• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ka skjer med stallen???

Started by Pilsen19, February 09, 2006, 00:48:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

Stallen er alvorlig tynn, nå som de 3 ungettene er leid ut og lago og eguren er rbk spillere og klock er hødd spiller. Ka skjer? Nå det er viktig for piddien og holde seg på jorden og ikke handle i panikk. Selv sitter eg med en følese av at det er grunn til panikk.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Ricky

Panikk?

Keepere:
Opdal - (Thorbjørnsen, Haraldsen)

Forsvar:
Soma, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit - (Guntveit, Knudsen, Kalvenes)

Midtbane:
Andresen, PVM, TFL, Miller - (Monkam, Haugen, Huseklepp)

Angrep:
Sæternes, Winters - (Macallister, Ystaas)


21 mann nå, med Zavrl på vei inn, og Brann på leting etter en bedre spiss enn Ystaas (burde vel ikke være så vanskelig å få tak i)... I en normal sesong hva angår skader, er det en akkurat passe størrelse. Siden POL varsler en opptrapping av spillerjakten, så blir det vel kanskje enda enn spiller eller to inn også, det får vi vel antageligvis svar på ganske raskt.

At vi dumper fire unggutter som ikke tilfører troppen noe, samt to ustabile søramerikanere som ingen egentlig helt vet hva står for, tror jeg knapt burde være grunn til å rynke på nesen av engang. Må i så fall være om man kun ser på kvantiteten, og ikke kvaliteten, i Brann-stallen.

Xminator

Om ikke annet får vi trøste oss med at det er god plass til forsterkninger.


Xminator

Det er i så fall enda ett sommerprosjekt. Det begynner å bli mange av dem nå.

Får inderlig håpe Zavrl blir klar så vi har dekning på stopperplassen.

Det er uansett tilbake til start, med samme gamle forsvar, Andresen og Miller sentralt og takk gudene for at Sæternes er i trening igjen.

Snakk om å få snudd virkeligheten på hodet på en uke.

Xminator

Bare for å oppsummere litt, like mye for meg selv som for forumets del (stjeler uten blygsel fra tidligere post).

Keepere:
Opdal - (Thorbjørnsen, Haraldsen)

Forsvar:
Soma, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit - (Guntveit, Knudsen, Kalvenes) (Zavrl?, *)

Midtbane:
Andresen, PVM, Huseklepp, Miller - (Monkam, Haugen, Ludvigsen,*)

Angrep:
Sæternes, Winters - (Macallister, Ystaas,*)

Dette er behovet nå. * = spille som må på plass nå med en gang uten venting.

Med Zavrl på plass kan


tintin

forsterkninger må til, og han heter arild sundgot. han ville tidligere til brann, lsk ønsker å selge gutten... mål lager han og

Gud

Sundgot er god, men gammel. Vi bør satse på en ung spiss som kan være her en stund.

Xminator

Men hvor er realismen i det Gud? :p Sundgot har jo vist at han kan score mål. Og kommer til å gjøre det lenger enn denne "unge lovende spissen" spiller i Brann.

Om vi i det hele tatt for en ny angriper blir det garantert en utlending. En vi overhode ikke har hørt om eller vet hva står for. En vi bare kan håpe er bedre enn Ystaas og ikke blir en ny Kottila. Målestokken er Sæternes og Winters, med Miller og Ludvigsen like bak. Det blir langt fra lett...

tintin

gammel og gammel, han blir 28 i april...
skal vi hente noen unge og lovende, eller skal vi hente noen som kan gå inn å gjøre en jobb med en gang?
yngre spillere med noenlunde samme kvaliteter som sundgot koster mye+++

Gud

Quote from: "Xminator"Men hvor er realismen i det Gud? :p Sundgot har jo vist at han kan score mål. Og kommer til å gjøre det lenger enn denne "unge lovende spissen" spiller i Brann.

Om vi i det hele tatt for en ny angriper blir det garantert en utlending. En vi overhode ikke har hørt om eller vet hva står for. En vi bare kan håpe er bedre enn Ystaas og ikke blir en ny Kottila. Målestokken er Sæternes og Winters, med Miller og Ludvigsen like bak. Det blir langt fra lett...


Jeg er da allmektig for faen, jeg kan gjøre det urealistiske realistisk...

naitsirk

trudde ikkje at gud likte slike ord

AtroZ

Quote from: "Gud"
Quote from: "Xminator"Men hvor er realismen i det Gud? :p Sundgot har jo vist at han kan score mål. Og kommer til å gjøre det lenger enn denne "unge lovende spissen" spiller i Brann.

Om vi i det hele tatt for en ny angriper blir det garantert en utlending. En vi overhode ikke har hørt om eller vet hva står for. En vi bare kan håpe er bedre enn Ystaas og ikke blir en ny Kottila. Målestokken er Sæternes og Winters, med Miller og Ludvigsen like bak. Det blir langt fra lett...


Jeg er da allmektig for faen, jeg kan gjøre det urealistiske realistisk...


You know, I rather like this God fellow. Very theatrical. Pestilence here,a plague there. Omnipotence.. gotta get me some of that
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Go Up