• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemsfordeler i Bataljonen

Started by Bataljonen, March 20, 2006, 11:15:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Ser at det diskuteres litt om medlemsfordelene i Bataljonen. Om du har tanker og ideer om medlemsfordeler som kunne vært aktuelt kan man poste det i denne tråden.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

Rasmus_brann

Synt denne over her var en bra ide..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Quote from: "chris_henrik"

Anbefaler forumfolk å ikke "drepe" andre potensielle ideer som kommer her, men la dette være en brainstorming-tråd med lav terskel for å komme med forslag.


Helt riktig ! Mange tør ikke komme med tanker og ideer rett og slett fordi enkelte har en tendens til å kritiserer alt som kommer på forumet. Om en ide syntes håpløs i deres øyne får en komme med en annen ide sjøl eller holde kjeft og ikke komme med oppgulp at ideen var sløkket eller helt klovneidiotisk.

Tanken din var nytenkning og slett ikke dum og kan gjerne la seg gjennomføre.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

En veldig enkel og grei medlemsfordel er vel å få studentpriser på Peppes for BBB medlemmer..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Quote from: "C@Bøe_79"En veldig enkel og grei medlemsfordel er vel å få studentpriser på Peppes for BBB medlemmer..


Dette er faktisk noe vi har tenkt på.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Rasmus_brann

Quote from: "C@Bøe_79"En veldig enkel og grei medlemsfordel er vel å få studentpriser på Peppes for BBB medlemmer..

Og Hansa øl!!!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Er det gode forslag til medlemsfordeler kan du sende en mail til tore@bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Denne tråden er gammel men ønsker å dra igang diskusjonen omkring dette temaet.

Så har du tanker/ideer rundt aktuelle medlemsfordeler kan de postes her.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannfrelst

Rabbatter på spisesteder,utesteder. Billigere turer med Bataljonen,slik at alle kan delta på turene. Rabatter på billetter andre plasser enn store stå. Flere arrangementer i regi av BBB. Kommer ikke på mer med det første.
2.10.07-Gullet kom hem!

slang

Stillebusser! Har hatt to turer med bussen i år(rbk og hjem fra hamar) og for min del blir det altfor rølpete. Syns Bataljonen burde ha et tilbud for oss som kunne tenkt å sove på vei til f.eks trondheim i stedenfor å høre på svenskepop og hele tiden være redd for at han bak deg skal spy på deg. Vet det er mange som deler min mening om dette og tror mange fler hadde reist på bortekamper i regi av bataljonen hvis en slik buss hadde blitt satt opp.
ansa 08

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Rabbatter på spisesteder,utesteder. Billigere turer med Bataljonen,slik at alle kan delta på turene. Rabatter på billetter andre plasser enn store stå. Flere arrangementer i regi av BBB. Kommer ikke på mer med det første.


Rabatt på spisested
Dette jobbes det med å få en permanent avtale. Vi har et prøveprosjekt sammen med Best Bite på Nøstet hvor man kan få en "Brannburger" til våre medlemmer.

Billige turer
Hvordan turopplegget og priser blir til neste år vites ikke, dette må neste års styre ta stilling til. Vi planlegger å gjøre noe ekstra til bortekampen mot Lyn i år ihvertfall.

Rabatt på annen tribune
Vi jobber med et "billigfelt" som bli T-feltet som er ståtribunen foran hovedtribunen. Prisen vil vi komme tilbake til med.

Flere arrangementer
Vi har i år hatt avsparksfesten samt det store arrangementet på Festplassen som kan sies å ha vært en stor suksess. I tillegg til en del visninger sammen med Brann i Business Corner.
Flere arrangementer bør det jobbes med til neste år og vi har ytret ønske om å få benytte oss mer av Brann Business Club til neste år. Spesielt mer lukkede arrangementer kun for Bataljonens medlemmer bør man kunne se på. Det jobbes med et arrangement inneværende år som kun blir for medlemmer, når/om dette går i orden vites ikke. Følg med på bataljonen.no for mer info.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

JhonnyBeGood

Billigere øl på fotballpuben ved vis av medlemskort, tror eg fort kunne trukket en del nye medlemmer samt at man da kunne prøvd og dra det enda lengre til og gjelde gratis/køfri inngang diverse andre utesteder dere hadde klart og få en avtale med...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BRANNFL

Ka med en dyrere pakke f.eks Fly, Hotel, Kamp billett. aller helst med samme fly som Brann spillerene reiser med. Jeg vet det ikke er populert aa si men det kunne vert aktuelt ogsaa for bedrifter
Brann e' Best

Bataljonen

Quote from: "BRANNFL"Ka med en dyrere pakke f.eks Fly, Hotel, Kamp billett. aller helst med samme fly som Brann spillerene reiser med. Jeg vet det ikke er populert aa si men det kunne vert aktuelt ogsaa for bedrifter


Det jobbes med å få til en flyavtale. Om det går i orden vil denne gjelde fra neste sesong.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

doppler

Hva med en medlemsfordel som vi allerede har blitt lovet?
Medlemsblad!

