• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

billetter ????

Started by oslo øst, March 13, 2006, 21:45:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oslo øst

noen som kan fortelle meg når salget for billetter skjer ????????
ja nå tenkte jeg på hjemmekampene
noen som kan gi meg en dato ?????

paf

Quote from: "oslo øst"noen som kan fortelle meg når salget for billetter skjer ????????
ja nå tenkte jeg på hjemmekampene
noen som kan gi meg en dato ?????

Fra brann.no: Vi begynner å selge billetter til enkeltkamper fredag 24. mars kl. 10. Mer informasjon om hvordan du kjøper billetter kommer snart!
Hvis nicket ditt sier noe om hvem du holder med ville jeg nok anbefalt å kjøpe gjennom Klanen/Sjappa. Det blir trangt om plassen på denne kampen...

Northside

Felt Z på Hansa tribunen skal i år være det nye bortefeltet på stadion pga der hvor bortefansen stod i fjor bygges det (se bilder på Brann.no).

men vær tidlig ute med bestilling av billetter å skaff deg en plass i midten av Felt Z, muligens litt en av de nederste rekkene av øvre Hansa. Nydelig utsikt som sammen med en god fotballkamp vil gi deg mye action.

Brann-Peter!

Det kan bli spennende med dette nye bortefeltet ja. Garantert mye bedre enn fjorårets. Og gjett hva, dere får tak!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

brannfrik

Quote from: "NorthsideFCDH"Felt Z på Hansa tribunen skal i år være det nye bortefeltet på stadion pga der hvor bortefansen stod i fjor bygges det (se bilder på Brann.no).

men vær tidlig ute med bestilling av billetter å skaff deg en plass i midten av Felt Z, muligens litt en av de nederste rekkene av øvre Hansa. Nydelig utsikt som sammen med en god fotballkamp vil gi deg mye action.


kor har du dette fra?? mener så tydelig å huske at det var felt S som skulle brukes som bortefelt denne sesongen.. eller e eg helt på jordet no?? kan aldri tenke meg at de vil plassere bortesupportere i hansasvingen...

Nixon

Quote from: "brannfrik"kor har du dette fra?? mener så tydelig å huske at det var felt S som skulle brukes som bortefelt denne sesongen.. eller e eg helt på jordet no?? kan aldri tenke meg at de vil plassere bortesupportere i hansasvingen...


Ja, du er helt på jordet. Men på et helt annet jordet enn du tror...
Rød makt på Hansa

Yngve

Quote from: "NorthsideFCDH"Felt Z på Hansa tribunen skal i år være det nye bortefeltet på stadion pga der hvor bortefansen stod i fjor bygges det (se bilder på Brann.no).

men vær tidlig ute med bestilling av billetter å skaff deg en plass i midten av Felt Z, muligens litt en av de nederste rekkene av øvre Hansa. Nydelig utsikt som sammen med en god fotballkamp vil gi deg mye action.


Hehe, håpar for din, og for bortesuportarane sin del at du køddar. Om det var ironi, så var det så dårleg at ultras-ideen din nærmast er bra.. Hugs på at du må ikkje skrive ting slik du trur du hugsar dei..

Men felt S er nok eit godt alternativ. Du veit, feltet der dei farlege ultrasane ikkje ville stå.

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "oslo øst"noen som kan fortelle meg når salget for billetter skjer ????????
ja nå tenkte jeg på hjemmekampene
noen som kan gi meg en dato ?????

Hvis nicket ditt sier noe om hvem du holder med ville jeg nok anbefalt Ã¥ kjøpe gjennom Klanen/Sjappa.  
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "paf"
Quote from: "oslo øst"noen som kan fortelle meg når salget for billetter skjer ????????
ja nå tenkte jeg på hjemmekampene
noen som kan gi meg en dato ?????

Hvis nicket ditt sier noe om hvem du holder med ville jeg nok anbefalt Ã¥ kjøpe gjennom Klanen/Sjappa.  


Kremt, i din iver etter dagens første sarkastiske innlegg glemte du at Oslo �st har blitt til Manglerud Star...
Rød makt på Hansa

Go Up