• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK-BRANN

Started by Badegjest, March 26, 2006, 01:46:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rødesk

At folk kan mene at winters sitt innhopp var dårlig kan ikke jeg skjønne..
Først da han kom inn fikk vi skikkelig fart på angrepet!
Få miller ned på midten, ut med haugen, og inn med winters på topp!
oen må gå...!

BrannFa(e)n

Jepp. Hanstveit var dårlig. Vi får se frem et par kamper til før jeg begynner å si: "Hva var det jeg sa?" IGJEN.
rannfasiten

Bruiser

Blir så lei den helvetes sutringa di. Hanstveit sine prestasjoner var heilt på det gjevne. Lik som heile forsvaret, spelte han seg opp i andreomgangen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Snublefot

for å si det med engang til de som tror at Martin Knudsen hadde et bra innhopp..


Veni, Vidi, Viciwowow som betyr: Han kom, han så, han Ojojoj mistet ballen som en av bakerst på banen rett før slutt.. godt at ikke ffk kontret den i mål.

Martin viste dårlig ballkontrol, null innleggsfot (ikke det at husekleppen traff med innleggene heller i denne kampen, men han kom da ihvertfall forbi ved gjentatte anledninger.. pasningene sitter nok på lillestrøm..

men tilbake til Martin, dårlig ballkontrol, dårlige pasninger, og absolut ikke en som bidro til om brann skulle klare å ta et poeng mot slutten.

Og nå håper jeg virkelig at de gutta som var så forbanna begeistret for Helge Haugen etter kampen mot Molde, og at han var så bra og så flott og  blir viktig for brann etc etc.

MILLER ANDRESEN er 10 ganger bedre en HAUGEN ANDRESEN, uansett motstander..  sorry, men fakta er fakta.!

abe78

Quote from: "Snublefot"
Veni, Vidi, Viciwowow som betyr: Han kom, han så, han Ojojoj mistet ballen som en av bakerst på banen rett før slutt.. godt at ikke ffk kontret den i mål.


Helt enig med deg Snublefot. Det Knudsen gjorde der var en såkalt "tre-streks-feil". Hele laget ligger fremme etter en corner og han presterer å miste ballen på midtbanen etter å ha vært helt upresset. Skal bare løfte ballen opp i boksen til Fredrikstad med en gang. Holdt på å klikke når jeg så det.
.og husk!

Snublefot

Quote from: "abe78"
Quote from: "Snublefot"
Veni, Vidi, Viciwowow som betyr: Han kom, han så, han Ojojoj mistet ballen som en av bakerst på banen rett før slutt.. godt at ikke ffk kontret den i mål.


Helt enig med deg Snublefot. Det Knudsen gjorde der var en såkalt "tre-streks-feil". Hele laget ligger fremme etter en corner og han presterer å miste ballen på midtbanen etter å ha vært helt upresset. Skal bare løfte ballen opp i boksen til Fredrikstad med en gang. Holdt på å klikke når jeg så det.


Godt godt at jeg ikke var den eneste=)  småfull som jeg var ..hehe, men den var fatal.. at det er mulig å rote så mye på toppnivå i norge gjør meg skremt..  men men, det ordnet seg jo, selv om det ikke akkurat er en unnskyldning.

KennethS

Det e faktisk ganske utrolig at folk fortsatt mener Mk e godt nok for Brann... skremmende.
tå på Brann

BrannSupporter



naitsirk

da sista bilete viser kva andresen meinte med låg sol:)

Go Up