• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklepp elendig

Started by jegløh, September 26, 2005, 09:35:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jegløh

Mener at Huseklepps immunitet mot kritikk er over. Han er relativt ung, bergenser og faren spilte i Brann. Likevel: har vi sett en mer puslete spiller spille voksenfotball for Brann? Nei? Nettopp.

Hans tid på laget (spesiellt bortekamper) bør være kortvarig. Igår minte det meg litt om naturprogrammene fra BBC hvor spekkhoggeren kaster selungen rundt for moroskyld før han spiser den.

Mener at minstevekt på en Brannspiller bør være 60kg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Toa

Han veier 72 kilo. Andresen er 75...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

jegløh

Quote from: "Toa"Han veier 72 kilo. Andresen er 75...


Fascinerende. Martin A spiller som en mann. Erik H spiller som en guttespiller.

Forresten, noen som har merket Fyllingens utvikling siden de mistet "stjernen"?

Jeg var like begeistret som alle andre da han scoret etter 19 sekunder. Siden Ffk kampen har han spilt mot LSK (sørgelig), Moskva (sørgelig), Start (bra 2. omgang) og Lyn (pinlig).
La han få en periode på benken, mener nå jeg.,
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Huseklepp får uten tvil problemer når han møter et veldig aggressivt forsvar som ikke lar han få tid og rom. Da bli det litt guttespilleraktig over han.

Men la nå ikke dette negative helt overskygge det faktum at vi har å gjøre med et kjempetalent. Kanskje noen kamper som innbytter der han kommer inn når forsvaret begynner å bli trøtte kan være en løsning? For en ting er sikkert: Han må spille skal han bli bedre!
Rød makt på Hansa

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Quote from: "jegløh"Mener at Huseklepps immunitet mot kritikk er over. Han er relativt ung, bergenser og faren spilte i Brann. Likevel: har vi sett en mer puslete spiller spille voksenfotball for Brann? Nei? Nettopp.

Hans tid på laget (spesiellt bortekamper) bør være kortvarig. Igår minte det meg litt om naturprogrammene fra BBC hvor spekkhoggeren kaster selungen rundt for moroskyld før han spiser den.

Mener at minstevekt på en Brannspiller bør være 60kg.

jegløh

Selvsagt er det folk her inne som mener han har immunitet mot kritikk. Hadde MK gjort nøyaktig samme ting som EH ville han blitt slaktet.

Det jeg har sett av han så langt sier meg at han faller gjennom på dette nivået.

Og dessuten Xminator, hvis det er så enkelt å paralysere Huseklepp i en kamp, hvilke forsvarsspillere kommer ikke til å gjøre det i fremtiden?

Tipper EH spiller i Vadmyra når vi skriver oktober 2006.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Det er 4 kamper Jegløh. De fleste advarte om at det kom til å svinge. Du burde heller bekymre deg over at det er så lett å springe fra Fotballguden. Hva skal vi gjøre om alle lagene fortsetter med det?

Dette er en del av læreprosessen til Huseklepp. Huseklepp gjorde mye bra i går også. Han var en av de få som faktisk traff medspillere med pasninger. Og fortsatte å prøve selv om han ble grisetaklet av motspillere. Det må være lov å prøve på det litt utenom det vanlige også i Brann.

Beklager Jegløh, men du følger opp med enda en kritikktråd mot spillere som overhode ikke har gjort seg fortjent til en slik en. Fortsett med å tenke så positivt (og så kutter jeg avslutningen av setning som var "din jævla sutrekopp").

jegløh

Quote from: "Xminator"Beklager Jegløh, men du følger opp med enda en kritikktråd mot spillere som overhode ikke har gjort seg fortjent til en slik en. Fortsett med å tenke så positivt (og så kutter jeg avslutningen av setning som var "din jævla sutrekopp").


