• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi trenger hjelp på Fredag !

Started by Pondan, March 08, 2006, 20:30:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Hvor mangen supportere trenger BBB på puben? Vil dette skje i kjelleren eller på selve puben? Noen her som setter kursen på fredag?

Bataljonen

Hei,

vi trenger rundt 30 stykker ihvertfall. Sist filmet vi i kjellern i Bataljonen Bar og mest sannsynlig vil det skje denne gangen også. Når det gjelder innspillingen til saken om Festspillene er det bare lyd man spiller inn. Når Tv2 kommer skal det filmes.

Vi oppfordrer folk til å komme, det er viktig at vi blir mannsterke og markerer oss på en best mulig måte.

Det er Festspillene vi snakker om her ! Dette blir en historisk begivenhet !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Kommer noen av spillerene? eller bare roter jeg...

Bataljonen

Nei ingen spillere kommer. De har allerede gjort opptakene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot


abe78

Jepp! Kan noen forklare hva dette er?
.og husk!

Bataljonen

Quote from: "abe78"Jepp! Kan noen forklare hva dette er?



Står her : http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=540
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Gøran Holter

Vel, det som har blitt vist på tv så langt var så skandaløst flaut at de fleste med et minstemål av skamfølelse nok skulle ønske at de holdt med et helt annet lag enn Brann akkurat da. Spesielle gratulasjoner til hun som vugget en baby i takt til "ut med pakket".

hjallisen

man skal tidlig krøkes-syns det var morsomt jeg!
Likte spes da Festspilldirektør sank sammen da "ut med pakket" runget... hehe
ed beina plantet på bakken

Snublefot

Quote from: "Gøran Holter"Vel, det som har blitt vist på tv så langt var så skandaløst flaut at de fleste med et minstemål av skamfølelse nok skulle ønske at de holdt med et helt annet lag enn Brann akkurat da. Spesielle gratulasjoner til hun som vugget en baby i takt til "ut med pakket".


vell, jeg kjenner henne godt... hun er en veldig hyggelig dame som jeg har ingen tvil om at tar godt vare på ungen sin...

man skal tidlig krøkes, og senest på onsdag så vi kampen mot haugesund sammen.. hun satt der med ungen sin på fanget, som under 90 minutter, med noe leven nå og da rundt seg, bare satt å smilte og fulgte med på matchen.. såklart ikledd en brann t-shirt...under masse andre klær så ungen såklart holdt varmen i tillegg..

så ikke mobb henne...  hun er på så og si alt av bortekamper, støtter brann i tykt og tynt og er en av de supporterne som brann virkelig trenger.. jeg kan dessverre ikke si noe om hvordan du er som supporter, ettersom jeg ikke kjenner deg, men sjansen for at du gir brann like mye oppmerksomhet som denne damen tviler jeg sterkt på.. så ro deg ned 10 hakk takk!!!

Toa

Må innrømme jeg ble flau når jeg så det greiene på web-tv. Er "ut med pakket" den mest kreative og populære Brann sangen for tiden?

Men men... Jeg syns alltid det er flaut når en gjeng stiller opp på TV for å synge primitive fotballsanger, og dette var faktisk blant det verste jeg har sett. *grøss*
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Satan 3

Striler ut av Bergen

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Bataljonen

Om jeg ikke tar feil ble IKKE dette klippet spilt inn på Fredag da vi annonserte om hjelp. På Onsdag var det en pressekonferanse på puben på formiddagen og der ble nok dette opptaket gjort.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "Toa"Må innrømme jeg ble flau når jeg så det greiene på web-tv. Er "ut med pakket" den mest kreative og populære Brann sangen for tiden?


Du skriver nesten som du tror at det er supporterne som valgte sangen. Men det er vel komponisten Ole Hamre som har regissert hele stuntet. Så da må vi vel være flau på hans vegne...
Rød makt på Hansa

abe78

UT MED PAKKET _ UT MED PAKKET!!?

Konge! Dette er så flaut at det nesten er litt kult, men bare litt...
.og husk!

Alzheimer/Silverspurs

Poenget med at den vart valgt er vel fordi den går i 3/4-takt dvs. vanskeligare enn tradisjonell 4/4-takt.

Pulekenn

Den som har begge beina i bakken, står stille

Grey

Det er sånn det er i denne byen.. Dersom Sportsklubben ikke lager noen skandaler, så gjør vi det finfint selv..

Fantes det virkelig ingen med litt kritiske egenskaper?
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up