• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Optimist

Quote from: SKBCPH on March 13, 2019, 09:33:23 AMBegynner jo å bli siste krampetrekninger fra denne tråden uansett. :-)

Sant det. Nesten litt rart å tenke på at denne tråden kan dø ut i en god del år når Fjordkraft tribunen blir ferdig 😉
Kokende idiot

Spelaren

Dø ut? Håper det fosser på med diggbare bilder og videoer sesongen gjennom.

Lambda ja, hehe for en fiasko.
Gå av.

Churchill

Dø ut???? Vi har har jo et hjørne å tette og sikkert mye annet snadder.
...we shall never surrender.

Optimist

Ja altså jeg frykter lite aktivitet her inne når denne tribunen er ferdig, for jeg tviler på at vi kommer til å jabbe i 5-10 år om den svingen før det faktisk skjer noe.
Min spådom er at det blir lagt ut litt bilder og slikt de første månedene, og etter det blir det i snitt ca et innlegg hver uke før det faktisk kommer et rykte om ny utbygging
Kokende idiot

kabelmann

Har jo fremdeles et hjørne mellom SPV og Frydenbø som burde fått seg et tak 😉
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Churchill

For ikke å snakke om alle setene vi får plass til i det hjørnet. Vi kommer til å trenge dem i CL-gruppespillet.
...we shall never surrender.

Kirk

I følge reportasjen på brann.no når det var kranselag skal Brann overta tribunen i dag, så får se om de fortsatt er i rute.

opplett

Legenden Jarle Samdal har lagt ut noen bilder og video av nye tribunen(facebook):
Video
Bilder
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

March 16, 2019, 12:41:16 PM #8558 Last Edit: March 16, 2019, 12:51:40 PM by Gulløl
Jarle er topp : )
Kommer til å bli en fantastisk atustikk innunder taket der med med veggen i bakgrunnen. Enorm forskjell fra i fjor da lyden bare gikk rett ut og uten publikum.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Churchill

Det blir mye plass til bortesupportere. Trenger de det?
...we shall never surrender.

SKBCPH

Ser ut som de er ferdig med å montere seter, synes stå-området for bortesupporterne er vel stort. Håper det blir malt rødt i det minste.
- Vi har den treneren vi har.

ACHTUNG

Hvorfor ikke kjøre seter øvre tredjedelen av bortefeltet og stå på nedre? Da kunne man solgt setene til hjemmefans, når oppmøtet fra bortefansen er dårlig. Samtidig kunne man tatt godt betalt for setene vs ståplass, når bortefansen fyller opp.

Yngve

Quote from: Churchill on March 18, 2019, 09:36:15 AMDet blir mye plass til bortesupportere. Trenger de det?

Dei har vel krav på 5 prosent av kapasiteten. Om eg ikkje hugar feil vert vel vårt bortefelt på 660 plassar, som vel er rundt 200 færre enn kva dei hadde.

Gulløl

Må vel være mulig å dyrke noe på det digre taket som kan gi gode inntekter ?  ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Henki

Er det noen som sitter på noe informasjon om publikumsområdene inne i tribunen er i rute? Tenker kiosker, toaletter, vrimleområde.
Ballen skal fremover!

ACHTUNG

Ferske urinalbilder fra området under tribunekroppen/Sammen-bygget:


Optimist

Hadde sett MYE finere ut hvis de hadde malt trappene og ståtribunen rød ja.
Men det som er positivt er at veggene mot Frydenbo og BOB er malt rød:)
Kokende idiot

opplett

Quote from: SKBCPH on March 18, 2019, 10:25:44 AMSer ut som de er ferdig med å montere seter, synes stå-området for bortesupporterne er vel stort. Håper det blir malt rødt i det minste.

Vibeke sa i Ballspark-sendingen forrige uke at så mye betong som mulig skal males rødt etterhvert. Hva etterhvert betyr er litt usikkert.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Churchill

Rød betong på bortefeltet er jo dessuten gunstig mtp å få frem den riktige fargen på en glissen bortetribume. Femten blåkledde Vålerenga-supportere nærmest forsvinner i den vakre rødfargen.
...we shall never surrender.

Churchill

Quote from: Gulløl on March 18, 2019, 11:52:53 AMMå vel være mulig å dyrke noe på det digre taket som kan gi gode inntekter ?  ; )

Noen hundre bikuber kanskje?
...we shall never surrender.

Giles

Bortefeltet uten seter ser ikke ut i måneskinn. Rødmaling er et minstekrav.

Gulløl

Quote from: Giles on March 18, 2019, 18:49:35 PMBortefeltet uten seter ser ikke ut i måneskinn. Rødmaling er et minstekrav.
Første plass de må male rødt ihvertfall og det før første hjemmekamp. Så lenge det er umalt vil det se rart ut og vise godt i Tv-ruten. Strømsgodset og Kristiansund fansen som er ganske få vil ikke skjule betongen i de to første hjemmekampene, mange av de vil bruke setene. Vibeke snakket på årsmøtet om å male borte ved hjørnet mellom Frydenbø og Sp.V, det er en plass som kan vente litt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Hva med 2 trinn rødt, 2 trinn hvitt osv?

Finfin respons

Jeg er usikker på den rødmalingen. La oss ikke gjøre det for koselig for fienden.

Og så er det noe med mengden rødt. Man ser ikke skogen for bare trær, heter det. Det trengs kontrastfarger for  å se hvor fint resten har blitt. Betonggrå er nøytralt og vedlikeholdsgreit.
Kanskje.

Billy Elliott

Quote from: Finfin respons on March 19, 2019, 08:52:52 AMJeg er usikker på den rødmalingen. La oss ikke gjøre det for koselig for fienden.