Beklager, Xminator. Hadde du bare fortalt oss hvilke spillere som har gjort seg fortjent til en kritikktråd, så hadde vi naturligvis rettet oss etter det. Vet at dere i saueflokken blir usikker når andre enn Sanne og Knudsen blir kritisert.

Foreslår at dere tar et møtet og kommer frem til et samlet syn på alle spillerne slik at jeg kan ta det til etteretning og ikke uro dere ved å bevege meg ved siden av stien.

Merker at du igjen bruker barnslige fornærmelser. Må være fælt å være så bitter.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Noterer meg at du tar deg nærme av å bli kalt sutrekopp. Noen ganger må man jo få høre hva man faktisk er, og det tåler vel du også siden du er så glad i å dele ut kritikk av både det ene og det andre selv. Du står i det hele tatt for en kritikk-kultur som er direkte skadelig og overhode ikke har noen konstruktiv bakgrunn.

Det var rikelig av dem som slaktet Opdal i fjor høst. Nå har Huseklepp spilt en forbannet god kamp, to godkjente og en under nivået. Det er jo en mulighet for at du ser en trend allerede nå, men jeg velger å fokusere på de positive egenskapene Huseklepp har. Viljen til å utfordre, evnen til å komme ut av pressede situasjoner med ballen, og spillegleden.

Når det er sagt, han får ikke mye spilletid neste sesong. Om han faktisk spiller mye betyr det at Vaagan Moen eller Ludvigsen har floppet. Og det vil vi vel ikke?

jegløh

Quote from: "Nixon" Kanskje noen kamper som innbytter der han kommer inn når forsvaret begynner å bli trøtte kan være en løsning? For en ting er sikkert: Han må spille skal han bli bedre![/quote

Ser poenget ditt, Nixon, men mener fremdeles at han er for sped til å bite tilstrekkelig fra seg.

Likefullt, det er som en frisk innsatsfull innbytter han ville gjort seg best mot slitne backer.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

runarnormann

Huseklepp er langt fra det store talentet som noen hevder, men det er viktig aa gi ham tid.  Denne prosessen boer innholde kamper for Brann 2 og komme innpaa naar det er 10-15 minutter igjen.  Det er ogsaa viktig aa huske at det ikke er Huseklepps feil at han per dags dato ikke er god nok og at det er MIM som nok en gang viser sin udugelighet som trener ved aa kaste stakkaren til ulvene gang paa gang.

Det som bekymrer meg mest er Xminators barnslige tone i debattforumet.  Har alltid hatt sansen for the x-man.  99% av tilfellene uenig med ham, men likevel en det gaar an aa ha en skikkelig debatt med.  Akkurat for oeyeblikket holder det ikke maal.  Haaper han snart er frisk igjen.  God bedring Xminator, ser frem til skikkelige diskusjoner med deg igjen!
egenden Alf Dahl

Nixon

Quote from: "runarnormann"Det er ogsaa viktig aa huske at det ikke er Huseklepps feil at han per dags dato ikke er god nok og at det er MIM som nok en gang viser sin udugelighet som trener ved aa kaste stakkaren til ulvene gang paa gang.


Mot Fredrikstad var det vel Huseklepp som var ulven! Noe som viste at han absolutt har noe her å gjøre. At det går litt opp og ned har han til felles med ganske mange andre Brannspillere. Også en folkehelt som Miller har sine dårlige dager selv om mange ikke liker å snakke om det.

Apropos at Mjelde skal være så udugelig: Vi kan jo alle tenke oss hva som hadde skjedd her på forumet dersom Huseklepp (etter oppvisningen mot Birmingham, pluss noen gode innhopp) ikke hadde fått sjansen fra start på bekostning av en svak Knudsen eller Walde. Opprør sier jeg dere!
Rød makt på Hansa

enavgutta

Jeg foreslår at "jegløh" tar seg en røyk på pauserommet med sin meningsfelle Langeland. Så kan dere frotse i deres tabloide populisme i kor !

