• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PLASSERING AV FREMTIDENS SS

Started by Bataljonen, October 11, 2005, 19:24:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Hva har Bataljonen å si om 16 eller 18 års aldersgrense på dette nedre feltet? OG åpent for hvermansen,men billigere og forkjøpsrett for Bataljonen sine medlemmer?


Når det gjelder aldersgrense på feltet har vi ikke diskutert så noe svar kan jeg ikke gi på det spørsmålet.

Når det gjelder pris har vi ikke diskutert dette med Brann enda men vi ser gjerne for oss en prismodell der Bataljonsmedlemmer får en billigere pris enn ikke medlemmer.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Som sagt, pass på at dette ikke blir billigplassene.

Slik jeg husker det fra 99 klumpet folk seg sammen. De som ikke hadde nummererte seter ved siden av vennegjengen samlet seg så det var 2 og 3 på hvert sete enkelte steder. Det løste seg jo i pausen, men jeg ser ikke noe negativt i det. Du vil se det på Hansa også, og jeg kan nærmest garantere at det vil stå tett med folk i trappene helt på midten. Og at folk ikke står så tett ut mot kantene. Jeg er også rimelig sikker på at du vil se at enkelte fra feltene på kantene trekker inn sentralt under kampen.

Mr_Soma

Gleder meg som en unge til alt med tribuner osv er i boks.
Er 100% sikker på at trøkket fra SS kommer til å heve seg mange mange hakk.

Sitter forøvrig å ser på den bedrøvelige kampen Hviterussland - Norge, og fy FAEN så irriterende det er med de helvetes fløytene eller hva faen det er for noe.

Høres ut som 1000 flyalarmer som uler i hytt og pine.

Grusomt!

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"Sitter forøvrig å ser på den bedrøvelige kampen Hviterussland - Norge, og fy FAEN så irriterende det er med de helvetes fløytene eller hva faen det er for noe.

Høres ut som 1000 flyalarmer som uler i hytt og pine.

Grusomt!
Legg ned hele klubben!

syma

Hvor blir bortesupporterene plassert?

Og hva om klokkesvingen blir ferdig(noe jeg ikke tror). Kunne ikke vi stått der da?

BL

Felst S??? Fy faen!! Dette stinker det drit og elendig stemning av! Eg flytter ikkje til felt S, det er helt sikkert! Korfor kan ikkje fam. feltet flyttes til felt S? Har dere i Bataljonen noen svar på det? Sjansen er altså stor for at vi får et byggefelt som nabo, med tanke på forsinkelsen som det er fare for i klokkesvingen?

Neste år blir nok "store stå" endå mindre og stemningen endå dårligere!
Og då blir det kanskje endå vanskeligere å bygge opp en skikkelig hard kjerne i Hansa-svingen når den tid kommer.

Drit og dra Brann! Velger familiene som kommer og går, mens vi som er trofaste stues vekk.
Hansa-
Felt Z

Gull2006

Flytter til Hansa uansett.. Sikker på at det blir felt S??? Jaja.. nok en gang RIP SS.


Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Og som jeg tidligere har vært inne på: En fordeling på 5 % jenter, 10 % fjortisgutter til fremtidsrekrutteringen, og 85 % voksne mannfolk, høres ideelt ut for meg. Og; INGEN skal stå der kun pga det sosiale rundt, eller pga kjekke gutter fra parallellklassen på ungdomsskolen. Vekk med alle "som henger der"! (Jeg må slutte med å dagdrømme!)


Du har rett i en ting Krøvel. Dette er å dagdrømme. For en slik inndeling finnes bare i dine våte drømmer.

Jeg tror ikke at man behøver å øke den voksne andelen så veldig mye før det gir et godt utslag i stemningen. Hovedsaken er jo at disse voksne faktisk åpner kjeften og synger. For inntrykket er jo at mange ikke gjør det på dagens SS.
Rød makt på Hansa


Bataljonen

Quote from: "syma"Hvor blir bortesupporterene plassert?

Og hva om klokkesvingen blir ferdig(noe jeg ikke tror). Kunne ikke vi stått der da?



Bortetribunen er ikke helt avklart enda men de signaler vi har fått fra Brann så blir den i et av hjørnene i klokkesvingen. Hvilket hjørne er ikke sikkert enda pga man evt må endre tegningene på inngangspartiet i det aktuelle hjørnet.

