• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bryne - Brann

Started by Plekter, March 28, 2006, 09:46:37 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Hysj da, Styret har bestemt at det er bra nok for medaljer!

naitsirk

fredag 31.april:
kl.13.00 vert da avholdt kurs i ironi i grieghallen

vel møt!

kenta

denne sesongoppkjørinen må være den dårligste noensinne... at brann selger seg fra suksess er gammelt nytt, men dette laget skulle i utgangspunktet være bedre enn det mjelde og per ove får ut av... det er helt latterlig å tape mot b-bryne knappe to uker ør sesongstart..

blir helt frustrert her, og skjønner ikke hvordan denne sesongen skal blir noe bra...!

håper for all del at når vi i kampen mot molde stiller med vårt "beste" mannskap at seier er det eneste som er godt nok!
ANSA, aldri frydenbø...!

445

Der forsvant siste rest av optimisme gitt..
Det nytter ikke å "spare" de antatt beste i 80% av oppkjøringskampene, resultatet gjenspeiler jo seg selv... Er de klar for 90min så er de klar, da får de heller bytte dem ut etter en time..
Vi får aldri spilt inn en 11er på denne måten.

Gleder meg til å høre hva MIM forteller i dag..
Man skal slå et 1 div. lag uansett!!
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Motyka

Knudsen, Haugen, Monkam, Kalvenes.

Har Brann noen gang spillt med en dårligere midtbane?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Northside

hehe, så tapte vi igjen :)

var mange som ikke hadde panikk for 2-3 måneder, hvordan ligger det an hos dere no?

Motyka

Quote from: "NorthsideFCDH"hehe, så tapte vi igjen :)


Kan ikke helt se hva du ler og flirer av...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Northside

Quote from: "Motyka"
Quote from: "NorthsideFCDH"hehe, så tapte vi igjen :)


Kan ikke helt se hva du ler og flirer av...


Det er så dårlig at det blir latterlig, nesten morsomt...

med tanke på alle de midlene, steine og pengene vi har brukt de siste årene, så klarer vi pokker ikke å vinne kamper endå! og det i tillegg når folk trodde som aldri før at vi hadde muligheten til gull og glitter...

Men gidder ikke bli sint mer, vært nok frustrert pga dårlige resultater, derfor så tar eg det heller med et lite smil og innser at Brann rett og slett ikke passer til å være i toppen.

Candyman

SATAN!

Melder meg inn i hylekoret, iallefall inntil videre! Ikke vet jeg hva jeg skal hyle, men melder meg inn allikevel. Det er en og en halv uke til det braker løs, og Monsamjelden spiller med halve A-laget. Fatal bommert av en trener. Det er når man spiller mot antatt dårligere motstand tett oppunder seriestart man skal la første 11'eren spille på seg selvtillit!
Tap for begge siddislagene! FAEN!!

No må noe alvorlig skje her!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

bulldog

charlie miller! en fantastisk fotballspiller! skaper sjangser i fleng!
bulldog

Bruiser

Quote from: "bulldog"charlie miller! en fantastisk fotballspiller! skaper sjangser i fleng!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Superjack

Så lenge MA ikke holder mer enn 60 minutter fotball hver 14 dag, miller holder 30 minutter i kampen, og HH har fått klippekort av Mjelde så sier det seg selv at det laget som var der i dag blir å se ofte i tippeligaen.

snakker vi tosifrede tap mot bedre lag som RBK og LSK?

Jeg vil selge partoutkortet mitt....
Brannsupporter.

Kalinkasvingen

Jeg kjøper det gjerne. Går ut fra at det går på salg.

gunkar

Lestei BA at  at HH er førstevalg. Jaja, da er det vel 11. plassen vi sikter mot. Dette sier vel at MIM vil ha arbeisdsfolk som løper 2 mil i en kamp og ikke utretter så veldig mye ellers. I stedet for folk som kan vinne kamper for Brann. Merkelig.
rann, Brann og bare Brann

gunkar

Endring av spillestil under en kanmp. MA må være på sitt beste. CM likeså.. Hvis ditte stemmer er vi gode og kan slå hvem som helst. Bare ikke som Barcelona. Brann spiller en del lik Barca, men kan ikke variere på samme måte i spillestiil, fordi de ikke har kvalitetspillere på benken eller i førsteoppstillingenen. Når Ron går inn i midten og Eto på flanken skjer masse (som mot Chelsea), men Brann kan ikke gjøre samme ting????? Kanskje MIM vil prøve noe av dette i år med PVM?????? Jeg er kansje en håpløs optimist eller er det noen som er med meg??
rann, Brann og bare Brann

