• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overgangsnytt

Started by Doffen85, November 21, 2005, 14:12:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doffen85

Noen som har hørt noe om aktuelle overganger til Brann de siste dagene? Leste akkruat at Enga har hentet Derek Sørensen, humørspreder #1. Riktignok begynner han å bli gammel, men vil tro han har mye å tilføre et par år ennå, var nest sist på endel Lyn-scoringer denne sesongen.

Nå må snart Brann komme på banen for ikke å blik hektet av!! Håper for all del at folket på stadion jobber med forsterkningner...

Xminator

Jeg håper vi aldri aldri aldri blir så desperate at vi henter Jan Derek Sørensen. For å si det slik, den nyheten var dagens latter for meg tidligere i dag. Så jeg sender en takk til VIF, Siem og Sørensen for ett lenger liv ;)

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89723 Berland til Sandefjord! Hvor er Brann! Her må man få ut fingeren!
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89716 Singsaas teller på knappene, ett skikkelig skup, men hvorfor sitter Ludvigsen på gjerdet! Uforståelig skandale!
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89694 Det hadde ikke gjort noe om Brann sendte pressemelding om at Robben nok er uaktuell på Stadion. All denne ventingen gjør meg jo til vrak!

viks

Quote from: "Xminator"Jeg håper vi aldri aldri aldri blir så desperate at vi henter Jan Derek Sørensen. For å si det slik, den nyheten var dagens latter for meg tidligere i dag. Så jeg sender en takk til VIF, Siem og Sørensen for ett lenger liv ;)

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89723 Berland til Sandefjord! Hvor er Brann! Her må man få ut fingeren!
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89716 Singsaas teller på knappene, ett skikkelig skup, men hvorfor sitter Ludvigsen på gjerdet! Uforståelig skandale!
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89694 Det hadde ikke gjort noe om Brann sendte pressemelding om at Robben nok er uaktuell på Stadion. All denne ventingen gjør meg jo til vrak!


Du glemte Roy Keane..

Forøvrig finnes jo ingen tråder om aktuelle spillere overgangsrykter fra før...Skandaleforum!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Gud

Forstår ikke helt hva vi skal med Berland. Har han noensinne vært god?

Xminator

Skulle han ikke til Real Madrid en gang i tiden? :p

TERD

Når det gjelder overganger, har det ikke skjedd så veldig mye i de andre klubbene heller:

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88897

Jeg venter selvfølgelig i spenning på hva Brann vil finne på, men frykter at skandalen rundt stadionutbyggingen vil ta fokus bort fra det sportslige.

Er det forøvrig noen som kan spa opp hva historien rundt Gylfi Einarsson dreide seg om? Var det bare oppspinn og tøv, eller var det faktisk et eller annet i gjære?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Lurkin

Xminator: Håper de tre spillerene var en stor spøk. Hadde ikke takket nei til Robben da.

Christer George er forresten en spiss man kunne sjekket ut.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Var ment som humor og lettere håning av innleggene som kommer hver pokkers gang en eller annen går til en annen klubb. Håper virkelig Ludvigsen har en litt rødere tråd enn hva vi forumpoteter har ;)

runarnormann

Per Ove har visst uttalt at han skal paa sin vanlige runde rundt landets sykestuer og legevakter i loepet av uken.  Alf Inge Haaland skal visst vaere aktuell.
egenden Alf Dahl

Ã?rnen

Quote from: "TERD"Når det gjelder overganger, har det ikke skjedd så veldig mye i de andre klubbene heller:

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88897

Jeg venter selvfølgelig i spenning på hva Brann vil finne på, men frykter at skandalen rundt stadionutbyggingen vil ta fokus bort fra det sportslige.

Er det forøvrig noen som kan spa opp hva historien rundt Gylfi Einarsson dreide seg om? Var det bare oppspinn og tøv, eller var det faktisk et eller annet i gjære?


Gylfi er ute med skade i 2 måneder. Så det skjer neppe noe der. Ellers er Olofinjana fortsatt benket i Wolves, nå av en 18 åring som Wolves leier fra Tottenham.

Rasmus_brann

Få tilbake oluf...! Koster vel ikke så mye, noen som vet om lengde på kontrakten hans??
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Xminator

La oss heller glede oss over at Ystaas kommer tilbake for å kjempe om en plass på laget (søndags-BA). Han har vel sett det samme som de fleste av oss, bak Sæternes og Winters skal det ikke mye til for å bli best :)

BL

POL og MIM kommer til å bruke opp hele handlekvoten sin og vel så det, gjelder bare å ha litt tålmodighet og ikkje kaste seg etter en hver spiller bare for å skaffe seg noen nye fjes.
Hansa-
Felt Z

HÃ¥kon

Lo godt da VIF signerte Sørensen, alle VIF supporterne var kjempe happy og alle Lyn supporterne var kjempe sure. Jeg hadde det bare kjempe gøy, Lyn depper fordi de har mistet en (dårlig) spiller og VIF bruker masse lønningspenger på en dårlig spiller. Godt å se at de andre lagene i tippeligaen ødelegger for hver andre, legger veien åpen for Brann.