Klokkesvingen er et alternativ, men som du sier så vet vi ikke om den blir ferdig. Kan være en mulighet å flytte bort der når tribunen er ferdig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Erik

Ganske genialt.. BBB skal vere på felt S.. så kommer bortesupportere i klokkesvingen..

Bataljonen

Quote from: "uptas"



1. Ja vi ønsker ståplasser, men å bruke en fast seteplass som ståplass ser vi ikke problematikken i, det blir også nedre del av hansa ikke klokkesvingen fra 2007, det med flyttbare seter er en ting vi kan ta opp med brann.

2. Vi ønsker en stadion som er så pass stor at den kan selges ut et par ganger i året og ikke en stadion som er så stor at 80% av kampene så ser det glisent ut på tribunene. En tilskuerkapasitet på rundt 20-21 000 virker som et reelt utgangspunkt pr dags dato. Det som er viktig er at stadion kan bygges ut på et senere tidspunkt, hvor mye den nye stadion kan bygges ut med vet vi ikke. Dette er noe vi vil ta opp med Brann og få vite.

3. Vi ønsker å være inkluderende for våres medlemmer der rettigheter til billetter og priser er en del av det viktige(synes vi har vært det til nå og med tanke på billett pris på SS og billetter og priser til Europeiske kamper på Stadion/Vestlandshallen) Felt S er et sted vi har fått tilgjengelig i 2006 sesongen som blir en slags mellomsesong pga bygging, om det blir den plasseringen eller noe annet er 100% bestemt enda, vi kommer til å ha flere møter med Brann ledelsen fremmover hvor dette bla blir et tema.
Når det gjelder pris på sesongkort på Hansa vil vi kreve en billigere pris til våre medlemmer, det er helt klart.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "Bataljonen"Når det gjelder pris på sesongkort på Hansa vil vi kreve en billigere pris til våre medlemmer, det er helt klart.


Vil dette også gjelde medlemmer på øvre del av Hansa?
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bataljonen"Når det gjelder pris på sesongkort på Hansa vil vi kreve en billigere pris til våre medlemmer, det er helt klart.


Vil dette også gjelde medlemmer på øvre del av Hansa?



Godt spørsmål Nixon. Dette skal vi også ta opp med Brann.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Rasmus_brann

Vil BBB-feltet på Nedre Hansa bli avsperret for andre ann BBB sine medlemmer???
Vi har nok fjortis jenter, men om vi skal få de som ikke gidder å betale medlemskap engang også. Da blir det for gale.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Nixon

Quote from: "Rasmus_brann"Vil BBB-feltet på Nedre Hansa bli avsperret for andre ann BBB sine medlemmer???
Vi har nok fjortis jenter, men om vi skal få de som ikke gidder å betale medlemskap engang også. Da blir det for gale.


Kan jo bare gi større BBB-rabatt enn det medlemsskapet koster. Da vil det lønne seg å være medlem.
Rød makt på Hansa

Rasmus_brann

Det var ikke poenget. Men det hadde ikke vært så dumt.
Vet nokken om det blir sperret (dvs. vanskelig å komme inn, ikke bare skilter der det står stopp).  Sånn at det ikke blir tusen fjortiser som bare står der fordi det e` "kult"...
Det bør selfølgelig være rabatt på billetter for oss i BBB, men bare ikke si det til fjortisene....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Quote from: "Rasmus_brann"Vil BBB-feltet på Nedre Hansa bli avsperret for andre ann BBB sine medlemmer???
Vi har nok fjortis jenter, men om vi skal få de som ikke gidder å betale medlemskap engang også. Da blir det for gale.


