• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spørreundersøkelse

Started by brannfan88, September 26, 2005, 12:37:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannfan88

Hei.

Jeg driver en spørreundersøkelse blant Brann-supportere om Branns markedsverdi, og sponsorer og alt mulig sånt (skolegreier), og har to enkle spørsmål jeg håper dere kan svare ja eller nei på.

1. Bruker du bevisst varer/tjenester fra en bedrift fordi de sponser Brann?

2. har du byttet mobilabonnement til Chess etter alle pengene de har investert i klubben, på grunn av dette?

mobli

1. Nei. Eneste norske produktene her er Jarlsberg ost.

2. Nei. Chess finnes ikke her

Gull2006

Nix. Men det er jo ikke å komme bort i fra at Volvik har markedført seg på en meget bra måte.

Daniel

1. Ja det gjør eg!

2. Ja bytta ut alle abbonementene på firmaet til Chess, ca 10 stk.

eksilbergenser

lt for Brann!

Lennono8


Girb

1. Nei, ikke egentlig.
2. Ja, byttet også ut hele firmarekken av abonnementer etter kjøpet av Kvisvik (rundt 10 stk det også).

anita


johsmag


Nemesis

1. Ja, men ikke for en hver pris. Hansa ok, Bkk nei!   Er mer bevist pÃ¥ Ã¥ unngÃ¥ andre sine sponsorer som Nordlands banken og Smart klubb :p


2. Byttet til Chess etter raymond kjøpet, men også fordi de var billigst, er nok ikke like lojal hvis jeg finner en billigere leverandør som ikke sponser andre klubber......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

brannsupporteren:-D

url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Brannmann rob


Alexåsane

1- Ja.
2- Nei, grunnet bildingstid.. Chess neste, men det er mer pga de er billig!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BrannSupporter


jinxter

Quote from: "brannfan88"Hei.

Jeg driver en spørreundersøkelse blant Brann-supportere om Branns markedsverdi, og sponsorer og alt mulig sånt (skolegreier), og har to enkle spørsmål jeg håper dere kan svare ja eller nei på.

1. Bruker du bevisst varer/tjenester fra en bedrift fordi de sponser Brann?

2. har du byttet mobilabonnement til Chess etter alle pengene de har investert i klubben, på grunn av dette?


1) Nja, vanligvis ikke.

2) Ja, Chess har gjort mer for Brann enn vanlige sponsorer, så jeg synes jeg burde støtte dem tilbake. Hadde andre sponsorer gjort like mye, hadde jeg vurdert å bøtte når det gjelder andre ting enn mobil-abbo også.

BRANN gutten fra Os!

1. ja ofte

2. nei, men eg trur eg skal
RANN<3

rikstad

1. ja

2. ja/ men også fordi de e billig!
i e BRANN fra BERGEN

R.I.P.Super-ray

1. Bruker du bevisst varer/tjenester fra en bedrift fordi de sponser Brann?
NEI

2. har du byttet mobilabonnement til Chess etter alle pengene de har spyttet inni Brann? Nei, men skulle bytte til Chess etter raymond kjøpet, men internett hang seg opp, og ingen svarte på Chess kundeservide. Lot det være med det..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Brannfrelst

1. Nei
2. Hadde Chess før de kjøpte Raymond for å si det slik.
2.10.07-Gullet kom hem!

Charlie Winters

RANN vinner!

moffy_

1) Ja, det er klart.. Og prøver også å bikotte andres lag sine sponsorer..

2) Nei! Kunne aldri tenke meg å spytte inn penger i Fredrikstad slik at de kan hente flere Brann spillere.. Kvisvik ble hentet med Chess-penger!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Stalin

Selvfølgelig nei til begge 2..

Super Hasund

1. Ja!! Her går d i hansa, toro, gaia å vestlandsbanken for min del
2. Naj. Men d isje lenge te eg kan svare ja for å si d sånn
La Folket Synge

*Feltz*

Rasmus_brann

1. Noe en gang iblant som toro og Hansa.. Også motsatt f eks. drikker ikke Ringnes av prinsipp, pga.cupfinalen. Boikotter også nokken andre sponsorer til andre lag.

