• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Filmer: Verden

Started by Northside, February 27, 2006, 00:18:51 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Heller dårlig stemning enn denne arrangerte stemninga ja. Flaue saker, det var som å se LSK i en større skala.

Men at det er bra trøkk og stemning i Tyskland er det ikke tvil om.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

August 15, 2009, 14:18:14 PM #851 Last Edit: August 15, 2009, 14:21:36 PM by skuteviken
FCK - Benfica (Everywhere we go chant) 28/08-07

Bra trykk!

EDIT: Forresten tenk å kunne få lov å ta en halvliter på tribunen!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Det der var faktisk jævlig stilig. Vekselrop med alle fire tribuene, det hadde vært noe.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Absolutt, skikkelig trøkk fra alle sidene og!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908


skuteviken

Noen har postet veldig mange østeuropeiske videoer, så da skal jeg være så kjedelig å poste noe mer tradisjonelt.

Skur opp lyden og se hvor ekstatiske folk er, er ikke tvil om at det er pur glede som må slippes ut her. Liverpool kvalifiserer seg til Champions League finalen, legg og merke til hvor sportslige og ødelagte Chelsea er. Forresten så er det en Champions League-hymne i bakgrunnen.

Greatest YNWA ever
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Damn, det jubelbruset når dommeren blåste av var saker det.
Ka du ve?

Northside

Crvena Zvezda - Slavia Praha (?) UFEA 2009.

Crvena måtte vinne med 4mål for å gå videre i cupen. Sinnsyk stemning hele kampen, men desverre tapte de. Delije (gruppen) sa før kampen at de som ikke trodde på seier burde holde seg unna svingen.
Delije, Crvena zvezda - Slavija 2:1, navijanje

(Zvezda - Partizan i slutten av November, gleder meg til den turen  ;) )

Markmus

Tok bare 7 sekunder før en tromme dukket opp i lydbildet, så jeg så resten av filmen uten lyd ;)
Ka du ve?

Erlend

Quote from: Northside on September 11, 2009, 18:24:44 PM
Crvena Zvezda - Slavia Praha (?) UFEA 2009.

Crvena måtte vinne med 4mål for å gå videre i cupen. Sinnsyk stemning hele kampen, men desverre tapte de. Delije (gruppen) sa før kampen at de som ikke trodde på seier burde holde seg unna svingen.
Delije, Crvena zvezda - Slavija 2:1, navijanje

(Zvezda - Partizan i slutten av November, gleder meg til den turen  ;) )


Sinnssykt!!  Men muligens litt unødvendig Ã¥ lage en Tifo bare for Ã¥ peke pÃ¥ den andre tifoen??

tippetuppen

Everton vs Brann       klipp ikke tidligere vist frem for offentligheten :P
E det så nøye då

Yes!wehavenobananas

I den videoen er det en kis med kapteinsbind på armen. Er han kapteinen i Bataljonen?

Markmus

Hva klappet de(re) for etter Everton-scoringen? Fordi de begynte å synge?
Ka du ve?

Yes!wehavenobananas

Selv klappet ikke jeg for noe som helst den kampen, men det var absolutt en kanontur alt i alt, med horer og brennevin om en annen. Det eneste jeg ikke helt fattet poenget med var den hysjingen folk hold på med.

vebo

For en idiot.  "Hysj Hysj" nÃ¥r folk buer etter scoring.
Tiocfaidh ár lá

tippetuppen

Quote from: Yes!wehavenobananas on September 13, 2009, 12:24:33 PM
Selv klappet ikke jeg for noe som helst den kampen, men det var absolutt en kanontur alt i alt, med horer og brennevin om en annen. Det eneste jeg ikke helt fattet poenget med var den hysjingen folk hold på med.


Hysjingen var jo vår mobbing mot hemelagets supportere... Var jo ikkje mye liv i den leiren
E det så nøye då

krøvel vellevold

Quote from: tippetuppen on September 13, 2009, 13:37:40 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on September 13, 2009, 12:24:33 PM
Selv klappet ikke jeg for noe som helst den kampen, men det var absolutt en kanontur alt i alt, med horer og brennevin om en annen. Det eneste jeg ikke helt fattet poenget med var den hysjingen folk hold på med.


Hysjingen var jo vår mobbing mot hemelagets supportere... Var jo ikkje mye liv i den leiren


Men typisk nok skal folk gjenta morsomheter i det uendelige. Hadde det vært opp til enkelte, hadde vi ikke gjort annet enn å hysje hele kampen...
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Hvis vi ikke klarer å synge bare forskjellige sanger i nitti minutter er det like greit å holde kjeft i store deler av kampen og heller bare klappe på alle sangene istedet for å synge.