Tror POL og MIM leter etter de rette typene, har blitt flinkere til det nå virker det som. Tror de fokuserer på at de skal ha rett innstilling og at de skal passe inn i spillestilen

Ã?rnen

Ingen tvil om at det kommer forsterkninger. Brann har selv 4-5 millioner fra eget budsjett, Vollvik har sagt at gevinsten(3 mill) fra Kvisvik-salget er tilgjengelig og Hardball er langt fra fullinvestert.

Men Brann leker ikke cowboy i overgangsmarkedet lenger. Det blir bare ris til egen bak. Gir du uttrykk for å ha mye penger, så vil selgende klubb også kreve mer. Refererer her spesielt til PVM sin overgang.

Brann har midler og kommer til å handle. Men de kommer til å være mer tålmodig og vente til tilbudet er det rette. Se på Occean f.eks. Det er 6 mnd til spilleren kan skrive under for en annen klubb og gå gratis ved sesongslutt.. Tenker nok de 10 millionene Odd forlanger nå fort kan komme ned mot 4 mill utpå våren dersom det ikke skjer noe snart..

Mico

Quote from: Ellers er Olofinjana fortsatt benket i Wolves, nå av en 18 åring som Wolves leier fra Tottenham.


Sikkert skuffende for Olofinjana, men Tom Huddlestone er ikke bare en "18 åring som Wolves leier fra Tottenham".
-Han har vært fast på england sitt u21 landslag det siste året, og var intill Lennon kom med den yngste i troppen med et års margin.
-Han har spillt fast i Championship siden han var 16, og kom på årets lag i fjor (Derby).
- Han har blitt kåret til banens beste i minst 2 av de 4 kampene han har spillt for Wolves.
Huddlestone er et veldig stort talent, og han er et aldri så lite dyr. Nærmere to meter og bygget som en amerkansk fotball-spiller.
Han er mye lik som Olofinjana, gjennom at begge har sin største styrke i pasningsspillet og størrelsen, men Huddlestone ligger mye dypere i banen, så det er nok ikke noe i veien for at begge kunne spillt samtidig.
Wolves har jo også spillere som Ince, Anderton og Ricketts på midtbanen så kampen om plassene er nok sterk.

Ikke for å snakke for mye om Huddlestone, men det er ingen skam om Seyi har mistet plassen for ham, dog sier det gjerne noe at Hod leier inn en spiller når Seyi ikke er fast.

Ã?rnen

Quote from: "Mico"
Quote from: Ellers er Olofinjana fortsatt benket i Wolves, nå av en 18 åring som Wolves leier fra Tottenham.


Sikkert skuffende for Olofinjana, men Tom Huddlestone er ikke bare en "18 åring som Wolves leier fra Tottenham".
-Han har vært fast på england sitt u21 landslag det siste året, og var intill Lennon kom med den yngste i troppen med et års margin.
-Han har spillt fast i Championship siden han var 16, og kom på årets lag i fjor (Derby).
- Han har blitt kåret til banens beste i minst 2 av de 4 kampene han har spillt for Wolves.
Huddlestone er et veldig stort talent, og han er et aldri så lite dyr. Nærmere to meter og bygget som en amerkansk fotball-spiller.
Han er mye lik som Olofinjana, gjennom at begge har sin største styrke i pasningsspillet og størrelsen, men Huddlestone ligger mye dypere i banen, så det er nok ikke noe i veien for at begge kunne spillt samtidig.
Wolves har jo også spillere som Ince, Anderton og Ricketts på midtbanen så kampen om plassene er nok sterk.

Ikke for å snakke for mye om Huddlestone, men det er ingen skam om Seyi har mistet plassen for ham, dog sier det gjerne noe at Hod leier inn en spiller når Seyi ikke er fast.


Interessant lesning. Jeg tviler ikke på at denne Huddlestone er god. Han er foretrukket foran Olofinjana som jeg synes er en fantastisk spiller. Kanskje den beste Brann spiller i moderne tid, bare så synd at ikke var lenger. Derfor nevnte jeg Olofofinjana som en kurositet i og med hans situasjon i Wolves. Har en drøm om at han kommer tilbake om ikke altfor lenge...

