• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Web-cam på Stadion?

Started by 2rB, December 01, 2005, 15:47:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Trekker ut ein sak frå februar eg...
Quote from: "Willy Wonka"
Quote from: "viks"Oppfordrer herved folk til og støtte min webkamera på stadion kampanje:)

Sendt til webmaster@bt.no :


QuoteHei!

Dere har jo web-kamera plassert alle merkelig plasser. Hvorfor kan dere ikke montere et web-kamera på Brann stadion, slik at man som supporter kan følge livet på stadion også utenom kamper. Dette er jo spesielt aktuelt i disse tider, med vær prognoser, og flytting av kamper til Vestlandshallen etc.

Ber om tilbakemelding.

Mvh,

nn
Brannsupporter

Hva med å sende dette forslaget til Hans Lokøy på Brann.no?
Det må være mye lettere for Brann å sette opp et slikt kamera...

Satt og leste at rivingen starta i dag - og planke-gjerdene ryker i dag.

Nokon som veit om det har skjedd noko i denne «web-cam saken»?
No veit ikkje eg om Brann har IT-kompetanse nok til å få ordna dette, og/eller om klubben ønsker å bruke penger på dette. Men for BT / BA burde det ha vært genialt trekk for å øke trafikken til nettsida fremover. Forvetne supportere som tar turen innom og ønsker å få ein liten titt på korleis det går med utbyggingen...

Alexåsane

Får håpe det kommer et eller flere webcam der, jeg har sendt en mail til BT i dag. Oppfordrer alle til å gjøre det samme.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

2rB

Ikkje noe web-cam, men vertfall bilder av «utbyggingen»...

http://www.brann.no/index.php?mapping=153

tormi

Glimrende ide med webcam her. Og koffor ikke få seg et webcam på treningsfeltet også?

Hadde vært skikkelig tøfft!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannFa(e)n

Et webcam på treningsfeltet så vi kan se når Brann trener tenker du på? Dårlig idé. Brann trener mange forskjellige plasser. Se bort fra denne posten om du mente noe annet, evt. var ironisk.
rannfasiten

Brannfrelst

Hva med web cam på Piddien sitt kontor? Så kan vi se hva han virkelig holder på med der inne? Virker som han sitter å onanerer med tanken på Helstad og Lundekvam til Brann. Og ender opp med søppel fra haugesund.
2.10.07-Gullet kom hem!

tormi

Quote from: "Brannfrelst"Hva med web cam på Piddien sitt kontor? Så kan vi se hva han virkelig holder på med der inne? Virker som han sitter å onanerer med tanken på Helstad og Lundekvam til Brann. Og ender opp med søppel fra haugesund.


HAHAHA!!!

Jeg var faktisk ikke ironisk i min post. Men vi kunne fint hatt et webkamera på ett av treningsfeltene til Brann. Det var jo bare å sette det inaktivt all den tid de ikke trente der.

Ikke noe big deal men hadde no vært kult uansett.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Nå har tydelig mennesket som oppdaterer *forsiden* på Brann.no ikke helt forstått dette med å tilpasse bilder til web. Men om noen liker detaljerte bilder, klikk på linken:

http://www.brann.no/bilder/nye_stadion/20060201-0002.JPG

Go Up