• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Taktikkeren Mjelde?

Started by Brann_Askøy, September 15, 2005, 21:11:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Fra himmel til helvete i løpet av en omgang. Det er dagens harde fakta etter 2-1 tap mot Lokomotivet fra Russland. I første omgang spiller Brann fantastisk, og får uttelling til slutt ved Robbie Winters.
Men når Brann-mannskapet entrer banen etter pause er det et annet lag vi får se. Skulle tro at når vi leder 1-0 over favorittene til å vinne Uefa cupen at Mjelde ville hisse opp gutta og la de få fortsette å spille kjempe bra, og kanskje jage et andre mål slik at vi fikk et godt utgangspunkt foran det tøffe returmøtet i Russland. Men i andre omgang stemmer absolutt ingenting. Vi slår feilpasninger, vi er dårlige foran mål, og ikke minst bakover.

Når Scharner må ut med skade (?) settes Klock inn. Hva i all verden gjør Klock i Brann egentlig? Har han vist noe som helst i den røde trøyen? Og nok engang viser han at han ikke er god nok for Brann sitt nivå med horribelt forsvarspill. Han er direkte skyld i det andre målet som gjør at Brann må se langt etter gruppespillet.
Nå skal ikke Klock holdes ansvarlig fordi Brann tapte, for slik Brann spillte i andre omgang så virket det som om det var et 4 divisjonslag som ikek hadde noe å spille for. Helegbe kom inn, skjøt tre ganger fra umulige posisjoner, slo noen dårlige innlegg. Haugen fikk også prøve seg, viste absolutt ingenting. Forsvaret slurver. Midtbanen gidder ikke jobbe fremover.
Det eneste vi kan være fornøyd med i dag er spissene. De jaget som regel det som var, men fikk liten hjelp fra de resterende 8 på banen. Visst gjorde Martin en god kamp, men det ble for mye stillestående.

Spørsmålet er; Kunne Mjelde gjort noe for å endre andre omgangen?

Nixon

Har ikke taktikeren Brann_Askøy noen ideer da? Hvordan ville du løst situasjonen da skaden til Scharner kom?
Rød makt på Hansa

Brann_Askøy

Quote from: "Nixon"Har ikke taktikeren Brann_Askøy noen ideer da? Hvordan ville du løst situasjonen da skaden til Scharner kom?


Jeg har ikke noe svar på det. jeg spør bare for å skape diskusjon. Men det var egentlig ikke skaden jeg tenkte på. hele andre omgang var dårlig.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

KennethS

Mjelde har tydligvis bestemt seg for å spille defansivt i hele 2 omgang, som mange ganger før går det til helvete. Brann dominerer de siste 10 minuttene av 1 omgangen, koffor kan de ikkje gå ut og fortsette i 2 omgang? trodde Mjelde seriøst at 1-0 e nok i Russland? lenge siden eg har sett et Brann lag som vil så lite og som prøver på så lite. Helegbe bør sendes hjem, han trodde tydligvis han var i Afrika ennå, står i ro hele tiden og venter på ballen... lær han og bruke farten og teknikken slik som Huseklepp gjør.
tå på Brann

Nixon

Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"


Vel, det har skjedd i så godt som hver eneste kamp denne sesongen, så jeg vil heller si det er mangel på taktikk enn taktikk, og det er om mulig verre.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Yngve

Quote from: "Nixon"


Fordi det er lett å tru at det er slik det er. Det er ikkje fyrste gong ein ser at Brann kjem ut til andre omgang og legg seg bakpå.. "Sikra sigeren" som det og er kalla...

Xminator

Hmm? Brann skapte da rikelig med målsjanser frem til 1-1. Pussig måte å legge seg bakpå egentlig...

enavgutta

Jeg stiller spørsmålstegn ved at kruttet tydeligvis var brent etter 60 spilte minutter. Da vi fikk servert gåfotball. Nesten like ille å se som da Brann trillet ballen diagonalt frem og tilbake på overtid i cupkampen mot VIF da man burde jakte scoring.

Jeg stiller også spørsmålstegn ved det defensive spillet etter vilen. Ja, hva var det for noe egentlig?

Jeg har stilt og stiller igjen spørsmålstegn ved Klock.

