• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde må gå

Started by hocey, February 04, 2006, 17:17:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

har eit lite spørsmål til deg Motyka.

kva synst du om ørn2 sine prestansjoner i det siste?

Motyka

Quote from: "naitsirk"har eit lite spørsmål til deg Motyka.

kva synst du om ørn2 sine prestansjoner i det siste?


Han har vært bra i de årets to kamper, rask og vanskelig å komme forbi, men fyren må lære seg at han aldri skal prøve å gjøre noe som helst med ballen. Løpe opp angripere, takle, levere fra seg ballen så enkelt som mulig eller smokke den så langt vekk han bare kan.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

da eg trudde.

kven ønska at han skulle spela midtstoppar sjølv om han ikkje vil?

Tom C

Aldri mer Obos....

Are

Tom C, du glemte et scenario:

Brann vinner kampen, og spillerne får rosen siden det var de som spilte kampen!

Motyka

Quote from: "naitsirk"da eg trudde.

kven ønska at han skulle spela midtstoppar sjølv om han ikkje vil?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

trur vel dei fleste ler av ein anna.

Motyka

Quote from: "Tom C"


Mye dumt å ta tak i her, men får å gjøre det kort er du flink om du finner at jeg har sagt noe som helst om dette scenario 4.
Scenario 6: Brann taper en kamp.

Ergo. Ingenting er Mjelde sin feil, alt er spillerne sin feil.

Kan rett og slett bare ikke fatte at dere kan fraskrive Mjelde alt ansvar, og dette gjelder selvsagt både ved seier og tap.
Er Mjelde så uvesentlig mener der?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "naitsirk"trur vel dei fleste ler av ein anna.


Ser at du tar slike off topic hver gang du går i stå med dine elendige argumenter.
Tror du skal holde deg til "forsvarere løper etter angreipere"!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

QuoteSer at du tar slike off topic hver gang du går i stå med dine elendige argumenter.
Tror du skal holde deg til "forsvarere løper etter angreipere"!


no planta du eit godt skot i foten din.

men for å svare seriøst på tullpreiket ditt so avskriver verken eg eller mange her inne mjelde med tanke på branns resultater.
du derimot, forklarer alt negativt som mjelde si feil.

her ligger forskjellen. eg skjønner dei som ikkje liker mjelde, alle er ikkje like. men når ein vrir og vender på den minste stein for å skulda på mjelde so blir da for dumt.

at du ikkje skjønner dette er synd for deg.

Bolsen

Den va faktisk min, og eg innrømmer at det va et dårlig argument

Motyka

Quote from: "Bolsen"Den va faktisk min, og eg innrømmer at det va et dårlig argument


Men han andre tosken var jo helt enig med deg. Du ser feilen, bare en tåpe hiver seg på andres.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Quote from: "Motyka"
Quote from: "naitsirk"trur vel dei fleste ler av ein anna.


Ser at du tar slike off topic hver gang du går i stå med dine elendige argumenter.
Tror du skal holde deg til "forsvarere løper etter angreipere"!


Skjønner ikke du at folk oppfatter deg som en tulling, når du påstår at alle "geni-erklærer" Mjelde, eller at alle "fraskriver Mjelde alt ansvar"??

Hvem her inne har sagt noe sånt?? Det er jo egentlig helt omvendt. Det er du som prøver å "idiot-forklare" Mjelde, mens en del her inne prøver å få frem at Mjelde har mange positive egenskaper også, selv om ingen her har sagt at han er perfekt. Det at man påpeker positive egenskaper om en person betyr ikke at man forguder vedkommende og synes ingenting kan bli bedre med vedkommende. Er alt bare svart/hvitt for deg?

Virker egentlig som du har gitt opp å være saklig og bare krangler for å krangle. Hvis ikke, så har du ihvertfall mistet evnen til å vurdere situasjonen med noenlunde objektive øyne. Innse at Brann er mer enn Mjelde. Og før du svarer med et spørsmål om jeg mener at Mjelde er helt uviktig... Nei, han er akkurat like viktig som de andre i kollektivet SK Brann...
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "naitsirk"

men for å svare seriøst på tullpreiket ditt so avskriver verken eg eller mange her inne mjelde med tanke på branns resultater.
du derimot, forklarer alt negativt som mjelde si feil.



