• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hansasvingen..

Started by Brannfrelst, March 24, 2006, 15:34:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

..heter fra idag av Frydenbøtribunen i følge billettluka.no. Det var jo en veldig gledelig nyhet. No kan vi bare glemme å lage en beryktet supportergjeng der. "Kor skal du sitte på kampen? På Frydenbøtribunen".
Mildt sagt latterlig av Brann,men ikke uventet.
2.10.07-Gullet kom hem!

Gud

Ikke så veldig overrasket egentlig...Men likevel, snakker om å selge seg...

Felt Ã?

Engang Hansasving altid Hansasving det kan de aldri ta fra oss.


Støtter forslaget tilLandåskongen under her,boikott alt som har med Frydenbø å gjøre.
Ser fram til pauseunderholdningen med Frydenbø i spissen og hele Hansa synger "Ut med pakket" "Ut med pakket"

LandåsKongen

Går ut fra at det vil komme en pressemelding fra Brann i løpet av nærmeste fremtid.
Frydenbøsvingen...fysj!
Jeg vil oppfordre alle til å boikotte dette navnet umiddelbart!

Northside

Hansasvingen vil og heter Hansasvingen uansett for oss supportere!

Noe boikott av frydenbø ser eg ikke poenget med, men å kalle tribunen for frydenbøsvingen nekter eg!

Ã?

Foreslår at svingen fra nå av omtales som Hansaøl-svingen.
Slår dette gjennom, regner jeg med at Hansa om en tid kan spytte inn mange sponsorkroner uten andre gjenytelser.

I tillegg får vi inn et alvorlig stikk mot denne syke edruskapsbevegelsen som terroriseres befolkningen med sine meningsløse forskrifter og regler.

Snublefot

hansasvingen vil vell alltid være hansasvingen for oss supportere...  frydenhva??  pfff=)

krøvel vellevold

Her er det bare en ting å gjøre: Henge opp et kjempebanner på gjerdet foran HANSAsvingen og skrive: "HANSASVINGEN" med enorme bokstaver.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"Her er det bare en ting å gjøre: Henge opp et kjempebanner på gjerdet foran HANSAsvingen og skrive: "HANSASVINGEN" med enorme bokstaver.


Kommer du også å maler då? :wink:

abe78

Det heter Hansasvingen ja.
.og husk!

Brannfrelst

Ja for en dag. Selge Soma,miste Hansasvingen og få en ny Viking flopp i troppen. Hvorfor heier vi på dette laget?
2.10.07-Gullet kom hem!

BrannFa(e)n

Vikingflopp. Har du røykt? Hele inlegget ditt blir ødelagt av den utrolig uvitende kommentaren der som faen meg ikke hører noen steds hjemme. Du har lite peiling.
rannfasiten

grei

Sånn går det når man bruker sponsornavn på tribuner. Er folk fremdeles like positive til å selge navnet på Stadion?

gjøken

Quote from: "BrannFa(e)n"Vikingflopp. Har du røykt? Hele inlegget ditt blir ødelagt av den utrolig uvitende kommentaren der som faen meg ikke hører noen steds hjemme. Du har lite peiling.


Bare klippet litt utfra Vikinghordene sitt forum ang B.Dahl!


for å si det sånn...et hvert lag viss ambisjoner er å kjempe om seriegull bør ikke ha spillere ab Bjørn Dahl's kaliber i troppen....som det er nevnt tidligere i tråden...det er ingen som husker sist BD hadde en god kamp i viking-trøya

Kan du no holde kjeft Brann FAEN???
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

BrannFa(e)n

Nei det kan jeg ikke, for du har åpenbart ikke peiling. Dette er det samme som om at Brann skulle gitt vekk Hanstveit mot en annen mye bedre spiller bare det at vi måtte betalt jævla mye for spilleren. Brann har elendig dekning på backplass, og Bjørn Dahl har spilt nesten like mye som Hanstveit de siste årene. Hadde Brann solgt Hanstveit, hadde jeg sagt det samme på dette forumet, for et lag som skal kjempe om seriegull kan ikke ha en spiller som Hanstveit i startelleveren.

Uansett kommer dette fra supportere som prøver å undergrave sannheten fordi de har fått en spiller som skal være blandt norges beste og de skal anse dette som et kjempekjøp, noe det strengt tatt ikke er. Du velger rett og slett å tro på en anonym bruker på et fanboyistisk forum (som bataljonen eller vikinghordene), enn å samle deg opp en mening selv, og i det minste legge fakta til grunn.

