• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Smg 91

Started by R.I.P.Super-ray, November 03, 2005, 00:07:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Nå er vel sjansen ytterst liten for at noen av disse blir "fremtidige helter". La guttungene ha det gøy og ikke gjør ting så forbannet alvorlig for dem.

GamleErik

Tenk så gøy det hadde vært med 10-20 Brann-supportere med flagg og bluss for ungguttene.

Jeg endrer i tillegg temaet sin overskrift fra Smg 92 til Smg 91 da det vitterlig er 91-årsklassen kampen går i.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

LandåsKongen

Ja det hadde vært Driiit gøy!! (ironi)

Gøran Holter

Det tullet der med å stille opp med flagg for smågutter kan vel Klanen få være alene om, det er grenser for hvor bonde det går an å være, selv om man er fotballsupporter

Helginho

Helt enig, hadde faktisk følt meg usedvanlig dum hvis jeg hadde stått på smg kamp med bluss og flagg..

runarnormann

Hvorfor bare gaa paa Brann sine Smg kamper?  Sjansene er vel like store for at en av Trane spillerne blir god.  Noen som har terminlister?  Boer man kjoepe billett paa forhaand?
egenden Alf Dahl

Rasmus_brann

Quote from: "runarnormann"Hvorfor bare gaa paa Brann sine Smg kamper?  Sjansene er vel like store for at en av Trane spillerne blir god.  Noen som har terminlister?  Boer man kjoepe billett paa forhaand?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

runarnormann

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "runarnormann"Hvorfor bare gaa paa Brann sine Smg kamper?  Sjansene er vel like store for at en av Trane spillerne blir god.  Noen som har terminlister?  Boer man kjoepe billett paa forhaand?


Oi!  Det tenkte jeg ikke paa.  Da tror jeg jeg heller blir hjemme.  Regner med at det blir fullpakket likevel, saa en fra eller til spiller ingen rolle.  Skal du gaa?  Gidder du gi meg resultatet?
egenden Alf Dahl

Rasmus_brann

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "runarnormann"Hvorfor bare gaa paa Brann sine Smg kamper?  Sjansene er vel like store for at en av Trane spillerne blir god.  Noen som har terminlister?  Boer man kjoepe billett paa forhaand?


Oi!  Det tenkte jeg ikke paa.  Da tror jeg jeg heller blir hjemme.  Regner med at det blir fullpakket likevel, saa en fra eller til spiller ingen rolle.  Skal du gaa?  Gidder du gi meg resultatet?


Enda bedre. Men du dette tror jeg ikke vi tar i et forum for seriøse mennesker.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

R.I.P.Super-ray

Brann vant 1-0 mot Bønes i finalen.

Muhammed er en mann å regne med fremover.. Merk dere navnet allerede nå!
7 SUPER RAY - LEGENDE

tippetuppen

Hvordan går det med han der Mohammed?
E det så nøye då

aleksanderhjelleseth

Merk oss navnet Mohammed ja, det er "en del" som har det samme navnet rundt om i verden. Kanskje han har et navn til?

TheRock

Fant ikke noe siden 2009 etter litt søking. Muhammed Kanneh forøvrig:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article150783.ece

Spelaren

Merkeleg at eit såpass interessant talent plutselig forsvinner frå nettet. GuleSider gir oss ein Mohammed Kanneh oppforbi Solheimsviken - men på nettet? Nada, i hvert fall det eg kan finne, sjølv med forskjellige varianter av fornavnet om det var tilfellet. Ingen "ikke plass til Kanneh" eller "Kanneh få være med, nei sier Brann"-artikler i lokale medier. Pussig.
Gå av.



Miller

Meg bekjent så sluttet Mohamed Kanneh med fotball i 2010.

Ricky

Ifølge FB jobber han på Solid Vedlikehold

Go Up