Og så er det noe med mengden rødt. Man ser ikke skogen for bare trær, heter det. Det trengs kontrastfarger for  å se hvor fint resten har blitt. Betonggrå er nøytralt og vedlikeholdsgreit.

Uenig. Det ser uferdig ut. Spesielt når feltet ikke fylles opp av bortesupportere, noe som vil være normen, heller enn unntaket.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Quote from: Finfin respons on March 19, 2019, 08:52:52 AMJeg er usikker på den rødmalingen. La oss ikke gjøre det for koselig for fienden.
Har mer troen på at fienden blir krenket når de må stå på rødt. Og det blir jo koselig for oss ; )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

I gamle dager ble jo underlaget deres rødt uansett. Av blodet som fløt når kjuaguttene banket dem opp. Mens kniksen, peddien, honniken og fattiken scoret hattrick i bare sokkelesten.
Gå av.

1908


Optimist

Wow, utrolig tøft! Fikk faktisk litt frysninger av tanken på hvilken stemning det blir med fullsatt stadion og lysshow før kamp.
Tenk alle stegene Brann har tatt de siste årene. Har også en følelse av at det blir bedre tilskuertall i årene fremover.

Takk for video forresten!
Kokende idiot

SKBCPH

Se der ja, nå snakker vi! Vibeke ba folk om å komme i god tid fremover, dette er jo en god grunn for å gjøre nettopp det!
- Vi har den treneren vi har.

1908

Er dessverre ikke så mange kamper det er mørkt 1 time før kamp..

Optimist

Quote from: 1908 on March 19, 2019, 22:57:23 PMEr dessverre ikke så mange kamper det er mørkt 1 time før kamp..

Det er sant. Men lysshow pleier ikke å starte før sånn ca 10 min før avspark vel?
Uansett blir det nok ikke flere enn 4-5 kamper hvor det er mørkt ved avspark
Kokende idiot

Nixon

Det er da ikke noe poeng å gjøre dette en time før avspark. Dette må gjøres i minuttene før spillerne kommer inn på banen for å fyre opp publikum slik at spillerne hører det der de står og venter i spillertunnelen, og slik at de møter et ekstra entusiastisk publikum når de kommer inn på banen.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Og da samtidig ikke fyre musikken på så høyt at man ikke hører publikum/hverandre.
Tren på langskudd

kabelmann

Kan lyset endre farge også? Litt rødt og hvitt hadde ikke vært dumt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Churchill

...we shall never surrender.

Spelaren

Beklager men eg gidder ikkje sitte og fryse i et diskotek.
Gå av.

Norlings Hund 2

Quote from: Spelaren on March 20, 2019, 11:29:34 AMBeklager men eg gidder ikkje sitte og fryse i et diskotek.

Det er et idiotsvar. Du kan være hvor du vil, men de som først er der vil kanskje få et lysshow i pausen.

Spelaren

Quote from: Norlings Hund 2 on March 20, 2019, 17:51:35 PM
Quote from: Spelaren on March 20, 2019, 11:29:34 AMBeklager men eg gidder ikkje sitte og fryse i et diskotek.

Det er et idiotsvar. Du kan være hvor du vil, men de som først er der vil kanskje få et lysshow i pausen.

Implisitt : Eg gidder ikkje møte en evighet før for å fryse mens et led-show blinker på oss epileptisk anfall. Du skjønte sikkert det, egentlig.
Gå av.

Giles

Lysshow kan funke. Men det må være Branntema sanger og farger.

Norlings Hund 2

Quote from: Spelaren on March 20, 2019, 19:31:08 PM
Quote from: Norlings Hund 2 on March 20, 2019, 17:51:35 PM
Quote from: Spelaren on March 20, 2019, 11:29:34 AMBeklager men eg gidder ikkje sitte og fryse i et diskotek.

Det er et idiotsvar. Du kan være hvor du vil, men de som først er der vil kanskje få et lysshow i pausen.

Implisitt : Eg gidder ikkje møte en evighet før for å fryse mens et led-show blinker på oss epileptisk anfall. Du skjønte sikkert det, egentlig.

Ja, men tror du de kommer til å kjøre lysshow så lenge før kamp, mens stadion er nesten tom?

Lasaron

Spelaren: Jeg tror de kommer til å kjøre lysshow, samt Tina Turner på høytalerne, hver gang Brann scorer.
Tren på langskudd

Crispo 2

Quote from: Lasaron on March 21, 2019, 06:51:38 AMSpelaren: Jeg tror de kommer til å kjøre lysshow, samt Tina Turner på høytalerne, hver gang Brann scorer.

Ikkje glem rosa helikopter! Ingenting e som lysshow med rosa helikopter når det e kaldt!
Per Pettersen 1960-1964

Spelaren

Quote from: Norlings Hund 2 on March 21, 2019, 03:40:57 AMJa, men tror du de kommer til å kjøre lysshow så lenge før kamp, mens stadion er nesten tom?

Vibeke ber oss jo om å komme tidlig!
Meg bare:   8)
Gå av.


1908

March 22, 2019, 19:06:38 PM #8596 Last Edit: March 22, 2019, 19:08:15 PM by 1908
Har mine tvil på at det blir malt rødt på borte feltet med det første. De har jo montert ekstra trinn som på stor stå.. Skulle du ha malt måtte det ha skjedd før trinnene ble montert?

opplett

Kjenner jeg er veldig spent på hvordan det banneropplegget blir. Noen som vet om det skal vises fram på åpen dag?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Finfin respons

Med tanke på at de skal henge et stykke ut fra veggen håper jeg de har funnet en god løsning på vindsikring som ser ok ut også.
Tror det blir bra jeg!
Kanskje.

Lasaron

Tren på langskudd

Go Up