• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2 ikveld !

Started by Bataljonen, October 17, 2005, 10:39:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Idag klokken 1800 spiller Brann 2 sin siste hjemmekamp for sesongen på Brann stadion.

Møt opp og støtt laget !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brann gal jente

ull til Bergen!

Northside

kanskje en 50-lapp...

Meg og en del andre stiller sikkert, må bare få noe søvn snart!

rødesk

tror det koster 120 kr for voksen og 70 kr for barn.. det var vertfall det prisene var i fjor..
oen må gå...!

Rasmus_brann

Det blir vel kansje den siste 2. divisjonskampen deres på en stund også....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Straffe!!!

Sitat rødesk "tror det koster 120 kr for voksen og 70 kr for barn.. det var vertfall det prisene var i fjor.."


Ifjor var prisene 0,- på Brann 2, mens de i år har satt prisen til 50,- lik alle de andre oppgjørene i andredivisjon. Er ikke alltid de har folk som selger i døren..

Brann-Peter!

Det kostet INGENTING da vi var paa hjemmekamp paa fana stadion mot fyllingen.. saa personlig tror jeg ikke det koster en drit..

Kom igjen alle sammen og stott 2. laget i fet oktobersol!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Gud

Noen som vet hvordan det gikk?

Kalinkasvingen

Tapte 1-0. Var en dårlig kamp, men kan vel ikke forvente mer.

Tom Bjarne2

Va en sjedelig kamp, eg var der og heiet....Helegebea storspilte på venstresiden og da menar eg storspilte....har forssten hørt at peddien (ludvigsen) ska tilby han ny kontrakt..
ei brann brann brann brann braaaaan heia braan..

Fjomp

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BrannSupporter

Quote from: "Tom Bjarne2"Va en sjedelig kamp, eg var der og heiet....Helegebea storspilte på venstresiden og da menar eg storspilte....har forssten hørt at peddien (ludvigsen) ska tilby han ny kontrakt..


Jasså? Han har jo selv uttalt til bl.a BT at han ikke får kontrakt.

Kalinkasvingen

Helgebe spilte greit mot dårlig 2.divisjonsmotstand. Sier vel litt om nivået at guttespillere fra et lag på bunnen av gutteklassen klarer seg greit i kampen.

Xminator

Tungen rett i munnen. Han har ikke uttalt noe selv. BT har uttalt at han ikke får ny kontrakt. Eller rettere sagt, Brann valgte å ikke benytte seg av opsjonen på kjøp.

Ellers har jeg ett noe ambvivalent forhold til divisjonsstatus for andrelaget.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up