• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen ute resten av sesongen!

Started by tintin, September 26, 2005, 14:43:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4362&brann=4076c51ea64d53650f629716c9ffca09

ikkje d at det er så lenge igjen, men er "bare" 5 poeng opp til 3 plass, alt er mulig. Synd med Martin...

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Da blir det Haugen som skal makke Charlie på midten i de resterende kampene. Ikke akurrat finlissepasninger og overblikk av dimensjoner, men løping løping og løping. Kanskje greit det i overgangsfase. Jeg stoler uansett på at Charlie fikser biffen i Moskva ;-) Brann 2 slår Moskva 2-0
:-D

Fullblods skadefri tropp til 2006 !! for... "det skal skje"

AtroZ

Eneste som gleder meg med hele saken er: "Diagnosen er kronisk overbelastning i muskulaturen i innsiden av venstre lår, og Branns nye medisinske teamleder, Ola Jøsendal, har nå satt foten ned og bestemt at det vil være uforsvarlig å spille mer fotball denne sesongen."

Påtide at det skjer noe.. Skaff gjerne flere nye fjes.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Charlie Winters

koffor i helvete kjøpte vi ikkje grindheim, og brukte pengene på noe annet???
RANN vinner!

Nixon

Quote from: "Charlie Winters"koffor i helvete kjøpte vi ikkje grindheim, og brukte pengene på noe annet???


Kanskje fordi det er svært få forunt å se inn i fremtiden...
Rød makt på Hansa

tintin

når andresen er borte, mener eg vi bør putte opp igjen scharner på midten. Vi har ingen bedre alternativer sånn som eg ser d...

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

moffy_

Quote from: "AtroZ"Hvem skal spille midtstopper da???
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Motyka

Quote from: "Charlie Winters"koffor i helvete kjøpte vi ikkje grindheim, og brukte pengene på noe annet???


Det ene hadde ikke utelukket det andre. Vi kunne kjøpt Grindheim også om vår geniale trener bare hadde giddet å tatt turen til Haugesund for å se at han kunne løpe.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

lewis

Hadde det medisinske støtteapparatet til stabæk satt foten ned på samme tid i fjor, hadde det sett mye lysere ut for andresen i år. Serieavslutningen gjorde mer skade for andresen enn han var klar over. Så vi får håpe at andresen er HELT "fit for fight" til neste sesong...
Då blir det andre boller...

Svante!!

Hvis vi for en gang skal vinne et seriegull igjen må vi bli bedre til å handle, eller få en til å fortelle hvilket engasjement og historie det er til Roman
rann er best

BrannSupporter

Quote from: "lewis"Hadde det medisinske støtteapparatet til stabæk satt foten ned på samme tid i fjor, hadde det sett mye lysere ut for andresen i år. Serieavslutningen gjorde mer skade for andresen enn han var klar over. Så vi får håpe at andresen er HELT "fit for fight" til neste sesong...
Då blir det andre boller...


Men hvis Brann hadde kjempet om gullet i år, skal vi ikke se bort i fra at Martin Andresen ville blitt brukt i de 4 siste kampene også.

gjøken

Endelig blir vi kvitt det fjolset fra banen... har ingenting i Brann å gjøre så lenge han ikkje klarer å jogge etter motspillerene engang... en skam for norge at han er kaptein,,, Enda verre for brann som e så tett i pappen å kjøper en skadd spiller for millioner og ikkje har råd til flere spillere...  

Petter Vaagan Moen kom Hit og bli GUD!
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Falkman

.. nesten fristenede å ta det oppgitte bostedet ditt bokstavelig.. du virker å være en veldig bitter mann, Gjøken. kommer du te å glede deg når vi  vinner serien med Martin som kaptein neste år??

Toa

Quote from: "gjøken"Endelig blir vi kvitt det fjolset fra banen... har ingenting i Brann å gjøre så lenge han ikkje klarer å jogge etter motspillerene engang... en skam for norge at han er kaptein,,, Enda verre for brann som e så tett i pappen å kjøper en skadd spiller for millioner og ikkje har råd til flere spillere...  

Petter Vaagan Moen kom Hit og bli GUD!


Om Andresen er en skam for Norge, er ihvertfall du en stor og flau skam for Bergen og Brann. Patetiske menneske.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

gjøken

Ja jeg kommer til å glede meg neste år hvis vi vinner gull med han som kaptein for brann... men DET for bli neste år... Men per dags dato har han ingenting å gjøre på banen... og han burde heller aldri vist seg på banen så lenge han er skadet.....

Toa:

Vel, sier vel litt om deg hvilken drømme verden du bor i...   Ser fakta i øynene. Han kan jo f... ikkje løpe etter motstanderene engang......

Tenk over det du...
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

naitsirk


Toa

Quote from: "gjøken"Ja jeg kommer til å glede meg neste år hvis vi vinner gull med han som kaptein for brann... men DET for bli neste år... Men per dags dato har han ingenting å gjøre på banen... og han burde heller aldri vist seg på banen så lenge han er skadet.....

Toa:

Vel, sier vel litt om deg hvilken drømme verden du bor i...   Ser fakta i øynene. Han kan jo f... ikkje løpe etter motstanderene engang......

Tenk over det du...


Ja nå tenker jeg hardt.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

runarnormann

Dette er faktisk det foerste voksne trekket Brann har gjort i aar.  Andresen trenger tid til aa bli frisk.  Alle vet hvilken spiller han er paa sitt beste.  Han kommer ikke paa det nivaaet igjen uten aa bli frisk.  

Mjelde maa gaa!  Vet det ikke er relevant i denne saken, jeg foeler bare det ikke kan sies for ofte.
egenden Alf Dahl

Go Up