• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5309
Litt om denne meteren gresset skal flyttes og det nye gresset som kommer foran målene.

fisken74

Nå er gress og asfalt lagt. Hadde håpt at gresset kom nærmere tribunen.

http://img357.imageshack.us/my.php?image=dsc00331qt1.jpg][/URL]

Kirk

Dette så jo direkte dumt ut. Hvorfor ikke legge gresset helt ut? Greit nok at de skal ha innbytterbenker på plass, men det kan jo likevel være gress der som innbytterne kan varme opp på. Håper de fikser det når de legger nytt dekke.

Brannmus

Skal vel være både reklameskilt og innbytterbenker. Så skal det gjerne være plass til kamera for TV-produksjon. Så alt dette gjør vel at de har valgt å gjøre det på denne måten. I tillegg, så er det vel mye mer praktisk med tanke på å kjøre inn og ut av anlegget. Slitter å ha ting utpå gresset. Kan holde det på den stripen som nå er lagt og dermed sikre at gresset får vokse i fred..

Xminator

Noen liter grønnmaling og det ser bedre ut...

dingsy

Når er det de skal begynne å bygge på gamle hovedtribunen?

Pondan


Brann_copper

Quote from: "Pondan"i 2013 har jeg hørt...


Du kødder vel? Jeg trodde den skulle stå ferdig til sesongen 2008.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Pondan

Ja jeg kødder.. Gidder bare folk å lese litt, så står det sikkert maangen plasser på denne posten.. De håper den står klar til 2008..

Brann_copper

Ganske fersk fyr, til og med ferskere enn meg. vi får tro det er forklaringen...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

fettnok

han jeg snakket med på byggekontoret antydet at det ikke ble bygging til høsten.
ette går aaaaaldri bra!

dingsy

Quote from: "Brann_copper"Ganske fersk fyr, til og med ferskere enn meg. vi får tro det er forklaringen...


Fersk inne på sida her ja. Men har mange år som Brann supporter. Trodde de skulle starte å bygge etter sesongen, men var ikke helt sikker. derfor jeg spurte :wink:

Strandlien

Quote from: "dingsy"
Quote from: "Brann_copper"Ganske fersk fyr, til og med ferskere enn meg. vi får tro det er forklaringen...


Fersk inne på sida her ja. Men har mange år som Brann supporter. Trodde de skulle starte å bygge etter sesongen, men var ikke helt sikker. derfor jeg spurte :wink:


Planen var vel og er vel foreløpig å starte til høsten, men etter at Stor Bergen ga fra seg stadion til Brann så endret innholdet av den nye søndre tribunen seg. Derfor har vel Brann akkurat sendt nye tegninger til godkjenning. Da spørs det om godkjenningen er på plass tidsnok til sesongslutt.

REtt meg om jeg ikke treffer 100%...

Marek

Quote from: "Pondan"Ja jeg kødder.. Gidder bare folk å lese litt, så står det sikkert maangen plasser på denne posten.. De håper den står klar til 2008..


Absolutt! Dingsy burde selvsagt ha trålet igjennom alle 68 sidene på denne tråden før han våget seg ut med et lite spørsmål.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Selvfølgelig skal han lese alle 68 sidene! Vi andre har jo måttet gjøre det :p

Jeg håper virkelig Brann og Kommunen tar ett krafttak så vi har Stadion ferdig til jubileumssesongen.


Og gruppespill i CL ;) Sånn, nå har jeg ødelagt enhver sjanse for gull i 2007...

Xminator

http://www.ikstart.no/dt_articlefullwidth.aspx?m=178&amid=469935

Flott stadion. De har fått overheng på "glass"-veggen sin, noe som gjør at det estetiske inntrykket av tribunen blir bra. De har gitt ett svært innganggangsparti hedersplass midt på tribunen. Ikke bra.

Tilskuerkapasitet rett over Røkkeløkka gjør som på nevnte løkke at tribunene virker "klistret på en vegg".