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Det er ogsaa viktig aa huske at det ikke er Huseklepps feil at han per dags dato ikke er god nok og at det er MIM som nok en gang viser sin udugelighet som trener ved aa kaste stakkaren til ulvene gang paa gang.


Mot Fredrikstad var det vel Huseklepp som var ulven! Noe som viste at han absolutt har noe her å gjøre. At det går litt opp og ned har han til felles med ganske mange andre Brannspillere. Også en folkehelt som Miller har sine dårlige dager selv om mange ikke liker å snakke om det.

Apropos at Mjelde skal være så udugelig: Vi kan jo alle tenke oss hva som hadde skjedd her på forumet dersom Huseklepp (etter oppvisningen mot Birmingham, pluss noen gode innhopp) ikke hadde fått sjansen fra start på bekostning av en svak Knudsen eller Walde. Opprør sier jeg dere!


Enig i at Huseklepp maa faa sjansen, noe jeg forresten sa i den delen av innlegget du 'glemte' aa ta med i siteringen.  Men det er noe annet aa spille mot laget som ligger tredje sist paa tabellen, enn borte mot et lag som sloss om medalje.  Jeg understreker nok en gang at jeg ikke er en svoren motstander av Huseklepp, som Fyllingsdoel vil jeg ham alt godt.  Men han har mye aa laere.
egenden Alf Dahl

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Xminator

Er strengt tatt fornøyd om han blir en liten På Strand og i Brann til fylte 36 år :p

Motyka

Quote from: "jegløh"


Mener du en afrikansk blondine?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Mr_Soma

Denne "saken" gir meg klare assosiasjoner til en viss australier som gjorde omtrent det samme som Huseklepp i fjor.

2 mål hjemme mot Molde i seriedebuten, og dagen etter så var han på alles lepper, mens hovedpersonen selv lå som ett slakt på Vannkanten med hele pressebergen og litt til på slep - noe som Huseklepp heldigvis holdt seg for god til.

Så gikk det trått i de kommende kampene og han scoret heller ikke mål.

Og misnøyen begynte å bre seg utover i supporterrekkene.

Gi Huseklepp tid folkens! Han er ikke noe talent,han er tross alt 21 år (som PVM), men kan viderutvikle seg som spiller, og bli stabilt god å prestere gjevnt på dette nivået om han får spilletid.

Er det noen som er ett talent her i landet så er det Skjelbred i RBK.


Lurkin

Han er en av de få som faktisk tørr å utfordre, så gi han tillitt.

Er forsåvidt bedre enn de kantene vi har anyway.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Quote from: "Lurkin"Han er en av de få som faktisk tørr å utfordre, så gi han tillitt.

Er forsåvidt bedre enn de kantene vi har anyway.

Helt enig. Har ikke sett noen på Brann i år med den farten og evnen til å runde en back, komme seg til linjen og legge inn. Han har fart, er respektløs og tør å utfordre som Lurkin sier. Til de av dere som ikke kan gi gutten, ett lokalt talent (for det er han), mer enn 4 kamper på toppnivå (hvorav han har vært veldig god i en og sjef i en annen) før dere begynner hylekoret, har jeg bare en ting å si: Gå hem å grin te din mor då!!!!

God natt til dere!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

naitsirk

"2 mål hjemme mot Molde i seriedebuten, og dagen etter så var han på alles lepper, mens hovedpersonen selv lå som ett slakt på Vannkanten med hele pressebergen og litt til på slep - noe som Huseklepp heldigvis holdt seg for god til."

no har jo huseklepp spelt fleire gode kamper i motsetning til bigmac som hadde ein god kamp i fjor.

jegløh

I bortekampene han har spilt så langt har han vært dårligere enn Sanne på sitt absolutt dårligste. Er det urimelig å kritisere en spiller som var god mot ffk, god 2. omgang mot Start og drittelendig borte mot LSK og Lyn?

Har han ikke vist at han har for store mangler?

Hvor gammel er du når ordet talent ikke kan brukes lenger?