Nå er ikke alt avklart enda hvordan tribunen vil bli. Det som er sikkert er at vi vil jobbe for en rimeligere pris for våre medlemmer og gjerne tilby de bedre plasser enn ikke medlemmer. Dette er noe vi vil diskutere i Bataljonsstyre samt ta opp i komiteen vi skal opprette. Kan informere om at vi forhåpentligvis skal i møte med Brann ila neste uke hvor vi vil ta opp mye av det som er blitt spurt om her.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannfrelst

Nå er det jo ingen som hindrer oss i å overta Hansa neste år da? Om alle prøver å sikre seg partoutkort rundt om kring i Hansa er det jo lett og dra med andre folk. Satser på okkupasjon allerede neste år!
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Hva med å ha BBB-rabatt uansett hvilken tribune man sitter på? På denne måten vil det både lønne seg å være medlem, samtidig som at man slipper å få alle rabattjegerne samlet på supporterfeltet! Dessuten burde det ikke være barnerabatt på supporterfeltet, men i stedet veldig billige barnebilletter på familietribunen.
Legg ned hele klubben!

viks

Quote from: "krøvel vellevold"Hva med å ha BBB-rabatt uansett hvilken tribune man sitter på? På denne måten vil det både lønne seg å være medlem, samtidig som at man slipper å få alle rabattjegerne samlet på supporterfeltet! Dessuten burde det ikke være barnerabatt på supporterfeltet, men i stedet veldig billige barnebilletter på familietribunen.


Et bra forslag, men lite gjennomførbart...

SKB ville jo tapt store summer på og selge sine beste billetter til redusert pris. Og folk ville jo meldt seg inn i Bataljonen med kun billige billetter for øyemed. Ikke fordi de ønsket og markere sin støtte til Brann..Slike medlemmer kan vi godt være foruten også spør du meg.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Hadde det vært opp til meg hadde ingen fått rabatt da Brann, som viks sier, taper mye penger på det.
Det blir jo litt rart at mange vil ha mest mulig rabatt, for så å kritisere Brann for ikke å ha råd til å kjøpe nye spillere, eller å ha råd til å ikke selge eksisterende spillere.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "viks"
Quote from: "krøvel vellevold"Hva med å ha BBB-rabatt uansett hvilken tribune man sitter på? På denne måten vil det både lønne seg å være medlem, samtidig som at man slipper å få alle rabattjegerne samlet på supporterfeltet! Dessuten burde det ikke være barnerabatt på supporterfeltet, men i stedet veldig billige barnebilletter på familietribunen.


Et bra forslag, men lite gjennomførbart...

SKB ville jo tapt store summer på og selge sine beste billetter til redusert pris. Og folk ville jo meldt seg inn i Bataljonen med kun billige billetter for øyemed. Ikke fordi de ønsket og markere sin støtte til Brann..Slike medlemmer kan vi godt være foruten også spør du meg.


Nå er det faktisk ikke slik her i verden at man automatisk taper penger på å sette prisen ned. Nedsatt pris kan jo føre til økt etterspørsel.

Men hvis man er så livredde for å sette ned prisen for medlemmer; hva med å sette opp prisen for andre?

Eller et kompromiss: Ned 10 kr. for medlemmer og opp 10 kr. for ikke-medlemmer. Dvs. en prisdifferense på 20 kr. eller 260 kr. for 13 seriekamper...

Så til det om at folk vil melde seg inn i Bataljonen kun for å få billige billetter: Hva så? Flere medlemmer gir mer penger. Flere medlemmer gir også større makt i konflikter med Brann og NFF. Om folk melder seg inn for å få billige billetter, er man i hvert fall garantert at det er folk som går på kampene som melder seg inn... Hvilke andre medlemsfordeler har man? Ingen. Det gis ikke engang ut et medlemsblad, og turtilbudet er det jo de færreste som bryr seg om. Skal det være sånn at vi har 2000 medlemmer som er med for å "bevise" at de holder med Brann?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Oops! Jeg kom til å trykke på "sitér" i stedet for "endre".
Legg ned hele klubben!

Falken

Quote from: "Charmless Man"Den plasseringen er jo latterlig. Vil Bataljonen jobbe videre for å få f.eks de to midterste radene nede på Hansa fra neste sesong? Selv Brann kan vel finne på å ombestemme seg... Ellers er det vel bare for Bataljonens medlemmer å kjøpe partoutkort på nedre hansa, evt gå der på kampene...