Yes!wehavenobananas

Quote from: psv-hasund on September 13, 2009, 17:30:50 PM
Hvis vi ikke klarer å synge bare forskjellige sanger i nitti minutter er det like greit å holde kjeft i store deler av kampen og heller bare klappe på alle sangene istedet for å synge.


Det er jo det vi gjør nå. Gleder med til kampen i kveld og ihvertfall 70 min med stillhet, på tross av seier og relativt bra spill på banen.

Northside


Markmus

Lurer på hvor stor boten til Brann hadde blitt hvis vi gjorde dette på Stadion :P
Ka du ve?

Brannfrelst

Kun jeg som reagerte på at banen låg ca 30 meter vekke fra den ene kortsiden?
2.10.07-Gullet kom hem!

Ferguson

Quote from: Markmus on October 08, 2009, 23:07:45 PM
Lurer på hvor stor boten til Brann hadde blitt hvis vi gjorde dette på Stadion :P


Nøff hadde degradert oss til 5 divisjon på flekken. Mye viktigere det enn å ansette toppfotballsjef!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Klaus_Brann

Det er ikke tribuneliv, men derimot småmorsomme Alan Partridge som kommenterer litt fotball:

Alan Partridge Commentates Blackpool Goals
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Er ikke meningen å drive noe PL-onani eller noe slikt, men siden det er så lite aktivitet på forumet, viss en ikke tar med diskusjonen om vi skal klappe for RBK-spillere på stadion eller ikke.

The Kop: Liverpool v Chelsea CL Semi just before kick off

Det jeg syns er fetest der er trykket de får når de synger "Oh when the reds ..." (rundt 1:50), vi kunne gjerne sunget Bergen by og ved innmarsj slik trøkket begynner når de står i spillertunnelen. Føler det kan bli mye bedre enn å stå å klappe. Det eneste som er litt viktig på disse sangene er at alle trøkker skikkelig til ellers blir det tamme greier.

Forøvrig så er ikke det meningen at vi skulle drive med ren kopi altså, bare ser litt potensiale i å få opp trykket ved kampstart.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on November 06, 2009, 12:35:18 PM
Er ikke meningen å drive noe PL-onani eller noe slikt, men siden det er så lite aktivitet på forumet, viss en ikke tar med diskusjonen om vi skal klappe for RBK-spillere på stadion eller ikke.

The Kop: Liverpool v Chelsea CL Semi just before kick off

Det jeg syns er fetest der er trykket de får når de synger "Oh when the reds ..." (rundt 1:50), vi kunne gjerne sunget Bergen by og ved innmarsj slik trøkket begynner når de står i spillertunnelen. Føler det kan bli mye bedre enn å stå å klappe. Det eneste som er litt viktig på disse sangene er at alle trøkker skikkelig til ellers blir det tamme greier.

Forøvrig så er ikke det meningen at vi skulle drive med ren kopi altså, bare ser litt potensiale i å få opp trykket ved kampstart.


Innmarsjen ødelegges jo av denne fæle Tippeliga-hymen. Vanskelig å ha en sang mens den går.
Legg ned hele klubben!

skuteviken

Quote from: Yngve on August 13, 2009, 15:02:00 PM
NÃ¥r det er sagt, sÃ¥ er ein av dei store draumane mine Ã¥ reisa og sjÃ¥ Dortmund pÃ¥ heimebane. Trur det er legendarisk Ã¥ vera pÃ¥ ein stadion som har ei kortside med plass til 26.000 suportarar. 


Det er helt rå tribune, men den tyske avsyngingen av YNWA og kommersialiseringen i Bundesliga får ting til å virke litt sjelløst for meg, men skal innrømme jeg ikke har så god peiling på akkurat dette.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Quote from: krøvel vellevold on November 06, 2009, 12:56:39 PM
Innmarsjen ødelegges jo av denne fæle Tippeliga-hymen. Vanskelig å ha en sang mens den går.


Ja vi er gjerne ikke så mange som de, men feks "Vi e Brann" når motstanderen sitt lag blir lest opp er flotte greier.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

November 06, 2009, 16:21:07 PM #879 Last Edit: November 06, 2009, 16:23:03 PM by Klaus_Brann
Den dagen vi spiller semifinale i CL tror jeg nok også trykket blir bra her...

