• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

reginiussen

Started by Super Hasund, November 07, 2005, 21:06:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Super Hasund

Jaja så takket denne micky mus fyren fra alta nei te brann. E det nokken der ute som bryr seg? Fyren e kansje et stort talent, å synd for brann egentlig. Men må si meg enig me an at det e vel mer riktig å spelle ball for en litt midre klubb enn brann der an får masse spilletid og får utviklet seg. Trosje an hadde klart å danke ut soma eller scharner. Det beste e om brann kjøper en mer rutinert stopper. P.s i november neste år så feirer hele bergen seriegull. Det e eg ganske sikker på. Visst isje så blir det vel året etterpå. Heh
La Folket Synge

*Feltz*

KennethS

Latterlig innlegg, seff har vi brukt for store talenter, dette viser jo det eg alltid har fryktet at Brann sin ungdomspolitikk stinker. E skremmende at talenter hele tiden velger andre klubber. Trodde virkelig at Mjelde skulle satse på talenter når han kom til klubben, men der tok eg grundig feil. Skal Brann alltid være avhengig av å kjøpe spillere for dyre penger? det kan ikkje holde i lengden. Noe må drastisk gjøres på stadion.
tå på Brann

TERD

Quote from: "KennethS"Latterlig innlegg, seff har vi brukt for store talenter, dette viser jo det eg alltid har fryktet at Brann sin ungdomspolitikk stinker. E skremmende at talenter hele tiden velger andre klubber. Trodde virkelig at Mjelde skulle satse på talenter når han kom til klubben, men der tok eg grundig feil. Skal Brann alltid være avhengig av å kjøpe spillere for dyre penger? det kan ikkje holde i lengden. Noe må drastisk gjøres på stadion.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

abe78

Heisan. Her møter vi brannsupportere oss selv i døren. Vi har mobbet vekk en del tallenter lenge nå. Spillere som ikke har klart å etablere seg med en gang har møtt en vegg av dritt. Herlige supportere...
.og husk!

KennethS

Quote from: "TERD"
Hvorfor trodde du Mjelde skulle satse på talenter?


Fordet Mjelde var juniortrener for Brann før han ble første lags trener og ga mange inntrykk om at han skulle satse på ungdommen.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "abe78"Heisan. Her møter vi brannsupportere oss selv i døren. Vi har mobbet vekk en del tallenter lenge nå. Spillere som ikke har klart å etablere seg med en gang har møtt en vegg av dritt. Herlige supportere...


Hvilke ungdommer har fått masse dritt da?
tå på Brann

Rasmus_brann

Ja, hvilke unge spillere har blitt mobbet av bataljonen eller andre supportere for Brann. Greit det finns tilfeller der Brann-spillere har blitt mobbet av fansen, der finns også utallige tilfeller der unge spillere ikke har lyktes i Brann. Men jeg kommer ikke på noen unge spillere som har blitt mobbet i Brann..
Tror kansje du blander her.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Lurkin

Forsvarerene må spille kontinuerlig. Da kan man ikke love en 19-åring fra nedrykksklubben Alta, som slipper inn store sifrer hjemme mot Løv-Ham, spilletid i Brann som satser på å holde seg i Tippeligaen neste år. Talent eller ei.
Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Quote from: "Lurkin"Forsvarerene må spille kontinuerlig. Da kan man ikke love en 19-åring fra nedrykksklubben Alta, som slipper inn store sifrer hjemme mot Løv-Ham, spilletid i Brann som satser på å holde seg i Tippeligaen neste år. Talent eller ei.


Denne spilleren hadde nok hatt en god sjangse til å spille seg fast på laget. På tide at Soma ikkje har klippekort på laget slik som han har spilt iår. Scharner forsvinner mest sannsynlig og Klock bør sendes ut døren, da har Brann Bjarnasson og Soma igjen som stoppere.
tå på Brann

Stoffi

Til dere mjelde elskere, her har vi en spiller som takket nei til Brann SELV om MIM er trener, hva har skjedd??

Tror nok Mjelde er en del av grunnen til at denne karen ikke takket ja.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Vet du hva Stoffi, det der er så useriøst at jeg egentlig ikke tror du mener det. Og for meg enda ett eksempel på at enkelte er villige til å dra de mest utrolige konklusjoner for å ha ett argument.

LandåsKongen

jeg synes det var synd at reginiussen takke nei til brann.
Brann bør hente flere norske talenter..og ikke bare "talenter" fra afrika.

(skrev ett lignende innlegg på en annen tråd i går, men da ble det slettet. Hvorfor vet jeg ikke)

Nixon

http://www.altaposten.no/sport/article29492.ece

Han valgte ikke overraskende Tromsø.

Gleder meg til Winters skal kjøre karusell med han neste år...
Rød makt på Hansa

viks

Quote from: "Nixon"http://www.altaposten.no/sport/article29492.ece

Han valgte ikke overraskende Tromsø.