HÃ¥per vÃ¥r todelte tribune pÃ¥ søndre fÃ¥r ett mye mer ekstremt overheng. Den som sitter pÃ¥ bakerste rad under overhenge skal se hÃ¥rtustene pÃ¥ Tor HÃ¥gne Aarøy nÃ¥r han vagger rundt pÃ¥ motsatt kant. Mer er ikke nødvendig.  Klart, de vil ikke se mye til ballen nÃ¥r Røsslers mannskap praktiserer kortpasningsspillet sitt, men litt mÃ¥ man ofre for estetikken ;)

Nixon

Syntes Start sitt nye anlegg var strøkent utenfra. Men synes ikke det er fint når et så lite anlegg får tribunen delt opp med to nivåer. Det er mye finere med tribunen helt opp. Men man får vel flere VIP-losjer på denne måten.

Quote from: "Xminator"HÃ¥per vÃ¥r todelte tribune pÃ¥ søndre fÃ¥r ett mye mer ekstremt overheng. Den som sitter pÃ¥ bakerste rad under overhenge skal se hÃ¥rtustene pÃ¥ Tor HÃ¥gne Aarøy nÃ¥r han vagger rundt pÃ¥ motsatt kant. Mer er ikke nødvendig.  Klart, de vil ikke se mye til ballen nÃ¥r Røsslers mannskap praktiserer kortpasningsspillet sitt, men litt mÃ¥ man ofre for estetikken ;)


Du kunne jo meldt deg frivillig til sitte innerst med 2,04 meter sikt over bakken.;) Tror neppe det ville vært den helt store opplevelsen. Hvor vil f.eks. fellesskapet med resten av publikum være? Tror det ville vært stusselig...
Rød makt på Hansa

Strandlien

Quote from: "Xminator"http://www.ikstart.no/dt_articlefullwidth.aspx?m=178&amid=469935

Flott stadion. De har fått overheng på "glass"-veggen sin, noe som gjør at det estetiske inntrykket av tribunen blir bra. De har gitt ett svært innganggangsparti hedersplass midt på tribunen. Ikke bra.



MÃ¥ si at det der blir en vanvittig flott stadion... Imponerende! Gleder meg til 2008...

Xminator

QuoteDu kunne jo meldt deg frivillig til sitte innerst med 2,04 meter sikt over bakken.;) Tror neppe det ville vært den helt store opplevelsen. Hvor vil f.eks. fellesskapet med resten av publikum være? Tror det ville vært stusselig...


Ikke like stusselig som å sitte bak en søyle, bak rekkverket på gamle Nordre, eller for den del i hjørnet mellom Nordre og Klokkesvingen... Det hadde langt fra vert de dårligste setene.

Det er også tribunen jeg ser mest, så egoist som jeg er vil jeg selvfølgelig at Søndre skal være estetisk best mulig. Det beste er en sammenhengende tribune fra banen og helt til taket (for kverulantene - 3 meter vegg til taket medregnet...). Siden man fra Branns side ser for seg 2 etasjer, så håper jeg å ikke se veggen mellom fra mitt sete. 2,04 vil skjule veggen for intervjukameraene. For kampkameraene har man mye mer å gå på.

kabelmann

Quote from: "Xminator"De har gitt ett svært innganggangsparti hedersplass midt på tribunen. Ikke bra.

Hmm merkelig.. det er faktisk det eneste jeg synes ser noenlunde bra ut på Sør Arena.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henki

Quote from: "Xminator"http://www.ikstart.no/dt_articlefullwidth.aspx?m=178&amid=469935

Flott stadion. De har fått overheng på "glass"-veggen sin, noe som gjør at det estetiske inntrykket av tribunen blir bra. De har gitt ett svært innganggangsparti hedersplass midt på tribunen. Ikke bra.

Tilskuerkapasitet rett over Røkkeløkka gjør som på nevnte løkke at tribunene virker "klistret på en vegg".

