• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK-BRANN

Started by Badegjest, March 26, 2006, 01:46:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Badegjest

er det noen som vet ca hvor mange brann supportere det kommer..

hvor mange billetter blir det lagt ut til bortefans der?

Pondan

Hvordan kan noen vite hvor mangen kommer??

rødesk

Må man reise med BBB for å få billett ved bortesvingen?
oen må gå...!

krøvel vellevold

Quote from: "rødesk"Må man reise med BBB for å få billett ved bortesvingen?


Du må reise med BBB for å være SIKRET billett. Men med tanke på at bortefansen har rett på 5% av 10000 plasser, dvs. 500 plasser, og at det neppe vil være 500 som reiser organisert på en mandagskamp, så skulle det være håp for oss andre også!
Legg ned hele klubben!

Pondan

No er det jo påskeuken, mangen har fått fri fra jobb (som meg)

Men om BBB får en full buss, legger de opp en buss til da? eller er det førstemann til møllen?

Northside

Quote from: "Pondan"No er det jo påskeuken, mangen har fått fri fra jobb (som meg)

Men om BBB får en full buss, legger de opp en buss til da? eller er det førstemann til møllen?


De legger nok opp en buss til, eventuelt minibuss dersom det bare er noen få til overs.

weirus

man kan faktisk bestille bilett slik omsjeg har gjort..er bare til å ringe FFk og si du heier på brann så får du bilett der som bortesupporterne skal være
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Badegjest

jeg lurte mest på om man må bestille billetter før kampen.

men folk må jo kverulere. jeg lurte mest vel på om det kom mange siden det er påske..

paf

Quote from: "Badegjest"jeg lurte mest på om man må bestille billetter før kampen.

Må og må... Det kommer nok mye an på hva Brann og Bataljonen melder når det gjelder hvor mange som kommer på kampen og hvor stor interessen er i Fredrikstad. Billettene kommer i salg på nettet i morgen her: http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htmI?CNTX=134532&l=NO&C=
og jeg har i hvert fall tenkt å forhåndsbestille...

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "Badegjest"jeg lurte mest på om man må bestille billetter før kampen.

Må og må... Det kommer nok mye an på hva Brann og Bataljonen melder når det gjelder hvor mange som kommer på kampen og hvor stor interessen er i Fredrikstad. Billettene kommer i salg på nettet i morgen her: http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htmI?CNTX=134532&l=NO&C=
og jeg har i hvert fall tenkt å forhåndsbestille...


Er det mulig å kjøpe til bortetribunen da? Er det ikke det samme problemet som det alltid er til bortekamper; det er umulig å forhåndskjøpe billetter til bortetribunen?
Legg ned hele klubben!

paf

Quote from: "krøvel vellevold"
Er det mulig å kjøpe til bortetribunen da? Er det ikke det samme problemet som det alltid er til bortekamper; det er umulig å forhåndskjøpe billetter til bortetribunen?

Jeg har et håp om at det er flere som legger det ut på nett i år enn tidligere, men det vil nok variere fra klubb til klubb. Så vidt jeg kan skjønne legger FFK ut disse billettene til salg på nettet. Vi får nå se i morgen...

Nixon

Denne bekymringen dukker opp hvert år. Men har det noengang vært et problem at Brannsupportere ikke har fått plass på en kamp?
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"Denne bekymringen dukker opp hvert år. Men har det noengang vært et problem at Brannsupportere ikke har fått plass på en kamp?

Sikkert ikke, men de fleste som reiser har lite list til å bli den første som ikke får plass...

C@Bøe_79

Fredrikstad selger også billetter på Puben,det har de gjort de 2 siste årene.
Men da gjør man lurt i å kjøpe med en gang man kommer frem.
Heter vel Metz som i Skien,puben altså..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Denne bekymringen dukker opp hvert år. Men har det noengang vært et problem at Brannsupportere ikke har fått plass på en kamp?


Cupfinalene. Og det vil bli et problem i siste serierunde når vi spiller avgjørende kamp om gullet borte mot Viking... Yeah right!
Legg ned hele klubben!

Badegjest

det er bittert å ikke få billett, tror ikke dette vil bli det største problemet med denne kampen..

lurer bare hvor mange billetter som blir lagt ut til bortefansen i fredrikstad

BrannSupporter

Som krøvel skriver har vi krav på 500 billetter.

krøvel vellevold

Det kom vel ikke som noe sjokk at det ikke er mulig å kjøpe billett til felt F (bortefeltet) på Fredrikstad Stadion over nettet!

Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så vanskelig! Så lenge det er billetter igjen på de tribuner og felt som er beregnet for hjemmefansen, er det vel ingen hjemmefans som kjøper billett på bortefeltet hvis det står tydelig markert at dette er kun for bortesupportere? (Og gjør noen det likevel, så er det jo bare å hive dem ut).

Derimot risikerer man at bortefans begynner å kjøpe billetter blant hjemmefansen fordi dette er eneste mulighet til å forhåndskjøpe billett. Eller man risikerer at mange bortefans kommer til kampbyen uten å få billett til kampen. Spesielt kan dette være et problem for oss borte mot Viking. Og Sogndal når de er oppe.

Skulle "hjemmefeltene" bli utsolgt, (først da blir det jo interessant for hjemmefansen å forsyne seg av bortelagets kvote), så er det bare å stenge nettsalget til borteseksjonen og la bortelaget/ deres supporterklubb selv stå for salget av resten. Vanskeligere er det ikke! Det funker jo utmerket på VIF og Lyns hjemmekamper å legge bortefansens billetter ut på nettet, så hvorfor ikke andre steder?

Dette var noe NSA skulle jobbe for. Har de gjort det? Eller er det klubbene/forbundet som setter seg på bakbeina og er vanskelige?
Legg ned hele klubben!

Northside

så her har vi altså en fordel med BBB :)  Reiser du med de så er du sikret billett og du slipper alt stresse...

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"så her har vi altså en fordel med BBB :)  Reiser du med de så er du sikret billett og du slipper alt stresse...


Men hva med de som ikke har mulighet til å ta fri en hel dag for å sitte to netter på buss? Eller som ikke engang bor i bergensområdet?
Legg ned hele klubben!

gtuborg

Til kampen i fredrikstad i fjor ringte jeg et tlf nr som sto på hjemmesida til ffk, og reserverte billett til bortefeltet i mitt navn. Biletten hentet jeg på puben før kampen. Så viss du ska ver helt sikkert så er nå det en mulighet.

paf

Quote from: "krøvel vellevold"Dette var noe NSA skulle jobbe for. Har de gjort det? Eller er det klubbene/forbundet som setter seg på bakbeina og er vanskelige?

Hjertens enig, Krøvel. NSA har jobbet kontinuerlig med å forbedre forholdene for bortesupportere, men akkurat på dette området er det nok ikke gjort så mye som det burde vært. Innlegget ditt er sendt videre til NSA-styret med anbefalingen å ta dette kjapt opp med Norsk Toppfotball, og jeg følger opp hva de gjør...

paf

Quote from: "krøvel vellevold"Dette var noe NSA skulle jobbe for. Har de gjort det? Eller er det klubbene/forbundet som setter seg på bakbeina og er vanskelige?

Oppdatert info: NSA skal holde foredrag for de sikkerhets- og arrangementsansvarlige i Tippeligaen og Adeccoligaen i morgen. Saken vil bli tatt opp på generell basis og direkte med FFKs representanter.

rødesk

Jeg prøver nå å bestille billett til kampen, men dette kommer opp;
"ikke nok plasser i seksjon F"
HVa er dette for noe??
Trodde at ikke BBB hadde fått alle billettene?
Jeg har ingen mulighet å reise med BBB, og reiser uorganisert, og om BBB har fått alle billettene, er jo dette helt tragisk..
oen må gå...!

Dreamer

Jeg prøvde å ringe og reservere, men de tok ikke mot telefonbestillinger. De sa at halvparten av bilettene (antar 250) var sendt Bataljonen, mens resten kun ble solgt fra FFK-sjappa Aristokraten. Jeg har slekt i byen, så mine biletter er heldigvis sikret. Damen i den andre enden sa at hun ikke forventet å selge alle billettene basert på oppmøtet i fjor, men så er det nå seriestart da og det kan slå annerledes ut.

rødesk

Men hvorfor oppgir de at det er utsolgt?
Det kan da ikke være rett. Det står også at feltet ved siden av, kan bli brukt som borteseksjon. Så jeg regner da med at denne delen blir brukt, om det fylles opp i F.
Om det blir til at jeg ikke får stå samlet, blir jeg veldig skuffet!
oen må gå...!

