• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemskap BBB sesongen 2006

Started by Bataljonen, December 02, 2005, 22:33:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Vi vil fra og med i år gjøre følgende : Dersom man betaler etter 1 Desember gjelder medlemskapet ut 2005 og samtidig gjelder den for 2006 sesongen. Dette er da mest aktuelt for medlemmer som ikke har vært medlem før. Men for eksisterende medlemmer som ønsker å fornye medlemskapet for 2006 sesongen, er det fullt mulig å gjøre dette i Desember måned 2005.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

mr-bolstad

vil dette si at dere ikke sender ut giroer en stund før sesongen?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nixon

Quote from: "mr-bolstad"vil dette si at dere ikke sender ut giroer en stund før sesongen?


I fjor var jo tidspunktet for nå man betalte veldig viktig for om man fikk cupfinalebillett eller ikke. Blir jo veldig urettferdig for de som sitter hjemme og venter på giro uten å følge med på denne siden. Når de først får giroen har "alle andre" betalt for lenge siden.
Rød makt på Hansa

Bataljonen

På forrige årsmøtet ble det vedtatt at Bataljonen skulle følge regnskapsloven § 4,5 og 6 til at vi følger regnskapåret. For at vi da også skal få "riktig" kalenderår på medlemstallet vil vi sende ut tilbud om fornyelse av medlemskapet for 2006 nå i Desember måned og ikke sammen med innkallingen til årsmøtet som blir sendt ut  i januar måned. Da vil alle få en lik mulighet til å få betalt medlemskontigenten før 2006. Alle som da betaler før 2006, dvs i løpet av Desember måned, vil få bokført innbetaling 01.01.06. De som betaler giroen etter 01.01.06 vil få bokført datoen etter når man betalte.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

abe78

Jeg synes dette er en veldig fin greie. Her er det bare å melde seg på og delta mer aktivt i støtten av Brann!
.og husk!

Brannmann rob

Dette er kanskje et dumt spørsmål men.. Jeg hadde parturkort på storestå i fjor og har fornyet det i år.. :D  Men.. Er jeg da nødt til å fornye medlemskapet i bbb 2006 da?  :?

cyp

elt O e snobbete!!

tormi

Mulig jeg har oversett mye her no, men et spm om medlemsskap i BBB. (Jeg var medlem for noen år siden men er ikke det idag.)


Hvilken fordeler er det med å være medlem i BBB?

Jeg har partoukort og var blant de 2300 første til å fornye så er sikret cupfinale billett forøvrig.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tintin

Hei. Betalte inn medlemsavgift her om dagen for meg og dama. Lurer på når et medlemskort er klart... på nyåret?
Sikret meg også partout kort (for første gang), så d blir et godt rødt år 06:)

tintin

litt sløv idag, ser lenger oppe at det blir godskrevet fra 010106...

tormi

Quote from: "tormi"Mulig jeg har oversett mye her no, men et spm om medlemsskap i BBB. (Jeg var medlem for noen år siden men er ikke det idag.)


Hvilken fordeler er det med å være medlem i BBB?

Jeg har partoukort og var blant de 2300 første til å fornye så er sikret cupfinale billett forøvrig.


Ingen som vil/kan svare meg på dette? Da er jo de pengene spart...  :roll:
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Northside

Det er blitt sagt flere 100 ganger her inne den siste tiden, men jeg kan skrive det ned en gang til.

Rabatter på billetter, eks, 100kr på bbb feltet, billig! Du får rabatter på RL, UEFA og alt det...

Du kan reise på borteturer med bbb, de har et alternativ på nesten alle kampene!

% på det du kjøper i Brann butikken

Medlemsblad

og større mulighet for cupfinalebillett for de som ikke kom blandt de 2300 første.

tormi

Quote from: "NorthsideFCDH"Det er blitt sagt flere 100 ganger her inne den siste tiden, men jeg kan skrive det ned en gang til.


Takk!   :lol:
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up