket godt hvorfor. Branns administrasjon og styre har skurdd igjen pengekranene og murer det de har av penger inn i klokkesvingen. Med håp om at det går bra denne gangen.

Som reserveløsning kan de sparke Mjelde, ansette en eller annen lokal nisse på minstelønn og dermed spare enda mer penger! Vinn vinn for Revheim!

TERD

Quote from: "Xminator"Og du vet utmerket godt hvorfor. Branns administrasjon og styre har skurdd igjen pengekranene og murer det de har av penger inn i klokkesvingen. Med håp om at det går bra denne gangen.

Eller de har innsett at Mjelde ikke klarer å forvalte midlene på en god nok måte, og at man holder igjen til en annen trener er på plass. Det er tross alt ikke ubetydelige midler han har fått til sin disposisjon.

Jeg sier ikke at det er slik, men med uttalelsene fra Revheim friskt i minne kan man iallefall ikke avvise det.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Xminator

Og det synest du er profesjonelt? Kjøre klubben på ræv med skjult agenda?

MyWay

Quote from: "piddi"Her må det handles kvalitets spillere før vinduet stenger,ta gjerne med en trener i samme slengen.Skal vi ha noen forhåpninger å unngå nedrykk må vi ha en sentral dyktig midtbanespiller som kan spille to kamper på rad.En kvalitets midtstopper,og en super spiss. Ja,faen ta med en keeper også.


Da må det handles i dag! Skal vi rekke å levere papirene til NFF. Vinduet stenger i morgen, men det er altså for seint for oss som ikke er lokalisert i Oslo-området

TERD

Quote from: "Xminator"Og det synest du er profesjonelt? Kjøre klubben på ræv med skjult agenda?

Det er det jo selvfølgelig ikke, noe det vel også er vanskelig å tolke ut fra mitt innlegg. Forøvrig vil det heller ikke være første gang det skjer uprofesjonelle ting på Stadion.

Dessuten mener vel ikke du at Brann er på veg mot ræv,X ??!
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Xminator

Så lenge Revheim opptrer så til de grader uprofesjonelt, vi selger spillere for millioner og pengene bare forsvinner i ett hull, så jo, jeg får flashbacks til årtusenskiftet og nestennedrykk i 2002.

Hadde styrets formann hatt ryggrad hadde de utad gitt treneren full tillit og holdt evalueringen internt. Nå blir jo skittentøyet luftet før man snakker med hverandre. Akkurat som i "gamle" dager det også...

kabelmann

Det er jo greit at tradisjonene holdes ved like. Skittenstøyvask i media er en del av sjelen til Brann. Man er game så lenge Brann gjør det bra, men så snart man møter litt motgang så er det hver mann for seg selv.

Nå sies det at slike teambuildingevenementer ikke nødvendigvis har en like stor effekt som man har trodd, men å ri på hver sin høye hest kan umulig være så mye bedre. Det er på tide man får ut siste rest av gamleskolen og får inn noen nye koster som klarer å se litt lengre enn sin egen navle. Revheim har fått solt seg litt for lenge i glansen av sin posisjon i Brann. Han begynner å bli brent.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Det er nå 35 timer til overgangsvinduet er låst. Og med mindre kontraktene underskrives i Oslo er det i praksis mye kortere tid enn det.

TERD

Quote from: "Xminator"Det er nå 35 timer til overgangsvinduet er låst. Og med mindre kontraktene underskrives i Oslo er det i praksis mye kortere tid enn det.

Hva med det lukkede overgangsvinduet, som du med flere hevder POL har omtalt. Jeg har ikke funnet noe på ibergen.no. Kilder? Fortsatt håp?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Xminator

Ingen kilder til at noe skjer eller slikt nei. Kun ett syltynt håp om at noe kan skje før det blir umulig å hente noen.

steinbygger

Jeg vet ikke om vi kommer til å foreta oss noe. Jeg tviler vel egentlig, men det kan skje noe i løpet av de neste timene. Vi jobber med en spiller, men hvorvidt det går i orden avhenger av utviklingen utover dagen, sier sportslig leder Per-Ove Ludvigsen. Han ønsker ikke å si noe om nasjonalitet eller posisjon på banen


krøvel vellevold

Quote from: "steinbygger"Jeg vet ikke om vi kommer til å foreta oss noe. Jeg tviler vel egentlig, men det kan skje noe i løpet av de neste timene. Vi jobber med en spiller, men hvorvidt det går i orden avhenger av utviklingen utover dagen, sier sportslig leder Per-Ove Ludvigsen. Han ønsker ikke å si noe om nasjonalitet eller posisjon på banen


Nasjonalitet er ikke godt å vite, men posisjonen er antagelig benk. Venstrebenk, visstnok.
Legg ned hele klubben!

dudo

Hahahahaha, du må ha den tørreste humoren jeg har være borte i!  :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up