• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ham kam-Brann,Når?

Started by Somafan, October 04, 2005, 10:53:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Somafan

Jeg lurer på om det er noen som kan si med sikkerhet,når Ham-Kam-Brann spilles! På Brann.no står det 29okt og her på Bataljonen står det 30 okt! Greit å vite når man skal kjøpe flybill!
et skal skje som i 63!

daya

siden dette er siste serierunde, så spilles alle kampene på lørdag 29 okt kl 1800.

hilsen brann fan på hamar

mobli

Når vi først er inne på kamptidspunkt, er det noen sjanse for at Brann-Odd flyttes?
På billetten står det "Kamptidspunkt ikke fastsatt", eller noe slik

Xminator

De to siste serierundene spilles vel i henhold til tradisjon på samme dag og på samme klokkeslett for å ikke gi noen lag en fordel. Så får vi se om TV-rettigheter veier tyngre enn rettferdighetsprinsippet i gull/RL/nedrykkskamp.

Somafan

Takk for informasjonen! Ser at Tidspunktet er skiftet innpå her også nå:)
et skal skje som i 63!

KennethS

Quote from: "Xminator"De to siste serierundene spilles vel i henhold til tradisjon på samme dag og på samme klokkeslett for å ikke gi noen lag en fordel. Så får vi se om TV-rettigheter veier tyngre enn rettferdighetsprinsippet i gull/RL/nedrykkskamp.


E bare siste serierunde som spilles samtidig.
tå på Brann

Xminator

Sikker på det? Var det ikke noe av grunnen til at VIF måtte spille to kamper tett i hverandre for litt siden og var sure for det en stund?

Motyka

Mener bestemt at i de to siste omgangene skal kampene spilles samtidig.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Rasmus_brann

Nå når vi e innpå temaet "hamkam-Brann"... Arangerer Bataljonen tur til denne kampen?? Nokken som vet pris? Tid?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

Quote from: "Rasmus_brann"Nå når vi e innpå temaet "hamkam-Brann"... Arangerer Bataljonen tur til denne kampen?? Nokken som vet pris? Tid?


det gjør de garantert... blir sikkert buss for rundt 400 spenn. Hadde vært fett med tog då egentlig, hører mange har planer om å reise :D

Rasmus_brann

Eg tenkte å ta turen bortover.... Men vi må jo nesten "skremme" briskeby-banden, på en eller annen måte.... Nokke kul tifo? kreppruller? ny sang? (nokke som runger litt) Eller bare nokke utenom det vanlige...
Det er jo siste serierunde, får jo ikke smake skikkelig "Brann-sus", før neste år, med mindre det blir Royal-league, med 280 kalde brann supportere på marinlyst en kald torsdag ettermiddag.....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Bataljonen

Quote from: "Rasmus_brann"Nå når vi e innpå temaet "hamkam-Brann"... Arangerer Bataljonen tur til denne kampen?? Nokken som vet pris? Tid?



Ja det vil bli tur til denne kampen ! Og det kommer kanskje en liten overraskelse til noen :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

daya

til info.

Det lønner seg ikke å ta tog til hamar, da må du innom oslo først for så å bytte tog. Anbefaler buss på det sterkeste.

Hadde vært jævlig kult å satt briskeby banden på plass ja, og vise hvordan ordentlige supportere skal være.

BrannSupporter

Jeg skal selføgelig på kampen!

Briskebybanden på hjemmebane er ikke så mye og sktyte av, så det bør ikke være noe problem å synge ut de vil jeg tro.

Go Up