• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanne + McAllister

Started by jegløh, September 20, 2005, 08:02:07 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

jegløh

Quote from: "janjan"


Tror jeg skjønner hva du mener, janjan, at det er lurt å være rask når du er fotballspiller. Det er selvsagt ingen som bestrider at det er en fordel å være hurtig!!!
Men det er etter mine begreper viktigere å handle offensivt.

En annen ting: Soma og �rn1 er så å si aldri skadet. Dette er ikke tilfeldig. I tillegg er lilleørn blitt nesten pålitelig.
Snaker vi skader fremover, derimot, er det direkte latterlig: TFL, BS, RW har alle vært regelmessig ute som følge av skade. Mener og at Miller betraktes først og fremst som midtbane.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Ludvigsen har vel stort sett vært skadefri frem til uken før han reiste til Bergen. Bjarnason spilte store deler av forrige sesong med skade og smerter (som gjerne følger med). Mener å huske Hanstveit gjorde det samme.

Er ellers enig med du i at Sigurdson har spilt seg opp som "god nok" på høyreback. Ingen grunn til å leke med knudsen og guntveit der.

Poenget her er ikke førstelaget. Neste sesongs skadefrie førstelag er ett gull-lag. Poenget er at de som er bak ikke holder tilstrekkelig kvalitet. Og at de som ikke holder tilstrekkelig kvalitet ikke er mange nok :p Ideelt sett skal vi beholde samtlige fra årets stall og forsterke stallen i de 3(4) posisjonene jeg nevnte.

Motyka

Quote from: "Candyman"Det er jo blitt sagt at tribunen skal være klar til midt i april. Søndag 16 april er jo ca midt i april. Så dersom vi får bortekamp først da, så er kanskje seriestart søndag 9 april. Var 10 april i år, og det var jo og en søndag. Så jeg tipper 9 april 2006!


Bare jeg som får en dårlig følelse når jeg ser datoen 9. april?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Candyman"Det er jo blitt sagt at tribunen skal være klar til midt i april. Søndag 16 april er jo ca midt i april. Så dersom vi får bortekamp først da, så er kanskje seriestart søndag 9 april. Var 10 april i år, og det var jo og en søndag. Så jeg tipper 9 april 2006!


Bare jeg som får en dårlig følelse når jeg ser datoen 9. april?


Smakløst, enig i det, men det er vel få so bryr seg. Men som sagt, tror det er 23.april.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Candyman"Det er jo blitt sagt at tribunen skal være klar til midt i april. Søndag 16 april er jo ca midt i april. Så dersom vi får bortekamp først da, så er kanskje seriestart søndag 9 april. Var 10 april i år, og det var jo og en søndag. Så jeg tipper 9 april 2006!


Bare jeg som får en dårlig følelse når jeg ser datoen 9. april?


Smakløst, enig i det, men det er vel få so bryr seg. Men som sagt, tror det er 23.april.


Ser helst at det ikke blir 9. april ja, om det skulle skje så håper jeg virkelig vi får bortekamp først, på en dag som det passer det best å dra til lerkendal.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Er i ferd med å avspore.

Er redd Dylan ikke blir hvis vi handler et stort "spissnavn".
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Så er spørsmålet, er det egentlig noe å være redd for?

jegløh

Tror nok Ulriken vil bestå om han reiser. Men tror at han er tilfreds med å være i kjølvannet av laget. Slike er gullverdt.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"Tror nok Ulriken vil bestå om han reiser. Men tror at han er tilfreds med å være i kjølvannet av laget. Slike er gullverdt.


Ikke vanskelig å finne folk som er tilfreds med å være i kulissene, men å finne noen som kan bidra når det trengs er vel værre, så spørs det om Dylan er en slik en.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jegløh

Quote from: "Motyka"
Quote from: "jegløh"Tror nok Ulriken vil bestå om han reiser. Men tror at han er tilfreds med å være i kjølvannet av laget. Slike er gullverdt.


Ikke vanskelig å finne folk som er tilfreds med å være i kulissene, men å finne noen som kan bidra når det trengs er vel værre, så spørs det om Dylan er en slik en.


Ja, det er jo det som er spørsmålet. Er fornøyd med en spissreserve som Dylan. Om han er det tviler jeg på i lengden.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Macallister har vel allerede signalisert at han ikke vil være tredjevalg. Det er han så lenge Sæternes og Winters er i klubben. Og om drømmen vår om Karadas eller Occean blir virkelighet er han enda lenger fra førstelagsplass. Ambisjoner er greit nok, men noen ganger må de stå i forhold til evnene. Er overbevist om at Ystaas med de samme sjansene og like mye spilletid som Macallister hadde scoret flere mål. Uten at han hadde sett mindre keitete ut av den grunn.

Jeg rangerer Macallister på samme nivå som Sanne og Knudsen. Nyttige, men ikke det vi trenger å ha på benken for å være seriefavoritter.

jegløh

Quote from: "Xminator"Macallister har vel allerede signalisert at han ikke vil være tredjevalg. Det er han så lenge Sæternes og Winters er i klubben. Og om drømmen vår om Karadas eller Occean blir virkelighet er han enda lenger fra førstelagsplass. Ambisjoner er greit nok, men noen ganger må de stå i forhold til evnene. Er overbevist om at Ystaas med de samme sjansene og like mye spilletid som Macallister hadde scoret flere mål. Uten at han hadde sett mindre keitete ut av den grunn.

Jeg rangerer Macallister på samme nivå som Sanne og Knudsen. Nyttige, men ikke det vi trenger å ha på benken for å være seriefavoritter.


Det er urealistisk at vi skal ha en tropp med 23-24 spillere som er bedre enn Sanne, Dylan og Knudsen. Klock og Walde bør utskiftes.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Quote from: "jegløh"Det er urealistisk at vi skal ha en tropp med 23-24 spillere som er bedre enn Sanne, Dylan og Knudsen. Klock og Walde bør utskiftes.

jegløh

Quote from: "Xminator"
Quote from: "jegløh"Det er urealistisk at vi skal ha en tropp med 23-24 spillere som er bedre enn Sanne, Dylan og Knudsen. Klock og Walde bør utskiftes.


De kommer til å ha 3 keepre. Mener 20 utespillere er nok til å starte sesongen med da ting ofte skjer om sommeren.

Mener 17 av dine utespillere kan brukes, trenger da 3 nye. Midtbane - spiss - stopper.

Vekk med Ystaas, Brødrene Walde, og Klock.

Og sagt det før; noen av SIL spillerne bør være i betraktningen.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Holdt de som er på utlån, 3. keeperen og juniorer som Misje og Spurkeland utenfor med vilje.

jegløh

Quote from: "Xminator"Holdt de som er på utlån, 3. keeperen og juniorer som Misje og Spurkeland utenfor med vilje.


Greit det, X, men mener du at Klock og A Walde bør være i en Branntropp neste år?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up