Det at han er blitt avisens kjæledegge gir jeg blaffen i; prestasjonene er ikke god nok.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

janjan

Sørgelig og helt kunnskapsløst. Og Brann-supporterne fortviler over at talentene ikke blomstrer i klubben? hmmm

Rudi

Og der var han inne på U21-landslaget  :)
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Xminator

Det er bare å gratulere! Skikkelig plaster på såret for grisespillet fra lynspillerene :)

Candyman

Må få gratulere jeg og. Kjempegøy for Erik H. Og forbeholder meg retten til å kalle han talent, pga. hans lave alder. Man slutter ikke å være talent for det man ikke er på landslaget når man er 18.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Ricky

Quote from: "jegløh"I bortekampene han har spilt så langt har han vært dårligere enn Sanne på sitt absolutt dårligste. Er det urimelig å kritisere en spiller som var god mot ffk, god 2. omgang mot Start og drittelendig borte mot LSK og Lyn?
Har han ikke vist at han har for store mangler?


Typisk "glasset er halvtomt"-depresjon. Du synes at han gjennom LSK- og Lyn-kampen har vist hvor dårlig han er. Mens vi andre synes at han gjennom FFK- og Start-kampen har vist hvor god han er.
Hvis du er ute etter en spiller som presterer til en 8'er i hver eneste kamp, da kan du like gjerne bare sette deg på en rakett til månen, for her nede på jorden finner du ihvertfall ingen.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Leffen

hallaien, hva er vårt alternativ?

Motyka

Quote from: "Ricky"Felles for Huseklepps gode kamper er at han har fått spille på venstresiden, og midtbanen har vært meget aktiv både som ballvinnere og som pasningsalternativer.
Felles for Huseklepps dårlige kamper er at Branns midtbane har vært helt håpløs, samt at han også til tider har måttet sulle rundt på høyrekanten.

Så sant Branns midtbane skjerper seg og tar seg av det fysiske duellspillet, så er jeg sikker på at vi igjen vil se Huseklepp skjære inn mot 16-meteren med ballen i beina.


Du er klar over at Huseklepp faktisk utgjør 1/4 av midtbanen?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Ricky

Huseklepp er en offensiv ving, ikke en Kvisvik-midtbaneving. Han har lite til ingenting å gjøre sentralt på banen (i ballvinnerområdet), hvilket nok er hvorfor stopperne våre i større grad har begynt å gå opp i støtte for de to sentrale på midten.

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Rudi"Og der var han inne på U21-landslaget  :)


Skandale! Thoresen må gå!:)


Legger merke til at flere og flere bruker Ivar Hoff og Thoresen som basis for sine meninger.  Mulig folk ikke synes de er saa hakkande gale som trenere likevel.

Hmmmm.  Lurer paa hva (hvem) forklaringen kan vaere...
egenden Alf Dahl

Nixon

Ivar Hoff var en dårlig vits som Branntrener og er det fortsatt.
Thoresen derimot har vel vist både i LSK og som landslagstrener at han har mye mer å fare med enn det han fikk vist i Bergen. Trenerjobben i Brann kom nok litt tidlig for den godeste Thoresen.
Rød makt på Hansa

jegløh

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Rudi"Og der var han inne på U21-landslaget  :)


Skandale! Thoresen må gå!:)


Ja, runarnormann, pussig at Hallvar Thoresen det siste døgnet har mestret kunsten å forstå det perfekte fotballspill. Nixon var sikkert en av dem som mente Thoresen fikk altfor lite tid og han tross alt gjorde det meste rett i Brann.

Skal bli artig neste gang Langeland skriver en setning som underbygger en debattants påstand. Vil ikke være ende på mannens intellekt og klarsynthet.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nixon

Quote from: "jegløh"Nixon var sikkert en av dem som mente Thoresen fikk altfor lite tid og han tross alt gjorde det meste rett i Brann.


