• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PLASSERING AV FREMTIDENS SS

Started by Bataljonen, October 11, 2005, 19:24:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Quote from: "NorthsideFCDH"Brann skulle gjort det på denne måten:
Sagt til de med sesongkort på nedre Hansa at de må flytte neste år pga vi driver med utbygging og må prioritere supportergruppen vår og de som synger/lager stemning. Det er også viktig at bbb samles på Hansa med de andre super supporterene som nixon og co som synger hele tiden og støtter laget i tykt å tynt. Når disse to gruppene samles, dvs bbb og alle de som synger på Hansa, så vil vi få en av norges største syngene grupper (håper eg), og det er noe Brann bør prioritere!


I Branns øyne er enhver tilskuer like mye verdt og takk og lov for det.

Syntes BBB burde ta til takke med et år på felt S, en del vil sannsynligvis falle fra der, men i 2007 vil alle være samlet på Hansa igjen.

Da blir denne skisserte løsningen fra BBB styret en halvveis løsning, forøvrig syntes jeg at denne saken er så viktig for supporterne at styret ikke burde kjøre solo, men heller inkalle til et møte med medlemmene der man tok en avstemning på BBBs instilling, men dette er det jo ikke akkurat kultur for i vår organisasjon, så det hadde vel vært for mye forlangt...

Forum debatter, det er vi imidlertid god på!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Straffe!!!

Det har da inderlig vært både forsøkt og gjennomført medlemsmøter for å diskutere viktige saker i Bataljonen, sist angående et eventuelt medlemskap i NSA.

Jeg tror aldri jeg har vært på et slikt møte med flere enn 50 stykker tilstede (på NSA-møtet var det underkant av 30).

Hvordan kan et slikt møte være retningsgivende for hele Bataljonen og alle dens drøye 2000 medlemmer? Og hvorfor kan vi ikke legge ansvaret på Bataljonens styre, som er valgt av foreningens høyest organ - årsmøtet - med sikkert nesten 60 personer tilstede?

Men for all del, om du har et konstruktivt forslag tror jeg ikke noen i styret blir lei seg om du sender en saklig e-post til dem med noen innspill.

Ã?yvindH

det var da voldsomt :-) det har vel ikke falt dere "litt over fjortisser" inn at disse hansa partoutkortene genererer mye mer penger inn i brannsystemet enn hva dere gjør. bbb er tross alt mye mer enn ss. har selv stått på ss siden starten og helt til og med i fjor, da fant jeg ut at nok var nok. ss har ikke vært på høyden i det hele tatt de siste ti årene, begynnelsen til slutten kom med danningen av bst, etter det har det bare gått en vei med ss. Hyle og skrike om at dere er brann sine beste supportere er det dummeste jeg hører. hva gjør feks deg northside fc til en bedre supporter enn en som har paroutkort på nedre hansa? er det det at du har laget et tostangsflagg kanskje? eller er det det at du har stått på ss i to- tre år ?

Northside

Quote from: det var da voldsomt :-) det har vel ikke falt dere "litt over fjortisser" inn at disse hansa partoutkortene genererer mye mer penger inn i brannsystemet enn hva dere gjør. bbb er tross alt mye mer enn ss. har selv stått på ss siden starten og helt til og med i fjor, da fant jeg ut at nok var nok. ss har ikke vært på høyden i det hele tatt de siste ti årene, begynnelsen til slutten kom med danningen av bst, etter det har det bare gått en vei med ss. Hyle og skrike om at dere er brann sine beste supportere er det dummeste jeg hører. hva gjør feks deg northside fc til en bedre supporter enn en som har paroutkort på nedre hansa? er det det at du har laget et tostangsflagg kanskje? eller er det det at du har stått på ss i to- tre år ?


herregud... er det ingen som skjønner ka eg vil frem til?`

Mener du altså at barnefamilier som ikke reiser på borteturer, cup kamper (utenom finalen), treningskamper og slikt er bedre enn den syngene kjernen? Kanskje de legger tilbake mer penger enn oss i bbb på Brann stadion i form av supporterutstyr og snacks, men vi bruker mer penger på Brann generelt!

Slik som du snakker no så vil du ha en stille familiegruppe på Hansa, mens de som synger skal heller få de dårligste plassene et annet sted.

Gidder ikke mase mer om dette, er du så treig at du ikke har fått med deg poenget endå så er det noe gale med deg.

og om meg, har vært på nesten alle cupkampene de siste årene eg har klart å komt meg på, vært på nesten alle treningskampene de 2 siste årene. Har vært på 2 Brann2 kamper i år, 6 bortekamper, alle hjemmekampene i RL, og alle hjemmekampene i år, derfor mener eg at eg er en bedre supporter enn en familie på 3 som kun går på seriekamper hjemme og ikke synger.
-Har også vært på alle tifodugnadene i år, men det går kanskje mer på interesse enn selve støtten til Brann.