Om du ikke legger resultater til grunn for en evaluering av jobben MIM gjør så er jeg spent på hva du måler han etter.
Mulig du mener at du ikke har avskrevet han ENDA på bakgrunn av resultatene. Det kan jeg isåfall akseptere, jeg er ikke fornøyd, dere er det, fint om dere kan lære dere å leve med det.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Bolsen

Vi kan vel egentlig sparke en del spillere som ikke gjør jobben sin og

naitsirk

QuoteOm du ikke legger resultater til grunn for en evaluering av jobben MIM gjør så er jeg spent på hva du måler han etter.
Mulig du mener at du ikke har avskrevet han ENDA på bakgrunn av resultatene. Det kan jeg isåfall akseptere, jeg er ikke fornøyd, dere er det, fint om dere kan lære dere å leve med det.


ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Motyka

Quote from: "Tom C"
Skjønner ikke du at folk oppfatter deg som en tulling, når du påstår at alle "geni-erklærer" Mjelde, eller at alle "fraskriver Mjelde alt ansvar"??

Hvem her inne har sagt noe sånt?? Det er jo egentlig helt omvendt. Det er du som prøver å "idiot-forklare" Mjelde, mens en del her inne prøver å få frem at Mjelde har mange positive egenskaper også, selv om ingen her har sagt at han er perfekt. Det at man påpeker positive egenskaper om en person betyr ikke at man forguder vedkommende og synes ingenting kan bli bedre med vedkommende. Er alt bare svart/hvitt for deg?

Virker egentlig som du har gitt opp å være saklig og bare krangler for å krangle. Hvis ikke, så har du ihvertfall mistet evnen til å vurdere situasjonen med noenlunde objektive øyne. Innse at Brann er mer enn Mjelde. Og før du svarer med et spørsmål om jeg mener at Mjelde er helt uviktig... Nei, han er akkurat like viktig som de andre i kollektivet SK Brann...


For meg er han ikke akkurat like viktig som alle andre i kollektivet SK Brann, han er utvilsomt den viktigste brikken!

Om jeg har påstått at "alle" geniærklærer MIM og fraskriver han alt ansvar så beklager jeg dette, det var ment mot den hjernedøde Naitsirk og Bolsen.
Men at MIM har det overordnede ansvaret for resultatene må vi vel alle være enige om?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "Bolsen"Vi kan vel egentlig sparke en del spillere som ikke gjør jobben sin og


Jada, klart vi kan det, og dette er jo en trener som må gjøre!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

nok ein gong trekker du fram mjelde.

oyyy eg klarte å skriva ein setning.

Motyka

Quote from: "naitsirk"nok ein gong trekker du fram mjelde.

oyyy eg klarte å skriva ein setning.


Mulig jeg tar feil, men handler ikke denne tråden om nettopp Mjelde?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Bolsen

Ikke det Per Ove eller Dahl som styer med den slags?

Motyka

Quote from: "Bolsen"Ikke det Per Ove eller Dahl som styer med den slags?


Er vel alle tre, men håper da virkelig at Mjelde har siste ord om hvem han ikke har bruk for. (Om de da ikke tar en Kvisvik eller Soma)
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

nei bolsen der tar du og alle andre feil.

mjelde styrer brann. burde og fått sparken pga labert oppmøte i går. og ikkje minst at banen var noko ujevn.

Tom C

Quote from: "Motyka"
Quote from: "naitsirk"nok ein gong trekker du fram mjelde.

oyyy eg klarte å skriva ein setning.


Mulig jeg tar feil, men handler ikke denne tråden om nettopp Mjelde?


Eg må le... En ting skal du ihvertfall ha Motyka; Du er lidenskapelig interessert i Brann... Innleggsraten her tilsier vel at du er minst like sliten i fingrene som Miller er i beina etter en kondis-økt på en regntung nymarks-myr...

Hvis du er like heftig på diskusjonene på fottiken etter noen duggfriske, ser jeg ikke bort i fra at du har fått deg en del klessinger opp igjennom tiden... ;)
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "naitsirk"nei bolsen der tar du og alle andre feil.

mjelde styrer brann. burde og fått sparken pga labert oppmøte i går. og ikkje minst at banen var noko ujevn.


