• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Til minne om Kim(o)

Started by SuperBrann, February 07, 2006, 09:21:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SuperBrann

Vet ikke om alle har fått det med seg men en av våre egne ble funnet druknet i helgen, dette er meget trist og vil sende familie og venner mine dypeste kondulanser. Hvil i fred Kim(o), du vil alltid bli husket for den du var. En humørspreder, gladgutt, alltid full av liv og omtenksom. Takk for alt..
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

KennethS

Ja det var en tragedie. MÃ¥ sende min kondolanse til familie og venner.
tå på Brann

rødesk

Trist!.. Sender mine kondolanse til familie og venner!
oen må gå...!

DJ_ADG

Det var trist, mine Kondelanser.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Derabilo

Dette var veldig trist. Kondolerer.
Bergen ut av Norge -

abe78

.og husk!

Rasmus_brann

Kondulerer.. Triste greier, kjente ikke fyren, men trist likevel..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

BRANN gutten fra Os!

kjennte han ikkje men det er synkt trist! ein tapt sjel i brann er ein for mye!

Kondolerer!
RANN<3

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Eirik_88


BrannSupporter


SKBrann BERGEN

tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

krøvel vellevold

Kan noen gi en kort beskrivelse av hvem dette var? Jeg kan ikke si at jeg umiddelbart drar kjensel på navnet. Var han en sentral skikkelse i miljøet? (Ofte kjenner man bare folk på utseendet - ikke på navnet).

Uansett slutter selvsagt jeg meg også til kondolantene.
Legg ned hele klubben!

KennethS

Quote from: "krøvel vellevold"Kan noen gi en kort beskrivelse av hvem dette var? Jeg kan ikke si at jeg umiddelbart drar kjensel på navnet. Var han en sentral skikkelse i miljøet? (Ofte kjenner man bare folk på utseendet - ikke på navnet).

Uansett slutter selvsagt jeg meg også til kondolantene.


http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=2489

Kim e fyren helt til høyre (som du ser hodet på) , står med en øl og røyk i hånden. Du ser Toro merket såvidt bak på drakten hans.
tå på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Veggen


Gud


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

arild


Texas


Geddi

Kondolerer.
Mine tanker går til familien og de nærmeste.
Brann miljøet har mistet en aktiv supporter og humørspreder , veit eg te dømes.
vh
Geir Tonning

Mr_Soma

Utrolig trist... mine tanker går til familie og andre pårørende.

jinxter

Hadde ikke hørt om dette, meget trist :(
Kondolerer

anita

Kondolerer, tenker på de pårørende.

smulo

våre aller varmeste hilsner til famillien og de nærmest rundt han..
vi kommer aldri til å glemme deg..
hvil i fred kim..

mr-bolstad

kondolerer..virkelig synd at sånt må skje...
get land, Eget Landslag.
Brann!!

nummer9

Visste kem han var, men ikke i forbindelse med Brann.

Kondolerer

RC

Fint det som står på forsiden. Foreslår at det lages et aldri så lite banner med noe om Kim. Kjente han ikke, men tragisk at en person dør slik. At han var Brann supporter går spesiellt innpå oss, klart.

Foreslår som sagt et banner der vi kan ha Kim "med oss" til alle kamper...

Kondolerer!

Pondan

Trist med Kim, Men jeg tror ikke vi skal ta helt av.. Kan ikke lage banner for alle som dør og er Brannsupporter.. Syns vi burde ha sørgebånd på første hjemmekamp eller noe sånt..

RC

Quote from: "Pondan"Trist med Kim, Men jeg tror ikke vi skal ta helt av.. Kan ikke lage banner for alle som dør og er Brannsupporter.. Syns vi burde ha sørgebånd på første hjemmekamp eller noe sånt..



Egentlig enig, men det virket som om denne karen var godt kjent i supportermiljøet og bidro mye. Jeg har fått det inntrykket.

Pondan

Vi mistet en god supporter i sommer/høst også.. Han ble hedret på puben og vi gikk med sørgebånd.. Det samme bør vi gjøre for Kim enda det er da noen uker siden hans tragiske dødsfall vi møtes på puben for første kamp..

BBB2003

kjente ikke kim personelig,men vil iallefall sende en kondolanse. trist når vi mister noen som tydeligvis var så engasjert i Brann-miljøet:(

C@Bøe_79

Jeg syntes vi skal sende alle våre tanker og kondulanser til hans nærmeste,men syns ikke vi skal "rippe" opp denne tragedien i første seriekamp..
DEt holder med de av oss som kommer til å se etter han på hver kamp og på Puben.
Jeg sier dette med ytterst mye respekt for Kim og hans etterlatte,men la hans nærmeste også få fred..

Kim du er og vil bli dypt savnet!

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

runarnormann

Quote from: "C@Bøe_79"Jeg syntes vi skal sende alle våre tanker og kondulanser til hans nærmeste,men syns ikke vi skal "rippe" opp denne tragedien i første seriekamp..
DEt holder med de av oss som kommer til å se etter han på hver kamp og på Puben.
Jeg sier dette med ytterst mye respekt for Kim og hans etterlatte,men la hans nærmeste også få fred..

Kim du er og vil bli dypt savnet!

Christian


Enig med Christian.

Hvil i fred Kim.
egenden Alf Dahl

dons599

Trist som faen...  Kim var en skikkelig glad gutt, alltid i godt humør, ikke en vond drÃ¥pe blod i denne gutten.. Kjente han en del fra skole tiden og masse festing :)

Kim, du vil bli savnet!!!

Go Up