Ellers er det vel symtomatisk for våre rødtrøyer at vi ikke klarer å omsette 6-7 svært gode målsjangser i 1. omgang, mens Lokomtivet som overhode ikke imponerte kun trengte 4 for sette sine 2. Alliansikampen var jo et glantant eksempel på dette problemet som igjen viste seg idag.

Ellers var det trist å se at Helge B hadde lagt både fart, skudd, selvtillit og ballbesittelse på hyllen denne kvelden... For det trodde jeg virkelig var tilstede etter å ha sett ham i aksjon mot LSK. Men jeg tok vel feil.

Alzheimer/Silverspurs

Eg må faktisk seie at eg vart lettare sjokkert over å sjå Walde spele så lenge som han gjorde. Eg trur ikkje eg såg ein einaste ting den mannen gjorde bra. Han gjekk så og seie aldri på løp og var kontinuerleg i feil posisjon.

Planen vi på rad 16 på felt f lagde var at Miller måtte fram som spiss og inn med Haugen på midten allereie etter 30 minutt, men Walde blir først bytta ut med 15 min igjen.

Uansett.. denne kampen burde lett enda med heimesiger. Er Bengt klar til bortekampen? Om laget har trua så har eg trua i Moskva.

Dei som får godkjent av meg i dag er:

Winters - konstant i bevegelse

Scharner - fussballgott

Sigurdsson - ikkje akkurat finslepen teknikar, men prøvar seg framover og er bra bakover

Miller - spelar greit. Blir for stilleståande i periodar.

KEA

Og til flesteparten de som hylte om billetter til Ullevål en søndag november: Hvor var dere i dag? Shame on you!

Alzheimer/Silverspurs

Eg trur Brann må gjere ein ting i Russland. Prøve så godt det er mogleg å køyre på noko sjukt offensivt. Ingenting å tape og plutseleg, yiihha, eit tidleg mål.

Eit norsk lag på offensiven i Russland vil nok overraske dei. Det er iallefall ikkje noko vits å ligge bak på sjølv om dei får tilbake sine tre beste spelarar.

Men går det? Lite truleg. Teori funkar sjelden i praksis. Men det er verdt forsøket etter mitt syn, om vi har spissar då.

enavgutta

KEA,

Du har helt rett. Skadelisten er lang som et vondt år. Det som derimot er skremmende er hvor varierende og svake disse erstatterene er. Jeg sier ikke at vi skal ta en Rosenborg hvor hvor halvparten av "stjernene" varmer benker og hever lønn. En for bred stall tror jeg ikke er sundt. Men generelt bør det finnes spillermateriale som kan gå inn og levere bedre enn disse vi har idag. Jeg vurderer nesten selv og ringe Mjelde og høre om det er muligheter til å få prøve seg :-D

Xminator

Ikke skremmende, men ventet. De fleste av oss så dette før sesongen startet. Selv ble jeg overrasket over at de i det hele tatt snakket om gull. Padletreneren var vel ute i avisen i går og tok sin del av ansvaret for at det ble gjort. Om ikke annet har vel samme padletrener lært at det nok er lettere å snakke om gull når eneste press er ens eget, enn når en hel by (og en hel by til i eksil) krever at du skal følge opp...

Nixon

Ifølge Mjelde var det først og fremst spillerne som ville gå ut med gullambisjonene før sesongen. Trenerteamet ville egentlig ikke gjøre det, men gjorde det likevel etter ønske fra spillerne som ville ha noe å strekke seg etter.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"


Vel han e treneren, regner med spillerne gjør som han sier ellers har vi vel svaret på koffor det går til helvete om dagen.
tå på Brann

Xminator

Alle skal ta selvkritikk. De som overhode ikke er i nærheten av å ta selvkritikk er publikum. Hva med de som pep mot Sanne i treningskampen før sesongen? Kanskje er akkurat de grunnen til at Sanne ikke akkurat struttet av selvtillit da vi trengte det etter ferien? Akkurat det kommer vi *aldri* til å få høre dem innrømme. Akkurat like lite som KennethS noengang vil innrømme at Martin Knudsen faktisk var en av de som virkelig stod frem da vi vant for første gang siden 1982...

naitsirk

"Vel han e treneren, regner med spillerne gjør som han sier ellers har vi vel svaret på koffor det går til helvete om dagen."

flott me har folk her inne som virkelig har peiling på fotball!
når eit lag taper ein fotballkamp so e da alltid trenaren si skuld. spelarne spele jo berre og har jo ingen invirkning på resultatet.
då scharner skalla i russaren so va da jo sjølvsagt mjelde si skuld.han burde jo ha ropt til scharner at han ikkje skulle gå i duellen.
og då hanstveit bomma på ballen, burde jo og mjelde sagt te hanstveit:treff ballen.