Nå har du ca 10 fullstendig ufruktbare innlegg på rad her.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "Tom C"Hvis du er like heftig på diskusjonene på fottiken etter noen duggfriske, ser jeg ikke bort i fra at du har fått deg en del klessinger opp igjennom tiden... ;)


Ser heller ikke bort ifra at du er en slik som sitter der dagen lang og deler ut klessinger mot slutten av kvelden...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

naitsirk

QuoteNå har du ca 10 fullstendig ufruktbare innlegg på rad her.


velkommen i klubben.

synst dette er moro.
me treng fleire sånn diskusjoner her inne.

Motyka

Quote from: "naitsirk"
QuoteNå har du ca 10 fullstendig ufruktbare innlegg på rad her.


velkommen i klubben.

synst dette er moro.
me treng fleire sånn diskusjoner her inne.


Føler at jeg bidrar med mitt!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Tom C"Hvis du er like heftig på diskusjonene på fottiken etter noen duggfriske, ser jeg ikke bort i fra at du har fått deg en del klessinger opp igjennom tiden... ;)


Ser heller ikke bort ifra at du er en slik som sitter der dagen lang og deler ut klessinger mot slutten av kvelden...


Du får presentere deg med nick der en dag, så skal vi se hva vi kan ordne...

God natt!

;)
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Tom C"Hvis du er like heftig på diskusjonene på fottiken etter noen duggfriske, ser jeg ikke bort i fra at du har fått deg en del klessinger opp igjennom tiden... ;)


Ser heller ikke bort ifra at du er en slik som sitter der dagen lang og deler ut klessinger mot slutten av kvelden...


Du får presentere deg med nick der en dag, så skal vi se hva vi kan ordne...


Vold er jo ett finfint argument!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Trodde ut i fra ditt "morsomme" svar at du hadde humoristisk sans. Jeg tok beklageligvis feil. Var ikke smiley'en et hint om at jeg kanskje ikke i fullt alvor har tenkt å banke deg opp??
Aldri mer Obos....

Snublefot

Quote from: "Tom C"Trodde ut i fra ditt "morsomme" svar at du hadde humoristisk sans. Jeg tok beklageligvis feil. Var ikke smiley'en et hint om at jeg kanskje ikke i fullt alvor har tenkt å banke deg opp??


det hadde jo satt hele forumet i et litt annet lys, om plutselig du og motyka skulle bli enige i en god gammel nevekamp...haha..

nei, vold er aldri noe fornuftig, og jeg ser du bare spøkte med det, men man vet aldri hva slags typer man snakker med, så kan nok være like greit å ikke spøke med slikt heller.


Ttilbake til diskusjonen, så har jeg vell sakt dette nok ganger.. men Motyka har et veldig snevert syn, og helt ærlig tar jeg han ikke seriøst lenger.. en ting er å argumentere for det man mener er rett eller galt, en annen ting er å være totalt blind for alt som eventuelt ikke er så ille.. men men.. er jo som motyka selv har sakt noen ganger.. må bare le..

runarnormann

Noen som egentlig har et noenlunde godt argument for aa beholde Mjelde?  Kontinuitet og cupgull holder ikke lenger!
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "Tom C"Trodde ut i fra ditt "morsomme" svar at du hadde humoristisk sans. Jeg tok beklageligvis feil. Var ikke smiley'en et hint om at jeg kanskje ikke i fullt alvor har tenkt å banke deg opp??


Som du selv poengterer så var jo jeg morsom. Bra at vi er enige om noe!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Tom C

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Tom C"Trodde ut i fra ditt "morsomme" svar at du hadde humoristisk sans. Jeg tok beklageligvis feil. Var ikke smiley'en et hint om at jeg kanskje ikke i fullt alvor har tenkt å banke deg opp??


Som du selv poengterer så var jo jeg morsom. Bra at vi er enige om noe!


Jeg gjentar: "morsom"

[legg merke til hermetegn]
Aldri mer Obos....

Motyka

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Tom C"Trodde ut i fra ditt "morsomme" svar at du hadde humoristisk sans. Jeg tok beklageligvis feil. Var ikke smiley'en et hint om at jeg kanskje ikke i fullt alvor har tenkt å banke deg opp??


Som du selv poengterer så var jo jeg morsom. Bra at vi er enige om noe!