Romani3

Quote from: "doppler"Hva med en medlemsfordel som vi allerede har blitt lovet?
Medlemsblad!


Medlemsbladet, ja.. Kor blir det av det? Og var det ikkje sånn at det skulle komme to stk i år?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Bataljonen

Medlemsbladet skulle vært ute før sommeren men siste ord fra redaktøren Christian Bøe er det snakk om at det blir sendt ut til neste uke.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

olebrann3

Men de brannsupporterene som er i bergen når det er bortekamper skulle hatt et tilbud om en plass å være å se kampen da, er selv under 18 så kommer ikke inn noen plasser og derfor ville eg svært gjerne at under 18 års grense kanskje sette den til 16 eller noe...

Romani3

Quote from: "olebrann3"Men de brannsupporterene som er i bergen når det er bortekamper skulle hatt et tilbud om en plass å være å se kampen da, er selv under 18 så kommer ikke inn noen plasser og derfor ville eg svært gjerne at under 18 års grense kanskje sette den til 16 eller noe...


Flere kamper har blitt vist i Brann Business Club på Stadion. Då har det ikkje vært aldersgrense.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

olebrann3

okey har ikke fått det med meg.. Fikk me meg at en kamp ble vist der men da var eg på den så da får eg føle litt bedre med da

Chrisstah

Quote from: "olebrann3"Men de brannsupporterene som er i bergen når det er bortekamper skulle hatt et tilbud om en plass å være å se kampen da, er selv under 18 så kommer ikke inn noen plasser og derfor ville eg svært gjerne at under 18 års grense kanskje sette den til 16 eller noe...


det er vel ikke 18 før klokken 23 eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Oppreist

Jeg synes fordeler som er knyttet til Brann og supporterliv bør prioriteres. Jeg gir dermed støtte til rabatter på flyturer og turer generelt. Forkjøpsrett på store kamper som cupfinale er viktig. I tillegg kunne jeg tenke meg følgende:

Videreføring av rabatter på Brannbilletter, disse bør også kunne kjøpes på Billettluka eller andre steder Brann måtte selge billetter, dagens ordning med henting på Fotballpuben er for tungvint.  

Rabatter på supportereffekter (drakter, skjerf osv)

Rabatter på webTV, sesongkort, kamper på TV
Stein på stein blir Steinar.

Bataljonen

Quote from: "Oppreist"Jeg synes fordeler som er knyttet til Brann og supporterliv bør prioriteres.


Vi ønsker også dette og markedet sonderes for aktuelle samarbeidspartnere.

QuoteJeg gir dermed støtte til rabatter på flyturer og turer generelt.

Det er dialog med et flyselskap og fra og med neste sesong håper vi å kunne ha på plass en avtale. Hva avtalen vil inneholde er for tidlig å si noe om på nåværende tidspunkt.
QuoteForkjøpsrett på store kamper som cupfinale er viktig. I tillegg kunne jeg tenke meg følgende:

Videreføring av rabatter på Brannbilletter, disse bør også kunne kjøpes på Billettluka eller andre steder Brann måtte selge billetter, dagens ordning med henting på Fotballpuben er for tungvint.


Neste sesong vil ikke Store Stå eksistere så da blir dette "problemet" borte.

QuoteRabatter på supportereffekter (drakter, skjerf osv)

Det foreligger allerede en avtale om 10% rabatt i Brannbutikken. Denne avtalen skal forbedres og til neste år vil det bli innført elektroniske partoutkort som vil kunne gi oss nye muligheter iht overnevnte.

QuoteRabatter på webTV, sesongkort, kamper på TV[/list]

Dette vet jeg ikke om kan la seg gjennomføres men er notert i margen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Var ikke helt sikker på hvor dette skulle postes.

Fikk en idea med tanke på borteturer. Ser at Godsetunionen har avtale med hotell i Bergen for de av deres fans som skal overnatte.
Vet ikke hvordan prisen er, men regner med medlemmer av Godsetunionen får avslag på enkelte rom på dette hotellet, selv om de ikke reiser organisert med Unionen.

Kunne dette vært noe for Brann? Er tross alt kun 40-50 stykker av ca 1000 Brann fans som reiser organisert. Hva om Bataljonen kontakter hoteller i god tid før en bortekamp og avtaler noen litt bedre priser enn hva mannen i gaten blir tilbudt for en overnatting?

Ser ikke på dette som noe måt Bataljonen kan tjene penger på, men det vil gi medlemmer som ikke liker bussen et godt alternativ på borteturer.

