• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Farvel 2006 sesongen

Started by KennethS, November 09, 2005, 16:46:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1817389.ece

Ser Peddien mener Brann stallen e god nok?? såg det i år at stallen var god nok ja. Utrolig tragisk!
tå på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "KennethS"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1817389.ece

Ser Peddien mener Brann stallen e god nok?? såg det i år at stallen var god nok ja. Utrolig tragisk!


Ok, NO begynner eg å bli bekymret! Så langt har eg hatt tiltro til Mjelde og Peddien, men hvis de faktisk mener dette ... Forhåpentligvis e dette bare et taktisk utspill for å holde prisen nede på de kjøpene som e planlagt i vinter.

Eg mener fortsatt vi bør ha nok is i magen te å vente og se ka som skjer i løpet av neste overgangsvindu. Det som teller e tross alt ka som skjer, ikkje ka som sies. Men hvis Brann stiller uten styrket stall te neste sesong, e eg beredt te å skifte side og ta del i hylekoret.  :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

BL

Han tar jo rett og slett feil!

Første 11'ern er knall og den har en liten duft av gull.

Men blir en Miller, Andresen, Winters/Sæternes, Soma, Scharner (hvis han ikkje blir solgt) skadet, faller Brann som en stein nedover tabellen.

Lyser ikkje kvalitet av Haugen, Klock, Knudsen, Walde, osv osv.

Eneste plassene det er ok dekning er vingene og keeper.

Vi får håpe på investorer eller "håpe" på et 30-35 millioners salg, skal ikkje nevne navn.

Idar har jo tjent bra i det siste....
Hansa-
Felt Z

brannboy

du glemte tom sanne... send han tilbake til viking
eia brann!

erikdale

Tom Sanne har lagt opp! Han la opp etter denne sesongen.. Så Tom Sanne e ikke lenger i stallen.

Noe som selvsagt alle som virkelig følger med på brann vet for lengst, siden den nyheten kom i starten av oktober!

Ikke helt verdig navnet ditt "brannboy"?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later


kenta

hvis POL mener dette seriøst, så kan vi senke ambisjonsnivået for brann de neste to-tre årene, for så lang tid tar det minst å skape et kvalitetslag som kan kjempe om gull og cl...blir oppriktig forbannet om brann ikke handler i overgangsvinduet, og vi må leve ett år til med knudsen, haugen, walde osv som erstattere for en ellers bra første-ellever...

blir kvalm hvis vi får enda ett år med dritt-resultater, og dårlig spill!!!

ANSA, aldri frydenbø...!

monzilla

her står både hardball og vollvik, de nærmest klør seg i fingrene etter å svi  av millioner på spillere. Hvor ligger problemet? La oss si at 5 mill er kjøpebudsjettet, hva med å bruke disse til lønn og la byens pengesterke herrer sørge for penger til kjøp? gull må kjøpes.

Xminator

Problemet ligger nok i diverse uttalelser fra Mr. Berg. De er nok minst like lite giret på at Scharnermillionene skal finansiere Rushfelds retur til Lerkendal som det vi er :p

Go Up