• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK-duo til Brann

Started by Nixon, January 31, 2006, 19:10:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301536

RBK-duo til Brann

Rosenborgs to uruguaynske spillere ble tirsdag klare for Brann.

Både Sebastián Eguren og Alejandro Lago leies ut til Brann for hele 2006-sesongen. I tillegg har bergenserne sikret seg opsjon for kjøp av duoen.

- De to er klare og stiller på morgendagens Brann-trening, sier fotballagent Terje Liverød til VG Nett.
Rød makt på Hansa

Gud

Spennende! Da har vi midtstopper og midtbanespiller. Selv om de ikke var allverdens i RBK har jeg troen på de.

Nixon

MÃ¥ jo nesten skrive hva jeg mener...

To spennende spillere som til tider viste klasse i Rosenborg.
Man kan jo si at de er vrakgods, men begge viste til tider gode takter og jeg tror de begge kan styrke laget.

Fordelen her er jo selvsagt at de har vært i Norge en stund. Er litt mindre usikkert å hente disse to enn to helt nye spillere fra utlandet. Her vet vi hva vi får.

Bra jobbet Brann!:)
Rød makt på Hansa

Eivind

Er jo også greit at spillerene kommer på lån hele sesongen, med oppsjon på kjøp. Det kan jo Brann ikke tape på. Er de råtten er det bare å sende de tilbake til bartebyen og er de suksess er det jo bare å slå til! Men noen som vet hvor mye denne oppsjonsprisen er på?

bulldog

dette var overaskende!
lagos er en god stopper, litt mer tvilende til eguren. han har en tendens til å sinke spillet me dmange berøringer.
absolutt spennende og mons får en jobb å gjøre med å drille ham i midten.
kanskje han skal innfør to touch på trenigene?

dette var arti
bulldog

Henki

Herregud, tror Brannledelsen at vi er idioter eller?
Ballen skal fremover!

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Quote from: "Henki"Herregud, tror Brannledelsen at vi er idioter eller?


Du må gjerne utdype hvis du kan...

Ellers stiller dette jo noen spørsmål om McAllister og Monkam. Har Brann gitt opp Monkam? Eller er han rett og slett bare en mann for fremtiden uansett?
Rød makt på Hansa

Derabilo

Monkam er vel tenkt for framtiden, Macallister virker som han er helt ute!

Noen som vet hvordan det står til med farten til Lago? Er han kjapp så er dette glimrende!!!! Men glitrende er det uansett;)
Bergen ut av Norge -

viks

For en fantastisk nyhet!

Det er jo nettopp dette vi trenger, vi har Norges beste første elever, men vi trenger bedre dekning!

Denne avtalen er jo like genial som den er enkel, skulle Uruguay guttene slå til, signerer vi bare de for en fastsatt pris, som neppe er skjorten, flopper de, sender vi de bare på flyet til Trondheim i høst!

Dette minsker sjansen betraktelig for noen "panikk kjøp" av POL og co i vinter, og vi kan ha litt mer is i magen i vår jakt på forsterkninger..

Blandede reaksjoner og frustrasjon hos kjernen:

http://www.rbkweb.com/forum/viewtopic.php?t=1593&start=450

http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Board=UBB1&Number=96163&page=0&fpart=20
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Jrgn

Quote from: "viks"Denne avtalen er jo like genial som den er enkel, skulle Uruguay guttene slå til, signerer vi bare de for en fastsatt pris, som neppe er skjorten, flopper de, sender vi de bare på flyet til Trondheim i høst!

Dette minsker sjansen betraktelig for noen "panikk kjøp" av POL og co i vinter, og vi kan ha litt mer is i magen i vår jakt på forsterkninger..


Genialt trekk, ja! Nå får POL mer ro til å finne virkelige erstattere!

hanioslo

Dette er glimrende nyheter!!!

Har håpet at man i det minste skal vurdere de, fordi jeg er sikker på at dette er to stk klassespillere. At de har mer eller mindre floppa i RBK synes jeg er irrelevant, da det nok er beintøft for 2 sør-amerikanere å komme inn i jernbane-systemet til RBK.