Jeg gjentar: "morsom"

[legg merke til hermetegn]


Jada, vi er enige, har fått mange tilbakemeldinger på at jeg er morsom!

Velvel, får å komme tilbake til temaet så lurer jeg rett og slett på hvor grensen går for deres tålmodighet med MIM? Når sier dere NOK ER NOK? Hva skal til?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Kruxleiven

Quote from: "Motyka"

Velvel, får å komme tilbake til temaet så lurer jeg rett og slett på hvor grensen går for deres tålmodighet med MIM? Når sier dere NOK ER NOK? Hva skal til?


Det toppet seg vel før seieren mot Molde. Da var jeg også oppsatt på at han måtte gå, men det endret seg med at det i hvertfall har blitt bedre spill de siste kampene. De neste 2 kampene blir tøffe. Men etter 2 kamper til bør vi ha 7 poeng til (altså 7 poeng etter 4 kamper fra nå). Da har vi 9 totalt på 6 kamper. Egentlig altfor lite, men det ser ikke ut som om vi har mannskapet til å klare stort bedre. Så under 9 poeng totalt etter 6 kamper er ikke holdbart. Helt uavhengig av alternativer må Mjelde da begynne å tenke på å forlate oss (minus klovnen i Tromsø).

dudo

Quote from: "Kruxleiven"De neste 2 kampene blir tøffe. Men etter 2 kamper til bør vi ha 7 poeng til (altså 7 poeng etter 4 kamper fra nå). Da har vi 9 totalt på 6 kamper. Egentlig altfor lite, men det ser ikke ut som om vi har mannskapet til å klare stort bedre. Så under 9 poeng totalt etter 6 kamper er ikke holdbart. Helt uavhengig av alternativer må Mjelde da begynne å tenke på å forlate oss (minus klovnen i Tromsø).


Helt enig med deg. Egentlig litt pussig det der, jeg har inntrykk av at folk egentlig er fornøyd med resultatene i åpningskampene - har kanskje noe med hvor nært vi var seire? Samtidig er det vel ingen som forventer full pott mot VIF og Start, mens i kampene mot Molde og Stabæk burde det kunne forventes minimum 4 poeng. Alt i alt er jeg fornøyd - dog mellomfornøyd - med to poeng hittil, og vil være det samme med 7 poeng på de fire neste, mens jeg vil være utrolig misfornøyd med 9 poeng på 6 kamper. Totalen er ikke alltid lik summen av delene, viser det seg... :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

enavgutta

Jeg skal være med å brutalisere debatten litt:

Hvis vi kun tar et eller to poeng de neste to kampene, dvs at vi spiller uavgjort borte eller taper mot start og uavgjort hjemme mot VIF... så mener jeg Mjelde bør si takk og farvel i TV-studio etter fadesen eventuelt er et faktum. Da er vi akterutseilt og frakjørt i serien. Like greit å gjøre slutt på lidelsen... Men vi ber til høyere makter om at dette ikke skjer, selvom vi vet det er stor sannsynlighet for det.

naitsirk


Snublefot

Quote from: "naitsirk"http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/brann/article616396.ece

hadde sikkert vore ein fryd å vore på trening i dag:)


Godt å se at monsen faktisk kan bite litt han og..

ser ut til at det blir Charlie på vingene.. men da i en "Fri ving-rolle".. tror det kan bli artig..

Esskåbrann

Hva faen betyr "dandy"?
å skal det skje!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

QuoteHva faen betyr "dandy"?


eller martin andresen:)

Esskåbrann

Sossete? Blærete? Stygg?
å skal det skje!

naitsirk

blærete ligg vel nærmast

Esskåbrann

å skal det skje!

Motyka

Quote from: "Esskåbrann"


Man kan kalle Rekdal mye, men Dandy er vel ikke en av de...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Super Hasund

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Esskåbrann"


Man kan kalle Rekdal mye, men Dandy er vel ikke en av de...


Dandy nej, men forferdelig kjedelig e vel mer korrekt.
La Folket Synge

*Feltz*

Motyka

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Esskåbrann"


Man kan kalle Rekdal mye, men Dandy er vel ikke en av de...


Dandy nej, men forferdelig kjedelig e vel mer korrekt.


Om noen er kjedelige så må jo det være MIM. Noen som ikke sovner når han blir intervjuet?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Go Up