Falken

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: det var da voldsomt :-) det har vel ikke falt dere "litt over fjortisser" inn at disse hansa partoutkortene genererer mye mer penger inn i brannsystemet enn hva dere gjør. bbb er tross alt mye mer enn ss. har selv stått på ss siden starten og helt til og med i fjor, da fant jeg ut at nok var nok. ss har ikke vært på høyden i det hele tatt de siste ti årene, begynnelsen til slutten kom med danningen av bst, etter det har det bare gått en vei med ss. Hyle og skrike om at dere er brann sine beste supportere er det dummeste jeg hører. hva gjør feks deg northside fc til en bedre supporter enn en som har paroutkort på nedre hansa? er det det at du har laget et tostangsflagg kanskje? eller er det det at du har stått på ss i to- tre år ?


herregud... er det ingen som skjønner ka eg vil frem til?`

Mener du altså at barnefamilier som ikke reiser på borteturer, cup kamper (utenom finalen), treningskamper og slikt er bedre enn den syngene kjernen? Kanskje de legger tilbake mer penger enn oss i bbb på Brann stadion i form av supporterutstyr og snacks, men vi bruker mer penger på Brann generelt!

Slik som du snakker no så vil du ha en stille familiegruppe på Hansa, mens de som synger skal heller få de dårligste plassene et annet sted.

Gidder ikke mase mer om dette, er du så treig at du ikke har fått med deg poenget endå så er det noe gale med deg.

og om meg, har vært på nesten alle cupkampene de siste årene eg har klart å komt meg på, vært på nesten alle treningskampene de 2 siste årene. Har vært på 2 Brann2 kamper i år, 6 bortekamper, alle hjemmekampene i RL, og alle hjemmekampene i år, derfor mener eg at eg er en bedre supporter enn en familie på 3 som kun går på seriekamper hjemme og ikke synger.
-Har også vært på alle tifodugnadene i år, men det går kanskje mer på interesse enn selve støtten til Brann.


Ok.
Jeg sitter på nedre del av Hansa. Leser alt som står om Brann på nett, papiraviser (++) hver eneste dag. Bruker halve uken min på å diskutere klubben med venner, familie... etc.
Er de som synger plutselig bedre enn oss andre supportere? Har omtrent ikke hørt en lyd fra store stå i hele år. Når det virkelig koker på stadion er det fordi gutta på felt Z synger eller starter noe...
Brann har heller ikke noe tilbud til oss som nå sitter på nedre del av Hansa i.o.m at klokkesvingen ikke garantert blir ferdig. For stemningens skyld mener jeg helt klart at flyttingen vil være negativt, men å si folk er bedre supportere bare fordi de brøler ut noen ustemte toner i ny og ne mener jeg blir ganske innlysende alt for dumt!

gjøken

Northside:

Da er det opplest og vedtatt.... DU ER EN DUST! Kor mange ganger har du etter brann har tapt, ødelagt noe heme, eller i ren frustrasjon skjelt ut damen.(tviler forresten at en korka person som deg har dame) eller f.eks ødelagt nevven da du slo i veggen etter en misbrukt sjanse?

En god supporter er en supporter som i medgang og motgang stiller opp for laget sitt!!!  That's it!
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Alexåsane

Fotball er for alle; Unge, gamle, damer, jenter, men, gutter.. ja til og med den feminine frisøren på hjørnet!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

SKB e BEST!!!

Gjøken, du høres ut som en forbanna idiot med dine usaklige argumenter! Jeg vet at Northside er en knall supporter, bedre enn mange av oss andre, og ikke er noen som helst dust..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Baronen

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: det var da voldsomt :-) det har vel ikke falt dere "litt over fjortisser" inn at disse hansa partoutkortene genererer mye mer penger inn i brannsystemet enn hva dere gjør. bbb er tross alt mye mer enn ss. har selv stått på ss siden starten og helt til og med i fjor, da fant jeg ut at nok var nok. ss har ikke vært på høyden i det hele tatt de siste ti årene, begynnelsen til slutten kom med danningen av bst, etter det har det bare gått en vei med ss. Hyle og skrike om at dere er brann sine beste supportere er det dummeste jeg hører. hva gjør feks deg northside fc til en bedre supporter enn en som har paroutkort på nedre hansa? er det det at du har laget et tostangsflagg kanskje? eller er det det at du har stått på ss i to- tre år ?


herregud... er det ingen som skjønner ka eg vil frem til?`

Mener du altså at barnefamilier som ikke reiser på borteturer, cup kamper (utenom finalen), treningskamper og slikt er bedre enn den syngene kjernen? Kanskje de legger tilbake mer penger enn oss i bbb på Brann stadion i form av supporterutstyr og snacks, men vi bruker mer penger på Brann generelt!

