• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noen som vet...?

Started by tintin, February 17, 2006, 15:41:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

Ka som skjedde med Eivind Iversen. Dette stortalentet fra Tornado, som storparten av toppklubbene i norge lå langflat etter, valgte Brann og ikkje ble satset på... gikk han bare rett i glemmeboken, eller er det eg som ikkje har fulgt med godt nok? Husker eg var enormt fornøyd når han signet for oss. Store forventninger. Følelsen hadde vel blitt den samme i dag om vi hadde signet Adu, så man kan vel trygt si eg ikkje var så veldig realistisk eller jordnær i mine yngre dager... hehe


viks

Kan vi håpe på et comeback?

Vil tro at selv med gåstol vil han kunne ta opp kampen med Macallister og Ystaas..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Heh, får da håpe vi sikter høyere enn det... :D Men jeg husker han ja, han var ikke en gang god på CM, så da... ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up