• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne + McAllister

Started by jegløh, September 20, 2005, 08:02:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Quote from: "enavgutta"Jeg gleder meg til å se dere ta feil Marek og Langelandkompis! Vi har definitivt ikke sett det beste av Sæternes ennå. Bare vent og se !!!


Gleder jeg meg til også, dessverre så pleier jeg å ha rett.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "enavgutta"Jeg gleder meg til å se dere ta feil Marek og Langelandkompis! Vi har definitivt ikke sett det beste av Sæternes ennå. Bare vent og se !!!


La meg spørre deg, enavgutta: Synes du Sæternes virker så interessert som du hadde forventet av en spiss på Brann?

Jeg synes langt ifra det.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "enavgutta"Jeg gleder meg til å se dere ta feil Marek og Langelandkompis!


Pussig at du skulle si det, jeg har lenge hatt en følelse at Langeland og Jegløh er en og samme person!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "enavgutta"Jeg gleder meg til å se dere ta feil Marek og Langelandkompis!


Pussig at du skulle si det, jeg har lenge hatt en følelse at Langeland og Jegløh er en og samme person!


Vet at dere blir urolig overfor debattanter som kan stave og må samlet fornærme disse. For 500 år siden ble smarte folk brent på bålet av sånne som dere (som forøvrig mer uhøflige folk enn meg gjerne hadde kalt klovner).
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "enavgutta"Jeg gleder meg til å se dere ta feil Marek og Langelandkompis!


Pussig at du skulle si det, jeg har lenge hatt en følelse at Langeland og Jegløh er en og samme person!


Vet at dere blir urolig overfor debattanter som kan stave og må samlet fornærme disse. For 500 år siden ble smarte folk brent på bålet av sånne som dere (som forøvrig mer uhøflige folk enn meg gjerne hadde kalt klovner).


Ble klovner brent på bålet?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

Bare for å svare kort på dette Herr Langeland. Jeg er overbevist om at Sæternes vil levere mål og vise ekte Brannmuskler også i fremtiden. At Sæternes hadde en formsvikt stemmer nok, men å skylde på en spiller som likegyldig i en periode da hele kollektivet Brann virket motløse, er rett og slett for enkelt.

Motyka

Quote from: "enavgutta"Bare for å svare kort på dette Herr Langeland. Jeg er overbevist om at Sæternes vil levere mål og vise ekte Brannmuskler også i fremtiden. At Sæternes hadde en formsvikt stemmer nok, men å skylde på en spiller som likegyldig i en periode da hele kollektivet Brann virket motløse, er rett og slett for enkelt.


Er virkelig rørende disse naive og optimistiske innleggene du har ofte enavguttene.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "enavgutta"Bare for å svare kort på dette Herr Langeland. Jeg er overbevist om at Sæternes vil levere mål og vise ekte Brannmuskler også i fremtiden. At Sæternes hadde en formsvikt stemmer nok, men å skylde på en spiller som likegyldig i en periode da hele kollektivet Brann virket motløse, er rett og slett for enkelt.


For enkelt å si at han virker likegyldig? Altså, jeg mener ikke at hele forklaringen på at Brann har hatt en fiaskosesong skyldes giddalause Bengt. Men jeg mener forklaringen på at han har skuffet hovedsaklig skyldes holdningen hans.

Men jeg spør igjen: Har han vist tilstrekkelig glød som det vi forventer av en høyt gasjert Brannspiss?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

En skadefri Sæternes hadde betydd 7-8 ekstra mål og gullkamp for Brann i 26. serierunde. Så får vi overlate til andre å spekulere i diverse konspirasjonsteorier rundt Sæternes's formsvikt.

jegløh

Quote from: "Xminator"Så får vi overlate til andre å spekulere i diverse konspirasjonsteorier rundt Sæternes's formsvikt.


Vet du noe vi ikke vet, X?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "Xminator"En skadefri Sæternes hadde betydd 7-8 ekstra mål og gullkamp for Brann i 26. serierunde. Så får vi overlate til andre å spekulere i diverse konspirasjonsteorier rundt Sæternes's formsvikt.


Dette kan du!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"Er virkelig rørende disse naive og optimistiske innleggene du har ofte enavguttene.