KennethS

Quote from: "Xminator"Alle skal ta selvkritikk. De som overhode ikke er i nærheten av å ta selvkritikk er publikum. Hva med de som pep mot Sanne i treningskampen før sesongen? Kanskje er akkurat de grunnen til at Sanne ikke akkurat struttet av selvtillit da vi trengte det etter ferien? Akkurat det kommer vi *aldri* til å få høre dem innrømme. Akkurat like lite som KennethS noengang vil innrømme at Martin Knudsen faktisk var en av de som virkelig stod frem da vi vant for første gang siden 1982...


Ja lurer på kor mange ganger vi hadde vunnet etter 1982 uten 3 div spiller som  Martin Knudsen. 1 tittel på 22 år e nok til å forsvare at Mk gjorde en brukbar omgang i cupfinalen. Alle ser at Mk e for dårlig hvis Brann skal kjempe om de gjeve medaljer.
tå på Brann


kenta

vi trenger bedre dekning i alle posisjoner... halve laget igår og hele benken er ikke bedre enn 2.div nivå! sanne har spilt seg litt opp, men er uansett ikke god nok viss vi skal håpe på gull de neste sesongene... knudsen kan vi bare glemme, gutten fra tau har ikke prestert siden cup-finalen, og er en av spillerne jeg mener mjelde må gi vekk etter sesongen.
etter min mening bør brann kvitte seg med følgende spillere:
sanne, knudsen, haugen, walde, helegbe & KLOCK

bruke alle onklene og vollvikene i bergen til å finansiere en haug med nye spillere...

eller alle brann-supportere spytter i en 1000-lapp hver, så gir vi de en god start...!!:)
ANSA, aldri frydenbø...!

naitsirk

flott forslag her!
rekna med du e chelsea supporter.
får håpa brann hente nye spelara ja, men me treng ikkje øydelegga norsk fotball med 10-20mill kjøp fleire gongar i løpet av ein sesong.

kenta

eg er faen ikke noen chelsea supporter, og forslaget er faktisk brukt på andre siden av fjellet når kuk-enga skulle beholde iversen... klanen spyttet inn 1 mill eller noe sånt...(pengene ble ikke brukt, men de var tilgjengelig)!!!

mener ikke no at brann skal handle 10 MA'er til, men handle kvalitet-spillere som kan tilføre laget en ny dimmensjon. vi har en alt for dårlig stall, og trenger flere GODE spillere! ikke reserver fra 1.div lag o.l
ANSA, aldri frydenbø...!

fettnok

nå har jo faktisk brann forsterket stallen i  alle posisjoner de trenger. trond fredrik ludvigsen er kjøpt inn og vaagan moen er på vei, så på kantene er det bare fryd å gammen til neste år. i forsvaret har vi sigurdson/gunntveit, soma, scharner og hanstveit. midtbane er ludvigsen, andresen, haugen/miller og vaagan moen. på topp stiller vi med winters og sæternes. det som er interresant er hva slags spillere har brann råd til/har muligheter til å ha på benken. desverre er ikke brann en klubb som er attraktivt å være benkesliter i.
ette går aaaaaldri bra!

naitsirk

brann treng ein ny klasse spiss. sæternes blir ingen stor spelar for brann, for det er han for mykje skada.
om scharner np ska spela midtstoppar so treng me ingen der.då e jo ørn1 reserve.sentral midtbane treng me og ein ny spelar.
da vil sei 2 stk te neste sesong og stallen e brei nok for gull.

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

føler at stadheim ikkje passer ved sida av andresen.
brann treng ein rask/temposterk, med driv,  spelar alla scharner og stadheim e vel ikkje akkurat eit hurtigtog.
grindheim hadde jo vore perfekt,men den blir vel litt vanskelig å gjennomføre.
eg ser ingen som vil tilføra brannlaget ein ny dimensjon(som er ledig), men får vel håpa at mim og gjengen har kontroll.

nummer9

Hva med den unge genierklærte midtbanespilleren i Tromså? Lars Iver Strand?