Gleder meg til Winters skal kjøre karusell med han neste år...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Stoffi

Quote from: "Xminator"Vet du hva Stoffi, det der er så useriøst at jeg egentlig ikke tror du mener det. Og for meg enda ett eksempel på at enkelte er villige til å dra de mest utrolige konklusjoner for å ha ett argument.


Setter bare ting litt på spissen her. Hadde gutten gått til Brann, hadde du vært kjapt ute med å skryte av Mjelde.
Så ikke konkluder for kjapt. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Da ønsker vi Reginiussen tilbake på ett senere steg av karrierestigen hans :)

Nixon

Quote from: "Stoffi"Setter bare ting litt på spissen her. Hadde gutten gått til Brann, hadde du vært kjapt ute med å skryte av Mjelde.
Så ikke konkluder for kjapt. :)


For å fortsette med å sette ting på spissen: Vi har jo lest flere ganger at spillere har valgt Brann mye pga Mjelde. Men kan ikke huske at noen har ymtet frampå at de ikke valgte Brann pga Mjelde...
Rød makt på Hansa

Xminator

For å si det slik, om han hadde valgt Brann ville jeg brukt tastaturtid på å dempe forventningene til unggutten. For dette var ett prosjekt for 2007 og utover ikke 2006.

Tom C

Quote from: "Xminator"For å si det slik, om han hadde valgt Brann ville jeg brukt tastaturtid på å dempe forventningene til unggutten. For dette var ett prosjekt for 2007 og utover ikke 2006.


Bare sånn for nyskjerrighetens skyld; hvor mye tastaturtid bruker du i løpet av en gjennomsnittsdag? Og jeg mener det helt seriøst og ikke bare for å være frekk. Du har sinnsykt mange innlegg her inne...
Aldri mer Obos....

power

Quote from: "Xminator"For å si det slik, om han hadde valgt Brann ville jeg brukt tastaturtid på å dempe forventningene til unggutten. For dette var ett prosjekt for 2007 og utover ikke 2006.


Men det får vi ALDRI svaret på...

Lurkin

Han har 3.81 poster pr dag, er ikke så mye med tanke på når han registrerte seg.

Uansett, idiotisk å trekke Mjelde inn som en grunn her. Like usaklig som når Bush nevner Saddam hver jævla gang han snakker om 9/11, uten at han ikke har noe med det å gjøre.
Berømte Brann fra Bergen

Brann_ruler

At Mjelde og Reginiussen valgte andre klubber enn brann sier mer om deres egen selvtillitt enn om MIM.

En spiller som ikke tror han vil klare å konkurrere i spillergruppen kan vi godt ønske lykke til andre steder.

I år har spurkeland 3 kamper, klock 9, storesund 5, Walde 20 blant annet. Mjelde tar ut de han mener er best, det er jobben hans. De unge spillerene får spille innimellom, de har sjansen til å vise seg fram på trening, 2 laget imponerte ingen i år.

Nei, det vi trenger er spillere som kommer inn og vil ta en plass koste hva det koste vil. Skulle ønske Andresen og Scharner kunne overføre litt aggresivitet, vinnervilje og "killerinstinkt" til noen av spillerene som rett og slett virker for snille. (feks Hanstveit, Sanne (ja jeg vet han er borte), Sæternes, Walde, som etter min mening er eksempler på spillere som virker for snill)

Rasmus_brann

Du fikk det til å høres veldig positivt ut med spurkeland 3, klock 9, Storesund 5 og Walde 20.... De har tross alt bare spilt usle 2-8 minutter+- per kamp...
Og det jeg mener er hovedgrunnen til at Reginiussen vraket Brann var ikke at han var redd for konkuranse, men at han kommer fra bunnen av 1. divisjon til Toppen av eliteserien, og gullambisjoner. Og må konkurere mot "stjerner" som Scharner og Soma, han har mest sansynligvis ikke sjans. Var derfor sikkert redd for å ende som utallige andre unge spillere i Brann. Tror egentlig han tenker sannsynelig, og har lyst til å få en bra kariere, hvorfor skal han da oddse på å få spilletid i Brann??
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

viks

Quote from: "Tore Rismo (Tromsø)"Han legger til at Reginiussen først og fremst er hentet til Tromsø som en midtstopperkandidat, men også kan være aktuell på høyre back og i en defensiv midtbanerolle.


Musikk i mine ører, synd han ikke kom, men på tide og komme seg over det. Er mange fisk i havet..

Står forøvrig ingen plasser hvor lang kontrakt han skriver, så vi kan jo kanskje snappe ham om et par år som Bosman:)?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

B.B.

Tror nok Reginussens avgjørelse også hadde endel med at han faktisk holder seg i den samme enden av landet som han kommer fra, selv om avstanden e stor. Men for finmarkinger e faktisk 6 timer i bil som en svipptur å regne...

Trygge omgivelser og større sjangse for fast plass på laget. ikkje så veldig rart at han valgte TIL. Synd for oss, men det finnes flere gode stoppere der ute. Bare vi slipper å se klock på banen neste sesong!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Go Up