Vel, nå skriver jeg i innlegget mitt at trenerjobben i Brann kom litt for tidlig for Thoresen. Implisitt at han ikke gjorde det meste rett tidlig på 90-tallet i Brann. Men det betyr vel ikke at han, i likhet med de fleste andre, ikke har hatt en utvikling siden den gang?
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jegløh"Nixon var sikkert en av dem som mente Thoresen fikk altfor lite tid og han tross alt gjorde det meste rett i Brann.


Vel, nå skriver jeg i innlegget mitt at trenerjobben i Brann kom litt for tidlig for Thoresen. Implisitt at han ikke gjorde det meste rett tidlig på 90-tallet i Brann. Men det betyr vel ikke at han, i likhet med de fleste andre, ikke har hatt en utvikling siden den gang?


Merkelig at du ikke aksepterer at Brannjobben kom litt tidlig for Mjelde.
egenden Alf Dahl

Nixon

Quote from: "runarnormann"Merkelig at du ikke aksepterer at Brannjobben kom litt tidlig for Mjelde.


Synes ikke jeg er merkelig. Mjelde har etter min mening hatt en god læringskurve siden han startet. Og det er en stor forskjell på Mjelde og Thoresen, eller Teitur for den saks skyld: Mjelde er en ydmyk trenertype som ikke er for stolt til å trekke veksler på folk rundt seg. Min mening er at han er rette mannen for Brann!
Rød makt på Hansa

jegløh

Quote from: "Ricky"Hvis du er ute etter en spiller som presterer til en 8'er i hver eneste kamp, da kan du like gjerne bare sette deg på en rakett til månen, for her nede på jorden finner du ihvertfall ingen.


Er ute etter en spiller som fra tid til annen presterer bedre enn enn 1'er på bortekamper. Trenger ikke dra utenfor planeten vår for å finne større potensiell enn Huseklepp. Trenger knapt dra utenfor bygget her.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Huseklepp presterte til en 3'er i en omgang der laget presterte til en 3'er. Om Huseklepp hadde prestert bedre i andre omgang der laget spiller til en 5'er får vi aldri svar på.

jegløh

Quote from: "Xminator"Huseklepp presterte til en 3'er i en omgang der laget presterte til en 3'er. Om Huseklepp hadde prestert bedre i andre omgang der laget spiller til en 5'er får vi aldri svar på.


Håper vi ikke skal diskutere karakterer for mye, Xminator, men hvis det han presterte mot Lyn var en 3'er, hva i helvete skal til for å fortjene 2 eller 1???

Han kunne ikke prestert lavere om han rolig la seg ned ved cornerflagget innledningsvis i kampen med et Donald Duck-blad.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.


jegløh

Quote from: "Xminator"3:
http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=10562
http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=73693&tournamentId=1&seasonId=327&timeFrom=&timeTo=
http://fotball.bt.no/stats/matchFacts.jhtml?leagueID=1&matchID=25700150


Dette stemmer utvilsomt. Da jeg stadig har et liv gidder jeg ikke åpne disse.

Hvilken karakter mener du innsatsen hans mot Lyn fortjener????
Sportsjournalistene er ikke i bedre stand enn meg til å bedømme, i tillegg til at de aldri bruker karakteren 1 og ytterst sjelden 2.
Hvis skalaen skal brukes skikkelig 1-10 fortjener han etter mine begreper dårligste karakter, altså 1.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Sa jeg ikke han spilte til 3?

runarnormann

Quote from: "Nixon"Mjelde er en ydmyk trenertype som ikke er for stolt til å trekke veksler på folk rundt seg. Min mening er at han er rette mannen for Brann!


Unskyld meg.  Snakker vi her om den samme Mjelde?  Den "ydmyke" mannen som etter hvert tap, skylder paa at spillerne ikke er lojale mot systemet, heller enn aa ta skylden selv?
egenden Alf Dahl

Nixon

Når det gjelder at Mjelde er ydmyk tenkte jeg (som jeg skrev) først og fremst på at han ikke er redd for å samarbeide med andre. Ulikt andre trenere Brann har hatt.

