• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Borteturer

Started by Pondan, March 26, 2006, 00:33:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Jeg lurer på om det er mulig om BBB kan lage en post der det står hvor mangen som er påmeldt til borteturene i år.. Ta feks ffk no den 10 April, hadde vert litt ok og sett hvor mangen som var påmeldt fremover.

Er dette mulig?

DJ_ADG

god idé og det bør legges ut på http://www.bataljonen.no/turer.php

og når man kan meldeseg på to turer(FFK og Sandfjord) é det rart at det ikkje står noe om de turene på http://www.bataljonen.no/turer.php.....det bør fikses. En ting til som bør legges ut om turer é ka borte billeten koster, greit å vite før man drar.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bataljonen

"tur-siden" på Bataljonen har vel aldri vært i bruk som jeg har fått med meg men dette er på dagsplanen vår. Vi vil bruke denne siden til å annonsere turer samt info på forsiden. Pris på billett kan legges ut, som blir nevnt over her, i tillegg kan det legges ut litt mer informasjon om feks. hvilke pub vi skal samles på etc.

Antall påmeldte skal heller ikke være noe problem å få lagt ut.

Takk for fin respons !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Når vi først snakker om turer. Blir det buss til Sandefjord i tillegg til fly? eller bør vi som ikke har penger til fly begynne å se etter andre reise muligheter?

Ellers så er det alltid greit å få en oppdatering på antall påmeldte :wink:

Pondan

Kunne jeg fått en oppdatering på hvor mangen som har meldt seg på turen til Fredrikstad?

SuperBrann

Der vil bli satt opp buss til Sandefjord også, og mest sannsyligvis med overnatting. Og ikke sikkert det blir fly heller, det kommer an på hvor mange som melder sin innteresse.

Det er nå 21 stk påmeldt til Fredrikstad, og en del som har sagt at de skal med men ikke meldt seg på enda..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Chrisstah

kom igjen fyll bussen og reis te fr stad alle mann. vise de bøndene hva vi duger til. husk fr. stad møtte opp med et par tusen på lillestrøm kamp borte
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

BrannSupporter

Quote from: "Chrisstah"kom igjen fyll bussen og reis te fr stad alle mann. vise de bøndene hva vi duger til. husk fr. stad møtte opp med et par tusen på lillestrøm kamp borte


Stemmer, det var i første serierunde i 2004. Men i fjor var de 5000 på Ullevaal i første bortekamp, mot Lyn.

Northside

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "Chrisstah"kom igjen fyll bussen og reis te fr stad alle mann. vise de bøndene hva vi duger til. husk fr. stad møtte opp med et par tusen på lillestrøm kamp borte


Stemmer, det var i første serierunde i 2004. Men i fjor var de 5000 på Ullevaal i første bortekamp, mot Lyn.


Samtidig kan jo noen komme med litt fakta om hvor langt det er til disse kampene fra Fredrikstad, og ikke minst hvilken dag kampene ble spilt.
2 timer til oslo og 3 til Lillestrøm? tror det er noe slikt.

Vi stilte jo med over 1000 stykker i trondheim en sein Søndag og over 1000 folk i Stavanger en mandag sist sesong...

C@Bøe_79

Det er gåavstand for Plankehaugen til Oslo/Lillestrøm..
For oss er det 12-13 timer å gå til Fredrikstad,hvis man tar buss..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"
2 timer til oslo og 3 til Lillestrøm? tror det er noe slikt.


Det er nok mye bedre enn som så. Toget tar en time, og med bil noen minutter mer hvis man holder fartsgrensen sånn noenlunde. Og Lillestrøm er ikke en time unna Oslo (skaff ungdommen et Norgesatlas...), bare et knapt kvarter med tog!

Hadde bare våre bortekamper vært like nærme...
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"
2 timer til oslo og 3 til Lillestrøm? tror det er noe slikt.