Var masse blest om han tidlig i sesongen, men nesten stille nå. Kanskje på sin plass med et miljøskifte? Spesiellt om tromsø rykker ned...

Lurkin

Hvorfor i helvete vil folk ha inn Aabrekk? Sikter vi for lokaloppgjør med Løv-Ham i 2. divisjon?

Etter min mening så kan man legge mye av skylden på legeteamet og Espen Steffensen. Flere av spillere har uttalt at han har mye å si på treningene, og det er nok forklaringen til det vi gjør bakover. Mons er en gammel spiss, og vil spille offensiv foppall. Så hvorfor spiller vi i mange kamper så defensivt? Og slurver i forsvar? Med alle spillerene klar så har jo vi et jævla bra angrep.

*Savner Tor Thodesen*
Berømte Brann fra Bergen

jako

Quote from: "Lurkin"Hvorfor i helvete vil folk ha inn Aabrekk? Sikter vi for lokaloppgjør med Løv-Ham i 2. divisjon?


Aabrekk er Norges kanskje beste spillerutvikler og slett ingen dårlig trener heller. 99-sesongen er etter min mening kanskje den beste sesongen noen sinne for Brann i moderne tid. Aabrekk er også en dyktig motivator.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "naitsirk"føler at stadheim ikkje passer ved sida av andresen.
brann treng ein rask/temposterk, med driv,  spelar alla scharner og stadheim e vel ikkje akkurat eit hurtigtog.
grindheim hadde jo vore perfekt,men den blir vel litt vanskelig å gjennomføre.
eg ser ingen som vil tilføra brannlaget ein ny dimensjon(som er ledig), men får vel håpa at mim og gjengen har kontroll.


Det er jeg uenig i. Dessuten er det ikke sikkert det er noe ala Scharner vi trenger på midtbanen. Mi må jo også ta hensyn til at vi kommer til å spille med to veldig offensive kanter i Vaagan Moen og Ludvigsen.

Til deg som sikter på Lars Iver Strand. Så er han spiss og ikke midtbanespiller. Ergo ville han kun vært aktuelt som spiss i en 4-4-2 formasjon. Kan bli aktuell hvis Miller forsvinner.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Lurkin

Når man rykker ned fra 1. divisjon med en som Grindheim på laget så er du ikke verdig Brann.
Berømte Brann fra Bergen

naitsirk

"Det er jeg uenig i. Dessuten er det ikke sikkert det er noe ala Scharner vi trenger på midtbanen. Mi må jo også ta hensyn til at vi kommer til å spille med to veldig offensive kanter i Vaagan Moen og Ludvigsen. "

kanskje da, men om kantane ska fungera so må jo midtbanen koma etter.
ein aggresiv spelar med driv vil føra te ledige rom på kantane.
miller e vel eit bevis på at temposvak midtbane ikkje får skikkelig fart på spelet.
stadheim e jo ein grei spelar, men ingen forsterkning for fyrste 11.

jako

Quote from: "Lurkin"Når man rykker ned fra 1. divisjon med en som Grindheim på laget så er du ikke verdig Brann.


De hadde jo særdeles mye skader den sesongen. Dessuten har ikke tenkt å hente ham inn som hovedtrener, men som spillerutvikler.

Se bare på hva han klarte i Sogndal og Brann.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "naitsirk"
kanskje da, men om kantane ska fungera so må jo midtbanen koma etter.
ein aggresiv spelar med driv vil føra te ledige rom på kantane.
miller e vel eit bevis på at temposvak midtbane ikkje får skikkelig fart på spelet.
stadheim e jo ein grei spelar, men ingen forsterkning for fyrste 11.


Vi kan jo håpe at RBK rykker ned slik at vi kan overta Solli :)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Ja hva klarte han i Sogndal og Brann? Kom igjen, du må nesten fortelle hva han har fått til og ikke bare komme med påstanden!

Toa

Quote from: "Xminator"Ja hva klarte han i Sogndal og Brann? Kom igjen, du må nesten fortelle hva han har fått til og ikke bare komme med påstanden!


Nå kom han vel strengt tatt ikke med en påstand?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Da er det i så fall ett forferdelig dårlig forsøk på sarkasme...

QuoteSe bare på hva han klarte i Sogndal og Brann.


Dette er en ren påstand jeg synest Jako (eller en av hans meningsfeller) skal presisere bedre.

