• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Store Stå idag

Started by Stoffi, September 19, 2005, 21:27:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Professoren

En god og viktig debatt dette. Fordomsfrie Xminator kan jo stille seg med jentene paa ss og sende koze-sms dersom han mener det ikke har noe aa si hvem som gaar paa stadion.

Et politisk ukorrekt, tystefritt miljo bestaaende av modne menn som ikke er fremmed for litt god gammeldags rabling er det som skal til for aa heve stemningen paa stadion. Drit i hvem som kler seg i hva.

Kararay

Men jeg syns kanskje enkelte overdriver en smule. Det er ikke nødvendig å se ut som et juletre heller!

Men for all del: Heller et casual-kledd publikum som synger, enn et rødt publikum som ikke gjør det![/quote]

ER det noen spesielle du sikter til eller?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

SKB e BEST!!!

Han sikter sikkert til FeltZ som synger BEDRE enn SS, men har et stort antall hvor det er få med supporterutstyr..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

slang

Poenget var ikkje å si at alle skulle gå i branndrakt men at man kan ta på seg klær med annen farge en bortelagets drakter....
ansa 08

ole3000

Ka i helvete har fargen på klærene med stemningen å gjøre???
Skal du kaste ut alle som går med hvit t-skjorte en varm sommerdag mot rosenborg?
Selvsagt ville det vært tøft hvis alle hadde gått med røde klær, men du kan jo liksom ikke tvinge folk til det!! Har som oftest Branndrakten på meg, men veldig ofte under en jakke.
i går for en til!

Laxevaag

Et politisk ukorrekt, tystefritt miljo bestaaende av modne menn som ikke er fremmed for litt god gammeldags rabling er det som skal til for aa heve stemningen paa stadion. Drit i hvem som kler seg i hva.[/quote]

Hør, hør! Slik som i gamle dager!

slang

Quote from: "ole3000"Ka i helvete har fargen på klærene med stemningen å gjøre???
Skal du kaste ut alle som går med hvit t-skjorte en varm sommerdag mot rosenborg?
Selvsagt ville det vært tøft hvis alle hadde gått med røde klær, men du kan jo liksom ikke tvinge folk til det!! Har som oftest Branndrakten på meg, men veldig ofte under en jakke.


Hvis eg ser deg med hvit t-skjorte mot rbk en gang ska eg seff kaste deg ute ole;) hehe! preikes på trening!
ansa 08

Nixon

Det er veldig mange som mener at gjerdene er en viktig grunn til den dårlige stemningen. Slik jeg ser det må jo det være noe av det enkleste å rette på. Kanskje noe å ta opp på medlemsmøte i morgen?
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Vist gjerdene blir fjernet blir det vanskeligere å opprette en "18års sone".
Jeg mener at man burde fått 18års grense på BBB-feltet og opprette mini bataljonen eller noe sånt.

Eller fjern gjerdene og  gi muligheten for  BBB medlemer Ã¥ spille inn først.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Nå tenkte jeg på denne aldersgrensen først og fremst på øvre del av Hansa.

Tror hele SS bare hadde hatt godt av å få fjernet de gjerdene og murt igjen den håpløse inngangen.

Da hadde det blitt MYE mer kompakt og enda flere som var med å synge.

En eventuell "sanggruppe" kunne fått VIP plass på midten,om det hadde vært mulig å ordne.

Nixon

Er jo litt ironisk at den iherdige jakten på rabatt ("Vi må jo ha rabatt vi som synger og lager stemning...") på SS nok har sin del av skylden for at det er så mange unge på SS. De har jo ikke et mye billigere alternativ der prisen kunne veiet opp for at det kanskje ikke er så spennende der.

Akkurat dette blir jo interessant å se hvordan blir løst når det bare blir sitteplasser på Stadion. Det vil helt sikkert bli et BBB-krav om billigst mulige plasser der "den syngende gjengen" skal sitte/stå. Og da er vi nok like langt...
Rød makt på Hansa

kenta

vi trenger aldersgrense og rabatt der BBB står/sitter... tenker litt på at den kjernen som drar rundt med laget norge rundt, ikke skal ruinere seg!!!

gjerdet er i og for seg ikke ett stort problem, problemet er alle fjortisene som står innenfor...!

få en 18 års grense på det stedet BBB skal stå, så får resten stå utenfor gjerdet...

forøvrig så tror eg mange fra BBB ender opp på hansa neste år!
ANSA, aldri frydenbø...!

Nixon

Quote from: "kenta"vi trenger aldersgrense og rabatt der BBB står/sitter... tenker litt på at den kjernen som drar rundt med laget norge rundt, ikke skal ruinere seg!!!


Er det de i minibussen du tenker på? I så fall blir det et lite inngjerdet område gitt...:)
Rød makt på Hansa

Professoren

Quote from: "Nixon"Er jo litt ironisk at den iherdige jakten på rabatt ("Vi må jo ha rabatt vi som synger og lager stemning...") på SS nok har sin del av skylden for at det er så mange unge på SS. De har jo ikke et mye billigere alternativ der prisen kunne veiet opp for at det kanskje ikke er så spennende der.

Akkurat dette blir jo interessant å se hvordan blir løst når det bare blir sitteplasser på Stadion. Det vil helt sikkert bli et BBB-krav om billigst mulige plasser der "den syngende gjengen" skal sitte/stå. Og da er vi nok like langt...


Saa sant. Om det skal innfoeres rabatt for BBB-medlemmer boer denne i saafall vaere symbolsk. I det fjortenaaringer har raadt til aa sitte i hansa er den tribunen tapt paa lik linje med ss. Folk betaler villig mye mer i hansa enn paa ss i dag, saa store rabatter trengs ikke.

Xminator

Rabatten for BBB-medlemmer skal være der for å få folk til å betale BBB-medlemskap. Jeg er 100% overbevist om at noen aldersrabatt eller at BBB-"felt" blir det billigste på stadion blir direkte ødeleggende.

Full pris sentralt på nye nordre tribune i 2008, så kan Brann heller lage rabattfelt for studenter og mindreårige på felt-z.

Vil ellers få minne om at den første folkevandringen til Hansa ble godt underbygget med argumenter om alle juletrær og ikke minst den flotte grupperabatten de klarte å få fra Brann på Hansa. Synd BST-forumet ikke lenger eksisterer så vi kunne dra frem noen flotte velfunderte sitater fra "gamle" dager.

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "kenta"vi trenger aldersgrense og rabatt der BBB står/sitter... tenker litt på at den kjernen som drar rundt med laget norge rundt, ikke skal ruinere seg!!!


Er det de i minibussen du tenker på? I så fall blir det et lite inngjerdet område gitt...:)


Nei, tror det var den store med 13 reisende i hun tenkte på :wink:

Neida, de som bruker mye penger på reise er flertallet som dropper buss...

BRANN gutten fra Os!

enig med at det er blitt dødt på SS..

men kunne vi ikkje fjernet gjerdene? eller?
kunne blitt bedre då..
RANN<3

Go Up