• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

UEFA-cup likevel ?

Started by enavgutta, October 28, 2005, 15:17:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1800500.ece

Følgende må skje for at Brann skal få plass i Intertoto-cupen:

Lillestrøm blir nummer fire i eliteserien (de ligger på 4. plass i øyeblikket).
Lillestrøm må vinne cupfinalen mot Molde. # Brann må slå Ham-Kam i siste kamp.
Viking må avgi poeng mot Aalesund i sin siste kamp.

Dette var en riktig så hyggelig nyhet som gjør serieavslutningen desto mer spennende for vår del. Går marginene vår vei kan vi altså få europacup spill og samtidig slippe unna Royal La Manga ligaen. Det hadde vært aldeles nydelig :-)

Ellers er det verdt å merke seg at Peddien selvsagt ikke hadde fått dette med seg da BA ringte ham. Bakfull og blakk etter gårsdagens løp på Travparken selvsagt :-D

Gull2006

Intertoto-cupen er bare noe dritt.. masse kamper, og vi går aldri videre uansett. Håper at vi slipper!

SKB e BEST!!!

Slipper? Det er jo uansett god tening for Brann sin del.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Nei, det blir forstyrrende element i sesongen. Kamper må flyttes og det blir flere kamper. Sesongen 2006 skal handle om eliteserien.

Yngve

Quote from: "Xminator"Nei, det blir forstyrrende element i sesongen. Kamper må flyttes og det blir flere kamper. Sesongen 2006 skal handle om eliteserien.

Ufatteleg defansiv tankegang dette var då.. Her har me moglegskap til internasjonal matching, me kan tene oss nokre pengar, noko klubben ikkje har for mykje av, utfordringa er langt i frå umogleg. 5.plassen i slovakia anser eg ikkje som umogleg matching..

Dette er då akurat som kongeligaen, berre med betre speleforhold og dårlegare lag..

Det kan ikkje vere anna enn positivt.

Er me heldige/uheldige kan me møte eit britisk lag og,noko som er bankers når det kjem til tilskodartal.

Eit anna poeng her er att me kan sikre oss poeng for spel i europacup om me kjem til 1 runde, noko 11 lag kjem til å gjere frå neste års intertotto, og dermed så kan me gjere oss sjølve betre ranka i forhold til når me skal i CL kvalik i 2007, alternativt UEFA same året.

Dessuten vert vel ikkje så altfor mange kampar flytta på, sidan det kjem ein lengre sommarpause neste år med tanke på vm. Og jah, eg er villig til å flytte nokre seriekampar på hausten når me i gruppespelet skal møte roma og liverpool..

Falkman

.. nuvel.. om en kamp mot  for eksempel Bolton eller  Aston Villa midt i fellesferien, har potensialet til å fylle tribunene, tillater eg meg å stille  meg sterkt tvilende til. ville blitt overrasket om det kom mer 10000 på en sånn kamp. de sportslige gevinstene ved deltagelse i intertoto anser eg for å være heller små.. med mindre vi skulle klare å gå videre såklart.. men sjansene for det e vel heller ikkje allverden. bedre då å gjennomføre  en ny treningsleir i Dale..med unntak av denne sesongen, har jo det vist seg å være svært vellykket.

Go Up