Lurkin

Jeg vil gjerne vite hva han gjorde i Sogndal og Brann. Fortell!

Vi skulle hatt en spiller som Henning Berg eller, kanskje enda bedre, Claus Lundekvam i trenerteamet. Vi suger jo på markeringer og organisering i forsvaret.
Berømte Brann fra Bergen

jako

Quote from: "Xminator"Ja hva klarte han i Sogndal og Brann? Kom igjen, du må nesten fortelle hva han har fått til og ikke bare komme med påstanden!


Han snudde en relativt håpløs situasjon i 2002 sesongen og gjorde det slik at Sogndal berget plassen.

Det samme gjorde han i Brann i 98 sesongen og tok Brann til cupfinale og seriebronse året etter på en langt mer overbevisende måte enn Mons i fjor. I 99 sesongen slo vi også Rosenborg begge gangene i serien. Dette til tross for at Brann på denne tiden hadde begynt å merke den vanskelige finansielle situasjonen. Husker vi måtte selge Løvik midt i sesongen.

I Brann sin snart hundre år lange historie har Brann aldri hatt bedre rammevilkår enn nå. Likevel ligger vi langt bak "fotballstorheter" som Start, LSK og Lyn. Det er pokker meg ikke holdbart.

Og jo en ting til Aabrekk er den treneren i Brann som har den høyeste gjennomsnittlige poengsum av alle Brann sine trenere i moderne tid. Noe Mjelde definitivt ikke kan skilte med. Faktisk ligger han klart bak Teitur også.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Og så glemmer vi glatt at samme Aabrekk ble æreskjelt på diverse fora høsten 99 for manglende taktiske evner (høres det kjent ut eller?)

Nixon

Quote from: "Xminator"Og så glemmer vi glatt at samme Aabrekk ble æreskjelt på diverse fora høsten 99 for manglende taktiske evner (høres det kjent ut eller?)


Helt rett og det kuliminerte i en veldig dårlig cupfinale der han ikke akkurat gjorde de rette tingene fra sidelinjen.

Men jeg vil ikke sånn helt uten videre avfeie Aabrekk i en rolle som spillerutvikler. For i motsetning til Teitur, som ikke ville ha noe innblanding fra Aabrekk, trekker Mjelde mer enn gjerne veksler på andre fagfolk. Og Aabrekk kan vise til meget gode resultater i den rollen.
Rød makt på Hansa

KEA

Sånn helt på slutten av en god 3-poengs dag for Brann vil jeg bare ønske alle de som argumenterer for Mjeldes avgang en god natt! Herunder spesielt Knut Langeland...

La for all del ikke forvirrede journalister som har røret rundt i en 13-årig bartevillfarelse legge føringer for vårt kjære Brann.

Og støtt Mjelde. Han bygger stein på stein, og det blir det solide byggverk av!

jako

Quote from: "Xminator"Og så glemmer vi glatt at samme Aabrekk ble æreskjelt på diverse fora høsten 99 for manglende taktiske evner (høres det kjent ut eller?)


Nå har ikke jeg lansert Aabrekk som ny hovedtrener. Menjeg ønsker ham inn i trenerteamet fordi han stor kompetanse på spillerutvikling og så er han en dyktig trener og flink motivator.

Påstanden din ender vel relativt opp med at jeg kommer med fakta og du kommer med påstander.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "KEA"Sånn helt på slutten av en god 3-poengs dag for Brann vil jeg bare ønske alle de som argumenterer for Mjeldes avgang en god natt! Herunder spesielt Knut Langeland...

La for all del ikke forvirrede journalister som har røret rundt i en 13-årig bartevillfarelse legge føringer for vårt kjære Brann.

Og støtt Mjelde. Han bygger stein på stein, og det blir det solide byggverk av!


Oj det var jammen saklig argumentasjon. Bare fordi vi har spilt en god kamp betyr ikke det at alle våre problemer er løst. Det er fremdels slik at Brann ikke makter å komme tilbake hvis taktikken slår feil fra start. Jeg får da inderlig ikke håpe at du synes dette er helt ok i såfall er ikke du noen god suporter.