Må si at jeg som oftest foretrekker naive og optimistiske innlegg fremfor påståelige og negative innlegg. Det være seg at Mjelde er fullstendig inkompetent og ikke har autoritet, Huseklepp har fått nok sjanser, Sæternes er likegyldig, Brann er skyld i alle skadene i år og ellers mye annet av det negative oppgulpet som noen mener de har sannheten om.

Nei, la meg få noe naivt og optimistisk!:)
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Er virkelig rørende disse naive og optimistiske innleggene du har ofte enavguttene.


Må si at jeg som oftest foretrekker naive og optimistiske innlegg fremfor påståelige og negative innlegg. Det være seg at Mjelde er fullstendig inkompetent og ikke har autoritet, Huseklepp har fått nok sjanser, Sæternes er likegyldig, Brann er skyld i alle skadene i år og ellers mye annet av det negative oppgulpet som noen mener de har sannheten om.

Nei, la meg få noe naivt og optimistisk!:)


Da er enavgutta din man tror jeg.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"Er virkelig rørende disse naive og optimistiske innleggene du har ofte enavguttene.


Må si at jeg som oftest foretrekker naive og optimistiske innlegg fremfor påståelige og negative innlegg. Det være seg at Mjelde er fullstendig inkompetent og ikke har autoritet, Huseklepp har fått nok sjanser, Sæternes er likegyldig, Brann er skyld i alle skadene i år og ellers mye annet av det negative oppgulpet som noen mener de har sannheten om.

Nei, la meg få noe naivt og optimistisk!:)


Mener du dette, Nixon? Personlig synes jeg det er mye gøyere å lese et innlegg der vedkommende er pottasur på et eller annet og virkelig lever seg inn i innlegget sitt enn et "naivt optimistisk" fuglene kvitrer og rosene dufter.

Det er og disse trådene som skaper temperatur som følge av stridende meninger. Et utsagn som "Miller bør selges!" vil skape vesentlig mer engasjement enn "Var ikke Brann god igår :) "

Takk og pris for de sinte her inne, spør du meg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Nå skriver Miller under ny kontrakt i morgen, og da er vel alle glade og fornøyde? (med unntak av aberdeen-fansen :p)

Motyka

Quote from: "Xminator"Nå skriver Miller under ny kontrakt i morgen, og da er vel alle glade og fornøyde? (med unntak av aberdeen-fansen :p)


Selvsagt er vi det, strålende nyheter, har virkelig tro på Miller til neste år om MIM ikke begynner å benke han igjen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "jegløh"Mener du dette, Nixon? Personlig synes jeg det er mye gøyere å lese et innlegg der vedkommende er pottasur på et eller annet og virkelig lever seg inn i innlegget sitt enn et "naivt optimistisk" fuglene kvitrer og rosene dufter.


Er jo selvsagt en smule overdrevent, akkurat som mye annet her inne.

Det beste er jo en miks. Men jeg synes av og til at de negative innleggene tar overhånd. Og konklusjonene er veldig påståelige der skribentene lager sine egne sannheter som om de var en del av det indre livet på Stadion.
Rød makt på Hansa

BrannFa(e)n

Selvfølgelig ville en frisk Sæternes betydd flere mål, men gullkamp tror jeg ikke. Kanskje det ville sendt Brann til e-cup, men det er utelukkende på sidelinjen og i midtbaneleddet Brann har sviktet fra juli til september.
rannfasiten

jegløh

Miller vil nok forvente (som seg hør og bør) mer eller mindre fast plass.

Treneren til neste år (MIM antageligvis) må få MA og CM til å fungere.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"Miller vil nok forvente (som seg hør og bør) mer eller mindre fast plass.

Treneren til neste år (MIM antageligvis) må få MA og CM til å fungere.


Slik det ser ut nå så går han nok for disse to sentralt til neste år. Vil nok hente inn en midtbanespiller til, men neppe en som går rett inn på laget.
Det betyr at MIM kan forsterke i angrep der det trengs mest.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

rannfasiten

Motyka

Quote from: "BrannFa(e)n"Backene da..?


Skulle så gjerne hatt 2 nye backer også, men mener bestemt at det er i angrep vi bør bruke pengene.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Backene da..?


Skulle så gjerne hatt 2 nye backer også, men mener bestemt at det er i angrep vi bør bruke pengene.