Da vil de ha mye større muligheter for å spille ut sitt register under Mjelde i Brann. Mjelde har jo mye av sin offensive strategi at det er spilleren selv som skal finne løsninger og gjennombrudd. Dette gir større muligheter for skikkelige ballspillere. Tenk dere bare på hvilken ENORM flopp vår alles kjære helt, Miller, ville blitt i RBK. Tenk dere han som indreløper... Løp dit, spill dit...

Godt jobba POL!!! Håper bare de allerede har avtalt en kjøpspris i opsjosavtalen.... :)
trandlien ut av Bergen!

OmOssSjølOgHansaøl

Dette e en god nyhet!

Eg vet ikkje om de klarer å kjempe seg inn i førstelaget eller ei, men Lago og Eguren vil uansett styrke stallen og være kurrante andrevalg med et bra potensiale. Når de i tillegg ikkje krever investeringer, men kan leies en hel sesong med opsjon på kjøp, så e dette en ren vinn-vinn-situasjon.

No kan vi for min del gjerne brenne av hele Scharner-beløpet på en klassespiss i løpet av februar/mars, før vi lener oss tilbake og venter på at Lundekvam kommer hem i sommer. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Den dukket opp av ingenting ja. SÃ¥ totalt uventet som vel overhode mulig. Lago viste vel at han er en dyktig stopper. Eguren spilte vel noen bra treningskamper og det var det.

I utgangspunktet vil jeg sette begge på benken om laget er skadefritt. Det er vel uansett akkurat det vi trenger. Alternativer. Nå har man tid til å vente på Lundekvam til sommeren.

NÃ¥ mangler vi en spiss. Hva med en til fra RBK? :D

viks

Quote from: "Jrgn"
Quote from: "viks"Denne avtalen er jo like genial som den er enkel, skulle Uruguay guttene slå til, signerer vi bare de for en fastsatt pris, som neppe er skjorten, flopper de, sender vi de bare på flyet til Trondheim i høst!

Dette minsker sjansen betraktelig for noen "panikk kjøp" av POL og co i vinter, og vi kan ha litt mer is i magen i vår jakt på forsterkninger..


Genialt trekk, ja! Nå får POL mer ro til å finne virkelige erstattere!


Clausen kommer vel etter alle øremerker til sommeren, og hvem vet? Kanskje Pompey ikke vil slippe Azar nå og POL og co har gjort en avtale med Befica gjeldende fra sommeren. Litt søkt fra min side, og Pompey har vel signet ni spillere i januar, men likevel..

Må likevel bare berømme POL for denne handelen, og måten han trekker kaninen opp av hatten på? Fatter ikke hvordan han klarer å holde gnagerne Pamer og Langeland på armlengdes avstand, for ikke og snakke om Adresseavisen Ulseth..Må ha skjedd ganske fort dette, men hvilket sjakktrekk av POL..

Så herlig og lese grinete kommentarer fra bartefolket og. De hadde jo virkelig tro på Lago hvert fall..

Har ennå til gode og se Sør-Amerikanere og Afrikanere gå rett inn i TL og brilijere med unntak som kan telles på en hånd bla Olofinjana. Det vi faktisk får her er to "avklimatiserte" Uruguanske landslagsspillere, som jeg tror bare vil bli bedre og bedre, og som helt klart har videresalgspotensiale skulle de slå til.

Risikoen er jo også minemalisert gjennom denne typen overgang.

Hatten av for Per Ove!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

abe78

Enig med de som mener at dette er en god nyhet. Brann har ikke mye å tape på en slik avtale som presentert her. Spillerne er vel tenkt som stallfyll og det trenger vi. Regner med at det kommer minst en som går rett inn på laget i løpet av de neste 14 dagene.
.og husk!

Skyscraper

Likte det de sier på RBK forumet:
fra en Litjeggen:
Eguren sammen med Winters og Miller...
klikk-klakk-klikk-klakk ---> Sæternes --> Mål.


hm... er jo vanskelig å ikke like den tanken
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Henki

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Henki"Herregud, tror Brannledelsen at vi er idioter eller?