HÃ¥per vÃ¥r todelte tribune pÃ¥ søndre fÃ¥r ett mye mer ekstremt overheng. Den som sitter pÃ¥ bakerste rad under overhenge skal se hÃ¥rtustene pÃ¥ Tor HÃ¥gne Aarøy nÃ¥r han vagger rundt pÃ¥ motsatt kant. Mer er ikke nødvendig.  Klart, de vil ikke se mye til ballen nÃ¥r Røsslers mannskap praktiserer kortpasningsspillet sitt, men litt mÃ¥ man ofre for estetikken ;)


Sier meg enig med dem som mener at Sør Arena ser meget bra ut utvendig, men innvendig er den jo en tro kopi av Aker Stadion (eller hva de nå har tenkt å kalle den denne sesongen).
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Quote from: "Henki"
Quote from: "Xminator"http://www.ikstart.no/dt_articlefullwidth.aspx?m=178&amid=469935

Flott stadion. De har fått overheng på "glass"-veggen sin, noe som gjør at det estetiske inntrykket av tribunen blir bra. De har gitt ett svært innganggangsparti hedersplass midt på tribunen. Ikke bra.

Tilskuerkapasitet rett over Røkkeløkka gjør som på nevnte løkke at tribunene virker "klistret på en vegg".

HÃ¥per vÃ¥r todelte tribune pÃ¥ søndre fÃ¥r ett mye mer ekstremt overheng. Den som sitter pÃ¥ bakerste rad under overhenge skal se hÃ¥rtustene pÃ¥ Tor HÃ¥gne Aarøy nÃ¥r han vagger rundt pÃ¥ motsatt kant. Mer er ikke nødvendig.  Klart, de vil ikke se mye til ballen nÃ¥r Røsslers mannskap praktiserer kortpasningsspillet sitt, men litt mÃ¥ man ofre for estetikken ;)


Sier meg enig med dem som mener at Sør Arena ser meget bra ut utvendig, men innvendig er den jo en tro kopi av Aker Stadion (eller hva de nå har tenkt å kalle den denne sesongen).


Syns ikke den ser så bra ut utvendig. Skrå vegger? Ser jo ut som et romskip!
Legg ned hele klubben!

Kirk

Begynner å bli mange flotte anlegg i Norge nå. Brann Stadion kommer nok et stykke ned på listen, i hvertfall frem til søndre tribune er ferdig, når nå enn det måtte bli.

Xminator

Det er jo mange kriterier for hva som er "bra".
Tilgjengelighet
Utseende
Komfort
Kapasitet
Potensiale for inntekter
etc etc

Ut fra ett ferdig stadion:
Vil gi Stadion en 2'er på tilgjengelighet. For langt fra sentrum og for lite parkeringsplasser.
Utseende utvendig - 4. For en 6'er burde fargene på bygget vert rødt/hvitt eller rødt/sort med rødt som den dominerende fargen.
Utseende innvendig - 4. Glassveggen på nordre trekker ned, todelingen og stolpene på Hansa trekker ned.
Komfort - 5. Anlegget løftes opp på Hansanivå, og det er på tide...
Kapasitet - 5. 22000 er veldig nærme det jeg tror er realistisk for Bergen. 25000 og jeg hadde delt ut en 6'er.
Potensiale for inntekter - 4. Joda, vi drar inn penger på ett nytt stadion. Området Stadion ligger i legger desverre en del demping på potensialet. Det er ingen tvil om at ett anlegg i sentrum hadde økt Branns inntjening på prosjektet kraftig. Riv Grieghallen ;)

Rune felt F

Quote from: "Xminator"Utseende utvendig - 4. For en 6'er burde fargene på bygget vert rødt/hvitt eller rødt/sort med rødt som den dominerende fargen.

Området Stadion ligger i legger desverre en del demping på potensialet. Det er ingen tvil om at ett anlegg i sentrum hadde økt Branns inntjening på prosjektet kraftig. Riv Grieghallen ;)


Tviler på Brann hadde fått godkjenning å ha stadion i dominerende røde farger når det ligger så nært boligområder.

Et anlegg i sentrum burde vært en tillaget halvøy i Store Lungegaardsvann, kanskje kombinert med et stoppested for bybane, og Brannstasjonen. Da kunne nok bygget vært så rødt, at det nye partiet Rødt ville leid lokaler. Men seriøst så mener jeg det er den beste plasseringen, både med tanke på tilgjengelighet for spaserende, bilister og de som reiser kollektivt.

Christian

Quote from: "Xminator"
Vil gi Stadion en 2'er på tilgjengelighet. For langt fra sentrum og for lite parkeringsplasser.