SuperBrann

Frode har biletter på puben, de går først og fremst til medlemmer. Men man må ikke reise med Bataljonen for å få kjøpt biletter, selv om vi ser at flest mulig som har den muligheten benytter seg av den. De som ikke blir solgt til medlemmer blir solgt til andre som skulle ønske dette. Så kom igjen og meld dere på turen.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Snublefot

jeg vet at man kan kjøpe billetter på bussen som går fra Oslo også..

så det er bare å melde seg på den turen som går fra The Champ, så regner jeg med at billet er sikret der..

jeg har ihvertfall allerede bestilt 2 plasser på bussen, og etter hva jeg forstod kan man få kjøpt billett, og være med på resultat-tipping konkurransen=)

hehe..   den tapte jeg foresten med 1 mål i fjor..argh!

SuperBrann

Alle som er med på bussene fra Bergen og Oslo er sikkret bilett. Så der er en ypperlig mulighet om du/dere skal nedover og vil være sikkret bilett.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Xminator


rødesk

Quote from: "SuperBrann"Frode har biletter på puben, de går først og fremst til medlemmer. Men man må ikke reise med Bataljonen for å få kjøpt biletter, selv om vi ser at flest mulig som har den muligheten benytter seg av den. De som ikke blir solgt til medlemmer blir solgt til andre som skulle ønske dette. Så kom igjen og meld dere på turen.


Jeg reiser verken fra oslo eller bergen, så hadde det vært mulig hadde jeg reist med buss, men nå som det er som det er, håper jeg på å få billetter på felt f ;)
oen må gå...!

SuperBrann

Der vil bli solgt biletter på puben der nede slik som vanlig også, så det skal ikke være noe umulighet å få tak på biletter.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

rødesk

Quote from: "SuperBrann"Der vil bli solgt biletter på puben der nede slik som vanlig også, så det skal ikke være noe umulighet å få tak på biletter.


takker for svar, det skal nok ordne seg.
oen må gå...!

YadaYada

Quote from: "rødesk"
Quote from: "SuperBrann"Der vil bli solgt biletter på puben der nede slik som vanlig også, så det skal ikke være noe umulighet å få tak på biletter.


takker for svar, det skal nok ordne seg.


Regner ikke med det blir noen problemer med billetter.
Ifjor var det relativt mange reisende og bortefeltet var nesten helt fullt.
Jeg kjøpte billett på puben rett før vi gikk til stadion. I tillegg så kan de kanskje bruke feltet ved siden av og, det er vel bare å flytte gjerdet noen meter ekstra.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Ozzy

er jo ikke sikkert at det blir kamp en gang står det på vg.no

Chrisstah

eg varåkjøpte billet i ffk butikken i går og det var ca 300 solgte biletter til brann fans. ho sa at du kunne kjøpe rett før kampstart og.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

rødesk

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "rødesk"
Quote from: "SuperBrann"Der vil bli solgt biletter på puben der nede slik som vanlig også, så det skal ikke være noe umulighet å få tak på biletter.


takker for svar, det skal nok ordne seg.


Regner ikke med det blir noen problemer med billetter.
Ifjor var det relativt mange reisende og bortefeltet var nesten helt fullt.
Jeg kjøpte billett på puben rett før vi gikk til stadion. I tillegg så kan de kanskje bruke feltet ved siden av og, det er vel bare å flytte gjerdet noen meter ekstra.


Ringte nettopp opp, og damen i andre enden sa at jeg enten fikk kjøpt billett utenfor stadion eller på puben. Det kom mest sannsynlig ikke til å bli helt fullt på borteseksjonen, så det blir nok ikke noe prob ;)
oen må gå...!

BrannSupporter

Det er bra. Jeg reiser direkte til Fredrikstad stadion, flott at man kan kjøpe billett utenfor stadion, skulle jo egentlig bare mangle så lenge det ikke blir utsolgt på forhånd da selfølgelig.

weirus

Kommer folk til å møte på pubn først??
reier ned der med tog (militærrabatt:D) og å gå rundt å loke nede i østfold en hel dag uten alkohol utgår til de grader, så haadde vært fint å møte andre brann folk der..

Så man slipper å bestille billetter på forshånd??
er bare til å dra ned der å kjøpe billetter kampdagen/før kampen??