Du må gjerne utdype hvis du kan...

Ellers stiller dette jo noen spørsmål om McAllister og Monkam. Har Brann gitt opp Monkam? Eller er han rett og slett bare en mann for fremtiden uansett?


Synes rett og slett dette er et litt for usikkert kort å satse på og virker på meg som en panikkløsning fordi man ikke har klart å få tak i andre.

Men: Det er herved offisielt at hvis det viser seg at jeg tar feil her skal jeg være den første til Ã¥ innrømme det  :D
Ballen skal fremover!

Xminator

Det er nok som Henki sier en halveis panikkløsning. Men det er en jævlig god panikkløsning når den først kommer. Liten risiko, større bredde i stallen, ikke noe kluss med oppholdstillatelse...

Er likevel overrasket over at RBK gir fra seg en midtbanespiller med tanke pÃ¥ den heller skrale bredden de har der. Eller for den del en midtstopper med  tanke pÃ¥ at de som er igjen fÃ¥r vÃ¥re til Ã¥ virke som skadefrie ungfoler...

Det blir spennende å se hvilke spillere RBK henter nå. De leier ikke ut de to uten å ha spillere på vei inn.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "viks"Blandede reaksjoner og frustrasjon hos kjernen:

http://www.rbkweb.com/forum/viewtopic.php?t=1593&start=450

http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Board=UBB1&Number=96163&page=0&fpart=20

Blandede? De e jo satt helt ut, jo!  :D

Takk til deg, viks, for lenkene; her e det faktisk ganske mye morsom lesing akkurat no.  :lol: Det e mange som e redd for at Lago og Eguren kommer til Ã¥ slÃ¥ skikkelig til i Brann og hjelpe Bergens Stolthet til Ã¥rets seriegull. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

RC

Da har vi skaffet oss en farmer klubb.

Leffen

utlån med opsjon på kjøp er en meget god løsning, som burde bli brukt oftere. slår de til, kan vi hente de for en fastsatt pris. hvis ikke, sender vi dem nordover uten å ha tapt et øre.

og til dere som er negative til eguren, sier jeg bare; vent og se...

BrannFa(e)n

Vrakgods som kan komme til nytte, etter min mening.

Lago er en målfarlig forsvarer, i ordenes rette forstand. Ikke nok med at han scorte mot Aafk, men han gållet mot Olympiakos også. Tar jeg ikke feil ble han RBK's toppscorer i år, med 3 mål til sammen. Han her scorer på ALT og ingenting! Rett og slett klasse!
rannfasiten

Bruiser

Trur ikkje eg taler kun for meg sjøl når eg seier;

Hold snavla, Brannfa(e)n.

Knallavtale av dimensjoner, er det her.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Ser ut til at de kan være aktuelle til lørdagens kamp mot Sogndal.
Kan vel trekke litt ekstra folk vil jeg tro!

Ellers verdt å merke seg at mange trøndere regner Lago som sin beste midtstopper!:)
Rød makt på Hansa

Derabilo

En kjapp gjennomgang av spilleroverganger fra og til de forskjellige tippeligaklubbene gjør vel at nok en gang er Brann den foreløpige store overgangsvinneren..!

Men; Brann sin hjemmeside sier at ikke alt er i boks enda, og ingenting er signert.. Men dette går i boks;)
Bergen ut av Norge -

RC


OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Derabilo"Brann sin hjemmeside sier at ikke alt er i boks enda, og ingenting er signert.. Men dette går i boks;)

RBK ville ikkje sluppet de til Bergen om det hadde vært annet enn formaliteter som gjenstod.

Greien e at Peddien no har fÃ¥tt det sÃ¥ inn i blodet Ã¥ nedtone og avkrefte spilleroverganger overfor pressen, at han ikkje lenger fÃ¥r seg til Ã¥ bekrefte nye spillere selv nÃ¥r de e pÃ¥ plass i Bergen ...  :P
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Egentlig overraskende at han ikke dro en "ingen kommentar".