Btw. De klapper jo andre steder og!!!
Tempoet dras heftig opp der og, så det er kanskje ikke bare vi som er så dårlige på det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Grei tifo:

Mosaic Barça-Milan

Stemmer det at Barca betaler for supporternes tifo, eller husker jeg feil?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Barca som klubb lager selv tifoer ja. Om det er supportere som får betalt vet jeg ikke, men noen mennesker blir i det minste leid inn for å legge ut arkene.

Barca er virkelig tragisk når det kommer til supportere. Før i tiden var det elektrisk på Nou Camp når Barca spilte, men i de siste årene har nesten alt av supportere blitt utestengt, utpriset eller rett og slett gått lei hele klubben slik som den drives om dagen (moderne fotball).
Sies at det e bedre stemning rundt noen puber utenfor stadion enn det er inne på tribunene.

Slik så det gjerne ut før når Barca spilte:
http://img276.imageshack.us/img276/687/14do.jpg

Northside

Forskjellige klipp fra Levski Sofia, som vi en gang spilte mot:
Levski Sofia Season, 2008/2009, 2nd half

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Markmus

Ka du ve?

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2009, 16:21:07 PM
Den dagen vi spiller semifinale i CL tror jeg nok også trykket blir bra her...

Btw. De klapper jo andre steder og!!!
Tempoet dras heftig opp der og, så det er kanskje ikke bare vi som er så dårlige på det.


Absolutt ;)

Klapping kan være bra det, problemet er de som ikke synger som føler de bidrar på den måten ofte speeder opp tempoet fordi de ikke følger syngingen.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on November 10, 2009, 01:42:53 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2009, 16:21:07 PM
Den dagen vi spiller semifinale i CL tror jeg nok også trykket blir bra her...

Btw. De klapper jo andre steder og!!!
Tempoet dras heftig opp der og, så det er kanskje ikke bare vi som er så dårlige på det.


Absolutt ;)

Klapping kan være bra det, problemet er de som ikke synger som føler de bidrar på den måten ofte speeder opp tempoet fordi de ikke følger syngingen.


Nettopp. I England klappes det oppå mange sanger. Men de synger i tillegg. Da er ikke klappingen ødeleggende. Problemet er at her er det mange som BARE klapper. Og da drukner sangen i klapping.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Skjønner ikke "klapperne" dette egentlig?
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on November 10, 2009, 10:47:33 AM
Skjønner ikke "klapperne" dette egentlig?


Klapperne klapper jo i tide og utide... ;)
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Liten tur innom Derby i Bosnia, Sarajevo:
(Rimelig stilig etter 2:10min og 6:20min)
FK ŽELJEZNIČAR - fk sarajevo 1:2 TM87

skuteviken

AIK feirer gullet sitt på Gamla Ullevi i Gøteborg etter seier.

2009 - SM-GULD! - IFK Göteborg - AIK!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

olebrann3

Film med stygg fotball i fokus. Persson sin takling på bakke er med

The dirty side of football

Northside

Var en tur å så Røde Stjerne - Partizan. Muligens det villeste jeg har opplevd, og selvsagt plass i svingen til Røde Stjerne ;)

Del 1:
C. Zvezda - Partizan 2009/2010 --- 1/2

Del 2:
C.Zvezda - Partizan 2009/2010 --- 2/2

Tifo + en sang i svingen til Røde Stjerne: (Ganske stilig når hele svingen hopper)
137. derbi / severna tribina

Bortefans:
Grobari show at the start of Crvena Zvezda - Partizan match, 28.11.2009

Anbefaler på det sterkeste en slik tur. Et helt sinnsykt trøkk på tribunene, samtidig som Beograd, eller Novi Sad litt nord, er to flotte byer med behagelige øl-priser.

Rimelig stappfullt i svingen:

skuteviken

Stilig :) Men klarer ikke helt å relatere til det når jeg ikke kan språket.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Yngve

Quote from: olebrann3 on December 11, 2009, 11:38:26 AM
Film med stygg fotball i fokus. Persson sin takling på bakke er med

The dirty side of football


Syns nordmenn var overrepresentert her.. Hehe.

Klaus_Brann

Var det hjemmesupporterne som drev og hev seter?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Mekket en film: Diverse bilder av Brann-supportere 2009.
Brann-supportere 2009 (Pictures)

Klaus: Nope, var for det meste bortefansen som tok setene.

SKBMiller

Jeg havner noe ufrivillig i Beograd siste helgen i mars i år. Prøvde å finne ut av det selv på google uten hell, så lurte på om noen her kunne svare på om det går noen kamper der/i nærheten i løpet av helgen?

Go Up