(bare for å få helt klarhet idet)
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Snublefot

Quote from: "weirus"Kommer folk til å møte på pubn først??
reier ned der med tog (militærrabatt:D) og å gå rundt å loke nede i østfold en hel dag uten alkohol utgår til de grader, så haadde vært fint å møte andre brann folk der..

Så man slipper å bestille billetter på forshånd??
er bare til å dra ned der å kjøpe billetter kampdagen/før kampen??

(bare for å få helt klarhet idet)


Du reiser med tog.. fra hvor?  anbefaller deg å reise med tog, hoppe av i oslo, og ta bst-øst bussen fra Champ, da rekker du noen øl på puben først, liv og røre i bussen ned, billettsalg på bussen, hopper av på metz (hvor du kan komme direkte om du dropper oslo og busstur), for på Metz kommer vi alle og drikker og koser oss..

personlig skal jeg prøve å beholde branndrakten på i år, ettersom min nakne overkropp i fjor skapte store problemer for synet til dørvakten, og ble derfor pent fortalt at skjorta måtte på=)

weirus

okay...når nok ikke den busen tror jeg, uansett så tror jeg at jeg tar toget ned til fredrikstad, og drar et til stadion for å kjøpe biletter før jeg vender nesen mot puben!

Noen som et hvor langt det er fra togstajonsne til stadion??
og fra stadion til puben??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

gtuborg

Går greit å gå fra stadion til pubben. 10 min ca. viss eg ikkje husker heilt feil.
Toget kan eg ikkje uttale meg om.

weirus

btw...noen som vet om billettsalget på stadion der er åpent hele dagen, eller bare rett før kampstart??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

shaggy

hallo!

tenkte å svare på et par spørsmål.

til dere som tar toget, tar det ca 10 min med normal gange for å komme til metz (puben) fra stasjonen

de som er i fredrikstad før kl 15, kan bare gå bort til aristokraten( supp butikk) og kjøpe bill der. 2 min gange fra puben. etter det, flyttes resten av billettene til boden utenfor stadion.

tar ca 10 min å gå fra puben til stadion.

forøvrig er det ikke kommet noe snø de siste dagene, som det er påstått. kom kanskje noen korn i går, men helt ubetydelig.

var nede på stadion i går kveld. vått, men kan nesten garantere at det blir kamp. den er dekt til, og det skulle visst også kjøre på med varme.

velkommen skal dere være..

weirus

dvs at når jeg kommer klokken 4 er det bare til å dra til stadion å kjøpe biletter??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Nixon

Quote from: "weirus"Kommer folk til å møte på pubn først??

Så man slipper å bestille billetter på forshånd??
er bare til å dra ned der å kjøpe billetter kampdagen/før kampen??

(bare for å få helt klarhet idet)


Quote from: "weirus"Noen som et hvor langt det er fra togstajonsne til stadion??
og fra stadion til puben??


Quote from: "weirus"btw...noen som vet om billettsalget på stadion der er åpent hele dagen, eller bare rett før kampstart??


Quote from: "weirus"dvs at når jeg kommer klokken 4 er det bare til å dra til stadion å kjøpe biletter??


Første gang alene på tur?:)
Rød makt på Hansa

abe78

Ingen er alene på Brann sine borteturer! *humre* *humre*
.og husk!

Tom C

Quote from: "shaggy"hallo!

tenkte å svare på et par spørsmål.

til dere som tar toget, tar det ca 10 min med normal gange for å komme til metz (puben) fra stasjonen

de som er i fredrikstad før kl 15, kan bare gå bort til aristokraten( supp butikk) og kjøpe bill der. 2 min gange fra puben. etter det, flyttes resten av billettene til boden utenfor stadion.

tar ca 10 min å gå fra puben til stadion.

forøvrig er det ikke kommet noe snø de siste dagene, som det er påstått. kom kanskje noen korn i går, men helt ubetydelig.

var nede på stadion i går kveld. vått, men kan nesten garantere at det blir kamp. den er dekt til, og det skulle visst også kjøre på med varme.

velkommen skal dere være..


Har de allerede pøst på med den sanden, eller var det noe man skulle gjøre rett før kampdagen?
Aldri mer Obos....


naitsirk

lover ikkje akkurat fin grasmatte når chelsea blir trekt fram:)

Go Up