En dårlig plan i.o.m at de aller fleste som per dags dato sitter på nedre del av Hansa har sesongkort. De kommer helt sikkert til å fornye neste år når Brann er gullfavoritt igjen!

uptas

Quote from: "Falken"
Quote from: "Charmless Man"Den plasseringen er jo latterlig. Vil Bataljonen jobbe videre for å få f.eks de to midterste radene nede på Hansa fra neste sesong? Selv Brann kan vel finne på å ombestemme seg... Ellers er det vel bare for Bataljonens medlemmer å kjøpe partoutkort på nedre hansa, evt gå der på kampene...


En dårlig plan i.o.m at de aller fleste som per dags dato sitter på nedre del av Hansa har sesongkort. De kommer helt sikkert til å fornye neste år når Brann er gullfavoritt igjen!


Problematikken kommer enten neste år eller året etter, så hvorfor ikke gjøre dette til neste år? Noen må flytte uansett og hvis det er bestemt at de stående skal flytte inn der kan vel det gjøres neste år?

Vedrørende ståplasser mener jeg fortsatt en ståtribune er og forblir en tribune uten seter. Masse med problemer med seter(tomme sider, plass til færre, mer ubehagelig å stå m.m.), ingen fordeler. Hva er Bataljonens argument for å ville stå på en sittetribune? Få vekk setene sier nå jeg

Bataljonen

Vi har nå avtalt et nytt møte med Brann som vil bli holdt om en uke halvannen. Vi vil så snart ny informasjon foreligger poste dette på bataljonen.no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Gull2006

Quote from: "Nixon"Hadde det vært opp til meg hadde ingen fått rabatt da Brann, som viks sier, taper mye penger på det.
Det blir jo litt rart at mange vil ha mest mulig rabatt, for så å kritisere Brann for ikke å ha råd til å kjøpe nye spillere, eller å ha råd til å ikke selge eksisterende spillere.


Vi som elsker fotball og Brann har råd til å betale noen hundrelapper for hver kamp!! Sesongkortet koster jo bare noen tusenlapper (og er verdt hver eneste krone).

Så jeg støtter alle som sier at rabattene må vekk. Det er bare tull å ha det. Med mindre man er student så er det billigst å ha sesongkort uansett.

Man kan eventuellt ha et felt som er rabatter på. Men det må ikke være supporter-feltet, det ødelegger mye, fordi en hel haug med folk som ikke burde være der kommer der pga blillige billetter!

Watson

Hvorfor er det blitt bestemt at Hansa skal være Bataljonens tribune på nye stadion?

På sist årsmøte sa Thorleif at Bjørn Dahl var svært positiv til at den nåværende Umbro-tribunen skulle bli "det nye store stå" også i fremtiden. Et av argumentene var en større markedsverdi i og med at TV kameraene filmer rett på den syngende kjernen i større deler av kampen.

Et spørsmål til. Hvorfor foretrekkes nedre Hansa for den syngede kjernen? Hvis Bataljonen hadde stått på øvre Hansa hadde det vel blitt lettere å dra med nedre del i syngingen, slik plasseringen var i kampen mot Lokomotiv Moskva.

BL

Quote from: "Watson"Et spørsmål til. Hvorfor foretrekkes nedre Hansa for den syngede kjernen? Hvis Bataljonen hadde stått på øvre Hansa hadde det vel blitt lettere å dra med nedre del i syngingen, slik plasseringen var i kampen mot Lokomotiv Moskva.


Vil tippe at et par av grunnene kan være at øvre del av Hansa per dags dato kan bidra en god del når det gjelder stemning. På øvre del av Hansa kan Brann kreve bra pris på billettene, mens på nedre har de råd til å gi "Bataljon-pris".
Hansa-
Felt Z

krøvel vellevold

Quote from: "Watson"Et spørsmål til. Hvorfor foretrekkes nedre Hansa for den syngede kjernen? Hvis Bataljonen hadde stått på øvre Hansa hadde det vel blitt lettere å dra med nedre del i syngingen, slik plasseringen var i kampen mot Lokomotiv Moskva.
Legg ned hele klubben!

Bataljonen

Riktig som krøvel sier at vi vil bli mye mer synlige på nedre del. Vi vil komme nærmere banen og spillerne. Man blir mer "gjemt" på øvre del. Prismessig vet jeg ikke om det er dyrere oppe eller nede men uansett skal vi forhandle frem en "egen" pris.