Her syns eg du er i overkant streng. Så langt fra sentrum ligger ikkje Stadion. Samtidig bor det mange mennesker mellom sentrum og Stadion, for ikkje å si området rundt Stadion. Kollektivtilbudet er også bra. Plenty busser som går forbi, både på ene og andre kanten.

Minst en 3'er i min bok mao. La oss ikkje henge oss opp i privatbilismen ene og alene ;)

grei

Tilgjengeligheten til Stadion er sterkt undervurdert. Stadion ligger ikke i sentrum, greit nok, men i hvor mange større byer finner man et fotballstadion i sentrum? Parkeringsmulighetene er også svært dårlige, men det er de stort sett alle steder man skal ha inn 20000 mennesker av gangen. Stadion er i drøy gangavstand fra byen og ligger innimellom tre større innfartsårer (som alle er trafikkert av busser), ikke verst det. Hovedforskjellen i forhold til Ullevaal er at man ikke har en skinnegående bane i egen trasé inn og ut til området, men det ryktes jo om at det skal være noe lignende på gang også her...

SKB1963

Quote from: "Rune felt F"
Quote from: "Xminator"Utseende utvendig - 4. For en 6'er burde fargene på bygget vert rødt/hvitt eller rødt/sort med rødt som den dominerende fargen.

Området Stadion ligger i legger desverre en del demping på potensialet. Det er ingen tvil om at ett anlegg i sentrum hadde økt Branns inntjening på prosjektet kraftig. Riv Grieghallen ;)


Tviler på Brann hadde fått godkjenning å ha stadion i dominerende røde farger når det ligger så nært boligområder.

Et anlegg i sentrum burde vært en tillaget halvøy i Store Lungegaardsvann, kanskje kombinert med et stoppested for bybane, og Brannstasjonen. Da kunne nok bygget vært så rødt, at det nye partiet Rødt ville leid lokaler. Men seriøst så mener jeg det er den beste plasseringen, både med tanke på tilgjengelighet for spaserende, bilister og de som reiser kollektivt.



Siden det er så mange vinduer på stadion, hadde det vært stilig hvis det hadde vært installert røde lys innvendig bak alle vinduer slik at stadion kunn blitt lyst opp rød i forkant av kamper. Noe ala en stadion i Tyskland hvis jeg ikke tar feil.

Corran

Quote from: "Xminator"Det er jo mange kriterier for hva som er "bra".
Tilgjengelighet
Utseende
Komfort
Kapasitet
Potensiale for inntekter
etc etc

Ut fra ett ferdig stadion:
Vil gi Stadion en 2'er på tilgjengelighet. For langt fra sentrum og for lite parkeringsplasser.
Utseende utvendig - 4. For en 6'er burde fargene på bygget vert rødt/hvitt eller rødt/sort med rødt som den dominerende fargen.
Utseende innvendig - 4. Glassveggen på nordre trekker ned, todelingen og stolpene på Hansa trekker ned.
Komfort - 5. Anlegget løftes opp på Hansanivå, og det er på tide...
Kapasitet - 5. 22000 er veldig nærme det jeg tror er realistisk for Bergen. 25000 og jeg hadde delt ut en 6'er.
Potensiale for inntekter - 4. Joda, vi drar inn penger på ett nytt stadion. Området Stadion ligger i legger desverre en del demping på potensialet. Det er ingen tvil om at ett anlegg i sentrum hadde økt Branns inntjening på prosjektet kraftig. Riv Grieghallen ;)

Tilgjengelighet blir feil. Det er jo gangavstand til sentrum/laksevåg og fjellsiden
Det som kan trekke ned på tilgjengelighet er jo parkering og køer for billister (om en ikke parkerer oppe ved Haukeland Der er det sjelden kø)
Og så må det jo gies + for kollektivtransport i området. er ikke vanskelig å finne en buss til/fra stadda. Så de toeren ville eg satt 4 (kan diskutere 3).
Utseende utvendig kan du ikke mene at du ville hatt det i hovedfargen rød? Hadde jo ikke sett ut. Men at de kunne fått mer rødt inn i det svarte er jeg enig med.
Og på komfort så blir ikke annlegget løftet opp på Hansa nivå. Det er nivået på Hansa som holder igjen resten av stadda går forbi Hansa i komfort
Inntjeningen er det jo ingenting å si på. I byn hadde gjerne mulighetene vært større men samtidig hadde bygging vært mye dyrere og det ligger minst like mye om ikke mer restriksjoner i byn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

kabelmann

Quote from: "Corran"Utseende utvendig kan du ikke mene at du ville hatt det i hovedfargen rød? Hadde jo ikke sett ut. Men at de kunne fått mer rødt inn i det svarte er jeg enig med.

