• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tid

Started by RC, January 20, 2006, 21:49:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Vet ikke om jeg skulle postet i dette forumet eller det andre, men tar det her.

Jeg lurer på hvorfor kommer akuratt til kampstart på Stadion. Jeg husker de første gangene mi far tok meg med på Stadion. Dette var på ståplass en del ganger, så vi kom en god stund før for å stå helt fremme ved gjerde så jeg kunne se godt.
Jeg husker at de på storestå var tidlig på Stadion og lagde god stemning. Jeg mener å huske at jeg også hørte de på god avstand og syntes de var så gøy... Gledet meg alltid til å høre og se Store Stå på Stadion. Men dette skjer ikke lenger. Hvorfor?
Hovorfor kommer folk så seint?

BL

Det er liv på Fotballpuben før kampen, er da noe...
Hansa-
Felt Z

Northside

folk har sikret seg sittebillett, derfor trenger ikke de å komme tidlig.

At folk på ss kom tidlig før har kanskje noe med at du nesten måtte komme tidlig skulle du få en plass i midten, og mens du først er så tidlig ute, hvorfor ikke bare synge litt også?

Et annet argument for at folk kommer seint kan være mandagskampene, ikke alle som har tid og vilje til å stille 1 time før kampstart rett etter skole/jobb.

I tillegg så er det jo ikke noe fight for de gode plassene på ss lenger... har du billett på bbb feltet så får du en god plass uansett vær og vind eller om det skulle være utsolgt.


men det er synd, kunne selv ønsket at alle stilte minimum 30minutter før kampstart for å lade opp til selve kampen i form av synging, så kunne heller de som liker puben startet der en halvtime før også :wink:

RC

Quote from: "BL"Det er liv på Fotballpuben før kampen, er da noe...


Hva med de yngre kommende Brann supportere? Hva for de ut av at det er liv på puben?
Store Stå var noe jeg så frem til å se og høre, spesiellt før kamper når jeg var yngre. Men mye har forandret seg, i negativ retning er min mening.
Det var en delilig følelse å gå mot Stadion og høre Store Stå som i god tid før kamp allerede var igang med å sette stemning på Stadion. Jeg mener at folk ihverfall bør være på plassen sin når spillerene går ut og varmer opp. Minst!
Det er jo ikke stemning når dette skjer i det hele tatt. Stemningen begynner nå spillerene marsjerer ut. Og ikke en gang da er alle innenfor Stadion portene...

Det er en herlig følelse det å høre stemningen på vei til Stadion... :lol:

Nixon

I våre dager hadde man vel ikke hørt SS uansett, pga den høye musikken som de insisterer på å spille før kampen...

Men jeg husker godt gode gamle dager. Da var det fast praksis å komme litt over klokken fire ved inngangen mot Nymark. Selvsagt med femtilappen klar i lommen. Porten åpnet presis halv fem og så var det å storme inn og få en plass helt oppe på midten. Og vi sang til alle spillerne under oppvarmingen. Husker ikke hvem som kom først ut. Med O. E. Stavrum kom alltid sist ut til stormende jubel.

Og ingen forstyrrende musikk.
Det var tider det...:)
Rød makt på Hansa

Veggen

O. E. Stavrum, ja det var tider det!

Go Up