• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK-Brann

Started by Xminator, September 09, 2005, 08:15:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Quote from: "Xminator"2 nye sentrale midtbanespillere
1 ny midtstopper
1 ny spiss

Ny kontrakt til Miller og Helgbe og vi er der. Helegbe beviste for meg at han kan fungere som backupspiller til PVM. Og Huseklepp beviste at han holder tippeliganivå. Så endelig går vi mot en sesong med gode kantspillere! Spennende i seg selv ;)

Det vi trenger da er 3 leger som kun jobber med Sæternes :p


Ka skal vi med ny midtstopper? Nå som Scharner e gått ned trenger vi ingen ny der før Soma evnt blir solgt.
tå på Brann

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Du har hørt om backup KennethS?

KennethS

Quote from: "Xminator"Du har hørt om backup KennethS?


Finnes nok et stor talent som kan ta rollen som 4 stopper i klubben. Dessuten kan Sigurdsson spiller stopper.
tå på Brann

R.I.P.Super-ray

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Xminator"Du har hørt om backup KennethS?


Finnes nok et stor talent som kan ta rollen som 4 stopper i klubben. Dessuten kan Sigurdsson spiller stopper.


Og da må det en ny mann på backen? Noe som heter minst mulig rotering i forsvaret og backp up for hver spiller.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Leffen

jeg satt på langsiden på lsk's halvdel i andre omgang, og fikk god mulighet til å studere huseklepp på nært hold. for det meste gjorde han ålreite valg da han fikk ballen, men han ble stående helt alene ute på kanten uten ball. hver gang vi bygget opp spillet gjennom midten ble ballen slått ut til en overbefolket venstreside hvor sanne ikke klarte å gjøre annet enn å miste ballen.
så grunnen til huseklepps "mislykkede" kamp var mer medspillerenes neglisjering, enn hans udyktighet

Xminator

Brann virker fortsatt venstrevridd i angrepsoppbyggingen. Sanne fikk jo rikelig med baller å jobbe med i andre. Nå fikk jo Huseklepp også mer å jobbe med. Der Andresen savner ett ekstra trekk savner jeg ofte ett trekk mindre. Det er ikke nødvendig å spille seg HELT inn i 5-meteren.

Go Up