Her er vi helt på linje. Det finnes ytterst få bygg av den størrelsen som ser pen ut i rødt. Røde bygg bør holdes på bondegårdnivå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henki

Quote from: "Corran"Inntjeningen er det jo ingenting å si på. I byn hadde gjerne mulighetene vært større men samtidig hadde bygging vært mye dyrere og det ligger minst like mye om ikke mer restriksjoner i byn


I tillegg kan man jo være rimelig trygg på at kommunen hadde brukt årevis på å behandle en søknad om bygging nærmere sentrum. Når man ser hvor lang tid behandlingen har tatt for byggingen slik den foreligger nå, kan man ikke annet enn å prise seg lykkelig over at vi i det hele tatt er kommet i gang.
Ballen skal fremover!

Erlend

Quote from: "Kirk"Begynner å bli mange flotte anlegg i Norge nå. Brann Stadion kommer nok et stykke ned på listen, i hvertfall frem til søndre tribune er ferdig, når nå enn det måtte bli.


Jeg vil heller ha en stadion som skiller seg litt ut og med forskjellige tribuner enn noe lignende Aker og Stavanger (Viking?) stadion hvor alt ser helt likt ut hele veien rundt.   Dessuten er de to nesten helt like.

Tore Larsen

Quote from: "Pondan"Ja jeg kødder.. Gidder bare folk å lese litt, så står det sikkert maangen plasser på denne posten.. De håper den står klar til 2008..


Det gjenstår fortsatt litt på finansieringen av den siste tribunen så det er fortsatt usikkert om den står klar til 2008 sesongen eller blir forsinket. Men idag falt det nok en brikke på plass hos Brann i puslespillet med håp om ferdigstilling til 2008.
Mvh

Tore

Pondan


Henki

Quote from: "Tore Larsen"[
Det gjenstår fortsatt litt på finansieringen av den siste tribunen så det er fortsatt usikkert om den står klar til 2008 sesongen eller blir forsinket. Men idag falt det nok en brikke på plass hos Brann i puslespillet med håp om ferdigstilling til 2008.


Hø?
Ballen skal fremover!

Tore Larsen

Det er snakk om at de er nærmere en løsning på den finansielle-biten ift å få klarsignal for bygging av den siste tribunen da en ny finansiell institusjon var knyttet til seg. Dette har jeg fra Bjørn Dahl idag. Og i tillegg var han veldig positiv til forslaget om en omvisning for Bataljonens medlemmer på de nye tribunene :)
Mvh

Tore

Nixon

Quote from: "Tore Larsen"Og i tillegg var han veldig positiv til forslaget om en omvisning for Bataljonens medlemmer på de nye tribunene :)


God ide! Utenom Xminator er det vel få av oss som skal menge oss med fiffen på VIP-tribunen når sesongen begynner.:)
Rød makt på Hansa

SK Fire

Flott!

HÃ¥per virkelig Brann klarer dette til 08-sesongen!

Blir helt rått!

Prudi

Quote from: "Xminator"
Ut fra ett ferdig stadion:
Vil gi Stadion en 2'er på tilgjengelighet. For langt fra sentrum og for lite parkeringsplasser.


Brann er vel ikke noe mindre tilgjengelig enn andre store anlegg i Norge.

Ullevål ligger langt fra sentrum og blir kun reddet av T-banen.
Lerkendal ligger også godt unna gågaten.
Viking Stadion ligger på landet.
Sør Arena er vel et stykke utenfor byn.
CLS ligger en lang spasertur utenfor sentrum.

LSK og FFK har vel bra sentrale annlegg men i forhold til de andre arenaene så er ikke Brann stadion spesielt utilgjengelig. Man går greit fra Danmarksplass. Det er ikke umulig å gå fra Bystasjonen og med bybanen på plass så blir det bra kollektivt også.