Ja, det må bli en prioritering om hvor pengene skal brukes. Sentral midtbane + en spiss mener nå jeg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "BrannFa(e)n"Backene da..?


Skulle så gjerne hatt 2 nye backer også, men mener bestemt at det er i angrep vi bør bruke pengene.


Ja, det må bli en prioritering om hvor pengene skal brukes. Sentral midtbane + en spiss mener nå jeg.


Kommer jo litt an på hvor penger som er tilgjengelig, heller spiss enn midtbane mener jeg.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Ser at Brann nå får 84 millioner i gjeld. Det er kontrollert, ifølge Dahl, men kan ikke annet enn uroe meg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "jegløh"Ser at Brann nå får 84 millioner i gjeld. Det er kontrollert, ifølge Dahl, men kan ikke annet enn uroe meg.


84 millioner er ikke så veldig mye sett i mot en omsetning på over hundre millioner årlig og økende, for og sette det littt i perpektiv..

Utrolig god jobb SKB og Dahl har gjort med og hente inn egenkapital, uten at dette har gått på bekostning av sportslig satsning! De fortjener faktisk honnør for det..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Quote from: "viks"
Quote from: "jegløh"Ser at Brann nå får 84 millioner i gjeld. Det er kontrollert, ifølge Dahl, men kan ikke annet enn uroe meg.


84 millioner er ikke så veldig mye sett i mot en omsetning på over hundre millioner årlig og økende, for og sette det littt i perpektiv..

Utrolig god jobb SKB og Dahl har gjort med og hente inn egenkapital, uten at dette har gått på bekostning av sportslig satsning! De fortjener faktisk honnør for det..


Enig med dette, Viks, men får små gufs fra fortiden når jeg hører dette. Er tilsynelatende under kontroll.

Dahl er tillitsvekkende.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "viks"
Quote from: "jegløh"Ser at Brann nå får 84 millioner i gjeld. Det er kontrollert, ifølge Dahl, men kan ikke annet enn uroe meg.


84 millioner er ikke så veldig mye sett i mot en omsetning på over hundre millioner årlig og økende, for og sette det littt i perpektiv..

Utrolig god jobb SKB og Dahl har gjort med og hente inn egenkapital, uten at dette har gått på bekostning av sportslig satsning! De fortjener faktisk honnør for det..


Enig med dette, Viks, men får små gufs fra fortiden når jeg hører dette. Er tilsynelatende under kontroll.

Dahl er tillitsvekkende.


Kan heller ikke føle meg helt trygg på dette, men tror de vet hva de gjør nå.
Forresten, noen som vet når ligastart er neste sesong, blir den ekstra tidlig pga vm? Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?


Enda en gang misforstår du, jeg finner det ikke nødvendig, men jeg er en opptatt mann og tid er penger, derfor raser jeg over tastaturet, lett at det oppstår en feil eller to da.
Men se nå til helvete å svar på spørsmålet mitt om du vet noe om det. Du har en stygg tendens til å spore av jegløh!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?


Enda en gang misforstår du, jeg finner det ikke nødvendig, men jeg er en opptatt mann og tid er penger, derfor raser jeg over tastaturet, lett at det oppstår en feil eller to da.
Men se nå til helvete å svar på spørsmålet mitt om du vet noe om det. Du har en stygg tendens til å spore av jegløh!


Hva var spørsmålet igjen?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?


Enda en gang misforstår du, jeg finner det ikke nødvendig, men jeg er en opptatt mann og tid er penger, derfor raser jeg over tastaturet, lett at det oppstår en feil eller to da.
Men se nå til helvete å svar på spørsmålet mitt om du vet noe om det. Du har en stygg tendens til å spore av jegløh!


Hva var spørsmålet igjen?


Er det noen som vet når ligastart er i tippeligaen til neste år?
Si ifra om det er noe mere som er uklart, vet at du har litt tungt for det iblant, lettere hemmet vil sikkert mange påstå.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?


Enda en gang misforstår du, jeg finner det ikke nødvendig, men jeg er en opptatt mann og tid er penger, derfor raser jeg over tastaturet, lett at det oppstår en feil eller to da.
Men se nå til helvete å svar på spørsmålet mitt om du vet noe om det. Du har en stygg tendens til å spore av jegløh!