Beklager, men du er en meget, meget lite smart mann.
rannfasiten

Rasmus_brann

Jeg og alle dere andre brannsipportere kommer nok alltid til å omtale Hansasvingen som "Hansasvingen". Det kan de aldri ta fra oss... En gang Hansasving alltid Hasasving....! Det banneret var en god ide', "Jeg kan godt komme å male, ehe... " Frydenbø svingen, haha!!! Et drit, Hansasvingen for ever.....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Gud


BrannFa(e)n

VÃ¥r herre har talt. Visste min kristne side ville betale for seg en eller annen gang.

Samtidig ber jeg om tilgivelse for alt det dumme jeg har gjort i mitt liv og sverger på å aldri tvile på deg igjen.
rannfasiten

Snublefot

artig Ã¥ se at uansett hvilken trÃ¥d jeg leser i sÃ¥ stÃ¥r det om soma, pol, mjelde eller dahl.. dette er en trÃ¥d anngÃ¥ende hansasvingen.. kanskje vi skal holde oss til det?  

bare et spørsmål....

Kalinkasvingen

Den svingen har da alltid vært kalt Kalinkasvingen/Fyllasvingen.

Christian

Dette er vel fort et ledd i NFF sitt arbeid med å fjerne det de mener er alkoholreklame. Brann hadde vel ikkje lenger et valg, da å kalle tribunen for Hansa-tribunen også kunne tolkes som reklame for øl.

Uansett er det ingen sak å rope skandale for - i alle fall ikkje overfor Brann. 'Alle' vil fortsette å kalle tribunen for Hansa. Eg har i alle fall partoukort på Hansa denne sesongen...

P-K

Det er vel heller ingen som kaller Nye sittetribune for Umbro, selv om de har endret fordelingen av de hvite stolene....
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

krøvel vellevold

Quote from: "P-K"Det er vel heller ingen som kaller Nye sittetribune for Umbro, selv om de har endret fordelingen av de hvite stolene....


Jo, det er det mange som gjør!
Legg ned hele klubben!

Eikeland

Kan informere om at idag begynte arbeidet med å omrokkere stolene på Hansa.

Trist!
eir Hasund

LandåsKongen

Hvem av moderatorene er det som driver å sletter innleggene mine????
Kan jeg vennligst få en forklaring? Kan ikke se noe galt i mitt forrige innlegg i denne tråden. Fascister!!!

Brannfrelst

Vennligst send en PM til noen av moderatorene i steden for å ødelegge nok en tråd.. Hva skal skriften på setene i Hansa bli da?
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "C@Bøe_79"


nok en grunn til å stille tidlig på kamp! fyll opp alle plassene med en gang de åpner dørene, så vil ingen se hva som står skrevet med setene :)

Bataljonen

Bare så det er sagt : Den tribunen kommer alltid til å gå under navnet "Hansatribunen" !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

tormi

Kan vi ikke få mekket inn et KANON stort flagg som vi legger over alle tilskuerne med skriften : "HANSA"

Så gjør vi dette på alle tribunenen inntil vi igjen får vår HANSA tribune tilbake.

Drit i om vi ikkje får se kampene.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

C@Bøe_79

Jeg får tanker om Frydenlund pilsner når jeg tenker på Frydenbø.
Vi må helt klart skifte navn tilbake.
For når det gjaldt Hansa,så tenkte jeg på Stadion,Perle og Bruse.
Hvem husker ikke de herlige Hansa,Perle og Bruse sang heftene man fikk på juletre-fest i "gamle" dager?
Enig med Tore jeg,Hansasvingen er og blir navnet..


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"Kan vi ikke få mekket inn et KANON stort flagg som vi legger over alle tilskuerne med skriften : "HANSA"

Så gjør vi dette på alle tribunenen inntil vi igjen får vår HANSA tribune tilbake.

Drit i om vi ikkje får se kampene.


Du kødder no?

Folk går jo på Stadion for å se kampen, ikke for å heie på et bryggeri!
Legg ned hele klubben!

bernu

HANSA - Z

weirus

En gang hansasvingen, alltid hansasvingne...og det \med baneren var og blir en GOD ide!

Og det er en sakm at det står frydenbø på den i tillegg!

