• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemsfordeler i Bataljonen

Started by Bataljonen, March 20, 2006, 11:15:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Pondan"Hater NFF skjerfet, hvor får vi kjøpt det?


Syns dette "Hater NFF"-skjerfet er latterlig. Ja, vi hater NFF, og vi kan gjerne synge "hater NFF" når dommeren er skandaløs. Men å lage supportereffekter med "hater NFF" blir for dumt. Det mener jeg ikke fordi jeg syns synd på NFF eller noe sånt. Men hvor skal fokus ligge? På Brann? Eller på NFF? Dette føyer seg fint inn i rekken av ting som er feil fokus. (Andre ting kan være å synge "For vi hater Enga" hvert 3. minutt). Syns liksom det blir feil hvis supportere har ett eneste supporterplagg på seg, og det er "Hater NFF"...  Er vi Brann-fans eller NFF-hatere? (Eller RBK-/VIF-hatere, for den saks skyld).
Hehe... Det siste forslaget mitt ble litt høyt i sky nå, seint nattestid midt i påsken, men det første forslaget kunne dere vel vudere litt seriøst?

SKBMiller

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Pondan"Hater NFF skjerfet, hvor får vi kjøpt det?


Syns dette "Hater NFF"-skjerfet er latterlig. Ja, vi hater NFF, og vi kan gjerne synge "hater NFF" når dommeren er skandaløs. Men å lage supportereffekter med "hater NFF" blir for dumt. Det mener jeg ikke fordi jeg syns synd på NFF eller noe sånt. Men hvor skal fokus ligge? På Brann? Eller på NFF? Dette føyer seg fint inn i rekken av ting som er feil fokus. (Andre ting kan være å synge "For vi hater Enga" hvert 3. minutt). Syns liksom det blir feil hvis supportere har ett eneste supporterplagg på seg, og det er "Hater NFF"...  Er vi Brann-fans eller NFF-hatere? (Eller RBK-/VIF-hatere, for den saks skyld).


enig. neste forslag til supportereffekter må vel være et "Hater Enga" skjerf

Northside

Ser i BT at NSB har delvis stor reklame hvor de reklamerer for at de har gode alternativer for Brann fans som skal reise på bortetur.

Vet Bataljonen har vært i kontakt med NSB tidligere med tanke på å reise med tog, men her har NSB sagt klart nei.

Derfor er det litt artig at de no reklemerer for at Brann supportere kan ta toget på borteturer, når de tidligere har nektet Bataljonen å arrangsjere togtur.

Kanskje Bataljonen burde ta kontakt igjen? Eventuelt høre om medlemmer kan få rabetter på billettene?

Dersom det blir klart nei er det jo bare å fyre løs i media om saken. Blir feil når de først reklamerer for at Brann fans bør ta toget og like etter nekter Brann fans å ta toget....

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"Ser i BT at NSB har delvis stor reklame hvor de reklamerer for at de har gode alternativer for Brann fans som skal reise på bortetur.

Vet Bataljonen har vært i kontakt med NSB tidligere med tanke på å reise med tog, men her har NSB sagt klart nei.

Derfor er det litt artig at de no reklemerer for at Brann supportere kan ta toget på borteturer, når de tidligere har nektet Bataljonen å arrangsjere togtur.

Kanskje Bataljonen burde ta kontakt igjen? Eventuelt høre om medlemmer kan få rabetter på billettene?

Dersom det blir klart nei er det jo bare å fyre løs i media om saken. Blir feil når de først reklamerer for at Brann fans bør ta toget og like etter nekter Brann fans å ta toget....


Har sett at NSB har samme type reklame rettet til FFK-fans andre steder, så dette er nok noe pr-jippo greier rettet mot fotballsupportere generelt - ikke Brann-supportere spesielt!
Legg ned hele klubben!

Go Up