• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?rets spiller?

Started by Tom C, October 21, 2005, 08:52:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Regner med de fleste er enig at Scharner må kåres til årets spiller.

I den forbindelse lurte jeg på om det er planlagt noe fra Bataljonens side på søndag? Det er jo siste hjemmekamp i år. Forøvrig muligens også siste gang vi ser Kong Scharner.
Aldri mer Obos....

Straffe!!!

Den observante forumbruker har vel lagt merke til at det har vært tydelig merket avstemming på diveres årets spiller/unge spiller etc på forsiden, avsluttet for noen dager siden.

Regner vel med at dette blir offentliggjort på søndag, og at Scharner har et sterkt kandidatur er vel absolutt ikke å overdrive.

krøvel vellevold

Hadde det vært utdelt pris for BESTE FREMGANG, så tror jeg det måtte blitt Håkon Opdal. Det er ikke hans feil at vi ikke henger med i medaljekampen, selv om mange før sesongen spådde at han ville bli syndebukken.
Legg ned hele klubben!

rødesk

Opdal årets beste spiller! helt klart..
Scharner er god, men det var det ingen som hadde forventet at Opdal skulle bli en av keeperne på topp3 lista i årets TL..
oen må gå...!

Tom C

Og det er han, mener du?

Han er nå på nedre halvdel av de beste keeperene i TL iflg VG-børsen... Kan ikke si at jeg er så imponert av Opdal. Midt på treet synes jeg...
Aldri mer Obos....

Bataljonen

Det vil i år som i fjor bli markering av årets spiller og årets unge spiller i forkant av kampen mot Odd. Premiene er ankommet og lagret godt :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up