Pondan

Hva med at du leser på forsiden? Sandefjordturen er jo en grei pris??

445

Kanskje jeg bare er litt hjerneskadet eller noe...Kan man fortsatt være medlem i BBB til samme pris som før, uten partoutkort??

Er ikke sikkert at det var rett sted å poste denne heller..

Bær over med meg, er i påskeferiemodus!!
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Tore Larsen

Quote from: "445"Kanskje jeg bare er litt hjerneskadet eller noe...Kan man fortsatt være medlem i BBB til samme pris som før, uten partoutkort??

Er ikke sikkert at det var rett sted å poste denne heller..

Bær over med meg, er i påskeferiemodus!!


Ja det kan du, les mer her : http://bataljonen.no/visnyhet.php?id=64
Mvh

Tore

445

Der ser du ja.. Sånn går det når man vil ha nyheten rett i fanget og ikke gidder å lete..
Mange takk!
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Northside

Quote from: "Pondan"Hva med at du leser på forsiden? Sandefjordturen er jo en grei pris??


Men det er vel inkludert buss? Jeg snakker om kun hotell, ikke noe buss.
750kr for kun hotell er ikke noe god pris, spør du meg....

Pondan

Igjen, LES...

Alternativ 1: Overnatting i 3 manns rom inklusiv reise (buss) kr 750,- pr. person.
Alternativ 2 : Overnatting for 2 pers i dobbelt rom inklusiv reise (buss) kr 900,- pr. person.

Det står jo ikke noe pris på buss osv..

Tore Larsen

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Pondan"Hva med at du leser på forsiden? Sandefjordturen er jo en grei pris??


Men det er vel inkludert buss? Jeg snakker om kun hotell, ikke noe buss.
750kr for kun hotell er ikke noe god pris, spør du meg....


Det står da ingenting om at hotellet koster 750,- ? Buss OG hotell for 750,-er nå en ganske bra pris spør du meg.
Grunnen til at pakkeprisen er forholdsvis lav er at Bataljonen sponser deler av turen.

Men at Bataljonen kan forhandle om kun hotellpriser ser jeg bare som en fordel. Det er alltid noen som ikke reiser organisert som gjerne vil overnatte og uansett så er det fint at det kan foreligge et tilbud om hotellovernatting, da selvfølgelig en spesialpris for medlemmer.
Vet at det er kommet tilbud fra hoteller på tidligere turer så det skal nok ikke være noe problem.

Kan ellers nevne at den nye tursiden vil bli mye mer informativ enn tidligere med info om tur, pub hvor vi samles, ankomst til stadion, evt spesiell hotellpris for medlemmer og annet info som kan være aktuell. I tillegg vil det være mulig å melde seg på turen online på nettet samt betale med visakort.
Mvh

Tore

Pondan


Tore Larsen

Quote from: "Pondan"Når er denne siden ferdig??


Noe dato vil jeg ikke tippe men om alt går etter planen håper vi å ha nettsiden klar ila mai mnd. Nettbutikken er så og si klar ihvertfall, gjenstår noen småting.
Mvh

Tore

Chrisstah

fant ikke noe tråd, men tar det her,
får bataljonen klær fra kappa? hvis ja når blir det ?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Northside

Quote from: "Pondan"Igjen, LES...

Alternativ 1: Overnatting i 3 manns rom inklusiv reise (buss) kr 750,- pr. person.
Alternativ 2 : Overnatting for 2 pers i dobbelt rom inklusiv reise (buss) kr 900,- pr. person.

Det står jo ikke noe pris på buss osv..


Vet det ikke står pris på buss, men hadde ikke buss vært inkludert i prisen ville hotellet kostet mye mindre, det er poenget! Er folk som kanskje kun vil betale for hotell og ikke buss, dvs. De reiser ikke med bussen, derfor ønsker de ikke å betale for den heller.
Ved å forhandle en pris kun for hotell, så gir det medlemmer, som ikke reiser med bussen, en god medlemsfordel.

Og, Tore. Buss og hotell for 750,- er en god pris ja, vet Bataljonen ikke tjener ett øre på det tilbudet. men 750,- for kun hotell er ikke noe god pris, derfor kom jeg med forslag om at Bataljonen forhandler frem en spesialpris for kun hotell på enkelte borteturer, spesielt der man ser at overnatting nesten er nødvendig, som f.eks Tromsø.

Ellers så takker jeg for svaret :wink:

Pondan

Hvorfor skal folk som ikke reiser med BBB få billigere hotell?? talentløst. Er jo en grunn til at det er billig med hotell, det er at folk reiser med BBB...

Tore Larsen

Quote from: "Chrisstah"fant ikke noe tråd, men tar det her,
får bataljonen klær fra kappa? hvis ja når blir det ?