Nå skal vi ha møte med Brann ila neste uke så da får vi svar på endel spørsmål vi har.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Så lenge det blir dyrere enn familietribunen er vel alt i orden :p

Bataljonen

Vi har i dag sittet i møte med Brann og bla diskutert tribuneplassering for Bataljonen sesongen 2006. Vi har meddelt Brann at Felt S ikkerimeligere pris på sesongkort enn dagens nivå på Hansa.

Nå var ikke alle tilstede fra Brann på møtet pga reise, men en endelig avgjørelse på disse tingene vil skje ila et par dager.

Vi fikk også bekreftet på nytt at nedre del av Hansa blir disponibel for Bataljonen fra og med sesongen 2007.


Vi vil så snart ny informasjon foreligger poste dette på bataljonssiden.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Huff, bbb på en lang rekke bortover Hansa?

Nei!

På tide Brann prioriterer sine viktigste supportere igjen! Det er VI som kommer på alle kampene, borte, hjemme, cup, treiningskamper og alt. Ikke noen vanlige sesongkort folk på nedre del av Hansa.

Er lang fra fornøyd med denne løsningen, men eg regner med bbb prøver å gjøre sitt beste og det setter eg pris på.

rødesk

oen må gå...!

syma

4 øverste rader? Dette må være en vits. Er vel ikke på denne måten vi får stemning! Men selvfølgelig vil jo sikkert svært mange andre plassere seg på setene nedover. Men blir det da "forbudt" å stå på disse? Resten av de syngende da? Skal de spres rundt? Familiefolkene da. Skal de sitte midt innimellom osv osv.

Regner med dette ordner seg, og at de med sesongkort på nedre hansa som ikke passer inn, blir flyttet....

Yngve

Quote from: "NorthsideFCDH"Huff, bbb på en lang rekke bortover Hansa?

Nei!

På tide Brann prioriterer sine viktigste supportere igjen! Det er VI som kommer på alle kampene, borte, hjemme, cup, treiningskamper og alt. Ikke noen vanlige sesongkort folk på nedre del av Hansa.



Klovn

Kor mange var de mot Alliansi? 350? av 2500 tilskuarar.. De kjem berre om de får rimlege billettar. Super suportar.

xTaTic

Quote from: "Bataljonen"Vi har i dag sittet i møte med Brann og bla diskutert tribuneplassering for Bataljonen sesongen 2006. Vi har meddelt Brann at Felt S ikkerimeligere pris på sesongkort enn dagens nivå på Hansa.

Nå var ikke alle tilstede fra Brann på møtet pga reise, men en endelig avgjørelse på disse tingene vil skje ila et par dager.

Vi fikk også bekreftet på nytt at nedre del av Hansa blir disponibel for Bataljonen fra og med sesongen 2007.


Vi vil så snart ny informasjon foreligger poste dette på bataljonssiden.


Hvor mange er det som har sesongkort på storestå denne sesongen? Vil det være plasser å tilby til samtlige?

Northside

Quote from: "Yngve"
Quote from: "NorthsideFCDH"Huff, bbb på en lang rekke bortover Hansa?

Nei!

På tide Brann prioriterer sine viktigste supportere igjen! Det er VI som kommer på alle kampene, borte, hjemme, cup, treiningskamper og alt. Ikke noen vanlige sesongkort folk på nedre del av Hansa.



Klovn

Kor mange var de mot Alliansi? 350? av 2500 tilskuarar.. De kjem berre om de får rimlege billettar. Super suportar.


Eg regner Brann sin supportergruppe for mer viktig enn sesongkort folka på nedre Hansa. Sier ikke alle i bbb er mer "verd" enn sesongkortfolka på nedre Hansa, men i grove trekk så er vi det, noe selv en klovn burde tenkt seg frem til.

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Eg regner Brann sin supportergruppe for mer viktig enn sesongkort folka på nedre Hansa. Sier ikke alle i bbb er mer "verd" enn sesongkortfolka på nedre Hansa, men i grove trekk så er vi det, noe selv en klovn burde tenkt seg frem til.


Litt av et selvbilde her vil jeg si. Men det er jo egentlig opplagt at en gjeng med tenåringer med noen få år bak seg på Stadion er bedre supportere enn  hele nedre Hansa bare fordi de synger litt. Eller prøver å synge litt er vel en bedre beskrivelse...
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Eg regner Brann sin supportergruppe for mer viktig enn sesongkort folka på nedre Hansa. Sier ikke alle i bbb er mer "verd" enn sesongkortfolka på nedre Hansa, men i grove trekk så er vi det, noe selv en klovn burde tenkt seg frem til.