Parkering et selvsagt vanskelig men vår landslagsarena har vel ikke en eneste parkeringsplass.

kih

Quote from: "Xminator"
Lerkendal ligger også godt unna gågaten.
Viking Stadion ligger på landet.


tilgjengeliget er ikke det samme som at stadion skal ligge i sentrum, for det er ikke i sentrum det bor flest folk

det at lerkendal ligger 20 min unna gågaten i trondheim betyr ikke så veldig mye når faktum er at det er forholdsvis få som bor rundt gågaten (nordre gate) i trondheim..
for viking sin del så er en plassering midt mellom stavanger og sandnes mye bedre enn hva som var tilfellet med stavanger stadion på eiganes

så tilgjengligheten til både lerkendal og viking stadion er faktisk meget bra da de to stadionene ligger nær store deler av innbyggerne i de to byene

krøvel vellevold

Kan opplyse om at de 19 radene nedenfor vip-boksene på den nye tribunen har 3710 sitteplasser. Jeg regner da f.o.m. felt A t.o.m. felt G. I tillegg kommer altså plassene i VIP-boksene, men jeg har ikke oversikt over hvor mange plasser det er der. Mener å huske at den totale kapasiteten på denne tribunen skulle bli ca 4100. Seteantallet på hvert av feltene er: A: 446, B: 625, C: 540, D: 726, E: 540, F: 530, G: 303.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det må da bli mer enn 4100? Nå får vel de 3 øverste radene litt ekstra rævplass, men likevel.

3710/19 ~ 195.
Det går bort en del seter i inngangene. Det går også bort en del seter i spillerinngangen. Og det går bort seter i trailerhullet. Så "ubrutt" rad med seter er en del høyere enn 195.

Med losjesetene må vel tallet ligge mellom 4200 og 4300?

Northside

Var på stadion i dag og de nye reklameskiltene foran gamle sitte er på plass.
Ellers så er ikke muren foran den nye tribunen så høy som enkelte skulle ha det til. Den er faktisk like høy som muren på BT og litt lavere enn muren på Hansa....

Glemte selvsagt å ta bilder i dag :(

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det må da bli mer enn 4100? Nå får vel de 3 øverste radene litt ekstra rævplass, men likevel.

3710/19 ~ 195.
Det går bort en del seter i inngangene. Det går også bort en del seter i spillerinngangen. Og det går bort seter i trailerhullet. Så "ubrutt" rad med seter er en del høyere enn 195.

Med losjesetene må vel tallet ligge mellom 4200 og 4300?


På de 19 nederste radene er det 212 seter i bredden på det meste. Men de skal vel ha ekstra plass i disse boksene. De slipper vel også å gå forbi 20 seter for å komme til nærmeste midtgang. Så forsvinner det vel litt pga vegger mellom losjene, samt at det sikkert også forsvinner en del til presse, kommentatorbokser og kameraer. Skal det ikke være restaurant der oppe også?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Har ikke sett noen vegger/skiller på tegningene. Vi ser det vel bedre når de begynner å montere seter.

Mr_Soma

Quote from: "NorthsideFCDH"Var på stadion i dag og de nye reklameskiltene foran gamle sitte er på plass.
Ellers så er ikke muren foran den nye tribunen så høy som enkelte skulle ha det til. Den er faktisk like høy som muren på BT og litt lavere enn muren på Hansa....

Glemte selvsagt å ta bilder i dag :(


Snakker vi disse tivoli skiltene á la Ullevaal?

Brannmus

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "NorthsideFCDH"Var på stadion i dag og de nye reklameskiltene foran gamle sitte er på plass.
Ellers så er ikke muren foran den nye tribunen så høy som enkelte skulle ha det til. Den er faktisk like høy som muren på BT og litt lavere enn muren på Hansa....

Glemte selvsagt å ta bilder i dag :(


Snakker vi disse tivoli skiltene á la Ullevaal?

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5314
Her er bilder fra i dag.. Reklameskilt og alt.. :0)

Pondan

Tok et bilde på VIPene sin plass i bt.no kroken..


Pondan



Go Up