Hva var spørsmålet igjen?


Er det noen som vet når ligastart er i tippeligaen til neste år?


Godt spørsmål. Veldig godt. Litt usikker.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"Dette avhenger vel litt også om norge kommer dit eller ei, eller er det allerede bestemt?


Skal i play-off. Trekkes fredag.


Igjen så misforstår du herr Langeland, spørsmålet var når seriestart 2006 er, ikke om norge kommer med i VM eller ei.
Igjen så må jeg ta skylden for dette, jeg er vant til å kunne lefle med språket da jeg har en viss tiltro til mine meddebatanters intektuelle nivå at de klarer å tolke en enkel feil. Dette kan vi nok ikke regne med når det gjelder deg.


Aha, ser det nå, ja. Skriv enklere, ja aller helst korrekt. Og hvorfor i helvete finner det du nødvendig å lespe med språket?


Enda en gang misforstår du, jeg finner det ikke nødvendig, men jeg er en opptatt mann og tid er penger, derfor raser jeg over tastaturet, lett at det oppstår en feil eller to da.
Men se nå til helvete å svar på spørsmålet mitt om du vet noe om det. Du har en stygg tendens til å spore av jegløh!


Hva var spørsmålet igjen?


Er det noen som vet når ligastart er i tippeligaen til neste år?


Godt spørsmål. Veldig godt. Litt usikker.


Hvorfor gidder du å svare når du ikke vet?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannSupporter

Og hvorfor quoter dere 9 stykker om gangen. Tar jo så sinnsykt med plass.

Motyka

Quote from: "BrannSupporter"Og hvorfor quoter dere 9 stykker om gangen. Tar jo så sinnsykt med plass.


Godt poeng!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta

Knut og Marek har tydeligvis funnet hverandre. Knoll og Tott.

Candyman

Hehe....måtte le når jeg leste dette. En av de lengste quote diskusjonene jeg har lest. Så nesten ut som en direkte chat og ikke et disk.forum.....
Det er jo blitt sagt at tribunen skal være klar til midt i april. Søndag 16 april er jo ca midt i april. Så dersom vi får bortekamp først da, så er kanskje seriestart søndag 9 april. Var 10 april i år, og det var jo og en søndag. Så jeg tipper 9 april 2006!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jegløh

Quote from: "Candyman"Hehe....måtte le når jeg leste dette. En av de lengste quote diskusjonene jeg har lest. Så nesten ut som en direkte chat og ikke et disk.forum.....
Det er jo blitt sagt at tribunen skal være klar til midt i april. Søndag 16 april er jo ca midt i april. Så dersom vi får bortekamp først da, så er kanskje seriestart søndag 9 april. Var 10 april i år, og det var jo og en søndag. Så jeg tipper 9 april 2006!


Mener å ha hørt at stadion må være klar til 23.april. Dette må jo og da være søndag. Men det må nå være mulig å spille fotball om ikke listverket er malt.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Jeg skal klare meg uten pølser den første seriekampen, og om jeg må på Hansa for å pisse før kampen en sesong til så går det nok greit det også.

Så får vi dreie diskusjonen tilbake til Sanne og Macallister. Jeg vil helst ha begge med i neste år stall. Sanne har nok overhode ingen problemer med å være tredjevalg og støttespiller. Macallister har nok større problemer med at Brann henter en spiller som går før ham i køen. En ting er ihvertfall sikkert, Brann må hente en ny spiss, og det vil være hull i hodet å hente en spiller som er dårligere enn Macallister :p

Den viktigste grunnen til at Macallister ikke har hatt utviklingen vi kunne håpe på er vel skadefrekvensen hans. Gikk han ikke småskadet i vår han også? Mener å huske han var uaktuell som innbytter en del kamper?

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Scharner ut => Klock og Kalvenes er førstebackup ved skader og karantener. Grunn god nok til å flytte "Midtstopper" helt øverst på handlelisten.

Stadheim er en intressant spiller. Det var ikke uten grunn han fikk seg en tur med landslaget. Han tar nok ikke kampen opp med Andresen, men vil nok kunne kjempe med Miller. Uansett en spillertype som gjør oss mindre skadelidende om Andresen eller Miller er ute. Tanken med å kjøre Vaagan Moen sentralt er også god.