Litt av et selvbilde her vil jeg si. Men det er jo egentlig opplagt at en gjeng med tenåringer med noen få år bak seg på Stadion er bedre supportere enn  hele nedre Hansa bare fordi de synger litt. Eller prøver å synge litt er vel en bedre beskrivelse...


Herregud kor folk skulle henge seg opp i små detaljer her inne, ikke rart dette blir en useriøs debatt (sorry for avsporingen).

Du skjønner vel poenget mitt?

tj00m

Helt enig med NorthsideFCDH.. Mye viktigere for brann sin del med syngende supportere som lager liv enn familier som bare er på stadion for å se på..
Brann Bergens Stolthet!

Baronen

Quote from: "NorthsideFCDH"Huff, bbb på en lang rekke bortover Hansa?

Nei!

På tide Brann prioriterer sine viktigste supportere igjen! Det er VI som kommer på alle kampene, borte, hjemme, cup, treiningskamper og alt. Ikke noen vanlige sesongkort folk på nedre del av Hansa.

Er lang fra fornøyd med denne løsningen, men eg regner med bbb prøver å gjøre sitt beste og det setter eg pris på.


Noen har et noe oppblåst selvbilde her.  Når skal du få opp øynene og innse at gjengen på SS ikke blir sett på som de viktigste tilhengerne på stadion av Brann?  Store stå er en skygge av det den engang var, og fortjener ingen spesialbehandling i denne saken.  At dere får plasser på nedre Hansa fra og med 2007-sesongen, bør være mer enn godt nok.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Enig med Krøvel at en pølse blir helt håpløst. Man kunne jo flyttet litt rundt og fått like mange plasser i en mer kvadratisk form. Krøvel kan sikkert ta kalkulatoren sin og en skisseblokk opp på Stadion og tegne og fortelle!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Baronen"Noen har et noe oppblåst selvbilde her.  Når skal du få opp øynene og innse at gjengen på SS ikke blir sett på som de viktigste tilhengerne på stadion av Brann?


Man kan bli målløs av mindre...

Ellers er jeg selvsagt glad for at Bataljonen jobber med andre alternativer enn felt S. Overraskende mange vil ikke følge med bort der, selv for bare ett år. Og da er jeg redd for at hele SS kan bli spredt for alle vinder.

Når det gjelder pris bør BBB vurdere om de skal bruke dette som et virkemiddel til å prøve å heve alderssnittet på sin tribune. Hvis de ikke blir den billigste tribunen på Stadion kan man unngå disse yngste som bare henger der. Og gjør det samtidig mer attraktivt for de litt eldre å stå der.
Rød makt på Hansa

Xminator

Rent bortsett fra at de som flyttet først til Hansa faktisk brukte pris som viktigste argument og hadde forhandlet seg til en gruppe/student-rabatt med Brann. Det kan vel kanskje noen av Feltz-veteranene greie ut om (gjerne i form av ett lite essay med korrekt komma og tegnbruk :p)?

Northside

huff, noen må legge seg opp i hver minste detalje.

bbb som stod på ss er den syngene gruppen på stadion, derfor mener eg de bør prioriteres høyere enn en famlilie på nedre Hansa med sesongkort, er det så vansklig å få med seg? Det er sikkert mange på hansa med sesongkort som følger Brann like mye som oss i bbb, men i grove trekk så sa eg at bbb er mye viktigere enn folkene på nedre Hansa, og det står eg for.

Brann skulle gjort det på denne måten:
Sagt til de med sesongkort på nedre Hansa at de må flytte neste år pga vi driver med utbygging og må prioritere supportergruppen vår og de som synger/lager stemning. Det er også viktig at bbb samles på Hansa med de andre super supporterene som nixon og co som synger hele tiden og støtter laget i tykt å tynt. Når disse to gruppene samles, dvs bbb og alle de som synger på Hansa, så vil vi få en av norges største syngene grupper (håper eg), og det er noe Brann bør prioritere!

Go Up