Doffen85


Lurkin

Håper Winsnes var et like useriøst forslag som Arjen Robben..

Når man ikke spiller fast på et lag som er i nedrykksstriden, nærmer seg tiden for sædkvaliteten ikke vil lage barn lengre og i tillegg er trønder med lang RBK-fortid så sier jeg heller ja takk til Tom Sanne comeback.


edit: jeg overdriver litt, bare så dere vet det.
Berømte Brann fra Bergen

Toa

Quote from:
Interessant lesning. Jeg tviler ikke på at denne Huddlestone er god. Han er foretrukket foran Olofinjana som jeg synes er en fantastisk spiller. Kanskje den beste Brann spiller i moderne tid, bare så synd at ikke var lenger. Derfor nevnte jeg Olofofinjana som en kurositet i og med hans situasjon i Wolves. Har en drøm om at han kommer tilbake om ikke altfor lenge...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Superjack

Jeg mÃ¥ innrømme at tanken pÃ¥ Olof som makker til Martin A pÃ¥ midtbanene gjør meg litt mer giret en tirsdags morgen enn hva jeg vanligvis er  :)

Andresen i servitør rolle defansivt, og Olof med sine offansive klyv, og målteft? Herregud hvor avkledd resten av norske midtbaner og forsvar kommer til å bli. :D
Brannsupporter.

Xminator

Det vi mistet mer enn noe annet da Olof reiste var tryggheten på defensiv dødball. For å si det slik, hadde vi stilt med Olof eller Scharner eller begge to mot LSK i katastrofekampen høsten 2004 hadde IKKE Opdal fremstått som klovn og Sundgot hadde hatt en mye lavere stjerne i norsk fotball. Garantert. Olofinjana vant så og si alle dødballer i eget felt.

Olof var jo også en målgaranti. Så Olofinjana hadde vært ett soleklart førstevalg som makker til Andresen. Eller Miller. Nå tror jeg Wolves betalte altfor mye penger til at han kommer tilbake. Omtrent like realistisk som Helstad. Men - det er lov å drømme. Jeg hadde ihvertfall spasert rundt 2 meter og 23 centimeter over bakken i en uke om Helstad og Olofinjana mot alle odds starter i Branndrakt i april :p

ostraume

Andresen og Olof på midten, slikt lukter det fugl av. En våtere drøm skal du lete lenge etter.

Desverre så er det nok ikke særlig aktuellt, Andresen er vel fotballinvalid og Wolves selger ikke tilbake Olof.

Nei, det blir nok heller Miller og Monkam/Haugen og en ny 6. plass.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Stoffi

Vel, POL har jo allerede gått ut i avisen og sagt at Brann laget er godt nok som det er.... Personlig mener jeg at det viser udugelighet.

VIF har allerede fått inn 5 forsterkninger hørte jeg. Men 6. plass laget vårt er ifølge POL mer enn god nok til å slå VIF....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lennono8

Quote from: "Stoffi"
VIF har allerede fått inn 5 forsterkninger hørte jeg. Men 6. plass laget vårt er ifølge POL mer enn god nok til å slå VIF....


Det der er jo bare tull. http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88897 . Som du ser her har de hentet Storbæk og Sørensen. Storbæk er en forsterkning, Sørensen ikke.

Jeg mener Brann, hvis vi blir kvitt alle skadene, er det laget som har blitt mest "forsterket" frem mot seriestart.  Et skadefritt Brann har den beste første 11'eren. Litt sterkere benk hadde ikke vært meg imot, men alt i alt skal vi bare være glad vi ikke holder med Ham - Kam (se overgangslisten)...

Ricky

I tillegg er de ikke forsterkninger, men erstattere for hhv Brocken og Iversen.

Doffen85

Leste akkurat at Bohinen hadde uttalt at "flere stjerner skal hentes" til enga, hva nå enn det betyr. Tror nok vi får se et par nye spillere utpå våren på stadion også, men må vel bare ha litt tålmodighet :)

Xminator

Seriøst, de ærklerte seg som overgangsvinnere i sommer også. Var de det? Stjernespillere er ikke alltid det som skal til.

Det er derimot fortsatt ett faktum at Branns stall er en smule tynn i forhold til det man kunne ønske. For å si det på en annen måte, det er ikke en benk som innbyr til de helt store byttene. Huseklepp for Ludvigsen 15. minutter før slutt lukter det fugl av. Ystaas inn for Winters 10 minutter før slutt utløser vel ikke den helt orgasmiske følelsen av at "nå løsner det". Når man da avrunder med å sette inn Haugen for Miller på 1-1 tror jeg sitte reiser seg og går hjem.