Tror ikke man skal være så redde for å hente spillere som konkurrerer direkte med stjernene. Sæternes tror jeg faktisk vil ta en slik konkurranse på en positiv måte. Vi vil ihvertfall ikke få høre om det i BT ;) Det er liksom litt vanskelig for Pamer å lage sak når spilleren selv er så totalt mediesky. Winters *kan* komme til å klage, men tror egentlig ikke det. Han er ett førstevalg og langt fra å bli erstattet. Drømmespilleren for å "erstatte" winters er Helstad eller Braaten. Sistnevnte er vel den som er nærmest i spillestil.

Igjen, for meg er Sanne og Macallister eksempler på spillere som stiller i 3. rekke. Det vi trenger er nye spillere som går inn som 2. valg. Kvalitetsspillere. Om en eller to skulle skyve eksisterende førstevalg på benken ser jeg det positivt i det. Litt av luksusen ved å være supporter :p

jegløh

Quote from: "Xminator"Scharner ut => Klock og Kalvenes er førstebackup ved skader og karantener. Grunn god nok til å flytte "Midtstopper" helt øverst på handlelisten.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

janjan

Hvis/når Scharner forsvinner trenger vi en ny midtstopper. Herom hersker det ingen tvil. Brann er mye bedre med en rask og god stopper slik at vi kan stå høyere i banen og få brukt våre offensive kvaliteter.

jegløh

Quote from: "janjan"Hvis/når Scharner forsvinner trenger vi en ny midtstopper. Herom hersker det ingen tvil. Brann er mye bedre med en rask og god stopper slik at vi kan stå høyere i banen og få brukt våre offensive kvaliteter.


Du mener det ikke hersker tvil om at Brann bør ha en perfekt midtstopper?

Godt poeng, janjan, hvem foreslår du? Rio Ferdinand er veldig rask. Litt usikker på Alessandro Nesta sin hurtighet, men han kompenserer på andre måter.

INGEN av Brannspillerne er perfekte. Alle burde vært skiftet ut hvis det var ubegrenset med midler. Det er det dessverre ikke. Det må prioriteres nøye.

Fjorårets stopperpar spilte så vidt jeg husker samtlige av kampene i fjor. Dette paret, hvis det spiller, er ikke lagets achilleshæl.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator


janjan

Quote from: "jegløh"
Quote from: "janjan"Hvis/når Scharner forsvinner trenger vi en ny midtstopper. Herom hersker det ingen tvil. Brann er mye bedre med en rask og god stopper slik at vi kan stå høyere i banen og få brukt våre offensive kvaliteter.


Du mener det ikke hersker tvil om at Brann bør ha en perfekt midtstopper?

Godt poeng, janjan, hvem foreslår du? Rio Ferdinand er veldig rask. Litt usikker på Alessandro Nesta sin hurtighet, men han kompenserer på andre måter.

INGEN av Brannspillerne er perfekte. Alle burde vært skiftet ut hvis det var ubegrenset med midler. Det er det dessverre ikke. Det må prioriteres nøye.

Fjorårets stopperpar spilte så vidt jeg husker samtlige av kampene i fjor. Dette paret, hvis det spiller, er ikke lagets achilleshæl.

Xminator

For å ta sentrallinjen vår:
Sæternes - Winters <- På høyde med det beste
Andresen - Miller <- På høyde med det beste
Bjarnason - Soma <- På høyde med det beste

Putter du inn Scharner for Bjarnason har du en outstanding lagdel, og med en fullgod erstatter om ett av førstevalgene får en formsvikt eller er skadet/karantene. Med Scharner i england er det i praksis 3 lagdeler uten fullgode erstattere. Sigurdsson er en kriseløsning. Klock har så lang vei å gå før han er klar for elitespill at det er skremmende og Kalvenes er en spiller langt under nivået til Bjarnason.

Om Scharner selger må alle de 3 lagdelene styrkes. Om Scharner blir holder det med forsterkninger på sentral midtbane og i angrep. Jeg håper Ludvigsens handleliste ser omtrent ut som min:

2 stk sentral midtbane
1 stk spiss
hvis/om/men
1stk midtstopper

Om de 3(4) har kvaliteter opp mot de som spiller fast så kommer vi til å tåle skadene som i år har ødelagt sesongen.

Go Up