Ja til å riva av alle de hvite stene og la det være ståplasser istedenfor!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

RC

Quote from: "weirus"En gang hansasvingen, alltid hansasvingne...og det \med baneren var og blir en GOD ide!

Og det er en sakm at det står frydenbø på den i tillegg!

Ja til å riva av alle de hvite stene og la det være ståplasser istedenfor!



At folk står i en Hansa lignende "ting"?

Kristoffer M


Xminator

Det kan nevnes at Start vil ha 40 millioner for å selge stadion-navnet.

Dette ligger det penger i for Brann, og såpass store summer at det kommer til å skje.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det kan nevnes at Start vil ha 40 millioner for å selge stadion-navnet.

Dette ligger det penger i for Brann, og såpass store summer at det kommer til å skje.
Legg ned hele klubben!

Snublefot

helt greit, men om brann fÃ¥r noen millioner for Ã¥ forandre setene i en sving eller en langside, sÃ¥ bryr det meg lite om det stÃ¥r frydenbø eller hansa, vi vil jo alltid kalle det hansasvingen, sÃ¥ om brann fÃ¥r noen millioner og kaller klokkesvingen for Lyse Energi svinger, det bryr jeg meg lite om..   men Brann stadion skal være Brann stadion, og SK BRANN BERGEN det samme..

krøvel vellevold

Imidlertid skal det sies at det ikke er like gale med sponsornavn på et helt nytt stadion som selvsagt aldri har hatt noe navn tidligere. Men "Brann Stadion" er et innarbeidet navn gjennom 90 år! Men uansett vil jo stadion bytte navn hver gang det er sponsorbytte (f.eks. med 7-8 års mellomrom), og da blir det jo bare rot! Er forresten imot navnebytter generelt. F.eks. da tidligere 1.divisjon plutselig het Eliteserien, og tidligere 2.divisjon plutselig het 1.divisjon. I England har de jo tatt enda et steg! Der er jo nå 1.divisjon den tredje høyeste ligaen. Og den nest høyeste kaller de Championship, selv om det ikke er i den ligaen de kjemper om the championship! Helt utrolig tåpelig navn! Skal du snakke om tidligere sesonger, blir det bare en masse rot og forvirring. Hvis noen sier "1.divisjon", så svarer du "åja, mener du det som før het 2.divisjon og enda før det het 3.divisjon?". Hjelp!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"I England har de jo tatt enda et steg! Der er jo nå 1.divisjon den tredje høyeste ligaen.


Dette må jo bare være en fordel for Brann. Neste år legger vi treningsleir i England før sesongen og spiller mot noen av disse lagene. Bedre å tape for et engelsk 1. divisjonslag enn et spansk 3. divisjonslag. Og journalistene fra BA og BT kommer aldri til å finne ut av det...
Rød makt på Hansa

weirus

Quote from: "RC"
Quote from: "weirus"En gang hansasvingen, alltid hansasvingne...og det \med baneren var og blir en GOD ide!

Og det er en sakm at det står frydenbø på den i tillegg!

Ja til å riva av alle de hvite stene og la det være ståplasser istedenfor!



At folk står i en Hansa lignende "ting"?


JEPP! tror det hadde vert en fin måte å tale nff midt i mot med den man på en måte kan kalle stille protest!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Northside

På små kamper i enkelte Balkan land der stiller supporterene seg opp i nazi tegn når det er lite folk på tribunen.

Ikke det at vi skal bry oss om noe nazi greier, men hadde vært kult på en møkka kamp med lite tilskuere å stille seg opp slik at vi danner Hansa 8)

weirus

ike på en møkka kmp?? hvorfor det?
gjør det på en storkamp som vises på tv!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Rasmus_brann

Quote from: "weirus"ike på en møkka kmp?? hvorfor det?
gjør det på en storkamp som vises på tv!


Litt vanskelig å danne et mønster når det er mye folk.. For da er det vel relativt fullt/tett...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

weirus

burde allikevel gått ann....man klarte å lage da capo med papir7plakater..hvorfor ikke hansa!??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Snublefot

En liten sak til tifo gruppa kanskje?   hansatribunen med ark som er røde og hvite og danner "HANSA", for Ã¥ markere vÃ¥r kjærlighet til norges best øl, og at det er dette tribunen skal hete i vÃ¥res øyne=)

weirus

Synes jeg hadde vært stormat!
eller hva sier tifo-gruppen?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Go Up