Candyman

Quote from: "gunkar"Endring av spillestil under en kanmp. MA må være på sitt beste. CM likeså.. Hvis ditte stemmer er vi gode og kan slå hvem som helst. Bare ikke som Barcelona. Brann spiller en del lik Barca, men kan ikke variere på samme måte i spillestiil, fordi de ikke har kvalitetspillere på benken eller i førsteoppstillingenen. Når Ron går inn i midten og Eto på flanken skjer masse (som mot Chelsea), men Brann kan ikke gjøre samme ting????? Kanskje MIM vil prøve noe av dette i år med PVM?????? Jeg er kansje en håpløs optimist eller er det noen som er med meg??

Sammenligne Brann og Barca? Tror nok bare at det er deg ja, og at du er håpløs optimist. Lest innlegget ditt to ganger nå, og det slår meg at du kanskje nettopp er kommet hjem fra byn etter noen pils for mye. De fem første setningene er enten skrevet av en gal mann eller en full man. Lest det tre ganger no, er litt skremt.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

gunkar

Quote from: "Candyman"
Quote from: "gunkar"Endring av spillestil under en kanmp. MA må være på sitt beste. CM likeså.. Hvis ditte stemmer er vi gode og kan slå hvem som helst. Bare ikke som Barcelona. Brann spiller en del lik Barca, men kan ikke variere på samme måte i spillestiil, fordi de ikke har kvalitetspillere på benken eller i førsteoppstillingenen. Når Ron går inn i midten og Eto på flanken skjer masse (som mot Chelsea), men Brann kan ikke gjøre samme ting????? Kanskje MIM vil prøve noe av dette i år med PVM?????? Jeg er kansje en håpløs optimist eller er det noen som er med meg??

Sammenligne Brann og Barca? Tror nok bare at det er deg ja, og at du er håpløs optimist. Lest innlegget ditt to ganger nå, og det slår meg at du kanskje nettopp er kommet hjem fra byn etter noen pils for mye. De fem første setningene er enten skrevet av en gal mann eller en full man. Lest det tre ganger no, er litt skremt.
Ha du sett Barca= Har du sett Brann Eller liggrer du på markskroen ennå? Har du hørt uttykket " uten sammenlingning forøvrig?" Det var det jeg mente. Vi får aldri Ronaldinho, "Men jeg håper det dukker opp et talent i Bergen snart, som "Kniksen", eller /V V
rann, Brann og bare Brann

Candyman

Quote from: "gunkar"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "gunkar"Endring av spillestil under en kanmp. MA må være på sitt beste. CM likeså.. Hvis ditte stemmer er vi gode og kan slå hvem som helst. Bare ikke som Barcelona. Brann spiller en del lik Barca, men kan ikke variere på samme måte i spillestiil, fordi de ikke har kvalitetspillere på benken eller i førsteoppstillingenen. Når Ron går inn i midten og Eto på flanken skjer masse (som mot Chelsea), men Brann kan ikke gjøre samme ting????? Kanskje MIM vil prøve noe av dette i år med PVM?????? Jeg er kansje en håpløs optimist eller er det noen som er med meg??

Sammenligne Brann og Barca? Tror nok bare at det er deg ja, og at du er håpløs optimist. Lest innlegget ditt to ganger nå, og det slår meg at du kanskje nettopp er kommet hjem fra byn etter noen pils for mye. De fem første setningene er enten skrevet av en gal mann eller en full man. Lest det tre ganger no, er litt skremt.
Ha du sett Barca= Har du sett Brann Eller liggrer du på markskroen ennå? Har du hørt uttykket " uten sammenlingning forøvrig?" Det var det jeg mente. Vi får aldri Ronaldinho, "Men jeg håper det dukker opp et talent i Bergen snart, som "Kniksen", eller /V V

Les hva du selv skriver da mann. Brann spiller endel lik Barca??? Jeg har sett Barca ja, jeg har og sett min andel av Brann. Eneste fellesnevner jeg finner er at de begge har elleve spillere og en ball. Ser jo og at du motsier deg litt rett etterpå, når du sier de allikevel ikke spiller slik siden vi har kjipe spillere... Måtte bare kommentere dette.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up