• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ciudad Murcia - Brann

Started by Xminator, March 21, 2006, 07:37:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Så var troppen klar. Kampen starter 16:30, så vi er nok litt sent ute til flyet :p

Opdal
Knudsen - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Huseklepp - Miller - Haugen - Vaagan Moen
Winters - Memelli

Benken: Thorbjørnsen - Kalvenes - Monkam - Zavrl - Ystaas - Macallister

Kommentar fra Brann.no:
QuoteDylan Macallister er ikke helt sikker i troppen siden han er plaget av en liten skade. Avgjørelsen om han kommer til å bli klar til kampen blir tatt på tirsdags formiddag. Bengt Sæternes står over på grunn av at han er litt stiv i hofte- og setepartiet. Martin Andresen vil ikke trenerteamet og det medisinske støtteapparatet ta noen sjanser med siden han har vært plaget av en liten strekk i det siste. Ragnvald Soma sliter for tiden litt med en stiv rygg og blir derfor spart til denne kampen.
ikke møter i tippeligaen.

Tom C

Et ting jeg ikke skjønner:

Hvorfor spiller disse gutta treningskamp mot oss i det hele tatt? De spilte jo nettopp kamp i serien (18.mars) og skal spille igjen den 26. så det er jo tydeligvis ikke noe pause i Spania. Er det noe jeg har gått glipp av her?

Når det er sagt så kan det jo være B-laget deres. Uansett tror jeg nivået er relativt høyt, ettersom de faktisk kjemper om opprykk til øverste divisjon i Spania (ligger på 7. plass av 22)

Dessuten har de en spiller på 2. plass på toppscorerlisten, Jose Luque, som vi bør passe ekstra godt på...(hvis han er med)
Aldri mer Obos....

Tom C

Slenger forresten også inn et lite kamptips:

2-1 til Brann. Begge målene ved Robbie Winters
Aldri mer Obos....

arild

å der ligger vi under... jada.. vi har et superlag på gang... forza mjelde oleoleole

arild

2-0-- woohoo.. Mjelde e vår mann!!! Mjelde e vår mann!! det e sikkert det e sikkert mjelde e vår mann!!!!!

Tom C

Mjelde spiller ikke din jævla løk.
Aldri mer Obos....

arild

Spiller ikke mjelde?? uff da.. ja greit du.. ja greit du... :shock:

arild

jada... 3-0 ligger vi under nå.. Mjelde.. du har noe på gang nå...

Snublefot

3-0..

tipper det tar en dag eller to sÃ¥ har vi en spanjol i Brann ved navn  Zubizarreta...=) sÃ¥ fÃ¥r vi ihvertfall noe positivt ut av denne kampen, han leker seg jo med forsvaret vÃ¥rt....


nydelig at vi taper igjen, så jeg kan være 100% sikker på tap mot fredrikstad og dermed heller bli positivt overrasket om vi klarer uavgjort eller vinner med 1 mål...

Snublefot

ARILD,  du har skrevet 3 innlegg nÃ¥..  greit nok, men se da for faen Ã¥ hold kjeft om mjelde da, første gangen holder fint. vi har skjønt hva du mener om han...


se til Ã¥ hold kjeft, det der blir bare sÃ¥ jævlig dumt og ufattelig provoserende...   forbanna dust!

arild

Sier ka faen eg vil... om du blir provosert e ditt problem...

Tom C

Får se det positive i det... Slipper forhåpentligvis å se trynet ditt på staddaen denne sesongen...
Aldri mer Obos....

gjøken

GO ARILD!!!!  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

arild

Quote from: "Tom C"Får se det positive i det... Slipper forhåpentligvis å se trynet ditt på staddaen denne sesongen...


slipper å se meg på den patetiske store stå ja.. men ikke på hansa.. der må du bare komme å besøke meg... klem...

Snublefot

Quote from: "arild"Sier ka faen eg vil... om du blir provosert e ditt problem...


greit, si hva faen du vil, heldigvis er det ditt problem at du er en idiot..  selv om det er andre som mÃ¥ leve med det..

gjøken

otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Bataljonen

Vær vennlig å ta dette fjortiss snakket på PM ellers stenges tråden.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

gjøken

Quote from: "Bataljonen"Vær vennlig å ta dette fjortiss snakket på PM ellers stenges tråden.


det er greit det men kan du da si til de andre at arild må få si det han mener om MIM og Brann... er det ikkje derfor det finnes forum?
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

arild

greit tore.. men kan ikke du bare utestenge meg fra dette forumet.. så slipper eg å skrive her mer.. e jo patetisk hele bataljonen... takkar for at du gjør det... Arild

(men eg har stor respekt for bjarte og kjell morten..) de gjorde en god jobb..