2.Nei
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Sharpy

1. Nei

2. Njei, men er inne på tanken
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

brannjente

RANN Bergens stolthet

Jonasbrann1

Blod e tjukkare enn vann

lewis

1. Nei

2. Ja/fordi det er billig

Bygdetulling

1) I grunn ikke. Ser ikke helt hva det skulle være. Har alltid vært kunde i Sparebanken Vest, helt siden mine foreldre opprettet konto til meg for 21 år siden. Spiser gjerne Toro-mat, men det fordi det gjerne er det beste alternativet når man må ty til pose-mat. Ofte det eneste, faktisk. Og Hansa øl har jeg aldri vært veldig begeistret for. Ikke boikotter jeg Ringnes heller. Jeg drikker rett nok ikke Ringnes, men det fordi det smaker piss, ikke på grunn av prinsipp (man kan si mye flott om Norge, men når det gjelder øl er vi helt på tryne). Ellers aner jeg knapt hvem som sponser klubben. Draktreklame irriterer, mer enn det intereserer.

2) Nei, men det er først og fremst fordi jeg ikke har noen problemer med det abonomentet jeg har, samt at jeg er en utrolig lat person.

Beklager at dette strengt tatt var mer enn det ble spurt om, men jeg kjeder meg...
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Gull2006

Quote from: "R.I.P.Super-ray"1. Bruker du bevisst varer/tjenester fra en bedrift fordi de sponser Brann?
NEI

2. har du byttet mobilabonnement til Chess etter alle pengene de har spyttet inni Brann? Nei, men skulle bytte til Chess etter raymond kjøpet, men internett hang seg opp, og ingen svarte på Chess kundeservide. Lot det være med det..


Jeg har selv NetCom og er kjempefornøyd med bla. kundeservicen der. Det er en av de viktigste grunnene til at jeg ikke har skiftet til Chess. At kundene får god service er veldig viktig. Ikke alltid det billigste som appelerer mest hos meg. At Chess sponser Brann har ingen effekt på hvilket selskap jeg velger å benytte meg av.

Stoffi

1) Ja, har innført en Hansa-only regel i kjøleskapet og jobber aktivt for å få kompiser til å drikke Hansa i stedet for Tuborg, og det har lyktes på endel av dem. Boikotter også Ringnes produserte øl og ringnes utesteder.


2) Jeg skulle skifte til Chess, men så kom Netcom i forkjøpet og gikk ned i pris.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brannfan88

Takk for alle svar! Håper på flere!

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

YadaYada

1. Ja, Hansa spesielt.
2. Nei.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Leffen

1.nei
2.nei. noextras er billigere.

Rasmus_brann

Ka var poenget med denne spørreundersøkelsen???
Eller var det bare gøøøy?
HÃ¥per du har noen som helst tilknytting til Brann sine sponsoravtaler??
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

morten_61

Jeg har kuttet ut Hafslund sikkerhet pga de støtter vif : )
1 Ja
2 Ja

Ricky

Quote from: "brannfan88"Hei.

Jeg driver en spørreundersøkelse blant Brann-supportere om Branns markedsverdi, og sponsorer og alt mulig sånt (skolegreier), og har to enkle spørsmål jeg håper dere kan svare ja eller nei på.

1. Bruker du bevisst varer/tjenester fra en bedrift fordi de sponser Brann?

2. har du byttet mobilabonnement til Chess etter alle pengene de har investert i klubben, på grunn av dette?



1. Ja, helt klart. Selv bedrifter som har vært aktive i sponsingen av Brann tidligere (men som ikke er det lengre), foretrekkes foran andre.

2. Nei, siden jeg ser det slik at det er Idar Vollvik personlig som står bak investeringene.

Straffe!!!

1. Ja. Ikke bastant, men bevisst og så ofte som fornuftig gjennomførbart. Er helt klart bevisst i.f.t. hvor jeg bør handle og særlig hvor jeg IKKE bør handle.

2. Nei, desverre. Har ikke mulighet ettersom har sentral mobilavtale med jobben jeg er forpliktet til, men har fått flere andre til å ringe telenor og si at de blir kuttet ut grunnet sponsing av andre lag, og deretter gått til Chess.

brannfan88

Quote from: "Rasmus_brann"Ka var poenget med denne spørreundersøkelsen???
Eller var det bare gøøøy?
HÃ¥per du har noen som helst tilknytting til Brann sine sponsoravtaler??


Nei, har ingen tilknytning til branns sponsoravtaler, det er vel mer skoleprosjekt det går i. :)

moffy_

Ke d går i med at alle skal støtte Hansa?? Ingen som har fått med seg at de også sponser VIF?? Slikt bør markeres med boikott...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

KennethS

tå på Brann

Stoffi

Quote from: "moffy_"Ke d går i med at alle skal støtte Hansa?? Ingen som har fått med seg at de også sponser VIF?? Slikt bør markeres med boikott...


Hansa er ikke bare en Brann sponsor, men også en bergensk institusjon, en del av stoltheten vår.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up