Det er nok mye bedre enn som så. Toget tar en time, og med bil noen minutter mer hvis man holder fartsgrensen sånn noenlunde. Og Lillestrøm er ikke en time unna Oslo (skaff ungdommen et Norgesatlas...), bare et knapt kvarter med tog!

Hadde bare våre bortekamper vært like nærme...


og eg som var redd for å undervurdere avstanden, hehe.

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"
2 timer til oslo og 3 til Lillestrøm? tror det er noe slikt.


Det er nok mye bedre enn som så. Toget tar en time, og med bil noen minutter mer hvis man holder fartsgrensen sånn noenlunde. Og Lillestrøm er ikke en time unna Oslo (skaff ungdommen et Norgesatlas...), bare et knapt kvarter med tog!

Hadde bare våre bortekamper vært like nærme...


og eg som var redd for å undervurdere avstanden, hehe.


Da bør vi I HVERT FALL gi deg et Norgesatlas!
Legg ned hele klubben!

Pondan

ca 5 dager igjen til vi skal dra.. Hvor mangen har meldt seg på?

Bataljonen

Bussen er nå full. For å se info om flere turer kan du gå her : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=65
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

thesevs

Bumper denne tråden opp fra glemselen på side 7. Dette er vel en grei tråd å bruke til forskjellige henvendelser i forbindelse med borteturer!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Dr. Nansen

Quote from: thesevs on November 10, 2008, 00:46:36 AM
Bumper denne tråden opp fra glemselen på side 7. Dette er vel en grei tråd å bruke til forskjellige henvendelser i forbindelse med borteturer!


Ja det er jo fryktelig mange borteturer i tiden fremover. He he.. tipper denne tråden er på side 7 igjen når vi får bruk for den. Men tanken e go!
Savner en tråd der vi kan legge inn korte "reisebrev" eller opplevelser fra borteturer. Har jo en tendens til å bli endel "hendelser" på disse turene!

thesevs

Quote from: Dr. Nansen on November 10, 2008, 06:05:27 AM
Quote from: thesevs on November 10, 2008, 00:46:36 AM
Bumper denne tråden opp fra glemselen på side 7. Dette er vel en grei tråd å bruke til forskjellige henvendelser i forbindelse med borteturer!


Ja det er jo fryktelig mange borteturer i tiden fremover. He he.. tipper denne tråden er på side 7 igjen når vi får bruk for den. Men tanken e go!
Savner en tråd der vi kan legge inn korte "reisebrev" eller opplevelser fra borteturer. Har jo en tendens til å bli endel "hendelser" på disse turene!


Jeg bumpet den pga en som hadde spørsmål ang ølrabatter på borteturer, men du har helt rett i at tråden ikke er superaktuell p.d.d. Men så er ikke aktiviteten på denne delen av forumet så stor heller så den forsvinner ikke så fort ned i glemselen
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tobey

Takk Thesevs, da stiller jeg spørsmålet mitt på nytt: Har bataljonen noen ordning for rabatter på øl på borteturer? hvis ikke burde dette være noe man burde vurdert å gjøre. Det er jo klart det er attraktivt for utesteder å ha en stor gjeng ølglade (dog ikke ringesglade) bergensere på akkurat sitt sted.
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

BBB-Tony

Quote from: Tobey on November 19, 2008, 00:13:08 AM
Takk Thesevs, da stiller jeg spørsmålet mitt på nytt: Har bataljonen noen ordning for rabatter på øl på borteturer? hvis ikke burde dette være noe man burde vurdert å gjøre. Det er jo klart det er attraktivt for utesteder å ha en stor gjeng ølglade (dog ikke ringesglade) bergensere på akkurat sitt sted.


Tror nok Bataljonen prøver nok å få rabatter på den offisielle bortepuben på de ulike stedene, men det er selvsagt ikke alltid en lykkes å få til noen slik avtale. Men som du sier, så pleier de fleste utestedene å bli med på en slik deal. Tjener tross alt relativt mye mer om de er villig å ta i mot bortesupportere.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up