Slik som du snakker no så vil du ha en stille familiegruppe på Hansa, mens de som synger skal heller få de dårligste plassene et annet sted.

Gidder ikke mase mer om dette, er du så treig at du ikke har fått med deg poenget endå så er det noe gale med deg.

og om meg, har vært på nesten alle cupkampene de siste årene eg har klart å komt meg på, vært på nesten alle treningskampene de 2 siste årene. Har vært på 2 Brann2 kamper i år, 6 bortekamper, alle hjemmekampene i RL, og alle hjemmekampene i år, derfor mener eg at eg er en bedre supporter enn en familie på 3 som kun går på seriekamper hjemme og ikke synger.
-Har også vært på alle tifodugnadene i år, men det går kanskje mer på interesse enn selve støtten til Brann.


Har ikke problemer med å skjønne hva du vil frem til, men det du sier blir ikke mindre feil av den grunn. Om det koster deg 30000 kroner å følge Brann et år, og en student bruker 1500 kroner på å følge Brann et år er jo helt uvesentlig for Brann. Studenten legger gjerne fra seg alle pengene i Brann-kassen i form av billetter, servering og effekter, mens du bruker masse penger på øl, turer og egenproduserte effekter. Den av dere som legger mest penger igjen i bedriften Brann, er den som betyr mest for klubben. Det virker sikkert urettferdig på deg, men livet er stort sett urettferdig. Det vet alle som er glad i Brann. :D

Bataljonen

Quote from: "xTaTic"
Hvor mange er det som har sesongkort på storestå denne sesongen? Vil det være plasser å tilby til samtlige?


Det er i overkant av 400 sesongkortinnehavere på SS pr dags dato. Det er nok flere som skaffer sitt "eget" sete og regner med at vi skal få plass til alle.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Quote from: "Falken"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: det var da voldsomt :-) det har vel ikke falt dere "litt over fjortisser" inn at disse hansa partoutkortene genererer mye mer penger inn i brannsystemet enn hva dere gjør. bbb er tross alt mye mer enn ss. har selv stått på ss siden starten og helt til og med i fjor, da fant jeg ut at nok var nok. ss har ikke vært på høyden i det hele tatt de siste ti årene, begynnelsen til slutten kom med danningen av bst, etter det har det bare gått en vei med ss. Hyle og skrike om at dere er brann sine beste supportere er det dummeste jeg hører. hva gjør feks deg northside fc til en bedre supporter enn en som har paroutkort på nedre hansa? er det det at du har laget et tostangsflagg kanskje? eller er det det at du har stått på ss i to- tre år ?


herregud... er det ingen som skjønner ka eg vil frem til?`

Mener du altså at barnefamilier som ikke reiser på borteturer, cup kamper (utenom finalen), treningskamper og slikt er bedre enn den syngene kjernen? Kanskje de legger tilbake mer penger enn oss i bbb på Brann stadion i form av supporterutstyr og snacks, men vi bruker mer penger på Brann generelt!

Slik som du snakker no så vil du ha en stille familiegruppe på Hansa, mens de som synger skal heller få de dårligste plassene et annet sted.

Gidder ikke mase mer om dette, er du så treig at du ikke har fått med deg poenget endå så er det noe gale med deg.

og om meg, har vært på nesten alle cupkampene de siste årene eg har klart å komt meg på, vært på nesten alle treningskampene de 2 siste årene. Har vært på 2 Brann2 kamper i år, 6 bortekamper, alle hjemmekampene i RL, og alle hjemmekampene i år, derfor mener eg at eg er en bedre supporter enn en familie på 3 som kun går på seriekamper hjemme og ikke synger.
-Har også vært på alle tifodugnadene i år, men det går kanskje mer på interesse enn selve støtten til Brann.


