• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tabellstatus no

Started by Alzheimer/Silverspurs, September 18, 2005, 17:54:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alzheimer/Silverspurs

Til pause ser faktisk dagens kampar ganske lyse ut sett med Brann-auger.

Bodø leiar i Aalesund (RBK er på nedrykk)

Odd 1-0 mot Viking. Ok, Odd er dermed forbi oss, men Viking har vi sjans å ta igjen med griseflaks (noko vi kan ha). Vi skal jo møte Viking.

Kamma 1-0 mot Lyn. Lyn 5 poeng framfor oss og dreg foreløpig ikkje i frå.

Spent på Enga - LSK i dag. Eg håpar Enga vinner og taper resten i år:) Dei har eit knalltøft program.

Eg er stort sett alltid ekstremt optimist, men vi skal jo møte både Odd, Viking og Lyn i dei siste kampane og i beste fall har vi faktisk 9 poeng der og tatt inn 3 poeng på kvart lag!!

Måtte bare komme med litt glanyheter :)!

Tabell:
Vålerenga   20   38 - 19   43

Start   20   37 - 22   41
Viking   21   32 - 26   37

Lillestrøm   20   31 - 25   36
Lyn   21   28 - 19   34
Odd Grenland   21   22 - 35   30
Brann   20   36 - 23   29
Ham-Kam   21   24 - 29   25
Molde   21   32 - 40   24
Fredrikstad   21   27 - 36   23
Bodø/Glimt   21   25 - 33   22

Tromsø   21   23 - 27   21

Rosenborg   21   34 - 40   21
Aalesund   21   18 - 33   16

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

oppedal

Quote from: "viks"


Jeg synes vi bør satse på en RL-plass. Det kan bli vanskelig, men med flaks kan vi klare det. En medaljeplass er kanskje litt for vanskelig. Sesongen er aldri over, for det er alltid poeng å plukke.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Xminator

Så var det dette med å vinne kampene da. Det er ikke mye som tyder på at vi skal vinne 4 eller 5 av 5 for å si det slik.


viks

Alle medier har vel egentlig avskrevet oss også, så plutselig er det vi som er i angrepsposisjon nå...Det er jo lov og håpe at spillerne klarer og bruke dette som noe positivt. Litt av presset er vekke...

There's hope in a hanging snor...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Det er jo greit å se at neste års venstrekant fortsetter å storspille. Ny 6'er og ny assist på Vaagan Moen.

Skulle til å nevne Michaelsen som aktuell ny makker for Andresen, men kom på at han er 35 år ;) Ikke akkurat en type spiller vi skal ha i Brann :p

Kanskje de kan kjøre Vaagan Moen inn sentralt og hente Jan Kristiansen likevel? :) Landets mest presise høyreben og landets mest presise venstreben sentralt på midtbanen ... mmmm ...

krøvel vellevold

Sesongen er ikke over! Taper vi resten av kampene, rykker vi kanskje ned! Litt seint å finne det ut om 4 runder når vi har tapt for Start, Lyn, Viking og RBK...
Legg ned hele klubben!

Go Up