Bataljonen

Quote from: "gjøken"
Quote from: "Bataljonen"Vær vennlig å ta dette fjortiss snakket på PM ellers stenges tråden.


det er greit det men kan du da si til de andre at arild må få si det han mener om MIM og Brann... er det ikkje derfor det finnes forum?


Selvfølgelig kan Arild si hva han mener om Mjelde her inne, men når tråden utarter seg med drittslenging på fjortiss nivå skjønner dere vel at vi reagerer ???? Og dette gjelder til alle ja.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

gjøken

Takk... var det eg og mente!
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Bataljonen

Quote from: "arild"greit tore.. men kan ikke du bare utestenge meg fra dette forumet.. så slipper eg å skrive her mer.. e jo patetisk hele bataljonen... takkar for at du gjør det... Arild


Jeg har ikke tenkt å utestenge deg fra forumet pga dette. At HELE Bataljonen er patetisk pga at vi gir beskjed om å ta fjortiss snakket på PM faller på sin egen urimelighet og er for dumt å kommentere mer.

Om du leser igjennom de siste innleggene på denne tråden ser du hvor barnslig det er, og nå snakker jeg om alle innleggene, ikke bare dine.

Dette håper og tror jeg du forstår.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

arild

se der ja.. 4-0 straffe.. heia brann

arild

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "arild"greit tore.. men kan ikke du bare utestenge meg fra dette forumet.. så slipper eg å skrive her mer.. e jo patetisk hele bataljonen... takkar for at du gjør det... Arild


Jeg har ikke tenkt å utestenge deg fra forumet pga dette. At HELE Bataljonen er patetisk pga at vi gir beskjed om å ta fjortiss snakket på PM faller på sin egen urimelighet og er for dumt å kommentere mer.

Om du leser igjennom de siste innleggene på denne tråden ser du hvor barnslig det er, og nå snakker jeg om alle innleggene, ikke bare dine.

Dette håper og tror jeg du forstår.


hehe.. nå har no eg ment at BBB e patetisk en stund.. ikke noe med ka du skrev.. så den der skal du ikke få...

krøvel vellevold

Quote from: "arild"greit tore.. men kan ikke du bare utestenge meg fra dette forumet.. så slipper eg å skrive her mer.. e jo patetisk hele bataljonen... takkar for at du gjør det... Arild

(men eg har stor respekt for bjarte og kjell morten..) de gjorde en god jobb..


Ka e dette for nÃ¥kke dÃ¥? Bataljonen er patetisk,  men forumet er bra nok til at du gidder Ã¥ bruke det, selv om du egentlig hÃ¥per Ã¥ bli utestengt slik at du slipper Ã¥ skrive her mer...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Ciudad Murcia er foran Real Valladolid og Real Madrid sitt 2.lag på tabellen... ikke verst det... hehe...
Legg ned hele klubben!

gjøken

otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Alexåsane

Er nok bare et forsøk på å provisere.

Uansett.. Kampen ser ikke bra ut:| Men hvor god er egentlig den divisjonen i Spania?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

arild

4 - 1 Petter Vaagan Moen scorer et fantastisk mål på frispark. \"Mjøsas Beckham\" skrur ballen perfekt fra høyresiden på 16-meteren inn i nærmeste kryss. Vaagan Moen lever opp til kallenavnet sitt.

arild

Janez Zavrl feller en spanjol like utenfor Branns sekstenmeter. Dermed har sloveneren to gule kort og blir sendt for å vaske håret.

Snublefot

til bataljonen..


helt enig, det var teit fjortiss-slenging, og jeg er 100% enig..

ble sikkert bare litt over oppheter i 2 sek pga at brann spiller igjen elendig, og når det da kommer en kar som i 3 strake meldinger klarer å slenge enda mere dritt om MIM, så ble jeg litt ..hehe, sur.=)

ikke det at jeg støtter MIM sÃ¥ enormt, men han er blitt diskutert sÃ¥ mye at  man til slutt blir litt lei, og da 3 strake meldinger med samme teite kommentaren ble bare en drÃ¥pe for mye sikkert..

men men, trekker tilbake uansett hva jeg har sakt om Arild, og sier beklager for drittunge-preiket..  er langt i fra normalt fra min side!