Nei løsningen må ikke nødvendigvis være at Mons får fyken. Men en hvis oppvask etter sesongen er på sin plass. Og jeg håper for Brann sin del at det ikke bare er spillerstallen det går utover.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

brann har dei tre 4 siste kampane varta opp med offensivt spel, der motstandaren til tider har vorte utspelt.

grunnen til at me taper mot både loko og lsk e jo strengt tatt ikkje mim si skuld, men heller den enorme ineffektiviteten.

ser lyst på framtida og trur brann ska bli vanskelige å slå resten av sesongen.(forøvrig til neste år og)

"Det er fremdels slik at Brann ikke makter å komme tilbake hvis taktikken slår feil fra start."

riktig,men igjen ikkje mim si skuld. mot feks lsk hadde brann nok av sjanser til både 1 og 3 poeng.

jako

Quote from: "naitsirk"brann har dei tre 4 siste kampane varta opp med offensivt spel, der motstandaren til tider har vorte utspelt.

grunnen til at me taper mot både loko og lsk e jo strengt tatt ikkje mim si skuld, men heller den enorme ineffektiviteten.

ser lyst på framtida og trur brann ska bli vanskelige å slå resten av sesongen.(forøvrig til neste år og)

"Det er fremdels slik at Brann ikke makter å komme tilbake hvis taktikken slår feil fra start."

riktig,men igjen ikkje mim si skuld. mot feks lsk hadde brann nok av sjanser til både 1 og 3 poeng.


Det Mjelde sin feil at taktikken er feil fra start. Men som du sier her så fungerer alt veldi mye bedre nå. Men det er en liten skandale om vi ikke blir topp fire. Det mener jeg og det står jeg fast på.

Forventer seier mot Lyn nå. Iallfall godt spill.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KEA

Quote from: "jako"Oj det var jammen saklig argumentasjon. Bare fordi vi har spilt en god kamp betyr ikke det at alle våre problemer er løst. Det er fremdels slik at Brann ikke makter å komme tilbake hvis taktikken slår feil fra start. Jeg får da inderlig ikke håpe at du synes dette er helt ok i såfall er ikke du noen god suporter.

Nei løsningen må ikke nødvendigvis være at Mons får fyken. Men en hvis oppvask etter sesongen er på sin plass. Og jeg håper for Brann sin del at det ikke bare er spillerstallen det går utover.


Gårsdagens godnattønske var vel av det ironiske slaget, som jeg tror du egentlig forstår. Alle problemer er selvsagt ikke løst, og det blir de neppe noen sinne, og slett ikke ved å bytte trener igjen. Jeg er blant dem som mener stabile rammebetingelser og tålmodighet er helt avgjørende for at Brann skal ha suksess. Mjelde er en god eksponent for dette, og har også levert resultater. Det har jeg ment lenge, og det mener jeg fortsatt.

Dur tror vel ikke for alvor at dette var noe jeg fant på helt plutselig i går kveld...?

jako

Quote from: "KEA"
Gårsdagens godnattønske var vel av det ironiske slaget, som jeg tror du egentlig forstår. Alle problemer er selvsagt ikke løst, og det blir de neppe noen sinne, og slett ikke ved å bytte trener igjen. Jeg er blant dem som mener stabile rammebetingelser og tålmodighet er helt avgjørende for at Brann skal ha suksess. Mjelde er en god eksponent for dette, og har også levert resultater. Det har jeg ment lenge, og det mener jeg fortsatt.

Dur tror vel ikke for alvor at dette var noe jeg fant på helt plutselig i går kveld...?


Nei men det så ut som du mente at alle som har kritisert Mjelde burde gå å tenke seg om bare fordi Brann spiller en god kamp.

Jeg synes ikke det Brann har prestert til nå har vært godt nok og jeg synes Mjelde har vært altfor passiv på benken. Jeg synes heller ikke den sportslige planleggingen har vært god nok, den retter jeg også mot Peddi. Jeg er også meget forundret over at såpass mange dyre spillere ikke har blitt teste grundig nok før signering.

Det har også vært en del middelmådige kjøp. Jeg synes spillerutviklingen har vært for dårlig. Resultatene til Brann2 har vært elendige.

Jeg forventer ikke at alt skal være perfekt. Men jeg forventer at vi har et sportslig apparat som utfører dette bedre. Og jeg tviler litt på at dagens apparat har de nødvendige kvalitetene som skal til.
Dbetyr ikke nødvendigvis at Mjelde bør sparkes. Men jeg er enig med Soltvedt i hans kommentarer angående Steffensen og Mjelde.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up