• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo mot Mjelde

Started by runarnormann, October 17, 2005, 16:16:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

runarnormann

Foreslaar at alle gir noen slanter til aa lage noe skikkelige greier mot Mjelde paa Odd kampen.  Nok er nok!
egenden Alf Dahl

Brann-Peter!

Fy faen for en ufordragelig person du maa vaere! Syting og drittslenging til sentrale personer i det sportslige brann er noe av det mest usympatiske og unodvendige som en person kan gjore..

Faa deg et liv.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

naitsirk

kanskje poapoa har fått seg eit nytt nick med ny IP.

denne personen må ha store depresive problemer.alt e jo gale.
hadde sikkert ikkje vore godt nok om brann vant serien, men kanskje cl.

runarnormann

Quote from: "Brann-Peter!"Fy faen for en ufordragelig person du maa vaere! Syting og drittslenging til sentrale personer i det sportslige brann er noe av det mest usympatiske og unodvendige som en person kan gjore..

Faa deg et liv.


Du maa ha et usedvanlig kjedelig og stille liv, hvis du tror at Syting og drittslenging til sentrale personer i det sportslige brann er noe av det mest usympatiske og unodvendige som en person kan gjore..  

Jeg tror ogsaa du har misforstaatt poenget med forumet.  Her er det ikke bare snakk om aa stoette Brann, det er snakk om aa gjoere det beste for dem.  Baade du og jeg vil dette Brann-Peter, og Mjelde vil nok det ogsaa.  Han sier jo han er glad i klubben, selv om han forsvant til Bryne og saa til Lillestroem tidlig i karierren.  Er det da saa forferdelig aa vente at mannen kan gjoere noe for klubben sin og gaa?  Men for all del, hvis du er fornoeyd med sesongen og jobben Mjelde har gjort, saa er jo det vel og bra for deg.  Personlig, ville jeg vaert mer fornoeyd med sesongen hvis jeg var VIF supporter.  Hvis vi skal ha en gammel Brann gutt, hva med Magnus Johansson?
egenden Alf Dahl

Nixon

Du må jo selvsagt lage tifo mot Mjelde. Noe sier meg at du nok ikke får mange med deg herfra, så hvis det er det du venter på blir det ikke noe tifo. Så kjør på! For det er vel ikke bare tomme trusler?
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Nixon"Du må jo selvsagt lage tifo mot Mjelde. Noe sier meg at du nok ikke får mange med deg herfra, så hvis det er det du venter på blir det ikke noe tifo. Så kjør på! For det er vel ikke bare tomme trusler?


Det er mer snakk om tomme lommer...
egenden Alf Dahl

Nixon

Gå i skapet til din mor og hent et laken. Pant noen flasker og kjøp en sprittusj. Og så skal du se at du lager noe som er på høyde med det beste fra tifo-gruppen de siste årene...
Rød makt på Hansa

Rasmus_brann

Quote from: "runarnormann"Foreslaar at alle gir noen slanter til aa lage noe skikkelige greier mot Mjelde paa Odd kampen.  Nok er nok!

Du e` jo allerede blitt kåret til årets kødd!!
Men dette var litt drøyt, man lager ikke TIFO mot sitt eget lag.
Då kan du gjøre som nokken på lerkendal, som har rosa t-shirts med heia bortelaget på..... Tenk på det.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

krøvel vellevold

Herre min hatt!

Jeg er enig i at Mjelde kanskje ikke er rette mannen når det gjelder å føre Brann til seriegull. Men å lage tifo mot ham? Hallo? Hva blir det neste? Tifo mot Tom Sanne og Martin Knudsen? Kankje tifo mot legen og fysioterapeuten kunne vært noe? En tifo bør i det minste være noe "alle" kan være enig i. Om Mjelde er rett mann for Brann, er det veldig delte meninger om. Tipper mange hadde sett rødt om det hadde dukket opp et svært anti-Mjelde-banner. Og er det noe vi ikke trenger mer av, så er det intern splid i supportermiljøet.
Legg ned hele klubben!

BL

Quote from: "runarnormann"Foreslaar at alle gir noen slanter til aa lage noe skikkelige greier mot Mjelde paa Odd kampen.  Nok er nok!


Korfor skal vi det? Ka godt ville det ført med seg?
Hansa-
Felt Z

Northside

banner= ca 100-200kr (19kr meteren)

kjøp maling eller spray for 50kr og vips du kan lage deg et banner til Mjelde!

Ikke skyld på penger, tror nok bare det er snakk her ja og lite som vil bli gjort.

Brann-Peter!

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Brann-Peter!"Fy faen for en ufordragelig person du maa vaere! Syting og drittslenging til sentrale personer i det sportslige brann er noe av det mest usympatiske og unodvendige som en person kan gjore..

Faa deg et liv.


Du maa ha et usedvanlig kjedelig og stille liv, hvis du tror at Syting og drittslenging til sentrale personer i det sportslige brann er noe av det mest usympatiske og unodvendige som en person kan gjore..  

Jeg tror ogsaa du har misforstaatt poenget med forumet.  Her er det ikke bare snakk om aa stoette Brann, det er snakk om aa gjoere det beste for dem.  Baade du og jeg vil dette Brann-Peter, og Mjelde vil nok det ogsaa.  Han sier jo han er glad i klubben, selv om han forsvant til Bryne og saa til Lillestroem tidlig i karierren.  Er det da saa forferdelig aa vente at mannen kan gjoere noe for klubben sin og gaa?  Men for all del, hvis du er fornoeyd med sesongen og jobben Mjelde har gjort, saa er jo det vel og bra for deg.  Personlig, ville jeg vaert mer fornoeyd med sesongen hvis jeg var VIF supporter.  Hvis vi skal ha en gammel Brann gutt, hva med Magnus Johansson?


Jaja, saa ble det formulert litt feil idag og.for aa si det saann, mener du virkelig at aa lage et klagebanner til mjelde vil hjelpe brann og gjore det som er best for dem, som du selv sier? - Dette var grunnen til mitt raseriutbrudd tidligere.

Forressten staar det i den sporstlige planen til mjelde at om 3 til 5 aar fra han overtok som trener, skulle sportsklubben brann bli et stabilt topplag. Han har forressten fort oss til bronse, uefa cup, royal league og til og med cupfinaleseier.

Kjetil Rekdal brukte 4 aar paa aa nesten bli seriemester og holde VIF stabil. Mjelde er i sitt 3 aar som trener.

Foreloepig holder han det han lover.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up