BrannFa(e)n

Alejandro Lago står med 13 eliteseriekamper for Rosenborg. Sebastián Eguren har 12. Ingen av dem har greid å finne nettmaskene.
Kilde: 100% Fotball.

Jeg vil påstå at det er noen som ikke har gjort bra nok research.

Bruiser: Det der var nå ikke akkuratt 100% seriøst. For all del, lån med opsjon på kjøp er kongebra, og jeg vil heller ha dem enn Klock og Haugen (Kan bruke han målfarlige som erstatter for Ystaas og Dylan også), så dette var en forsterkning i alle ledd.

Egurén er jeg spent på. Lago vet vi kommer til å bli en suksess (iallfall er forhåpningene mine skyhøye). Egurén har jo tross alt både Miller og Andresen foran seg i køen. Hva er denne spilleren god til egentlig? Teknisk, god med ballen i beina eller hurtig? Hodesterk? Hvis det er noe Brann trenger, så er det tempo. Håper Eguren er en forbedret utgave av Haugen (altså med teknikk og hodestyrke, og kanskje en skuddfot?), et arbeidsjern (som har et offansivt driv) og vil sette igang kontringer.

Da har Brann gjort det rette.

RC: Bare ikke "store stå" samler seg på hjørnet så kunne det vært bra. Et banner og 10 - 15 stykker som står ved siden av er på grensen til pinlig.
rannfasiten

Xminator

100% fotball er vel litt på bærtur. De har sikkert så mange kamper for RBK, men ikke i eliteserien.

Eguren: 8 (fra start 5, som innbytter 3) , Poeng VG-børsen: 3,8 poeng
Nå var dette stort sett i de kampene RBK rotet som faen, så man skal ikke lese for mye i akkurat det.

Lago: 8 (fra start 7, som innbytter 1)
Poeng VG-børsen: 4,38 poeng
Også han fikk stort sett kamper da Perry/Høgmo rotet som verst. Det var ikke akkurat grobunn for suksess i RBK da de skulle vise seg frem. Hadde vel to gode kamper nå i UEFA-cupen?

Vi gjør klokt i å tone ned forventningene. I utgangspunktet tror jeg ikke dette er spillere som vil prege Brann. De tilfører oss noe av den bredden vi har etterlyst i vinter. Begge er høyreiste spillere (186 og 187).
Tror det er en helt annen mulighet for å slå til som utlending i Brann.

Nixon

Det er bare å se på reaksjonene der oppe i Trøndelag for å skjønne at Brann kan ha gjort et kupp her. For jeg tror ikke RBK ville "gitt vekk" så gode spillere hvis de hadde vært norske. Forstår jeg Bratseth rett føler klubben at det ikke er rett å ha hentet spillere helt fra Uruguay for å sette de på benken.

Men hvordan funker denne oppsjonsavtalen? Har klubbene blitt enige om en eventuell pris allerede nå?
Rød makt på Hansa

Xminator

Jeg vil tro det er slik det virker ja. Tror ærlig talt Ludvigsen er for god hestehandler til å ikke ha skaffet en rimelig bra avtale i den opsjonen. Det er nok en saftig sum likevel, ihvertfall så lenge RBK faktisk er villige til å gå med på det. Opsjon med fastsatt pris er vinn-vinn for Brann og tap-tap for RBK. Det eneste RBK "vinner" på en slik avtale er jo å slippe lønnsutgifter for 2006.

Yngve

Får håpe det beste, det eg lurar på er kva pris Brann har klart å forhandle fram for eit framtidigt kjøp.
For med opsjon, så har me vel det? Viss ikkje kan jo rbk enten nekte oss å kjøpe, alternativt setje ein enormt høg pris slik at me ikkje får kjøpt dei. Og då er eg plutseleg ikkje så imponert over avtalen..

Det me alle kan einast om er at stallen er i alle tilfelle styrka i forhodl til i fjor. Desse to er no betre enn Klock og Haugen..

hocey

Når en holder på totalt å miste troen på PO slår han til med noen kanon dealer. Da mangler vi kun Helstad fra å være 100 % fornøyd. Håper for all del at Iversen er lagt dø. Han løper etter enhver klubb hvor han kan heve lønn og dessuten er han ikke spesielt god lenger. Interessen for en free rider har strengt tatt vært meget kjølig i utlandet.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Alexåsane

Begynner å ligne noe nå!