Når det gjelder hva Mjelde sier etter et tap må man jo huske på at det er stor forskjell på det å være ydmyk, og å være totalt selvutslettende. Han er jo tross alt sjef!

Men ikke for det. Det er jo mange som er av den oppfatning at det alltid er treneren sin feil dersom Brann spiller dårlig. Noe er også er uenig i.
Rød makt på Hansa

Candyman

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Ricky"Hvis du er ute etter en spiller som presterer til en 8'er i hver eneste kamp, da kan du like gjerne bare sette deg på en rakett til månen, for her nede på jorden finner du ihvertfall ingen.


Er ute etter en spiller som fra tid til annen presterer bedre enn enn 1'er på bortekamper. Trenger ikke dra utenfor planeten vår for å finne større potensiell enn Huseklepp. Trenger knapt dra utenfor bygget her.

Hvilket bygg sitter du i da? Ble nyskjerrig her. Hvis du har noen i bygget ditt som spiller ving bedre enn Huseklepp, kan ikke du ta på deg ansvaret å kjøre han bort på stadda en dag da, så han kan vise seg frem på trening foran Mjelde?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

runarnormann

Quote from: "Nixon"Når det gjelder at Mjelde er ydmyk tenkte jeg (som jeg skrev) først og fremst på at han ikke er redd for å samarbeide med andre. Ulikt andre trenere Brann har hatt.

Når det gjelder hva Mjelde sier etter et tap må man jo huske på at det er stor forskjell på det å være ydmyk, og å være totalt selvutslettende. Han er jo tross alt sjef!

Men ikke for det. Det er jo mange som er av den oppfatning at det alltid er treneren sin feil dersom Brann spiller dårlig. Noe er også er uenig i.


For det foerste, har vel det vaert feilen til de fleste Branntrenere at de har villet samarbeide med for mange.  Jo mere kokker jo flere soel som de sier.  (Thordarsson-Bjoerklund, Bjoerklund-Lennartsson, Thoresen-Giske og Tennfjord-Aarbrekk)

Personlig, kan jeg ikke komme paa et eneste eksempel paa at Mjelde har vaert ydmyk.  Han virker for meg usedvanlig arrogant, noe han gjemmer bak dette kvalmende odelsgutt-imaget sitt.  Det er selvsagt ikke automatisk treneren sin feil naar et lag gjoer det darlig, men naar man har brukt like mange millioner som Mjelde har og ikke klarer aa faa dem til aa spille bedre saa maa pokker meg Mjelde kunne ta sin del av skylden for at de gjoer det daarlig.

Jeg synes oppriktig synd paa Huseklepp som faar saapass med pepper og det er opp til Mjelde aa innse at gutten har blitt brukt for tidlig.  Men naar har Mjelde brydd seg det grann om spillerne sine?  Da det herjet som verst om Opdahl i fjor, forsvarte Mjelde ham?  Nei, det ble opp til Hanstvedt aa gjoere.  Og naa i det siste om Sanne og Huseklepp?  Har Mjelde sagt ett ord til pressen til aa ta de i forsvar?  Nei!  Hadde mannen vaert halvparten saa ydmyk og sympatisk som dere sier, hadde han vernet om spillerne sine.  Men mannen er jo soleklart en aarogant drittsekk, som gjentatte ganger setter seg selv over spillerne sine.  

Se paa Ferguson, som bak lukkede doerer nok skjelte Rooney huden full for utvisningen i CL, men til pressen har han forsvart ham fullt.  Det er derfor spillerne vil prestere for AF, og for den saks skyld Tom Nordlie og Rekdal ogsaa.
egenden Alf Dahl

jegløh

Høres stort sett ut som om vi er enig i at Huseklepps karriere blir kort.  Snill gutt på for dypt vann, sier nå jeg.

Alt annet enn hurtigheten må forbedres kraftig om han skal kunne tilføre Løv Ham noe neste år.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up