Bataljonen

Quote
hehe.. nå har no eg ment at BBB e patetisk en stund.. ikke noe med ka du skrev.. så den der skal du ikke få...


Hvorfor i allverden gidd du bruke tid og energi på å poste over 200 innlegg på forumet her når "hele Bataljonen" er patetisk ?? Og du har jo vært medlem i BBB fra 2003 - 2005 så "alt" kan ikke ha vært patetisk siden du har vært medlem i disse årene.

Men nok om det, la tråden spore inn på trådstarters tema.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

arild

Quote from: "Bataljonen"
Quote
hehe.. nå har no eg ment at BBB e patetisk en stund.. ikke noe med ka du skrev.. så den der skal du ikke få...


Hvorfor i allverden gidd du bruke tid og energi på å poste over 200 innlegg på forumet her når "hele Bataljonen" er patetisk ?? Og du har jo vært medlem i BBB fra 2003 - 2005 så "alt" kan ikke ha vært patetisk siden du har vært medlem i disse årene.

Men nok om det, la tråden spore inn på trådstarters tema.


jepp.. Nøkkel ord.. *HAR* vert medlem.. men det var når Bjarte å de ledet det.. feilgrep å melde meg inn i fjor.. men men.. tilbake til kampen..

Bataljonen

Quote from: "Snublefot"til bataljonen..


helt enig, det var teit fjortiss-slenging, og jeg er 100% enig..

ble sikkert bare litt over oppheter i 2 sek pga at brann spiller igjen elendig, og når det da kommer en kar som i 3 strake meldinger klarer å slenge enda mere dritt om MIM, så ble jeg litt ..hehe, sur.=)

ikke det at jeg støtter MIM sÃ¥ enormt, men han er blitt diskutert sÃ¥ mye at  man til slutt blir litt lei, og da 3 strake meldinger med samme teite kommentaren ble bare en drÃ¥pe for mye sikkert..

men men, trekker tilbake uansett hva jeg har sakt om Arild, og sier beklager for drittunge-preiket..  er langt i fra normalt fra min side!


Selvfølgelig kan det bli "hett" og man blir forbanna i kampens hete men når det kommer slike innlegg(ikke bare fra Arild) så må vi reagere. Og dette tror jeg de aller fleste skjønner og respekterer.

Jeg er også forbanna og skuffet av denne kampen men gå heller ut på badet og knus noen fliser eller skrik noen gloser ut vinduet :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

arild


MrNossy

Denne infoen har jeg fra BA sin dekkning av kampen.

Når ble det tillatt å sytte en motstander i fjeset og fremdeles være på banen?
"Robbie Winters får en spyttklyse i ansiktet. Mons Ivar Mjelde er hoppende sint og forlanger at dommer Kjell Alseth gir Ciudad-spilleren et gult kort, noe som etterhvert blir resultatet."

Og når ble det slik at en knyttneve i trynet ble belønnet med gult og ikke rødt?
"Petter Vaagan Moen feller en Ciudad-spiller. Beckham fra Hamar mener spanjolen spiller og går for å dra ham opp. Spanjolen blir rasende og gir Vaagan Moen en knyttneve midt i planeten. Utrolig nok slipper mannen unna med gult kort."

Det værste er at dommeren er norsk og IKKE spansk..

On the other hand......

Dette laget kan vel ikke si Ã¥ være i rute til seriestart. Gleder med litt mindre nÃ¥  :(

Xminator

Spanjolene har vel sprunget fra seg. Det var noe slikt jeg så for meg. Ett Spansk lag som ikke akkurat la seg bakpå, og ett Brannlag noe preget av forfallene.

Vi kan vel slå fast at Zavrl ikke akkurat har hatt dagen. Når man leser rapportene har nok ikke Miller vert på nett heller. I det hele tatt virker den sentrale midtbanen vår tannløs uten Andresen. Her *må* noe skje før seriestart!

Xminator

Når det gjelder å være i rute til seriestart eller ikke, tror ikke resultatet av denne kampen skal tolkes i noen retning. Vi møter ikke slike lag i eliteserien. Og jeg tror Brann har meget godt av slike vekkere nå - før seriestart.

Xminator

Og mens jeg er i siget; vi tapte ihvertfall ikke med 4 mål mot midtjylland. Det hadde sugd mye mer ;)

OmOssSjølOgHansaøl

Bekymret, bekymret, bekymret!