Vi får krysse fingrene for lite skader og tidlige scoringer.

Yngve

Quote from: "Xminator"Seriøst, de ærklerte seg som overgangsvinnere i sommer også. Var de det? Stjernespillere er ikke alltid det som skal til.



Det var no nok til å vinne serien om eg ikkje hugsar heilt feil.. Sjølv om dei kanskje ikkje forsterkar laget sånn umidelbart, så er dei store nok stjerner til at andre spelarar hevar seg. På den måten vinn ein serien.

Det er begrensa kor mykje ein spelar som Miller t.d vil heve seg når haugen er konurenten..

Xminator

Joda, men om du leser neste setning ser du at jeg mener det var på tross av og ikke på grunn av.

Det er ærlig talt ikke "stjernespillerene" VIF har hentet vi trenger (hverken i fjor sommer eller  til nÃ¥).

Og igjen, Brann *må* forsterke for å fremstå som en seriøs gullkandidat. Med færre skader og like tafatte motstandere er vi strengt tatt utfordrer uten forsterkninger også. En spiss, en sentral midtbane og en erstatter for Scharner i midtforsvaret.

Mico

Quote from: "Superjack"Jeg mÃ¥ innrømme at tanken pÃ¥ Olof som makker til Martin A pÃ¥ midtbanene gjør meg litt mer giret en tirsdags morgen enn hva jeg vanligvis er  :)

Andresen i servitør rolle defansivt, og Olof med sine offansive klyv, og målteft? Herregud hvor avkledd resten av norske midtbaner og forsvar kommer til å bli. :D


Olof og Andresen hadde selvsagt vært et fantastisk midtbanepar, det som er trist er at klubben faktisk har et enda bedre i klubben.
Men Scharner - Andresen blir vel ikke aktuellt uansett om Scharner blir eller ikke.

Luckysod

Skrevet: Man Nov 21, 2005 4:17 pm    Tittel:    

--------------------------------------------------------------------------------

Få tilbake oluf...! Koster vel ikke så mye, noen som vet om lengde på kontrakten hans??



Til de som har våte drømer om en evt Olofinjana comback - han har kontrakt til sommeren 2008 - litt lenge og vente det......
men på den andre siden - kankje martin er igjen til dess.

Superjack

Synest det ser ut som om det stort sett er flytting av spillere i TL om dagen. En sur og tregere Sørensen til Vif (som klansmedlemmer bekymrer seg over, er han bedre enn berre, og hva med "supertalentet" holm som snurret karusell med Cato i vår?
Gashi forsvinner fra Vif til RBK
Og vi får Helstad, men mister ingen?

Ser ut til at den lett misserable sesongavslutningen til Brann har gjort at Brannspillerene er "glemt" i overgangskaoset. SÃ¥ da kan SK Brann forsterke, uten at noen henter fra oss. :D
Brannsupporter.

Rasmus_brann

Like greit det.... he he. Bare det ikke kommer noen sleipe engelskmenn og "stjeler" Scharner, bank i bordet...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Xminator

Helstad vil i dag ikke snakke om fremtiden i RBK. (bt.no). Nå ble jeg usikker her. Kan det virkelig mot alle hengesnører være noe i dette? Tør ikke tenke på :p

Nixon

Quote from: "Xminator"Helstad vil i dag ikke snakke om fremtiden i RBK. (bt.no). Nå ble jeg usikker her. Kan det virkelig mot alle hengesnører være noe i dette? Tør ikke tenke på :p


Jeg har sagt det før og sier det igjen: Svært få spillere vil gi Chess/Vollvik, Hardball, Auto 23 (og hvem det nå enn måtte være av investorer) så mye PR som en Helstad-retur. Men mye vil jo være avhengig av at RBK forsterker med en spiss eller to. Men de har jo opptil flere navn på blokken, så jeg tør å tenke litt på det!:)

Ellers reagerte jeg litt på denne fra saken i BT:
"Det har blitt spekulert i om han skal tilbake til Bergen og Brann, men selv vil ikke Helstad kommentere noe før sesongen er over."

Jeg trodde egentlig at "Helstadryktene" bare var noe vi på dette forumet drev med. Har det stått noe konkret om dette i avisene?
Rød makt på Hansa

Xminator

Tror ærlig talt fortsatt det er ett forumrykte, og at 10 av 10 sportsjournalister i A-pressen frekventerer diverse fotballforum.

Nixon

Quote from: "Xminator"Tror ærlig talt fortsatt det er ett forumrykte, og at 10 av 10 sportsjournalister i A-pressen frekventerer diverse fotballforum.