Ok.
Jeg sitter på nedre del av Hansa. Leser alt som står om Brann på nett, papiraviser (++) hver eneste dag. Bruker halve uken min på å diskutere klubben med venner, familie... etc.
Er de som synger plutselig bedre enn oss andre supportere? Har omtrent ikke hørt en lyd fra store stå i hele år. Når det virkelig koker på stadion er det fordi gutta på felt Z synger eller starter noe...
Brann har heller ikke noe tilbud til oss som nå sitter på nedre del av Hansa i.o.m at klokkesvingen ikke garantert blir ferdig. For stemningens skyld mener jeg helt klart at flyttingen vil være negativt, men å si folk er bedre supportere bare fordi de brøler ut noen ustemte toner i ny og ne mener jeg blir ganske innlysende alt for dumt!


dvs du er en god supporter og ikke noe familiefar som nesten ikke bryr seg om Brann, men ettersom du ikke synger og vi på stadion trenger en god syngene kjerne så mener eg du burde viket plassen din for bbb. (du må jo det om 1 år uansett).


QuoteDa er det opplest og vedtatt.... DU ER EN DUST! Kor mange ganger har du etter brann har tapt, ødelagt noe heme, eller i ren frustrasjon skjelt ut damen.(tviler forresten at en korka person som deg har dame) eller f.eks ødelagt nevven da du slo i veggen etter en misbrukt sjanse?

Ikke vet jeg hvem som er mest dust her gjøken, hva er poenget med å knuse ting, skjelle ut damen eller ødekegge nevven? For meg høres du ut som en stakker som burde tatt et lite opphold på sandviken, tror et fåttall av de som følger Brann er som deg... Men selvfølgelig blir eg også skuffet!


QuoteFotball er for alle; Unge, gamle, damer, jenter, men, gutter.. ja til og med den feminine frisøren på hjørnet!


Riktig det, men når vi prøver og må få samlet en syngene kjerne så kan vi ikke ha alle mulige type mennesker blandt oss, det sier seg selv.

QuoteHar ikke problemer med å skjønne hva du vil frem til, men det du sier blir ikke mindre feil av den grunn. Om det koster deg 30000 kroner å følge Brann et år, og en student bruker 1500 kroner på å følge Brann et år er jo helt uvesentlig for Brann. Studenten legger gjerne fra seg alle pengene i Brann-kassen i form av billetter, servering og effekter, mens du bruker masse penger på øl, turer og egenproduserte effekter. Den av dere som legger mest penger igjen i bedriften Brann, er den som betyr mest for klubben. Det virker sikkert urettferdig på deg, men livet er stort sett urettferdig. Det vet alle som er glad i Brann. :D


Joda, riktig det. Men nÃ¥r en student bruker nesten alle pengene sine pÃ¥ Brann og bare fÃ¥r med seg hjemmekampene + 1-2 bortekamper sÃ¥ er han like mye supporter som tjener 2mill i Ã¥ret og fÃ¥r med seg alle bortekampene :wink:  Og det virker ikke sÃ¥ urettferdig for meg ettersom eg ikke er en av de "rike" og kan reise land og strand for Ã¥ følge Brann :wink:

Thomaz89

eg berre lurer på kor mange som har PK på SS. det sto at de fekk første priotet på sesongkort viss vi fikk de 400 i hansa plassene i hansa. får alle som ha partout kort da??
eller er det flere som har?

rødesk

jeg ahr parturkurt og forventer å få tilbudt plass..
oen må gå...!

2rB

Quote from: "Thomaz89"eg berre lurer på kor mange som har PK på SS. det sto at de fekk første priotet på sesongkort viss vi fikk de 400 i hansa plassene i hansa. får alle som ha partout kort da??
eller er det flere som har?

Står rett over...

Quote from: "Bataljonen"Det er i overkant av 400 sesongkortinnehavere på SS pr dags dato. Det er nok flere som skaffer sitt "eget" sete og regner med at vi skal få plass til alle.

syma

Hvis det nå bare blir bygget klokkesving, er vel ikke dette negativt med tanke på de syngendes plassering?

Da vil jeg jo tro at familiefolkene kan flytte til neste sesong, siden det da ikke bør være noe problem å ferdigstille klokke..

Evt. kan de syngende bruke klokkesvingen i et år.

Er ikke dette en bra løsning da?

Rasmus_brann

Quote from: "syma"Hvis det nå bare blir bygget klokkesving, er vel ikke dette negativt med tanke på de syngendes plassering?

Da vil jeg jo tro at familiefolkene kan flytte til neste sesong, siden det da ikke bør være noe problem å ferdigstille klokke..

Evt. kan de syngende bruke klokkesvingen i et år.

Er ikke dette en bra løsning da?


Jeg synts dette er en av de bedre ideene.
Men, ledelsen prioiterer vel "oss" sist?? Kansje fordi de ikke bekymrer seg for å miste oss, men er bekymret for å miste evt. ikke få flere barnefamilier.. Vel, vel vi får vel et år til på SS.

En ting vi Brann-supportere skal ha, det er at vi har god tålmodighet, vi venter jo både på det ene og det andre.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Go Up