No e det under tre uker til seriestart, så dette var skuffende. Det eneste positive som kanskje kan komme ut av dette, e hvis det får Dahl til å se skriften på veggen og frigi noen ekstra millioner for å kjøpe en ny klassespiller eller to ... Vi ser ut til å trenge det. :(
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Toa

Virker som de fikk en lærepenge i 1. omgang. Håper de har lært nå. Kan ikke jogge rundt og spille damefotball.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Brann_ruler

Vil det røde til Zavrl bety utestengelse?

Mener det kun er direkte røde som gir slikt i treningskamper.

Noen som vet dette helt sikkert?

Snublefot

Solvang mener videre at Lyn har tatt over etter Vålerenga som Oslos «in-lag».

- Det er veldig populært å heie på Lyn om dagen. Vålerenga har hatt sin periode, nå er det Lyns tur, hevder Solvang..


er det mulig.. hadde jeg bodd i oslo og hatt en kompis som holdt med lyn fordi det var mere "inn", så hadde jeg nok holdt et lite foredrag om hva det vil si å være supporter til et lag.. i hvertfall en ekte supporter... makan=)

BrannFa(e)n

Arild, om du synes at både store stå og bataljonen er patetisk passer du jævla bra inn begge plasser.
rannfasiten

arild

Quote from: "BrannFa(e)n"Arild, om du synes at både store stå og bataljonen er patetisk passer du jævla bra inn begge plasser.


hehe.. greit det du.. men eg går ikke på enkelt personer.. har selv stått der å hatt det gøy.. mener bare at hele SS har godt av å bli fjernet.. for det kan ikke bli dårligere der.. å eg e møkk lei folk som tror at de er bedre supportere om de står å vifter med noen små flagg på SS så er de bedre supp en de som sitter rundt på stadion.. å når det handler om kritikken av BBB.. må vere lov å si noe her uten at du skal bli idiot av det.. om eg er en idiot for at eg sier det.. ja da er eg en stolt IDIOT...

(å nei du kalte ikke meg en idiot nå..) slipper eg å høre mas om det..

enavgutta

MÃ¥tte bare sakse litt morsomheter fra Barten her :

Rex (21. mars 2006, 19:11) fra 084202017222.customer.alfanett.no
Her kan man ikke ligge på latsiden. "Ekte lidelse har et navn"-banner må gjøres klart umiddelbart. Det kan komme til stor nytte i årets sesong.
--------------------------------------------------------------------------------
G1-F3 (21. mars 2006, 18:28) fra 165.84-48-20.nextgentel.com
Sesongen er over. Takk for i år.
--------------------------------------------------------------------------------
B-Ball (21. mars 2006, 18:19) fra 217.68.125.3
Helvete for en skandalesesong det blir i år.
--------------------------------------------------------------------------------
(21. mars 2006, 18:08) fra 101.85-200-0.bkkb.no
4-2 nå. Macallister er visst våken frempå for en gangs skyld.
--------------------------------------------------------------------------------
Raket (21. mars 2006, 17:46) fra 142.80-202-252.nextgentel.com
65 min: Brann gjør et dobbeltbytte fremme på banen. Migen Memelli og Robbie Winters går ut og inn kommer Kristian Ystaas og Dylan Macallister.
Fantastisk. Murcia byttet hele laget i pausen. 4-1 i skrivende stund..
--------------------------------------------------------------------------------
(21. mars 2006, 17:20) fra 101.85-200-0.bkkb.no
Et godt vårtegn at Brann blir rundspilt av et spansk 2. divisjonslag. Blir nok nedrykksnerver i år.
--------------------------------------------------------------------------------
Hasund (21. mars 2006, 17:10) fra 236.80-202-99.nextgentel.com
Brann er gode i Spania.

Felt Ã?

....17 kg nedrykksnerver selges for kroner 11,50,- eller byttes i et skjerf.

C@Bøe_79

Brann_ruler:
QuoteVil det røde til Zavrl bety utestengelse?

Mener det kun er direkte røde som gir slikt i treningskamper.

Noen som vet dette helt sikkert?


Hvis ikke NFF har sluttet med det,så er vel det i kamper arrangert av NFF.
Husker turneringene på Kypros og i Spania som tidligere ble arrangert av NFF kunne gi utestengelse..
Tviler på at det er tilfelle no lenger.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Gud

Zavrl må ikke stå over noen kamper ettersom han fikk to gule og ikke direkte rødt kort.

Go Up