He he, det gjør de sikkert. (Selv om Adresseavisen ikke akkurat er en A-presseavis...) Men med det rigide regimet vi har oppe på Stadion i våre dager kan det godt vært kontakt mellom Brann og RBk for alt det vi og pressen vet...
Rød makt på Hansa

abe78

Dette har lagt i kortene en stund - har det ikke? Det kan selvsagt være at Helstad bruker Brann til å legge press på Rosenborg, men jeg tror faktisk ikke det. Han vil bytte klubb og Brann er blant de beste alternativene. Frode Johnsen er også et mulig objekt - spesielt om RBK sikrer seg Rushfeldt. Da vil helt klart enten Helstad eller Johnsen bli solgt.
.og husk!

Xminator

Det er jo ingen sensjasnon om han forsvinner fra RBK. Han passer ikke som enslig spiss og han passer heller ikke som kantspiller. Som spiss i 4-4-2 derimot...

Nei, jeg tror han reiser til VIF.

cyp

Quote from: "runarnormann"Per Ove har visst uttalt at han skal paa sin vanlige runde rundt landets sykestuer og legevakter i loepet av uken.  Alf Inge Haaland skal visst vaere aktuell.


Haha  :D

Brann kommer nok på banen med overganger de også. Får bar ikke håpe det blir noen tabbekjøp denne gangen også!
elt O e snobbete!!

runarnormann

Quote from: "abe78"Dette har lagt i kortene en stund - har det ikke? Det kan selvsagt være at Helstad bruker Brann til å legge press på Rosenborg, men jeg tror faktisk ikke det. Han vil bytte klubb og Brann er blant de beste alternativene. Frode Johnsen er også et mulig objekt - spesielt om RBK sikrer seg Rushfeldt. Da vil helt klart enten Helstad eller Johnsen bli solgt.


Vaer saa snill Brann.  Ikke kjoep Frode Johnsen!!!  Da ville jeg til og med foretrukket Flo.
egenden Alf Dahl

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=90028

La meg si det slik: En gang holder :p Men heller Helstad enn Karadas, så ...

Nixon

Quote from: "Xminator"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=90028

La meg si det slik: En gang holder :p Men heller Helstad enn Karadas, så ...


Hmmm. Trodde Karadas hadde lovet å komme til Brann når han kom tilbake til Norge.

Vil faktisk påstå at "sviket" blir større denne gang om han nok en gang går til RBK.
Rød makt på Hansa

viks

Azar hadde faktisk vært genialt. unne gitt oss dekning både fremme og bak i nødstilfeller.

Dersom han skulle finne på og ikle seg sort og hvitt igjen, ja da er det over og ut for hans vedkommende for meg. Da er sviket totalt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Med mindre det åpner for Helstad til Bergen :p Noen må ofre seg ;)

viks

Azar har alderen på sin side, mens Helstad kanskje er en mer notorisk målscorer.

Hadde vi fått en av de, så hadde jeg vært storfornøyd. men tror ærlig talt ikke på noen av delene. Forøvrig så tror jeg ikke Azar ønsker seg hjem til Norge i det hele tatt. Dette anser jeg mer som et tegn på at RBKsnart begynner på ferie og Adressa begynner på Silly Season...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Superjack

Da sier vi Helstad + Karadas.

Da er vi dekket på stopper og spissplass!
Da er det bare å stille opp hos NFF i april for å hente gullmedaljene :)

De har ett ekstra sett liggende etter høstens trilleravslutning. :D

Jeg leser at Vollviken skal starte bank. Han kan jo gjøre ett nytt "kvisvik-stunt" Oppretter gladelig noen kontoer der, og låner litt penger til blodrente for å se Azar og Helstad tilbake i rødt.

:D
Brannsupporter.

BBB2003

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=90028

La meg si det slik: En gang holder :p Men heller Helstad enn Karadas, så ...


Hmmm. Trodde Karadas hadde lovet å komme til Brann når han kom tilbake til Norge.

Vil faktisk påstå at "sviket" blir større denne gang om han nok en gang går til RBK.
vil egentlig si at sviket er totalt allerede, han viste Brann 0 respekt ved å gå fra oss til fordel til rbk! då bør folket snu han ryggen neste gang han prøver å komme tebake! å vise at det ikkje skal være lett å pendle mellom Brann og rbk!

Langhår

Herregud! Må si denne RBK-flørtingen irriterer meg grenseløst. Sa ikke Azar for en stund siden at kun Brann var aktuelt i Norge? Latterlig dersom han går tilbake til RBK. Man må da kunne være mann for sine ord? Det må da være et minstekrav? Ellers får man holde kjeft!
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Go Up