Nye spillere:
PVM, (Ystaas) Monkam, Lago og Eguren.

Tilbake etter skade:
Andresen, Ludviksen, Gundtveit, Bjarnarson, Sæternes og Kalvenes.

Og enda har vi ikke brukt penger på overganger i år, så kanskje det kommer flere?

Dette kan jo bli bra!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Doc

Dette er da en glimrende avtale? Kan ikke forstå annet enn at dette er en vinn-vinn situasjon for Brann med de fordelene en avtalt oppsjon gir! Desverre betyr det vel at vår gamle venn i Wolwerhampton ikke er aktuell for en retur. Får bare ikke håpe at han nå ender opp i Trondheim (ikke se bort i fra det)! Vi må sørge for at disse to finer seg tilrette i byen, og får en varm mottagelse på Stadion. I et vanskelig spillemarked tror jeg dette er en suveren avtale for Brann, utrolig at de i begge leiere har klart å holde dette hemmelig frem til kaninen ble trukket opp av hatten. Det viser at det skjer mye som media ikke får med seg......!!!!!!

Men nå må jakten på alternativer på topp intensiveres. Kan kanskje forvente at godeste Big Mac er på vei vekk, i allefall på utlån denne sesongen!? Hvem ønsker vi?????? Iversen?
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Xminator

Blir ærlig talt ikke helt enig med meg selv når det gjelder Iversen. Tror mange av oss fotballnerder undervurderer ham som ballspiller. I Brann vil han blir brukt "riktig", dvs ikke på død og liv som magnet for diverse langballer. Ikke faen om Helstad får gå fra RBK, og da er Iversen strengt tatt det nest beste som er tilgjengelig. At han er bedre enn MacYstaas bør være hevet over enhver diskusjon. Så er det dette med klubbhopping, væremåte og alt det som følger med.

Nød lærer naken kvinne å **** og alt det der.

Superjack

må bare si: Genialt peddilusken, nok en gang har han klart å få inn spillere uten at BA, BT, eller noen andre har skjønt hva som skjer. :D

Ville ikke se vekk ifra at det kan kommer mer fra den kanten.
Om det er leieavtale på dem to, så er det dekket på både forsvaret og midtbanen. Har Brann da nok penger til å bruke 10-11 millioner på en spiss i tillegg?
Har Peddilusken kanskje is i magen og har inngått en intensjonsavtale om at om at om de holder seg unna Ivers, og han går til RBK så kommer Helstad til Brann for en ok penge?? eller kanskje Ivers?

Er ikke mer enn litt over 2 timer for Ivers å komme seg utenlands :D
Brannsupporter.

Alexåsane

Er ikke helt oppdatert her, men kor mange spillere utenfor EU kan vi bruke? Monkam, Mac, Lago, Eguren?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BrannFa(e)n

Dette betyr mest sansynlig at Dylan er på vei vekk (Non-EU) og Monkam ikke er med i planene om å i det hele tatt sitte på benken (Non-EU igjen), eller?
rannfasiten

Nixon

Quote from: "hocey"Når en holder på totalt å miste troen på PO slår han til med noen kanon dealer.



POL til Anders Pamer.
I dag...
Rød makt på Hansa

Xminator

QuoteMjelde er fornøyd med at Brann har fått nye spillere.

- Vårt system vil kanskje gi dem litt større frihet, spesielt Eguren. De er forholdsvis unge spillere som ikke har fått vist sitt potensiale. Vi kan selvsagt ikke love de fast plass på laget, men de skal få mulighet til å vise seg frem hos oss.

Xminator

Joda Nixon, men Pamer snakket nok med Ludvigsen mandag kveld, og da har han sitt på det tørre. Og rett skal være rett, de har vel ikke signert enda. Luddigt var det uansett...