Bataljonen får ikke klær fra Kappa, de klærne som Bataljonen har er private brand, dvs egen kolleksjon.
Mvh

Tore

Pondan

Hater NFF skjerfet, hvor får vi kjøpt det?

Tore Larsen

Quote from: "Pondan"Hater NFF skjerfet, hvor får vi kjøpt det?


hehe blitt populært dette nå:)

Det er bestilt inn nye så det er bare å kjøpe! Besøk http://home.no/avdvest/ og trykk på effekter i menyen så har du fremgangsmåten for bestilling:)
Mvh

Tore

Nixon

Quote from: "Pondan"Hvorfor skal folk som ikke reiser med BBB få billigere hotell?? talentløst.


Hvorfor er det talentløst? Det er snakk om medlemsfordeler her. Og de kan vel ikke bare begrenses til de som reiser med en buss? BBB skal jo jobbe frem fordeler til alle sine medlemmer.
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Pondan"Hvorfor skal folk som ikke reiser med BBB få billigere hotell?? talentløst. Er jo en grunn til at det er billig med hotell, det er at folk reiser med BBB...


For å snu spørsmålet: Hvorfor kan ikke medlemmer som ikke liker bussen få medlemsfordeler?

Er det slik at du må reise med en ubehagelig buss i 10++ timer for å fortjene medlemsfordeler?

Rochdale

For vel begynne og skrive på forumet jeg og etterhvert.

Så jeg er altså talentløs fordi jeg og mine reiser privat og samtidig ønsker fordeler. Har tross alt har vært medlem siden starten tidlig på 90-tallet.

Ta Sandefjord i mai: Vi tar bilen over fjellet, slapper av og koser oss på veien (begge veier). Slipper da en gjeng med folk som vil drikke og høre på musikk der andre vil sove. MEN.. ønsker gjerne at BBB kan forhandle frem en brukbar pris ang overnatting. Talentløst??
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Tore Larsen

For de av medlemmene som ønsker å ta bussen eller ønsker å kjøre selv er likeverdige medlemmer. Om Bataljonen får en spesialpris på hoteller på borteturer for de som ønsker dette ser jeg ingen negative sider med dette. Det kan tvert imot få flere på tur, for det er veldig mange som ikke orker bussturene av flere årsaker og som heller ønsker å kjøre selv og kan man da tilby et rimeligt overnattingssted er dette positivt.

Jeg ser på det tilbudet som en meget god medlemsfordel.
Mvh

Tore

Pondan

ubehagelig buss?? reiste du med bussen vi hadde i fjor???

Tore Larsen

Quote from: "Pondan"ubehagelig buss?? reiste du med bussen vi hadde i fjor???


Var den myntet på meg ?
Mvh

Tore

Northside

Quote from: "Pondan"ubehagelig buss?? reiste du med bussen vi hadde i fjor???


Ro deg litt ned gutt. Har reist på de fleste bortekamper de to siste årene, i buss.

Ikke kom her å si at 15 timer opp til Trondheim er behagelig! De 14 timene hjem igjen gjør heller ikke turen bedre....

Pondan

Har ikke sakt 15 timer i buss er greit, jeg hadde aldri gjort det. Når det gjelder turen til sandefjord er den så kort at jeg gjerne gjør det om jeg får billig hotell.. Jeg flyr som regel rundtom, men noen ganger er det gøy og ta buss..

krøvel vellevold

Quote from: "Pondan"Hater NFF skjerfet, hvor får vi kjøpt det?


Syns dette "Hater NFF"-skjerfet er latterlig. Ja, vi hater NFF, og vi kan gjerne synge "hater NFF" når dommeren er skandaløs. Men å lage supportereffekter med "hater NFF" blir for dumt. Det mener jeg ikke fordi jeg syns synd på NFF eller noe sånt. Men hvor skal fokus ligge? På Brann? Eller på NFF? Dette føyer seg fint inn i rekken av ting som er feil fokus. (Andre ting kan være å synge "For vi hater Enga" hvert 3. minutt). Syns liksom det blir feil hvis supportere har ett eneste supporterplagg på seg, og det er "Hater NFF"...  Er vi Brann-fans eller NFF-hatere? (Eller RBK-/VIF-hatere, for den saks skyld).
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Pondan"ubehagelig buss?? reiste du med bussen vi hadde i fjor???


Det er ikke bussen i seg selv som er problemet. Det er gjerne folkene som reiser med den som er et problem... Jeg for min del skulle gjerne reist med buss om jeg slapp å reise med masse fulle idioter som har party hele natten. Og det er ikke mye stas å komme frem til en øde kampby søndag kl. 11 etter 9 timer på buss og minimalt med søvn, for så å gå i 7-9 timer til kampstart uten noe sted å sove.
Legg ned hele klubben!

Go Up