Bruiser

Quote from: "Superjack"Har Peddilusken kanskje is i magen og har inngått en intensjonsavtale om at om at om de holder seg unna Ivers, og han går til RBK så kommer Helstad til Brann for en ok penge?? eller kanskje Ivers?

Er ikke mer enn litt over 2 timer for Ivers å komme seg utenlands :D

Har nettopp lest at overgangen mellom Iversen og Mallorca braut sammen og, pga Iversen ville selvfølgelig ha ei lengre kontrakt enn det som låg på bordet.

Skal ikkje sjå vekk ifrå at vi får enten Iversen eller Helstad til stadion. Fyyyyflate no vart eg superoptimist her. Legger meg flat og innser eg gjekk for langt i å kreve avganger i styret ass. Supert berre å få Eguren og Lago hit!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Ben Dover

Fy faen, jeg er helt satt ut.... Regner med Per Ove har sikret seg en god opsjonsavtale. Noen som husker hvor mye disse kostet RBK i sin tid?

For å svare meg selv (siden ingen andre gidder )

Den totale overgangssummen for spillerne skal være på omtrent 11 millioner kroner.

link: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82052
lsker Brann

Nixon

Quote from: "Xminator"Joda Nixon, men Pamer snakket nok med Ludvigsen mandag kveld, og da har han sitt på det tørre. Og rett skal være rett, de har vel ikke signert enda. Luddigt var det uansett...


He he, er klar over det. Men det viser jo bare at POL og Brann har klart å holde dette helt hemmelig. Må være surt for bergenspressen at det var VG (etter det jeg fikk med meg) som hadde saken først.

Og vi har nok en gang fått bevist at POL ikke sitter på ræven og tipper på oddsen hele dagen...
Rød makt på Hansa

Texas

bienvenidos Eguren y Lago!!!!!!!

Jeg velger å stille meg ganske positiv til denne nyheten. Det har helt sikkert vært vanskelig for dem å finne seg skikkelig til rette i rosenborg miljøet samt rosenborg's spillestil. Jeg tror de kan få et løft i brann. En av Mjeldes fremste kvaliteter er jo å være åpen og han får spillere til å føle seg hjemme. Tror også at Brannstallen også er flink til å ta vare på nye spillere, spesielt de som kommer utenifra. Jeg tror Eguren og Lago får seg et løft i brann.

Blir spennende å følge med dem.

tintin

trenger ikkje bli så verst dette, vi kan jo ha dette laget til seriestart:

             opdal

ørn2, lago, soma, hanstveit

tfl, andresen, miller, pvm

   sæternes winters

og benken:
torbjørnsen
kalvenes
ørn1
guntveit
eguren
huseklepp
og i dag ser det vel ut som ystaas, men bare vent:)

med lundekvam forhåpentligvis klar fra sommeren av, blir ikkje dette et lag å kimse av, og i tillegg ser eg virkelige muligheter for at pvm faktisk kan spille på venstrekanten, og ikkje sentralt på midten som eg fryktet en stud... for all del, god der og, men vi trenger han sårt på kanten...

Sover noen hakk bedre i natt ja

Langhår

Dette sikrer ihvertfall en langt større bredde i stallen, dessuten tror jeg dette vil sørge for at avstanden mellom de beste og nestbeste i stallen krymper merkbart inn. Det er ekstremt viktig over en lang sesong.

Så gjenstår det å se om de kan spille seg inn på førsteeleveren. Uansett tror jeg at Peddien igjen har maktet å hente inn forsterkninger i et ekstremt vanskelig overgangsmarked. Det skal han ha et solid klapp på skulderen for!

Fornøyelig å lese reaksjonene i Kjernen forresten, skulle tro vi hadde signert Ronaldinho og Etò for en pose friele kaffe og en klatt med Søstrene Hagelins Fiskegrateng! Dersom disse guttene er så gode som kjernen hevder så har vi gjort et gedigent scoop. Får håpe de har rett!

Det fine er jo at dersom dette ikke funker er det bare å sende dem hjem til Bratseth igjen.

Jeg er for øvrig meget nysgjerrig på hva denne opsjonsavtalen egentlig går ut på. Men der holder vel peddien kortene til brystet.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Go Up